miten tytöt teidät voi iskeä?

aloittaja995732183

Miten teät voi iskeä tytöt?
Haluisin tietää.

27

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iskurepliikki

      Valitset sen käden kumpi sinulla on parempi ja sitten laitat käden nyrkkiin ja isket tyttöä päin naamaa (ohimolle paras) jos oot mies saat iskettyä tytön kun tytön ihan varmasti.

      • ProfessionalHater

        ei juma :D


    • alottaja55jotaki

      Tuo on mulle liian tuttu vitsi.

    • tyttöjyväskylästäää

      No mut saa iskettyä sillai, et tulee vaa juttelee kasvotusten tai wapissa yms. Mut kiinnitän tosi paljon huomioo niihin, jotka tuijottaa mua. Tykkään kans noista iskureploista <3 Sit pitää olla siistit ja puhtaat hiukset, koska likaset hiukset ovat ällöttävän näkösiä. Ja muutenki hyvä hygienia on tosi monelle tytölle tärkeä juttu pojassa.

    • 99-tyty

      Olemalla ystävällinen ja tulla juttelemaan. Itse pidän sitä hurmaavana jos joku tulee vaa juttelee mulle, varsinkin jos hymyilee ja on vähän jtn huumoria mukana. Ihan perus jutustelulla hymyillen, ilman turhia uskureploja. Jos käyttää iskureploja niin se menee helposti noloksi, koska suurin osa iskureploista on huonoja, noloja ja vaivaannuttavia.

    • Hipsukkaol

      Ite tykkäisin jos joku poika tulis aluks vaan juttelee ja sit aloittaa vaikka juttelun vaik kehumalla vaatetta,silmiä tai tukkaa suosittelen silmiä. Itelläni on semmoset aika erikoisen väriset kuulen tosi paljon varsinkin kouluviikkoisin silmistäni kehuja opettajilta ja muilta oppilailta. Sit jos meette nonnekki ulos näytä joku hieno paikka tai missä ite tykkäät viettää aikaa ja ite tykkään tosi paljon et on aina joku pikku yllätys tai pilkesilmäkulmas. Tämä neuvo on tärkein ota selville et tyttö on sinkku. Ite rupesin juttelemaan yhdelle pojalle me flirttailtiin lähetettiin kuvio ja oltiin sillei söpö <3 ja kaikki sydän juuttui kunnes se jätkä kerto et se on suhtees. Jos olisin heti tienny en ois todellakaan laittanu mitään niit juttua sille.

    • saara01

      No lue vaikka horoskooppeja xD
      No ei. Tytöt tykkää siitä että niitä kehutaan. Mä tykkään esim siitä että mussa kehutaan jotain joka on osa mua. Ei vaatteita taloa pyörääxD Tottakai niitäki voi kehua, mutta esim silmät hiukset sormet on osa sitä tyttöä.
      Huumori on tärkeää.
      Anna tytön puhua asioistaan, älä höpöttele päälle.
      pliis älä flirttaile muiden tyttöjen kanssa, se voi synnyttää mustasukkaisuutta.

    • aloittaja99jotaki

      Ok :)

    • 15v_tyttö

      Mun poikaystävä "iski" mut ihan randomisti kaupungilla..... Huomasin et se tuijotti jännästi ja sit sitä alko naurattaa kun huomasin ja se tuli pahoitteleen sitä et oli ollu creepy.... Ja sit vaan juteltii jotai ja nyt yhessä jo 8kuukautta <3

    • Minävaaa

      No ite tykkään jos jätkä tulee juttelemaan vaikka kasvotusten tai sit ihan wapissa/fb tai jotain. Jätkän pitää olla ehdottomasti oma itsensä, esittämisen huomaan hyvin nopeesti. Kannattaa heittää jotain hyvää läppää, huumorintaju on suurelle osalle tytöistä tärkee juttu. Sit semmonen rentous ja se et on aidosti kiinnostunu miten sillä tytöllä menee. Sit ku vähä paremmin tuntee niin tottakai ainaki ite tykkään et jätkä vähä pervoilee ja flirttailee ja näi. Kehut on toki aina kivoja. Pitää kuitenkin muistaa ettei keskustelua kannata missään nimessä alottaa sen tyylisellä viestillä että "sul on iha vitu hyvät tissit!" Tai "sun kuvilles laukee hyvin" tai "voinks tulla sinne ja panna sun aivot pihalle". Ei myöskään todellakaan kannata kysyä tytöltä jotain tissikuvaa/herukuvaa/alastonkuvaa tmv.
      Se et jos on paska fiilis niin usein tytöt tykkää jos poika tulee sillon lohduttamaan ja näi.
      Tytöt tykkää kans jos annat hupparis/takkis niille jos niillä on kylmä.

      • Moih

        Näin :)


    • Tytteliiniliinu

      No mä tykkään kun poika vaa tuijottaa silmiin ja hymyilee. Flirttailu on kans hyvä kuhan se ei mee mauttomaks. Ja sit et esim tarjoutuu antamaan takin jos tytöl on kylmä tai yrittää muuten olla herrasmies. Ja sit kans se et pitää huolta ulkonäöstään tietty.

    • ihastunutherrasmies

      Mut miten saa tytön niinku tajuumaa sen et on ihastunu siihetai jtn? Ku mun ihastus ei ainakaa tunnu sitä huomaavan vaik tyylii saatan sen aina välil kotii jostai esim koulust ku sitä on ja annan takin jos sil on kylmä. Se kai luulee et haluun olla vaa kaveri ja näi mut haluisin kuitenki enemmän.

    • ihastunutherrasmies

      Ja tämä ihastus on myös aika ujo välillä että jos sille menee juttelemaan vaikka wapissa ni se ei välttämättä vastaa vaikka näkisikin viestin ja sitte välil ku nään sitä vaik kaupas tai jossai muual ni se vaa lähtee toisee suuntaa ja sit on myös se että sen iso veli on mun kaveri et se olis aika outoa olla sen kaa parisuhtees

      • Im_sorry_honey

        Se ei oo ujoutta, jos välttelee se meinaa sitä et se pitää sua stalkkerina kavereidensa kaa ja hihittelee sun tyhmyydestä niitte lissukavereittesa kaa


      • nasuttaja__01

        No tuo nyt ei välttämättä pidä paskan paikkaakaan!Se saatta olla hämillään tosta ja haluaa sulatella asiaa mielessään,mutta saattaa rohkaistua.Se kyllä saattaa pitää sua hieman stalkkerina.Tai se ei yksinkertasesti ole kiinnostunut susta(en haluu tarkottaa tolla pahaa).


      • Röpönen

        Oon itekki vähä ton tyyppine xD mut älä lannistu! Sun kannattaa ensin selvittää haluuko se oikeesti olla sun kaa tai se on hämillään ja haluu sulatella asiaa rauhassa (lainaus ylemmästä). Kannattaa jutella sen kaa rennosti kasvokkain ja kaupas vilkuttaa ja jos on lähellä huutaa hei tai moi ja mennä juttelee sen kaa :3


    • voikuuleppatässä

      Itse olen tällainen että hämmentyisin vain jos joku poika tulisi randomisti kehumasn hiuksia tai vaatteita.. Tai vastaavaa.


      Pieni pervoilu (takamuksen silittäminen tai toisille väittäminen että on suhteessa kanssani) on kyllä se mun juttu, muttei sitäkään liikaa!
      Äänekkäät pojat ovat suuri miinus

    • nasset

      ihan aluks kannataa hankkii paljon katsekontaktii !! ite ainki olisin vähä hämilläni jos joku randomi vaa yhtäkkii tulis puhuu

    • Tyttö2000

      1.Älä ole paskapää
      2.Älä kettuile koko ajan
      3.oot kiltti
      4.älä ole pervo

    • nasuttaja__01

      Mun mielestä on tosi kivaa,kun poika tulee juttelee ja kehumaa ja sillai.mut mun mielest hygienia on tosi tärkee jutttu ja tällei.Mut sit on kans kiva kun saattaa kotin tai lähtee kaupungille mukaan.Ja sitten se pojan puketumistyyli on mulle tärkee myös.Eli siistit ja puhtaat vaatteet aina ois tosi isoa pulssaa.Ja sit ehkä ulkonäkö ja luonne ratkasee mut toivottavasti oli apuu!=)

    • aa4

      a a

    • aloittaja99jotaki

      Jaa! :D huomasin et taas ekal sivul nii tulin lukee! :P

    • Friikkikö

      Mulla toimii jos kehuis mun hiuksia tai pyytäis katsoo elokuvaa /pelaa jotain. Jos opettais. Ja toinen juttu on se, että sä vaan puhut. Tai haastat tytön pelaa lautapeliä.

      Helppoa eikö vain?
      (Koskee eniten muhun noii mitä laitoin)

    • typytipu

      Alussa ehkä silmäpeliä. Hae katsekontaktia. Sitten voi tulla juttelemaan, jostain asiasta josta tykkään. Minuun ei kehut ainakaan heti vaikuta. Varsinkin jos on helppo nähdä ihmisistä läpi. Siinä vain menetät pisteitä. Mutta jos on tosissaan, niin eri asia. Sääntö 1. Älä tuijota tissejä tai peppua. Vain silmiin.
      Sääntö 2. Älä myöskään kosketa minnekään.

    • Kivaaaa

      No, mulla ittellä on sellane mikä monel muul on et tulee vaa juttelee ja hymyilee. Sit muute ku meet juttelee sen kaa nii ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ESITÄ mitää. Koska sen huomaa. Kehu tytön silmii ja sano vaikka kauniiks, älä imartele kuitenkaa liikaa koska sit se ei toimi. Mut paras tapa iskee tyttö (mun mielest) on sillee et juttelet sen kaa hymyilet vähän flirttailet (Huom! Ei paljon) ja oot niinku kiinnostunu siitä. Pyydä vaikka ulos

    • Tarjoamalla suklaata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe