Outoa käytöstä

vasta-alkaja

Nyt on jo neljä tai viisi kertaa käynyt niin, että ensitreffit ovat menneet käsikkäin kävellessä, ollaan päädytty suutelemaan ja sovitaan jatkosta, mutta toiset treffit onkin kiven alla, ja olen todennut, että pakit tuli.

Tuleeko nainen katuman päälle ja esittää vaikeaa, vai mistä on kyse? Ymmärtäisin jos treffit olisivat olleet vaivaannuttavat, niin en edes olettaisi jatkoa, mutta jos molemmilla oli kivaa, niin sitä seuraava radiohiljaisuus on jotenkin epäloogista.

Onko pussailu virhe? En ole vain iskenyt kiinni, vaan tehnyt eleen selväksi ja nainen on voinut siitä kieltäytyäkin. Tämän viimeisimmän kanssa olin päättänyt, että en suutelisi, mutta tyttö itse teki siihen aloitteen. Nyt hänellä onkin kalenteri täynnä heinäkuuhun asti. Tässä alkaa epäilemään itseäänkin, että enkö vain huomaa toisen vaivaantuneisuutta..

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taskuvenus-nainen

      Se tunne toisesta ei välttämättä synny heti. Minulla ainakin vaatii sen tapaamisen ja sitten ehkä viikko tai kaksi ennenkuin tiedän tuntuuko tyyppi sopivalta, onko ikävä?, ajattelenko häntä? kiinnostaako edelleen muut?

      • 17___

        Höpö höpö kemia näkyy 5 sekunnissa.


      • taskuvenus-nainen
        17___ kirjoitti:

        Höpö höpö kemia näkyy 5 sekunnissa.

        Näkyy kyllä jo 5 sekunnissa, oikeassa olet. Mutta pelkkä kemia ei vielä takaa mitään jatkoista, se on vain yksi osa-alue, pitää olla paljon muutakin. Ei nainen voi eikä halua kaikkien kanssa hypätä sängyyn kenen kanssa on kemiaa ja jos vielä etsii elämänkumppania niin pelkkä kemia ei takaa mitään.


      • HolmesinJussi

        Jännämiehellä ja mamulla natsaa heti


    • trollibensa

      Sä putoat väliin.

      Osa naisista hakee panoja. Pussaaminen ei toimi ilman suoraviivaista etenemistä pesälle.

      Osa naisista hakee pysyvää suhdetta, heille tuo saattaa olla liikaa ekolle treffeille.

    • Huoh__________

      Minullekin käynyt noin, tosin vain yhden kanssa olen suudellut, mutta 7 viimeisestä treffistä 5 on sujunut omasta mielestäni täydellisesti/todella hyvin ja olen tulkinnut ne että molemminpuoleista kiinnostusta on ollut ilmassa, mutta sitten treffien jälkeen nainen on joko kadonnut kokonaan tai sitten hänelle on ilmaantunut noita "kiireitä" hetkeksi ja sitten toiseksikin ja yksillekään 2. treffeille en ole päässyt tänä vuonna.

      Itse epäilen syyksi Tinderiä ja sitä että naisille riittää uusia miehiä treffattavaksi niin paljon nykyään ettei ole mitään järkeä tuhlata aikaa vain tälläiseen "ok" mieheen vaan parempi vain pitää hänet pahan päivän varalla että jos se seuraava onkin sitten surkeampi...

    • Tweonis

      Vaikea sanoa. Yksi mitä ite oon huomannu on, että jos liikaa pussailee ja nainen on aina se osapuoli joka vetäytyy suudelmasta, niin nainen ei välttämättä vastaa jatkossa viesteihin. Ratkaisuna on olla itse se joka puolen minuutin kiihkeän suutelun jälkeen vetäytyy "wou, mä en ees tunne sua kunnolla"-lauseen kera. Näin saat naisen ymmärtämään, että haluat muutakin kuin seksiä.

    • Tweonis

      Toinen mikä on turn off, on se jos et vie tilannetta seksiin asti vaikka nainen sitä haluaa. Ratkaisu on, että jos ootte viettäny yhdessä kuusikin tuntia ensitapaamisilta mukaan lukien, ja jos suutelette naisen kämpän ovella - siinä kannattaa sanoa "haluisitsä että mä tuun käymään sisällä? En voi kyllä kauaa olla kun pitää huomenna tehä töitä."

    • Isjslste

      Muotoile treffipyyntö siten, että kieltäytyminen johtaa siihen, että nainen tuntee jäävän jostain paitsi ja tietää että sinulla on jokatapauksessa kivaa.

    • Udjjk

      Tapaile muitakin naisia niin playing hard to get -asenne toteutuu kuin itsestään.

    • goodkisser

      Saatat olla huono suutelija. Pari kertaa on käynyt niin että mies on ollut muuten ok, mutta kun on suutelemiseen päästy niin se on ollut hirveää. Joku on kuolannut suuhun, toisen kanssa on kuin koiranpentu nuolisi naamaa ja joku on selvästi halunnut tunnustella mun kitarisoja kielellään. Ei sitä vain halua fyysiseen suhteeseen miehen kanssa, joka ei osaa suudella. Herää heti epäilys että on myös sängyssä pettymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe