Alkaako Audilta mennä maine?

jokohaisee

Jatkuvat ongelmat laatikoiden kanssa. Esiintulevat ongelmat takuussa jne. Saa sen kuvan, että on ihan pilipali tarhatätien auto.

67

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tojolaatu

      Tarhatädillä on tojota millä pääsee töihin ja halpa pitää..

      • mersumies__100

        Minä olen håmå


      • hameväki
        mersumies__100 kirjoitti:

        Minä olen håmå

        Juu ei kaikille sovellu perhe..


    • seataudiskodaVWsama

      Öljypoltin on uusi lempinimi?

    • huiviapäähän

      "Alkaako Audilta mennä maine?"

      Myyntitilastothan sen näyttävät. Ei tarvitse arvailla.
      Tämän palstan lässytys on kolme kategoriaa alempana hevosmiesten tietotoimistosta, joka sekin oli vain ystävällinen nimitys miespuolisten juoruakkojen paapatukselle.

      • Bastrado

        Samoilla linjoilla. Tuskinpa kukaa järjellä luotu auton ostaja tekee ostopäätöksensä näiden kaikkitietävien p:n jauhajien huhupuheiden perusteella.


      • Väität_siis_ettei
        Bastrado kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Tuskinpa kukaa järjellä luotu auton ostaja tekee ostopäätöksensä näiden kaikkitietävien p:n jauhajien huhupuheiden perusteella.

        palstallakin kerrotuissa huhuissa VW-konsernin ongelmista ole mitään perää. Katselepa Saksan keskusteluja samoista aiheista, nimittäin jos osaat.


      • Bastrado

        Juu, ei ole kielimuuria ja osaan lukea. Tarkoitan EDELLEEN että esim.henk.kohtaisesti pätkääkään ei autovalintoihini vaikuta mediassa vellovat keskustelut. Herää kohta kysymys, että mihin helevatan reikään jengi tuota öljyä lorottaa. Itselläni ollut muutamia VAG konsernit tuotteita ja mihinkään en ole joutunut lisäämään öljyä. Huollossa on hoidettu nuo hommat ja kilometrejä ennen vaihtoa on kertynyt 90.000-130.000 kilometriä,sekä atomaatti loota pelannut moitteettomasti. Nyt sitten joku Turun pajupää itkee kohtaloaan kun ei ole pitänyt huoltoväleistä kiinni,niin jumalaton Sirkus päällä.


      • Romuaudit
        Bastrado kirjoitti:

        Juu, ei ole kielimuuria ja osaan lukea. Tarkoitan EDELLEEN että esim.henk.kohtaisesti pätkääkään ei autovalintoihini vaikuta mediassa vellovat keskustelut. Herää kohta kysymys, että mihin helevatan reikään jengi tuota öljyä lorottaa. Itselläni ollut muutamia VAG konsernit tuotteita ja mihinkään en ole joutunut lisäämään öljyä. Huollossa on hoidettu nuo hommat ja kilometrejä ennen vaihtoa on kertynyt 90.000-130.000 kilometriä,sekä atomaatti loota pelannut moitteettomasti. Nyt sitten joku Turun pajupää itkee kohtaloaan kun ei ole pitänyt huoltoväleistä kiinni,niin jumalaton Sirkus päällä.

        130 000th/km?Itse vaihdan mazdaan vasta ekat jarrupalat eteen tossa kilsassa!Nyt alla 465TH ajettu ja katastuksesta ekalla läpi!Vm-98!Ostakaa autoja eikä mitään natsiluolia!!


    • Paska_kinneri
      • Paska_kinneri

        Menkääs Facebookkiin Öljynkulutus yhteisöön lukemaan kuinka Audeissa ja muissakin Pokswaagen paskoissa ei vikoja ole ainakaan moottoreissa!!!! Hohhhooo..ja hehhheeee!


      • Paska_kinneri

      • NeverGermany

        En kyllä ymmärrä, miksi noita paskoja pitää mennä sitten ostamaan, vaikka noista on ollut jos jonkinlaisia juttuja lehdissä jo monia vuosia? Asiakashan voi äänestää aina jaloillaan, jos niin haluaa. Tyhmyydestä kärsii koko perheen lompakko.....


      • eiperheauto
        NeverGermany kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä, miksi noita paskoja pitää mennä sitten ostamaan, vaikka noista on ollut jos jonkinlaisia juttuja lehdissä jo monia vuosia? Asiakashan voi äänestää aina jaloillaan, jos niin haluaa. Tyhmyydestä kärsii koko perheen lompakko.....

        Talolaina ja audia korjataan tuhansilla.
        Jospa premium kohdennettaisiin käteisostajille niin asiakkaat voi rauhassa maksaa kalliita korjauksia hymyn värähtämättä ja olla Tirkkosen kahvikaveri.


    • AinaAudi

      Ei taida Audilla mennä koskaan maine.

      Ite ajelellu vm 2010 nelkulla 5v, huoleton ja hyvä auto ollu. Kyllä sitä lähtee aina mielellään tuota helmee ajaa, on helmen näkönen vaan silmään viäkin. Pisin auto tämä mikä ollu 5v, aina vaihtanut uudempaan 3v välein. Seuraavakin osto on Audi mut TDI mallit niiku tämäkin.

      • sakemaani

        Audihan on nimenomaan kiillottanut mainetta ja ulkokuorta. Ei se laatu ole mihinkään muuttunut 60-luvulta. Olet siis antanut itsesi mennä premium-huijaukseen?


      • AinaAudi

        Premium huijaukseen? En kyllä koe asiaa noin. Hinta laatu suhde kohdillaan ainakin mun autossa. 10 auto


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Premium huijaukseen? En kyllä koe asiaa noin. Hinta laatu suhde kohdillaan ainakin mun autossa. 10 auto

        Mikä tekee ns. premiumin Saksalaisissa VAGmurheenahjoissa? Sitä kun ei autisti itsekään tiedä oikeasti varman päälle. Vaikka olisi kuinka hintalaatusuhde kohdillaan ja kuinka rikas omistaja tahansa niin tuskin sentään on niin tyhmä että haluaa maksaa romunsa jatkuvista vioista kyllä luulisi että sapettaa...


      • AinaAudi

        Miksi haluat esittää kysymyksiä omistajalle, joka on tyytyväinen ollut 5v autoonsa, eikä oo isoja remontteja näkyvissä. En viitti heittää löylyä, että saisit kiehua lisää. Ole hyvä, avaudu vaan lisää jos tarve vaatii. Olet 100 varmasti toisen automerkin omistaja, luet vaan, etkä koe kyseistä merkkiä.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Miksi haluat esittää kysymyksiä omistajalle, joka on tyytyväinen ollut 5v autoonsa, eikä oo isoja remontteja näkyvissä. En viitti heittää löylyä, että saisit kiehua lisää. Ole hyvä, avaudu vaan lisää jos tarve vaatii. Olet 100 varmasti toisen automerkin omistaja, luet vaan, etkä koe kyseistä merkkiä.

        Mitä vikaa jos en suosi Audia? Mitä vikaa jos esitän kysymyksiä yleisillä palstoilla? Mitä vikaa kun omistan 100 varmasti muun automerkin kuin Audin? Kyllä se olet sinä jota sapettaa koska et tykkää kun minä en tykkää merkistä josta sinä tykkäät.


      • AinaAudi

        Sen verta näyttää kiinnostavan, että tarvii tulla kertoon se tänne. Tykkäsit tai et, samapa se mulle.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Sen verta näyttää kiinnostavan, että tarvii tulla kertoon se tänne. Tykkäsit tai et, samapa se mulle.

        Mitähän sä nyt sekoilet? Kirjoitan mitä lystään yleisillä palstoilla tykkäsit siitä tai et. Ei tarvi kiinnostaa Audi pätkääkään se vain herättää keskusteluja kun onhan se merkkinä sellainen surullinen VAGvikaloota.


      • AinaAudi

        Niiku sanoin ni lue vaan nettiä ja lehtiä, me ajellaan.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Niiku sanoin ni lue vaan nettiä ja lehtiä, me ajellaan.

        Mikäs siinä sitten kun sua kerran ottaa noin pattiin kun mä kommentoin. Luethan sinäkin nettiä ja lehtiä? Audikuskit ne vaan ajelee mutta silti on noin kova pala jos joku kommentoi VAG konsernin ns. valonarasta puolesta jotka on ihan tosiasioita. Ajelkaa ny vaan älkääkä lueskelko hehheh.


      • AinaAudi

        Luulet vaan. Sulla tässä kova tarve on tuoda esille asioita, ei mulla. Sun mielestä ei saa olla autoonsa tyytyväinen ni ok.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Luulet vaan. Sulla tässä kova tarve on tuoda esille asioita, ei mulla. Sun mielestä ei saa olla autoonsa tyytyväinen ni ok.

        Emmä mitään luule kyllä sua päähän ottaa kun joku tuo asioita esille ja kun en ole täällä Audia kehumassa siis se on sun ongelmas. Voi voi mä kirjootan mitä lystään mutta en oo vielä sanonut kertaakaan ettetkö/etteikö mun puolesta saisi olla tyytyväinen omaan autoonsa heh et kyllä kovin tyytyväiseltä kuulosta ja hei sunhan piti vaan olla ajelemas eikä lueskella ja kommentoida?


      • AinaAudi

        Et sää täällä kävis, jos ei sua sittenkin tää automerkki kiinnosta. Kyllä se ny taitaa olla niinpäin, että jotain muuta ottaa päähän ku meikäläistä mut saathan toki luulla mitä haluat. En auo ns päätä, kiihdy missään vaiheessa, toista se Siä.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Et sää täällä kävis, jos ei sua sittenkin tää automerkki kiinnosta. Kyllä se ny taitaa olla niinpäin, että jotain muuta ottaa päähän ku meikäläistä mut saathan toki luulla mitä haluat. En auo ns päätä, kiihdy missään vaiheessa, toista se Siä.

        Nii-i eli kaikki jotka täällä myös minun lisäksi käyvät ovat kiinnostuineita kyseisestä merkistä vaikka olisi kritiikkiä VAGkonsernista johon Audikin kuuluu valitettavasti? Aika outo logiikka sulta kun otetaan huomioon kuka ensimmäisenä sanoi: "samapa se mulle". Eihän sua pitäisi enää edes puheittes perusteella kiinnostaa mee vaan ajelee hus hus niinkuin sanoit kyllä se oot edelleen sinä jota ottaa päähän ihmisten eri mielipiteet heh.


      • AinaAudi

        Samapa se mulle edelleen mitä ajattelet. Ei mua vaan kiinnosta käydä esim Hondan palstalla ulvomassa mutta meitä on joka junaan. Ehkä itse et niele, että joku kehuu autoonsa ja se sattuu oleen Audi. Kyllä mun teksti ois ihan erilaista, jos mua ottais jotenkin päähän.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Samapa se mulle edelleen mitä ajattelet. Ei mua vaan kiinnosta käydä esim Hondan palstalla ulvomassa mutta meitä on joka junaan. Ehkä itse et niele, että joku kehuu autoonsa ja se sattuu oleen Audi. Kyllä mun teksti ois ihan erilaista, jos mua ottais jotenkin päähän.

        Mitäs sillä on mullekkaan väliä jos joku kehuu autoansa mutta kyllä mä siihen voin yleisellä palstalla aiva hyvin antaa kritiikkiä se on sun ongelmas jos sua kerran ottaa sitten se nuppiin että joku ei kehu Audia sille kuuluvalla palstalla ja käytkö joka ikiselle tällä palstalla käyvälle itkemässä samat litaniat? Kyllä mullaki ns. ääni kellossa muuttuis jos ottais jotenkin päähän.


      • AinaAudi

        Mää vähän luulen, että käyt täällä joka merkin palstalla aukomassa naamaa, kertonee loput. Ei sun edelleenkään tarvi tykätä Audista. Mulle on sattunu hyvä yksilö, joten. Mää en kehtais edes huudella jos en ois koskaan omistanut kyseistä merkkiä vaan kuullu vaan huhuja, lukenu nettiä/lehtiä.


      • oletkopuolustuskannalla
        AinaAudi kirjoitti:

        Mää vähän luulen, että käyt täällä joka merkin palstalla aukomassa naamaa, kertonee loput. Ei sun edelleenkään tarvi tykätä Audista. Mulle on sattunu hyvä yksilö, joten. Mää en kehtais edes huudella jos en ois koskaan omistanut kyseistä merkkiä vaan kuullu vaan huhuja, lukenu nettiä/lehtiä.

        No mistä sen tietää takuu varmasti ettet sinä käy muilla palstoilla "aukomassa" niinkuin sanoit? Auonko minä sinulle Audista? Mä vähän luulen että sä et edes ymmärrä kunnolla mitä sulle vastataan tai et edes lue kunnolla. Nyt mä niinku auon jo päätänikin aiemmin mä olin vaan sun mielestä kiinnostunut Audista ja mitä vielä heh. Kyllä tänne saa kommentoida kuka kieltää sinäkö? Käyppä kieltämäs sitten muitakin.


      • AinaAudi

        Kyllähän sää koko ajan yrität todistella kuinka paskoja Vag konsernin autot on, susta ne on ja vielä kokematta koko auto ni ok. Mut mitäpä täs jankkailee turhista, lopetan edelleen asiallisesti tähän, toiset ei siihen pysty.


      • huhuh

        Kyllähän 20vuotta pitää pystyä samalla autolla ajamaan!Jos ei pysty on kyllä täysin paska se merkki!


      • herää_tähän_päivään
        AinaAudi kirjoitti:

        Kyllähän sää koko ajan yrität todistella kuinka paskoja Vag konsernin autot on, susta ne on ja vielä kokematta koko auto ni ok. Mut mitäpä täs jankkailee turhista, lopetan edelleen asiallisesti tähän, toiset ei siihen pysty.

        Vag romuthan on romuja viisaat pysyy niistä erossa johan niissä on aina jotain vikaa eikä mediakaan niistä turhaan vauhkoa. Kova oli tarve autistilla mussuttaa vaikkei muka kiinnostanut ja muka lopetti asiallisesti vittuuntuneena vaikka kun tuon koko jutun kun luki läpi olit luovuttamassa jo moneen kertaan aiemminkin. Miksei tänne saisi kommentoida? Siksikö että pitäisi vain kehua autia vaikka kehumistahan siinä merkissä ei ole.


      • Tietoaah

        Eihän tavis kotteroiden omistajat ymmärrä hyvän päälle. Päätä ne aukoo kun muuhun ei oo varaa.


      • tietoatietoa
        Tietoaah kirjoitti:

        Eihän tavis kotteroiden omistajat ymmärrä hyvän päälle. Päätä ne aukoo kun muuhun ei oo varaa.

        Mikä luokitellaan tavis kotteroksi? Onko se sellainen jossa ei lue muutamaa kirjainta eli premium? No kuinkas kun ne vain luokitellaan premiumiksi vaikka vikaa on enemmän kuin tavis kotteroissa eli niissä vain luokitellaan premiumiksi samalla kun äijä lisäilee öljyä koneeseen ja hokee: "tämä ei ole mikään tavis kottero". Ikinä ei ole tullut oikeasti kunnon selvyyttä siihen miten noi ns. premiumit eroaa muista autoista.


      • Tietoaaahh

        Tavis kotteroita on aika paljon, et mitä niitä merkkejä tähän luettelee. 20tkm öljyä lisäillään et ihan normi meno.


      • olentavisTero
        Tietoaaahh kirjoitti:

        Tavis kotteroita on aika paljon, et mitä niitä merkkejä tähän luettelee. 20tkm öljyä lisäillään et ihan normi meno.

        Mieluummin olen tavis joka ajaa "premiumi" äijien mielestä "tavis" kotterolla kuin "premium" äijä joka seisoo ylihinnoitellun romunsa vieressä naama norsunvitulla sormi suussa kun tuli ostettua paskaa ja todeta lyötynä että paskan myivät jolle myyjäkin nauraa vaan selän takana ja tuumaa että tällänen setelitukku meni sulta sivu suun heehhee. Onko noi "premium" autot sitten jotenkin muita merkkejä ylempänä onko niissä jotain erikoista eroaako ne jotenkin autosta? Siihen ei olla saatu vastausta vielä tänäkään päivänä.


      • mersu-on-premium
        Tietoaaahh kirjoitti:

        Tavis kotteroita on aika paljon, et mitä niitä merkkejä tähän luettelee. 20tkm öljyä lisäillään et ihan normi meno.

        Sulla on sitten hyvä vag yksilö ei tarkoita että kaikilla olis niin ja premiumi audissa loppu siihen kun sitä alettiin valmistamaan vag-konsernissa vaikka eihän se merkkinä koskaan mikään premiumi ole ollutkaan perus tylsän näköinen tylsimmällä logollakin mitä maailmasta löytyy nykyään sellainen mopoautoa muistuttava ledi helvetti.


      • JaaEttä
        Tietoaaahh kirjoitti:

        Tavis kotteroita on aika paljon, et mitä niitä merkkejä tähän luettelee. 20tkm öljyä lisäillään et ihan normi meno.

        20tkm ja audikuski vain lisäilee öljyjä ei vaihda ollenkaan no audikuskithan on tyhmiä ku vasemman jalan saapas että ihan normimenoa


      • Tietoaaahh

        Tarvii kyllä todeta, että täällä on harvinaisen uunoja kirjottelijoita. Jos teillä on paskat autot ni älkää täällä purkako oloonne. Jos toisille on sattunut hyvä yksilö ni hyvä.


        Jos Mersu kiinnostais vaikka meikäläistä ni oisin kyllä saanut sellasen ja uudehkon viä Audin hinnalla mutta ei nyt eikä tulevaisuudessa kiinnosta. Pysytään Audi/Bmw linjalla.


      • Tietoaaahh
        mersu-on-premium kirjoitti:

        Sulla on sitten hyvä vag yksilö ei tarkoita että kaikilla olis niin ja premiumi audissa loppu siihen kun sitä alettiin valmistamaan vag-konsernissa vaikka eihän se merkkinä koskaan mikään premiumi ole ollutkaan perus tylsän näköinen tylsimmällä logollakin mitä maailmasta löytyy nykyään sellainen mopoautoa muistuttava ledi helvetti.

        Katos niitä Mersun " ledejä ", ei oo ihan onnistuttu. Moni pitää sumareita päällä kun on niin rumat valot useimissa Mersuissa.


      • kultalusikkapersees
        Tietoaaahh kirjoitti:

        Tarvii kyllä todeta, että täällä on harvinaisen uunoja kirjottelijoita. Jos teillä on paskat autot ni älkää täällä purkako oloonne. Jos toisille on sattunut hyvä yksilö ni hyvä.


        Jos Mersu kiinnostais vaikka meikäläistä ni oisin kyllä saanut sellasen ja uudehkon viä Audin hinnalla mutta ei nyt eikä tulevaisuudessa kiinnosta. Pysytään Audi/Bmw linjalla.

        Jos Mersu kiinnostaisi sua niin oisit kyllä saanut sen ja vielä uuden. Niin no mikäs siinä kun pappa betalar


      • Tietoaaahh

        Työllä suurinosa ansaitsee.


      • samamarmattajaoot
        Tietoaaahh kirjoitti:

        Työllä suurinosa ansaitsee.

        Ihan tosi? Pentu sinä oot vielä tunnistaa sun kirjoitustyylistä. Ei kukaan aikuinen leuhki kotterollansa varsinkaan täällä. Audikuskeilla tuo itsetunnon kohotin on aina se kuinka: "olisin saanut Mersun jos olisin halunnut". Huono itsetunto vaatii täällä leuhkimisen ja kalliin auton.


      • Tietoaaahh

        Koita kestää.


      • samamarmattajaoot
        Tietoaaahh kirjoitti:

        Koita kestää.

        Voi pentua voi voi.


      • Tietoaaahh

        Oi kiiiitos.


    • superauto

      Audihan on koriltaan, alustaltaan hyvä auto. Ajoominaisuudet myös loistavat. Eikö autoteollisuus vihdoinkin alkaisi tehdä kunnon autoa, elikkä esim Audi varustettaisiin japanilaisella vaihteistolla, ja moottorilla, silloin siitä tulisi kysytty auto.

    • A5TDI12

      TDI mallit on harmittomia. Noi TFSI on jotkut pommeja, siitä huolimatta Audi on todella hyvä auto. On ulkonäköä, tehoa, nuorekkuutta uusissa malleissa. Persaukiset ei osta Audia, jos tulee vikaa ni se korjataan, se on sen arvosta!

      • hyvin

        Uudella diesel Q5:lla olen ajellut jo yli vuoden ja ajaessa ongelmana vain jatkuva tyytyväinen hymy ja virne suupielessä sekä omituisiksi muuttuneet naapurit.


      • AutiAutismiAuti

        Ei saa sanoo noin. Kohta joku tulee haukkuu Vag konsernin autot maanrakoon ja sanoo, että sun rahat menee oikeesti korjauksiin ja pajalla seisotetaan 24h. Voi pojat ku tietäis mikä se auto on todellisuudessa. Ne tyytyyn vaan muuhun.


      • DasRomurauta
        hyvin kirjoitti:

        Uudella diesel Q5:lla olen ajellut jo yli vuoden ja ajaessa ongelmana vain jatkuva tyytyväinen hymy ja virne suupielessä sekä omituisiksi muuttuneet naapurit.

        Ja kohta loppuu takuu, niin sen jälkeen suupielet alaspäin, kun korjaamolta alkaa pukkaamaan tuhansien eurojen laskua niin, että edellisistä ei ole saatu edes erääkään maksettua, kun uutta lyödään jo räpylään........


      • kysyppä
        hyvin kirjoitti:

        Uudella diesel Q5:lla olen ajellut jo yli vuoden ja ajaessa ongelmana vain jatkuva tyytyväinen hymy ja virne suupielessä sekä omituisiksi muuttuneet naapurit.

        Ne pelkää sun autosi pakokaasuja ja sun raivaria kun sulta hajoo se natsiromu...


      • näin
        AutiAutismiAuti kirjoitti:

        Ei saa sanoo noin. Kohta joku tulee haukkuu Vag konsernin autot maanrakoon ja sanoo, että sun rahat menee oikeesti korjauksiin ja pajalla seisotetaan 24h. Voi pojat ku tietäis mikä se auto on todellisuudessa. Ne tyytyyn vaan muuhun.

        Pojathan niitä ostaakin! Me miehet ostetaan autoja!


      • Tietoaah
        näin kirjoitti:

        Pojathan niitä ostaakin! Me miehet ostetaan autoja!

        Niin ostatte, tavis rumia kotteroita.


      • Vnlohgfdsfg
        Tietoaah kirjoitti:

        Niin ostatte, tavis rumia kotteroita.

        Tiesitkö että auton ulkonäkö on sivuseikka, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko auto toimiva ja hyvä. Kuulostat hintinpoikanen ihan naiselta "mä haluun punasen"... Ziisus.

        Tavis on hyvä, se sentään toimii, audin taso laskee vuosi vuodelta ja aina löytyy teitä noloja pellejä tänne uhoomaan "meill on rahaa, meill on premiumii, autisitäjatätä". Kuule, olette noloja itsekeskeisiä ääliöitä, ja häpeäisin kuulua joukkoonne.

        Itkekää vaan niitä tonnien remontteja poikaset


      • Tietoaaahh

        Sullakin vaan nimimerkki vaihtuu, kova uho päällä. Näyttää tepsivän tavis kottero.


    • ekajavikavaggilainen

      Mulla on alla ensimmäinen ja tasan viimeinen audi, tai tarkemmin ei alla vaan korjaamolla. Toinen hinausauton kyyti puoleen vuoteen ja ensimmäinen auto joka on koskaan jättänyt minut tien päälle ja erimerkkisiä kotteroita on ollut muistaakseni 12kpl, 20 vuoden aikana. Ei mulla ole varaa siihen että autolla ei pääse perille, vaikkapa esim. töihin aamulla monen kymmenen kilometrin päähän. Pitää ostaa joku luotettava seuraavaksi, en minä uskonut että nämä näin paskoja on.

      Nyt en tarvi kuulopuheita, tiedän ihan omalla kokemuksella kuinka surkea tekele se on.
      2.0l Td A4 -06 Multitronic ja voi pojat että pelottaa mitä autoliikkeen setä sanoo kun menee tuota tarjoamaan vaihdokkina.

      • politrukinhymy

        Mitähän Suomen ja Ruotsin kohuista seuraa.
        Joko vihdoin korvauksia alkaa satelemaan.


      • AinaAudi

        Vanha paskahan toi -06 on mut uskoo ken haluaa. Noi vanhemmat Audit ollu kestäviä.


      • tarkkanäköinen
        AinaAudi kirjoitti:

        Vanha paskahan toi -06 on mut uskoo ken haluaa. Noi vanhemmat Audit ollu kestäviä.

        Tämä sama vanha paska tappeli muutamia vuosia sitten Raision Vehon kanssa MB:n laatuongelmien kanssa , jotka olivat tuulesta temmattuja . TM:kin hänen tarinaansa kertoi mm. miten MB:n keulamerkki ruostui . Kysymys kuuluu! Kenen palkkalistalla ja miksi.


    • Märkäsumppu

      Kunnia on mennyttä, mutta maine sen kuin kasvaa?
      Selvisihän se pitkä huoltovälikin, ei tarvitse huoltaa, kun on tuorevoitelukin.

    • eikiitosenää

      Audi oli eikä toista tule ikinä!Täysi pommi!Vuosimalli oli 2011 ja malli A6....kaikki hajosi sähköpulelta mitä vaan voi autossa olla....tuli halvemmaksi romuttaa se kun korjata...Nyt ehkä jo uutena audi A3:ena jollakin alla....tunnistat sen siitä että sehajoaa koko ajan..omistin vuosi ja neljäkk:ta ja siitä ajasta seiso 9kk:ta risana pihassa.

      • Noinkäyjoillekin

        Hehee! Sulla vaan ei ollut vara maksaa sitä autoa ja hakivat sen sulta pois!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe