taiteelliset/"erikoiset" pojat

ofcoursenot

Onkohan täällä ketään poikaa joka olis taiteellinen, väh. 170cm pitkä ja n. 15-18v? :D jos on niin laittakaa vaikka kikkejä niin tulisin mielelläni tutustumaa. Itse siis -99 tyttö jonka elämä pyörii taiteen ympärillä (:

29

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitelija

      harrastan kaikenlaist taiteellist :D ja asun stadis

      • ofcoursenot

        Onkohan sul kik? c:


    • Polynomi

      Riippuu vähän siitä et mitä tarkotat taiteellisella, ite tykkään esim. välillä kirjottaa novelleja yms. sekä piirtää satunnaisesti (en tosin ole hyvä piirtämään.. :P)

      • ofcoursenot

        No mitä tahansa, musikaalisuutta, piirtämistä, maalaamista, kirjottamista... :D onko sulla kik?


      • Polynomi

        Juups, Kik löytyy nimellä Polynomi :D


    • Jismael

      Taide on suuri kiinnostuksenaiheeni ^^ niin musiikissa, kirjallisuudessa kuin kuvataiteessakin on "kokemusta" :D

      • Jismael

        Ai niin, ja kik on Jismael1 :)


    • Martunis

      riittääkö jos on taiteellinen vain jalkapallokentän puolella?

      • joojootoki

        xDD


    • dthjthystgnd

      Taiteelliset pojat ei katsele pissiksiä eikä pubiruusuja vaan toisia poikia.
      Joten nyt meni huutelut harhaan..

      • mietiitse

        Kenenköhän huutelut tässä menee harhaan...


      • niiinvarmasti

        Ite oon homo enkä erityisen taiteelline, mitä ny joskus piirtelen..


    • meitonmoneksi

      Mutta Hitlerkin oli taiteellinen. Kelpaisko?

    • kyselijä16v

      Missäs siä asut sitten?

      • 16vnäyttelijäpoju

        Itteeni kiinnosti Tää kans


      • ofcoursenot

        Hieman myöhässä tulee mut asun kouvolas :D


    • YeahBUDDY

      Noh, itse olen 16v, kylläkin 185cm pitkä :P Pidän videoeditoinnista & musiikista erittäin paljon, piirtelen myös ja suunnittelen vapaa-ajalla erittäin paljon huvijahteja & autoja, ja ihmiset ovat sanoneet, että olen todella etevä. Sisustaminen on kanssa yksi intohimoni, vanhempani olivat niin vaikuttuneita, että antoivat minun sisustaa kokonaan uuden asuntomme. :-3 Käyn myös salilla, minulla on tuuhea, tummanruskea tukka ja siniset silmät :P

      • ofcoursenot

        Wow kuulostaa aika hyvältä :D onkos sulla kik? :3


    • pumtsipumtsipum

      Olen 16v poika Helsingistä. Tykkään soittamisesta.
      Kik: jajajajaa123

    • Jerppa_boi

      Noh siis mä oon 14/00 stadist ja mä käyn Steiner-kouluu joten eikös se aika erityistä oo. Mä soitan kitaraa et musiikista tykkään.
      Kik=jerppa_boi et jos kiinostaa
      ;)

    • Guit4rb07

      Kouvola taiteet tieteet urheilu ym.

      • ofcoursenot

        Minkä ikäne oot? Ja mitä kouluu käyt? Ite oon kouvolast kans


    • monkeybusineiss

      Täällä on yksi. Kik on yetyetyetyet (4kertaa yet)

    • tedviipo

      moooi tääl olis 19v kundi uudeltamaalta, teen elektronista musiikkia ja pidän taiteesta ylikaiken. Ei oo kikkii mutta skype on.

      • ofcoursenot

        Onko sulla instaa? :) ja mistä pääsisin kuuntelemaa sun musiikkia jos siis oot julkassu sitä missään? Skype löytyy multakin, mikä sun nimi on siellä?


      • tedviipo

        Ei oo instaa, ja en ole julkaissut musiikkiani missään. anna skypes nii lisään. :)


      • ofcoursenot

        Skype on aino179 muistaakseni :D


      • tedviipo
        ofcoursenot kirjoitti:

        Skype on aino179 muistaakseni :D

        lisätty


    • Yes18

      onhan täällä :) 18v 183cm pitkä. innostuksena piirtäminen ja esineisen uudelleen maalaamista spray ja käsin maalaamalla :). ei tosin ole kik mutta kerroin silti :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe