Seukkaaminen

otatko.vai.jätätkö

Nyt kun on näitä "maajussille morsian, aatami etsii eevaa, ensitreffit alttarilla" yms. tapaamisohjelmaa telkussa, niin tuli mieleen, että jos/kun itse olisit "haku päällä", niin mitkä olisivat kriteerit?

No ja sorry, kyllä mun mielestä vastapuolen täytyy näytäå siltä, että itsestään on huolta pitänyt. (Sorry vammaiset ja muuten rajalliset, mä olen itse menevä ja rajoittunut.)

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepinkolinaa

      Ai hitto , kun tääl olis ollu yks vapaa ontuva eerikson.

    • monikan.täti

      Oliskos isoisällä olkihattu ja mun mummoni muni mun mammani? Hitsi vie, eikös isoäidistä ole mitään charmanttia`?

    • ei.vaippoja

      Jos piäsöö klenkkaamaan potalle yöpissille ni jo vot.

      • Niin ja muistaa avata sepaluksen ennen pissiä.


      • oonksmäsävaisämä

        Jos ylipäätään muistaa et mikä tarkotus sillä potal on ja että mikä sielt haarojen välist valuu.


    • huolensa.pitänyt

      Kriteerit? Hmm.
      - Että molemmilla on samanmerkkiset rollaattorit
      - Että kuuntelemme Olavi virtaa kasetti mankalta
      - Että saunotaan samaan aikaan
      - Että...kondomia ei käytetä
      - Kiloilla, ruhjeilla, mustelmilla, makkaroilla, harmaalla nutturalla ei niin kamalan kainoa ja väliä
      - Mielellään samalta vuosikymmeneltä
      - Huumorintajuttomuus ei este, tajuttomuus isompikin este
      - Mielellään ei nitrovetoinen joskaan pillerit ei este, psyykepillereiden kohdalla neuvotellaan
      - Osaa kokata pyttipannun ja keittää kahvit
      - Mielellään oma kämppä, että on varakämppä jos satun lentämään pihalle maksamattomien vuokrien vuoksi hah hah haa
      - Käyttöohjeet suomeksi ja mikä on takuuaika

      Tosiasiassa...ei puolisoa haeta, määritellä, noudeta, etsitä tietyillä kriteereillä. Ei se onnaa jos niistä laatii listan

      • Töhnäkalu

        Toi kohta 5 kyllä tietää vaivoja vastakappaleen värkkiin. Ensinnäkin reikä tukkeentuu kalun ympärillä olevasta sissijuustosta niin ettei sinne pääse tunkeutumaan...


      • tajukankaal

        Tajuttomuus on este :D


    • Täällä on kauhea haku koko ajan päällä, vaikken nyt varsinaisesti seukata haluakkaan. Olen siellä, tällä ja vielä tuollakin treffipalstoilla ja totta kait joka paikkaan pitää kriteerit laittaa, niin ja sitten vielä jahtaan kaupan kassoilla, silloin harvoin kun käyn kaupassa. niin ja kirjastoissa hiippailen hyllyjen väleissä ja syynäilen vastakkaisia sukupuoliolentoja kriittisellä silmälläni.
      Ai niin niitä kriteereitä, onhan niitä, hyvät jutut, herkkä nauru, lämpimät kädet, avara sydän ja asia, jota erityisesti arvostan on lämpimät suhteet jälkikasvuun jos sellaisia sattuu olemaan.
      Ahaa, puoliyö lähestyy, taidankin tästä lähteä katsastamaan herrat, olisiko joku jonkun viestin laittanut, jos vaikka kahville ensi viikonloppuna kutsuisi, saattaisin vaikka porkkanakakun pyöräyttää.

      • Aivan.suuri.herra

        En tuu.
        En syö porkkanaa.
        Mut hallitus lupasi porkkanaa.
        Lupasi se kyllä keppejäkin. Vielä enemmän.


      • Aivan.suuri.herra kirjoitti:

        En tuu.
        En syö porkkanaa.
        Mut hallitus lupasi porkkanaa.
        Lupasi se kyllä keppejäkin. Vielä enemmän.

        Aivan, vahinko aivan, just sinut olisin kutsunut...
        tämän talon hallitus kätkee sen kakun appelsiiiniiiin...
        se on niin hyvää, että kepit muuttuu porkkanoiks ja
        vähäiset lupaukset paljon, paljon enemmäksi...


      • Aivan.suuri.herra

        Appelsiiniin sullottu kakku, mielen---kiintoista.
        Siis porkkana-appelsiinia vai toisin päin?
        Pitää harkita :)


    • ent.siivoojaparka

      Vaikea tietää, kun ei itsellään ole haku päällä.
      Nuorempi sukupolvi tuntuu tietävän ne kriteerit minunkin puolestani.
      Nyt on kuulemma löytynyt taas joku, jonkun kaverin kaverin isä, jonka kanssa me sovittaisin yhteen kuin paita ja perse (kumpi meistä olisi paita, sitä ei kerrottu). Kaverin kaverikin on kuulemma samaa mieltä.
      Rikas pitää olla hänen mielestään (meneeköhän likallani taas rahallisesti huonosti?) ja sitä hän kuulemma on, koska oli maksanut omalle likalleen viikon Espanjan matkan ja maksaa minunkin likkani matkan, jos menee hänen likalleen matkaseuraksi.
      Paljon paljon paljon kuulosti olevan meitä yhdistäviä tekijöitä. Kaikkein parhaiten me sovittaisiin yhteen, koska ollaan kumpikin samanlaisia röhveltäjiä ja sikoja. Kiitos siitä!
      Alkaa muuten niin lämpöiset välit lapseni kanssa viilenemään, ellei hän lopeta hyvän sään aikana tuota myöhästynyttä isäpuolen etsimistä. Vähän pettynyt, kun olen kuvitellut hänet pikkusen älykkäämmäksi. Etsisi ensin itselleen lapsenlasteni isän ja r i k k a a n.

      • Jet-setti-piireistäkö

        Joku Jens Lapidus voisi antaa anopille myötäjäiset 555 555 tuhatta kruunua. No...se ei ole paljon, vielä. Miljoona kruunua.


      • ent.siivoojaparka
        Jet-setti-piireistäkö kirjoitti:

        Joku Jens Lapidus voisi antaa anopille myötäjäiset 555 555 tuhatta kruunua. No...se ei ole paljon, vielä. Miljoona kruunua.

        Minä en itse niin niitten miljoonien perässä ole. Olen tottunut elämään vaatimattomasti. Kunhan on jotain mitä kietaista päälle, ettei palele ja jotain, ettei suolet kurise nälkää, niin se riittää.
        Miten lie kasvatus epäonnistunut siinä suhteessa, että nuoremmalla sukupolvella on se kruununkiilto silmissään. Kasvatinko minä ne liiankin spartaanisesti, että nyt ottaa takapakkia ja kaikenlainen luksus viehättää.


      • Jet-setti-piireistäkö

        Kyllä ne ovat ne telkkarit, verkkarit, pleikkarit, tietsikat ja ennen kaikkea glamouriksi kuorrutetut ympäristöjen vaikutteet, puhumattakaan muotimainonnan pakkosyöttö, mikä on "turmellut" nyky nuorten maailmankuvan. Se on ihkasti erilainen kuin meidän sukupolvella. Kyllähän heitä tulee yritetyksi ymmärtää, mutta pakkohan niitä "toilauksia" ei ole hyväksyä. Siis...jokaisen sukupolven vanhemmat ovat "epäonnistuneet" kasvatuksessa. Minuakaan eivät onnistuneet ne menneen ajan luutamummot ja papat kasvattamaan heidänlaistaan kansalaista.


      • ent.siivoojaparka
        Jet-setti-piireistäkö kirjoitti:

        Kyllä ne ovat ne telkkarit, verkkarit, pleikkarit, tietsikat ja ennen kaikkea glamouriksi kuorrutetut ympäristöjen vaikutteet, puhumattakaan muotimainonnan pakkosyöttö, mikä on "turmellut" nyky nuorten maailmankuvan. Se on ihkasti erilainen kuin meidän sukupolvella. Kyllähän heitä tulee yritetyksi ymmärtää, mutta pakkohan niitä "toilauksia" ei ole hyväksyä. Siis...jokaisen sukupolven vanhemmat ovat "epäonnistuneet" kasvatuksessa. Minuakaan eivät onnistuneet ne menneen ajan luutamummot ja papat kasvattamaan heidänlaistaan kansalaista.

        Minusta ne onnistuivat kasvattamaan aika samanlaisen, jos eivät vielä edelleenkin siitä.
        Ainakin minun äitini oli paljon enemmän vaatteitten ja kaiken hienostelun perään kuin mitä minä olen. Seuraava sukupolvi on tainnut tulla mummoonsa siinä suhteessa ainakin.


    • Psykoterapeutitar

      Siis oikeesti, joku kuuskymppinen perunanenä, pitkävarpaankyntinen, karvapylly, "itsestään huoltapitänyt" papparainen nurkkiin pyörimään! Itseään "hyvännäköisenä" pitävä alaikäisiä tuijottava! Yäk! Ei kiitos!
      Pitää olla nuori vaalea pitkätukka silmin sinisin, hyvässä muodossa ja ideoita ja suunnitelmia täynnä. Mukava ja sopivan sosiaalinen. Rauhallinen, rento ja huumorintajuinen.
      Ai, miten niin! Olenko väärällä palstalla väärän ikäisenä? Noh, minkäs teet? Mitäs kysyit?

      • punatukkakinkäy

        sul on mun ajatukset


      • Haaveet-on-mukavia-kai

        Teillä on ideaa.........
        Mutta molemmat tiedätte, että flaksi on ohimennyt onnen auer kaukaisuuteen kadonneena :D


      • Psykoterapeutitar

        Noh, mutta "ihannemies", mikä "ihannemies"! Ei vanhemmat miehet ole koskaan kiinnostaneet. Enkä enää halua nurkkiini samanlaista "maanvetovoimaista", kun itsesäkin on ihan tarpeeksi!


    • peputym

      Kriteerit heittävät häränpyllyä, kun se oikea ilmestyy. Kokemus on sen näyttänyt. Näytti Kyllikille ja Jussillekin, luen kirjaa, joka kertoo heidän tarinaansa.

      • lähes.naapuri

        On hyvä kirja, olen lukenut, mahtava pariskunta.


    • ei_taida_löytyä

      Paljonkin on kriteerejä joiden tulisi täyttyä ennen kuin seurusteluasteelle etenisin.
      Tulotaso/varallisuus tulisi olla lähellä omaani, samoin kuin yleissivistys. Pituutta niin etten korkokengissä kasvaisi yli hänen mittansa. Tanssitaito olisi plussaa, ei välttämätön, jos ei katso pahalla silmällä tanssiani toisten kanssa. Luonto ja eläimet sekä liikkuminen tulee olla osa arkea. Siisteys ja moitteeton hygienia, sekä omasta terveydestä huolehtiminen, tupakoitsijaa en huolisi enkä viinan kanssa liikaa lotraajaa.

      • Enpä-ihmettele

        Pitäisikö tässä vielä alentua kysymään, miksi olet yksin ja ikuisesti?


      • ei_taida_löytyä
        Enpä-ihmettele kirjoitti:

        Pitäisikö tässä vielä alentua kysymään, miksi olet yksin ja ikuisesti?

        Miksi pitäisi? Johan nimimerkkinikin kertoi etten taida enää toista yhtä hyvää löytää. Yksin jäin kun mieheni matka katkesi kesken elämän.


    • nakunaku

      Mä voisin seukkaa yhden kesäkuukauden semmosen kanssa joka lähtis yöllä alastonuinnille :)

      • Muuten-kyllä-juu

        Mutta ei uskalla. Yövuorossa uiskenteleva sala-hauki voi iskeä "vieheisiin" ja se kirpaisee. Tai Rapu tai katkarapu tai iso Krapu.


      • nakunaku
        Muuten-kyllä-juu kirjoitti:

        Mutta ei uskalla. Yövuorossa uiskenteleva sala-hauki voi iskeä "vieheisiin" ja se kirpaisee. Tai Rapu tai katkarapu tai iso Krapu.

        Riski se on itelläkin jos yövuorossa oleva majava löytää alkaa kosiskelemaan sala-majavaa.


      • ent.siivoojaparka

        Miksi sinulla ei sellaista yönaku-uiskentelijaa sitten ole? Ei luulisi olevan mikään vaikeus löytää. Laita vain ilmoitus, niin vastauksia tulee: "Minä rakasta sinä. Minä lähtä sinu kansa uima."


      • puksupuffat-almedi

        Minnä ei rakasta soimi naine minä ei lähte uima minä tulla venellä, minä lähte naima, kirkoon pappin ete minä tarvitse soumi kansalaisus.


      • nakunaku
        puksupuffat-almedi kirjoitti:

        Minnä ei rakasta soimi naine minä ei lähte uima minä tulla venellä, minä lähte naima, kirkoon pappin ete minä tarvitse soumi kansalaisus.

        Kirkkoveneelläkö tulet oi almedi, oi almedi, onko mela tanassa vai upotitko sen jo tulomatkalla`?


      • puksupuffat-almedi

        Pellastus liivi löyty minun yllä, älä ui mun liivi, mella ei puto koskan se on määräty tanattamaan yllös päin, tämä mela souta hyvin, alasti veten alta päin yltä päin ja selkän päin vai mikä taka tuuppi se oli soomeksi


    • hilma-maria1

      Omaishoitaja etsii helpotusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe