Abraham Wetterin tie 18:n senioriasunnot

Hakenut

Joko Stadin Asuntojen Abraham Wetterin tie 18:n senioriasuntoihin on asukasvalinnat tehty ja ilmoitettu valituille?

Millä perusteella (yli 55 vuoden iän lisäksi) valinta tehdään?

33

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotellaan valintojapa hyvinkin.

    • Tsadilainen

      On muuten täynnä somaleita ja manneja. Kävivät jo valkkaamassa parhaat päältä. Ota sitten, mitä jää.

      • todnäktod

        Eiköhän ne somalit ole etupäässä kiinnostuneet noista rastilan asunnoista. Niitä on siellä ympäristössä todella paljon muutenkin entuudestaan. On se kumma kansallisuus kun niitä koko ajan tulee koko ajan lisää vaikka suomalaiset eivät niitä tänne halua. Harvemmin kai kukaan haluaa sellaiseen työpaikkaankaan tai muuhun mihin ei ole tervetullut :O


      • ikaver

        Voisitko ystävällisesti vahvistaa mihin kommenttisi perustuu! Olitko myös itse paikan päällä katsomassa. Alkuperäisessa kommentissa kysyttiin onko valinnoista ilmoitettu hakijoille.


      • djdjdrt

        Nää on näitä provo pellejä.


      • itäläinen
        ikaver kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti vahvistaa mihin kommenttisi perustuu! Olitko myös itse paikan päällä katsomassa. Alkuperäisessa kommentissa kysyttiin onko valinnoista ilmoitettu hakijoille.

        Perustuu tosiasioihin.


      • amjk

        Eikös nämä wetterintien 18 asunnot ole tarkoitettu senioreille -55 vuotiaille.


    • vetterii
    • Hohho

      Tuskin siellä on oikeasti käynyt ketään - sen kummemmin ulkomaalaistaustaisia kuin alkuperäissuomalaisiakaan - vielä asuntoja "valkkaamassa", kun asunnon saaneetkaan eivät pääse keskeneräiseen taloon katsomaan, ennen kuin vasta muuttopäivänä eli syyskuun alussa.

      Minulle ei ole merkitystä sillä, minkämaalaisia naapurissa asuu. Koska minulla ei ole varaa matkustella ulkomalla, pidän siitä, että Helsingissä on montaa eri kansallisuutta.

    • Tsadilainen

      Siinähän muutatte sitten eläintarhaan.

      • Aaprahami

        Sääli on molemmanpuolinen.


    • Ohi meni tämä haku:(

      • Hakenut

        No juu, pahastipa siltä näyttää. Tuskin nyt tulee enää peruutuksiakaan. Eipä hakutietojeni statuskaan ole enää "Erittäin kiireellinen", on muuttunut pelkäksi "Kiireellinen".


    • Somalisankari

      Ma saa se asunto ku ma halus. Ulin kerros ja koko suku sama kerros. Ma otta mun kaneeli sama talo. Allahu Akhbar. Te muu ei muuttaa tanne.

    • Seniorihomo72

      Mene sinäkin paimentolainen takasin lehmämpaskamajaas aavikolle, pois loisimasta täältä.

    • Somalisankari

      Ma sai mu asunto ja koko kerros heimolle. Sit ma valtaa saunakerros ja te spermanaama pysy siel pihal. Hahhaa. te ette voi taa somalirodul me tuullaa ja otetaa koko suomi kerros kerrallaa.

    • Amanda42

      Myö saatii Rainerin kans siel asunto, mut hummalle tarttis kans tallin.

    • 50vuottaTyöuraa

      Joko ne kaikki meni, ja keille? miks ei eläkeläis suomilainen saa uutta edullist asuntoo, vaa aina kaik menee loisille? Niil (KELA & fatta) on varaa kalliimpaaki mut mie maksan vuokraa piänest eläkkeestäin. Loppukuu näkkileipää jyrsitää sitte.

    • Eläkeläinen__

      Taisivat mennä jo, stadinasunnot.fi -sivuilla lukee, että asunnoista on ilmoitettu valituille. En minä eikä kukaan hakeneista tutuistani päässyt. Ehkä joskus käyn porraskäytävän nimitaululta tarkistamassa, kuinka monta yhtiön työntekijän nimeä siinä on.

    • 50vuottaTyöuraa

      Laitapa tännekin infoa, montako suomalaista nimeä löydät nimitaulusta, mannenimien jälkeen.

    • Buuri51

      Siellä jo somalit ja mannet parveilee käskyttämässä rakentajia, vessa pois Mekan suunnasta, hevoisille oma pilttuu, khatinmyyntipiste alakertaan, moskeija saunatiloihin.

      repikää siitä.

    • Äiteekin

      On tehty ! En saanut minäkään .Alunperinhän siinä oli ikäraja 60v.mutta sitten se vaihtui 55v.Olisin halunnut asunnon sieltä ,kun siellä ei saa tupakoida.
      Olen hakenut jo pari vuotta vaihtoa ,mutta ei näytä onnistuvan !

    • Pussi-Kuski

      Äitee

      Iske 20-v. somalipelle pakolaiskeskuksesta, saat minkä asunnon HEKAlta haluat, kun yhdessä haette. Perheenyhdistäminen, kulttuuri, tms roska.

    • HekanApina

      Sinne kuuleman mukaan tulee alkoholistien selviämisasema johonkin alakertaan. Lycka till.

      • Tiedon-väärti

        Kaikkea sitä kuulla voi, mutta ei se silti kaikki aina totta ole. Ei tämäkään huhu.


    • Leskimummo

      Kohdekohtainen hakuaika on päättynyt. Vastaanotettiin 1530 hakemusta, joista 55 valittiin. Minä suomalainen leskinainen olen yksi heistä. Suunnattomasti ihmettelen miten "sairaita" kanssaihmisiä minulla näiden kommenttien perusteella on.

    • HekanApina

      Leskimummo, haluutko nuorta urosta verestämään vanhoja pimppamuistojasi? Juodaan eläkkeesi, naida napsutellaan, poskeen ilman hampaita, yeah. rietasta menoa.

    • PussiRunkku72

      Nysse on on täynnä. Just meni 200 mustapäätä sisään, muutama lammas ja kaneeli, siinä teille pakoloiskeskusta.

    • PussiRunkku72

      Kävin aamupäivällä katsomassa C-portaan nimilistaa. Lähes kaikki suomalaisperäisiä nimiä. Hyvä niin.

    • TammisalonKunkku

      Viimeisen tiedon mukaan tähänkin taloon tulee nyt pakkovuokralaisia joka kaksioon. Siinäpä sitten kuuntelette allahuakhbaria kaiket päivät ja yöt. Onnea, onnea.

    • Harkitsee

      Mites ne lähitalon, Abraham Wetterin tie 14:a asunnot? Osaako joku kertoa millainen taloyhtiö tuo nyt loppupeleissä on jos yksi talo (?) on HeKan elättejä täynnä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe