Mies: Mitä mieltä tällaisesta profiilikuvasta?

jaaaana

Mies: Mitä mieltä olet deittiprofiilista, jos naisella on kuva, josta ei voi tunnistaa naista? Kuvasta näkee suunnilleen vain hiusten värin ja pituuden. Kasvoja ei juurikaan näy, eikä rintoja. :D Ottaisitko yhteyttä, jos nainen asuu oikella paikkakunnalla ja profiilitekstin kuvaus kuulostaa sopivalta?

Kannattaako naisen laittaa mieluummin profiilikuva, josta ei tunnista, vai olla kokonaan ilman kuvaa? Kasvokuvaa en siis voi laittaa deittiprofiiliin mutta voin kyllä viestien vaihdon jälkeen lähettää kuvan..

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjkioihgj

      Ja ne rinnathan siinä nyt eniten kiinostaa?

      • Tärkeysjärjestys

        Mä en edes katso profiilia pidemmälle jos rinnat eivät ole näkyvillä...


      • hahj
        Tärkeysjärjestys kirjoitti:

        Mä en edes katso profiilia pidemmälle jos rinnat eivät ole näkyvillä...

        mun kiinnostus loppuu heti jos on jotain herukuvia profiilissa :D


    • ihminenminäkin

      Sitä mieltä että nainen vastaisi vain komeille miehille joten ohittaisin naisen äkkiä.

    • deittinainen

      Miten sinä näet kuvasta pituuden?

      • Kuviakin.katsellut

        Kyllä siitä jotain pystyy näkemään. Jopa pään muoto kertoo pituudesta tai lyhyydestä.
        Profiilikuvakin kertoo jotakin: onko nainen sopusuhtainen vai lihava löllö. Joku poikkeava tukkamalli antaa viitten poikkeavasta luonteesta. Kuvan taustakin saattaa jotakin kertoa: kapakkakuva kertoo viskihaukasta, ulkomaankuva bumsterimatkoista, luonnossa otettu siitä, että viihtyy ulkonakin. Toki aina saattaa pettyäkin, mutta tätähän tämä on.
        Ainakin se kuva, vaikka epäselvempikin, raakaa kovasti tavoitellusta poikkeavat pois. Toki naamakuva varmemmin. Ja tällä en tarkoita, että naisen pitäisi olla joku missi, vaan että jossakin on meillä kaikilla raja, ettei ainakaan tuon näköistä kotkaa viitsi katsella. Niin se on muuten sinullakin!


      • deittinainen
        Kuviakin.katsellut kirjoitti:

        Kyllä siitä jotain pystyy näkemään. Jopa pään muoto kertoo pituudesta tai lyhyydestä.
        Profiilikuvakin kertoo jotakin: onko nainen sopusuhtainen vai lihava löllö. Joku poikkeava tukkamalli antaa viitten poikkeavasta luonteesta. Kuvan taustakin saattaa jotakin kertoa: kapakkakuva kertoo viskihaukasta, ulkomaankuva bumsterimatkoista, luonnossa otettu siitä, että viihtyy ulkonakin. Toki aina saattaa pettyäkin, mutta tätähän tämä on.
        Ainakin se kuva, vaikka epäselvempikin, raakaa kovasti tavoitellusta poikkeavat pois. Toki naamakuva varmemmin. Ja tällä en tarkoita, että naisen pitäisi olla joku missi, vaan että jossakin on meillä kaikilla raja, ettei ainakaan tuon näköistä kotkaa viitsi katsella. Niin se on muuten sinullakin!

        Et kyllä edellenkään kuvasta voi päätellä pituutta.


      • LukekaaAjatuksella

        Eiköhän aloittaja tarkottanut hiusten pituutta. Lausehan kuuluu, että
        "Kuvasta näkee suunnilleen vain hiusten värin ja pituuden."


      • Kuviakin.katsellut
        deittinainen kirjoitti:

        Et kyllä edellenkään kuvasta voi päätellä pituutta.

        Katselepa uudestaan kuvia. Saatat joutua vähän tinkimään väitteestäsi.


      • deittinainen
        Kuviakin.katsellut kirjoitti:

        Katselepa uudestaan kuvia. Saatat joutua vähän tinkimään väitteestäsi.

        Olen niitä katsellut, kyllä minäkin ja edelleen väitän ettet ihmisen pituutta tiedä toisen nassukuvasta mitenkään, jos nyt ei puhuta hiusten pituudesta.
        Ja muka sopusuhtaisuudenkin näkee??? Miten? Moni nainen saattaa olla tosi hoikka kasvoistaan, ei ylimääräistä rasvaa tai kaksoisleukaa. Mutta kropassa saattaakin olla monta kymmentä ylimääräistä rasvakiloa ja vieläpä päärynämallisesti. Ja hoikalla ihmisellä voi olla kaksoisleuka.
        Ja kyllä voi vikatikki siinäkin tulla mistä kuva on otettu. Saattaa olla juuri sen yhden kerran ollut jossain ja sieltä jäänyt kuva joka sopii profiilikuvaksi.


    • En ottaisi yhteyttä. Tuo on lähes sama kuin kuvattomuus.

    • ei_jaksa_kattella

      Huoraamaanko on tarkoitus ruveta, ja siksi pitää kasvot suhrustaa? Älkää nyt enempää jaksako pilata joka deittipalstaa huoraamisellanne.

    • jos etsisin suhdetta ohittaisin. Jos etsisin panoa saattaisin ottaa yhteyttä.

      Aurinkolasikuvatkin ärsyttää
      .
      Luultavasti tuollaisellakin kuvalla naiset saa satoja yhteydenottoja.

    • nähtyon

      Joo, kyllä naisetkin harrastaa tuota profiilikuvissa aurinkolasit päässä tai sitten kaukaa otettu kuva mistä et kyllä tunnista mitään.
      Itsekkin olen saanut kuvia mitkä on sen 20v. vanhoja, tulitikkuaskin kokoisia missä on ollut pyöräilykypärä ja aurinkolasit päässä, sivuprofiilikuvia missä hiukset peittää kaiken ja näitä riittää vaikka tästä tyylistä vain miehiä vain syytetään....

    • Big-Jack

      Vastaako lyhyet naiset lyhyille tavis miehille. Eivät vastaa. Nainen katsoo miehen ulkonäköä aina ja jos ei miellytä niin ei vastausta. minulle se luonne on tärkeämpää mutta naiset ei sitä arvosta miehessä.

    • kuvaton.treffimies

      Jos kuvasta ei näe paljon mitään niin aika sama onko kuvaa ollenkaan. Ei kuitenkaan estä yhteydenottoa, paljon olen kirjoittanut kuvattomillekin. Yleensä epäselvästäkin kuvasta saa jotain tietoa, mutta ei sillä yleensä ole ratkaisevaa merkitystä kumpaankaan suuntaan.

      • kuvaton.treffimies

        Sellainen lisäys vielä, että tunnistettava naamakuva on yleensä turn-off, koska se kertoo siitä, että naisella ei ole yksityisyyden suoja hallussa. Henkilö, joka laittaa yksityisasiansa sillä lailla kaikille jakoon, ei luultavasti älyä kunnioittaa myöskään minun ja mahdollisen tulevan suhteemme yksityisyyttä vaan juoruaa kaiken eteenpäin. Ei kiitos.


      • hiljaakuinhiiri

        mulla näkyy naama ja koko kroppa, mutta ei se tarkoita että olisin juoruämmä :/ itse arvostan ja vaalin myös yksityisiä asioitani, mutta en ajatellut itseäni sentään sikana säkissä tarjota. eihän livenäkään kasvottomina olla vaan katse kiinnittyy nimenomaan ulkonäön johonkin piirteisiin..tai niin mä olen tottunut vastapuoleenkin tutustumaan- en säkissä :D


      • deittinainen
        kuvaton.treffimies kirjoitti:

        Sellainen lisäys vielä, että tunnistettava naamakuva on yleensä turn-off, koska se kertoo siitä, että naisella ei ole yksityisyyden suoja hallussa. Henkilö, joka laittaa yksityisasiansa sillä lailla kaikille jakoon, ei luultavasti älyä kunnioittaa myöskään minun ja mahdollisen tulevan suhteemme yksityisyyttä vaan juoruaa kaiken eteenpäin. Ei kiitos.

        Mutta et kyllä kykene sanomaan kuvan perusteella onko nainen tunnistettavissa.
        Nainen voi olla hyvinkin eri näköinen kuvassa kuin livenä. Itse esim. hiukset auki kuvassa mutta muuten aina kiinni, minua ei taatusti kuvan perusteella tunnista.


      • RajansaKa1kella
        kuvaton.treffimies kirjoitti:

        Sellainen lisäys vielä, että tunnistettava naamakuva on yleensä turn-off, koska se kertoo siitä, että naisella ei ole yksityisyyden suoja hallussa. Henkilö, joka laittaa yksityisasiansa sillä lailla kaikille jakoon, ei luultavasti älyä kunnioittaa myöskään minun ja mahdollisen tulevan suhteemme yksityisyyttä vaan juoruaa kaiken eteenpäin. Ei kiitos.

        Mielestäni silloin on hälyttävää, jos ihminen avoimesti kertoo työpaikkansa, palkkansa, koko nimensä, ikänsä, asuinpaikkansa, harrastuksensa, kiinnostuksenkohteensa ja unelmansa. Outoa huudella netissä kaikki omat tietonsa kaikkien nähtäville... Ihan kuin kadullakin olisi valmis kertomaan koko elämänsä sisällöstä kaikkien kuullen..

        Itse siis välttelen noita "kaiken paljastavia" profiileita. :D Mutta en niitä, joilla on ihan tavallinen vaatteet päällä otettu kuva profiilissaan. Eihän baarissakaan tavata pussi päässä ja kadulla kaikki ihmiset näkee miltä näytän.


    • Herttinenkö

      Nainen kuvassa jota ei voi tunnistaa? Ohittaisin
      Ilman kuvaa? katsoisin ennenkuin katuisin.
      Nainen joka ei halua itseään tunnistettavan, on pelkuri.
      Nainen ilman kuvaa on taas varovainen eli parempi.
      Mitä tunnistamaton nainen siis hakee, ei ainakaan parisuhdetta se on varma.
      Varovainen taas vaatii pitkän ajan saadakseen luottamuksen, ei hyvä sekään.

      Kuva on kaikille tärkeä sen perusteella tehdään ennakkokarsinta. Jos jutut on siedettäviä niin otetaan yhteys, mutta luonteella on vain pitemmällä aikavälillä merkitystä, mutta mitä sitten kun suhde on kuitenkin jo aloitettu, siis jos on.
      Ja ehditty sitten lopettaakin kun ei löytynyt sitä sielujen sympatiaa vaikka muuten olikin niin hyvältä näyttävä kokoonpano.

    • Ainakin omat profiilikuvani on poistettu ylläpidon toimesta, mikäli ne eivät ole olleet tunnistettavia kasvokuvia.
      Kerrankin laitoin kokovartalokuvaa takaapäin ja se poistettiin. Sen jälkeen meni kaikki kuvat ylläpidon tarkistukseen, ennen kuin ne tuli näkyviin.

    • KävisköBelfie

      Kuva takaraivostasi? :D

      Mieti mitä kuvalla haluat kertoa? Mitä informaatiota se sisältää?

      Hiusten pituus ja väri on infona aika b-luokkaa. Jos tunnistamattoman kuvan haluat laittaa niin mieluummin sumennettu kokovartalokuva tms, josta nyt saa jotain viitteita kropasta, pituudesta, näkee ne hiukset, vaatteet ym.

    • Rötekö

      Ja taas on viestejä poistettu välistä. Tökerösti vielä!

    • sitämieltä

      Hetko naista vai rintoja. Kaikilla naisilla on rinnat, jos ei ole, mainitsevat siitä erikseen. Eihän miehestäkään ole yksityiskohtia kuvassa; kuinka monta jarrutusjälkeä on kalsarissa ym.

    • jaaaana

      Ei kyseessä ole takaraivosta kuva, vaan kuva sivuprofiilistani: olen siinä sivuttain harrastukseni parissa... En paljasta tarkemmin mutta sen verran, että kuva on sellainen ettei kropasta saa oikein selvää... Kuvasta voisi ainakin tulkita millaisista asioista pidän ja että olen urheilullinen.

      Eli onko tosiaan niin, että tuollainen kuva deittisivustolla on miesten mielestä turn off?

      • jaaaana

        Ja kasvoista ei oikein siis tunnista kun kuvassa ei naama näy kohtisuoraan, kuvasta saa kuitenkin selvää että olen hoikkakroppainen...


      • m30wee

        Kyllä mä ainakin vastaisin. Jos siis olis suunnilleen oman ikänen, sopiva paikkakunta jne.

        Miksi ihmeessä kuva, josta näkyy hoikka vartalo ja harrastus? olis turn off? Enemmän se mun mielestä kertoo ihmisestä kuin pelkät kasvot.


      • Fotofoto

        Myös mulla profiilikuva naisena harrastuksen parista, vähän näkee ruumiin rakenteen, hiukset, olemusta, kasvoja ei tarkasti. Kuppikokoa ei näy vrt aiempi keskustelu - ja näillä mennään.


      • m30wee
        Fotofoto kirjoitti:

        Myös mulla profiilikuva naisena harrastuksen parista, vähän näkee ruumiin rakenteen, hiukset, olemusta, kasvoja ei tarkasti. Kuppikokoa ei näy vrt aiempi keskustelu - ja näillä mennään.

        Lisätään vielä edelliseen kommenttiin sen verran, että jos kuvaan työnnetään väkisin tissejä "luonnottomasti", niin tuskin olen vastaamassa.

        Oletan, että jos kuvan keskipisteenä on tissit, niin on joko hemmetin epätoivoinen, tai maksullinen, tai Maisa Torppamainen bimbo, joka kuvittelee ISOJEN tissien olevan naisen tärkein ominaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe