Rakkaus on ihana asia

Loveloveliini

Rakkaus ei ole oikeasti turhaa! Se on ihana asia! Yksin ei pärjää aina.
Uskokaa jo!

66

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moih

      Samaa mieltä! Mua väitetään myös löytävän tyttörakkauden, vaikka oon hetero.
      Mua haukuttiin massa teiniksi, vaikka se ei ole totta.

    • Love02

      Totta

    • huehuehhh

      ei oo turhaa, mut sitä ei oo kaikille =)

      • Loveloveliini

        No se on kyllä totta. :)


    • Aloittaja on oikeessa, rakaus on mahtavaa ^ _^ yksinäisyys on ikävä vieras...
      ja haittaako vaikka oliski massaa? olet semmonen kun itestä tuntuu hyvältä

    • ikuinensinkku

      Mä taas kuulun niihin joiden on pakko pärjätä yksin koska en vaan ole riittävä suomalaiselle naiselle. Ulkomailla voi olla mahiksia koska siellä nainen ei vaadi mieheltä niin paljon. (ehkä?) Olen jo tajunnut, että Suomessa tosirakkautta irtoaa vaan hyvännäkösille, varakkaille ja/tai kuuluisille pojille...

      • ikuinensinkku

        eikä sitä asiaa auta itkeminen. Ja älkää tulko väittämään, että "kyä sä jonkun löydät". Olisitte vielä negatiivisemmalla kannalla parisuhteeseen päätymisestä kuin minä jos ikinä näkisitte miltä näytän. Ja luonne kun on suomalaiselle tytölle pelkkä paskanen sivuseikka, niin en silläkään täällä pärjää.


      • Juuh_että_tämmöstä
        ikuinensinkku kirjoitti:

        eikä sitä asiaa auta itkeminen. Ja älkää tulko väittämään, että "kyä sä jonkun löydät". Olisitte vielä negatiivisemmalla kannalla parisuhteeseen päätymisestä kuin minä jos ikinä näkisitte miltä näytän. Ja luonne kun on suomalaiselle tytölle pelkkä paskanen sivuseikka, niin en silläkään täällä pärjää.

        Mä oon ihan varma että nyt ajattelet että "Toi nyt vaan sanoo noin lohduttaakseen", mutta ottaisin itse tuhat kertaa mieluummin jätkän jonka luonne olisi kohillaan, ja joka ajattelis kypsäksi, kuin jonkun näistä nykyajan tissiposkista jotka esittää kovista röökaamalla jne jne.

        Plus olen huomannut että rumat ihmiset on vaan jotenkin kiltimpiä ja huomaavaisempia, tilanteen tullen osaa pistää vastaankin koska elämän kova koulu.

        Itse en määrittelisi itseäni rumaksi vaikka saatanhan olla, mistäs sen voin tietää :D


      • Kuulesnyt
        ikuinensinkku kirjoitti:

        eikä sitä asiaa auta itkeminen. Ja älkää tulko väittämään, että "kyä sä jonkun löydät". Olisitte vielä negatiivisemmalla kannalla parisuhteeseen päätymisestä kuin minä jos ikinä näkisitte miltä näytän. Ja luonne kun on suomalaiselle tytölle pelkkä paskanen sivuseikka, niin en silläkään täällä pärjää.

        En nyt sanoisi, että 'kyllä sä jonkun löydät', vaan sanon nyt, että joskus yksinäysyys muuttuu tylsäksi. Mutta en kyllä suosittele sulle sopivaa paria, jos et halua. :)


      • ikuinensinkku
        Kuulesnyt kirjoitti:

        En nyt sanoisi, että 'kyllä sä jonkun löydät', vaan sanon nyt, että joskus yksinäysyys muuttuu tylsäksi. Mutta en kyllä suosittele sulle sopivaa paria, jos et halua. :)

        Haluais kyllä mut kun ei saa. Kun totuus vaan on että jos näyttää norsunperseeltä niin ketään ei saa, ainakaan niin pinnallisessa valtiossa kuin Suomi... Ja kyllä, yksinäisyys on moneen kertaan muuttunut todella tylsäksi mutta kuten sanoin, en vain riitä suomimuijalle. Mutta säästänkin jo lentolippua varten ja koitan onneani vaikka Thaimaassa, siellä miehiltä ei vaadita niin paljon.


      • tyttönen17

        Kutsutko sitä tosirakkaudeksi? Ei vittu


      • Poika521

        Kyllä kaikista joku tykkää en ole itsekkään mielestäni mitenkään harvinaisen hyvän näköinen ja silti kumppani löyty ilman mitään ongelmia.


      • wituuntunu
        tyttönen17 kirjoitti:

        Kutsutko sitä tosirakkaudeksi? Ei vittu

        On se parempaa rakkautta kun suomalaisten "tosirakkaus" joka tarkoittaa sitä että harkitaankin vaan jätkää joka on suunnilleen kun cruisen tomppa nuorempana ja heti kun rupsahdetaan tai ei ollakaan parhaimmillaan nii tyttis jättää lähimpään katuojaan ja ettii komeemman. täällä kun naiset vaihtelee jätkiä kun sukkia ja kun jätkä harrastaa mokomaa nii on sovinisine sika ja saa puolen suomen vihat päälleen. suomesta kun on tullut feministinen valtio kiitos "naisten tasa-arvon". Ja sit hyvä ettei syljetä vähä vaatimattomampie päälle. mut sitä o oppinu että elämä ei ole satu eikä sillä ole onnellista loppua.


      • trollisbusted
        Poika521 kirjoitti:

        Kyllä kaikista joku tykkää en ole itsekkään mielestäni mitenkään harvinaisen hyvän näköinen ja silti kumppani löyty ilman mitään ongelmia.

        trolli


    • No, turhalta se kyllä mulle vaikuttaa. Ei se kumminkaan tule kestämään ikuisesti, joten on parempi pidättäytyä suhteista ja säästyä tulevilta sydänmurheilta.

    • vittukuvituttaa

      Voisitte rakkaushullaantuneet hipit oikeesti lopettaan ton tosirakkauden hirveen hehkuttamisen! Tajuatko että valtaosa täällä on sen verran vaatimattomia et tuskin kukaan haluaa heitä, ja siksi tuo postaus sattuu heitä ihan helvetin paljon! Helppo se teidän kauniiden/komeiden on täällä postailla kaiken vitun maailman ilopostauksianne kun teillä on varmaan 5 poikaa/tyttöä varvasta kohden ruinaamassa seuraanne ja voitte vaihtaa poikkista varmaan joka päivä kun ei "poika ollu iha nii lihaksikas", tai "ku poika tienaa vaan 200€ kuussa eikä 2000"!

      Tiedämme jo että rakkaus on mahtava ja elämää parantava asia, mut valtaosakaan ei vaan vittu koskaan tuu saamaan sitä ainakaan moneen vuoteen ennenkun ihmisille vittu kasvaa aivot sillon aikusiässä! Miltäpä susta tuntuis jos olisit rutiköyhä ja joku tulis pröystäileen miljoonaomaisuudellaan juuri sun nenäs eteen tai jos olisit nälässä samaan aikaan ku joku mättää 20 euron juustoa nenäs edessä samaan aikaan eikä anna ees palasta?" Varmaan yli 70% tän töpön lukijoista tuntuu just siltä!

      • Loveisawesome

        Aloittelija on mielestäni oikeassa, että rakkaus on ihana asia. On olemassa ikuisia ja ei-ikuisia suhteita. :) Ja tunnen tyyppejä, jotka ovat olleet pareja pitkään. ^^ Joten miks sun pitää tulla valittaa miltein joka asiasta? Ja kerro tyhmälle miten köyhyys liittyy tähän?


      • vittukuvituttaa

        Se on tyttö sellanen vertauskuva että miltä meistä Suomi24:sen pussipeikoista tuntuu kun täällä kaiken maailman hipit leijuvat täällä omista "niin clicheisen ihanasta" parisuhteistaan... hohhoijaa... Ja voin taata etten ole todellakaan ainoa täällä joka on tätä mieltä.


      • vittukuvituttaa

        *siis pussihousupeikoista


      • Loveisawesome

        Rakkaus ei ole aina kliseetä. :)


      • vittukuvituttaa

        tajusit varmaan mitä tarkoitin... Rakkaus itessään on hieno juttu! Vituttaa vaan se et sitä on vaan hyvännäkösille...


      • Loveisawesome
        vittukuvituttaa kirjoitti:

        tajusit varmaan mitä tarkoitin... Rakkaus itessään on hieno juttu! Vituttaa vaan se et sitä on vaan hyvännäkösille...

        No kyllä lihavat ja 'rumat' ihmiset on myös pareja, kuin hyvännäköiset.
        Ulkonäöllä ei yleensä ole mitään merkitystä. Ja rakkaus ei ole siis pelkästään hyvännäköisille!


      • vittukuvituttaa

        Satunnaiset saavat, onneksi... Niil on sitten jotkut muut avut. Se "luonne ratkaisee"-lause tuntuu olevan helppo sanoa täällä Suomi24:ssa kun ei oo kasvoja pelissä eikä ole pelkoa siitä että "iik! joku ruma pörrää mun ympärillä". IRL:ssä huomannu et heti kun joku joka ei näytä ihan Tom Cruiselta menee ja ihastuu johonkin tyttöön niin alkaakin hirveä välttely ja kikattelu kaveriporukan kanssa siitä että "kui vitu ruma tää poika on hihhihhii! mä haluun miesmallin enkä mitää tommosta!!".

        Onneks sä oot kuitenkin saanut suhteen, mut veikkaan että oot tyttö, nii se on aina tytöille helpompaa saada se suhde, koska pojat tuntuvat yleisesti ihastuvan paljon herkemmin kun tytöt.


      • vittukuvituttaa

        Tai veikkaan et oot suhteessa rakkausylistyksistäsi johtuen. Sinkut lähinnä kattoo kateellisina ku parisuhteessa olevat porskuttelee omilla elämillään.


      • Loveisawesome
        vittukuvituttaa kirjoitti:

        Tai veikkaan et oot suhteessa rakkausylistyksistäsi johtuen. Sinkut lähinnä kattoo kateellisina ku parisuhteessa olevat porskuttelee omilla elämillään.

        Hyvin arvattu! :) Oon tyttö! ^^
        Ja oo, saat ehkä olla tota mieltä, mutta aloittelijan kaa olen samaa mieltä, vaikka en oo mikään hippi. :)


      • vittukuvituttaa

        Ja se oli vaan raivopostaus... Tänne kato voi raivota jos elämä vituttaa. Suomi24 on muutenki nii täynnä paskoja trolleja/angstiviestejä että kyllä sinne yks sekaan mahtuu. Auttaa vitutukseen :D Jos haluan keskustella asiallisesti, teen sen jossakin muualla kun paskassa trollien, kakaroiden ja angstisten pedofiilien valtaamassa Suomi24:sen nuortenpalstalla. Ja olen tota mieltä siksi koska se asia tuntui olevan nimenomaan näin. Muistan vielä kun itse olin parisuhteessa ja lähes kaikki kaverini katselivat kateellisena elämäämme, vaikkei se silti ihan niin ihanaa ollutkaan kun mainostetaan mut voitti sinkkuelämän. Sama juttu melkein kaikissa muiden suhteissa mut tällä kertaa oon taas se joka kattelee kateellisena.

        Ja kuten varmaan arvaat, suhteen loppuminen jätti minuun TOSI pahan jäljen, ja ajattelin vuosia kaiken rakkauden olevan pelkkää paskaa pinnallista hapatusta (sitä on mussa valitettavasti vieläkin), vielä kun se jättäminen tehtiin TODELLA loukkaavalla tavalla vielä jostain pinnallisestä syystä. Asia ei ole totta mut siltä se tuntuu.

        Mutta mukavia suhteita sinne... Kiitos keskusteluseurasta, vitutuksentunne helpotti :)!


      • vittukuvituttaa

        Ja tarkotan että se että "rakkaus on hapatusta" ei ole totta, vaikkakin jostakin syystä omat suhteeni ovat tuntuneet olevan juuri tätä kyseistä "pinnallista hapatusta".


      • Loveisawesome
        vittukuvituttaa kirjoitti:

        Ja tarkotan että se että "rakkaus on hapatusta" ei ole totta, vaikkakin jostakin syystä omat suhteeni ovat tuntuneet olevan juuri tätä kyseistä "pinnallista hapatusta".

        Okei.


      • NäinSeOn
        Loveisawesome kirjoitti:

        No kyllä lihavat ja 'rumat' ihmiset on myös pareja, kuin hyvännäköiset.
        Ulkonäöllä ei yleensä ole mitään merkitystä. Ja rakkaus ei ole siis pelkästään hyvännäköisille!

        Paskat ne ainakaa suomessa saa ketään. Ehkä jossain brasseissa. Vesa Keskinen on tästä elävä todiste!


      • huvittunut

        toi on kyllä totta


    • Poikafj

      Miks rakkaus on nii "hieno" asia? Itse alle 18 vuotiaana en edes välitä paljoo vaikka joku sanoisikin että tykkää musta ja on pari sanonutkin ja se on vaan noloo xD oon varmaa mielummin yksin. Sinkkulife rules!:) btw ihmiset luonne merkitsee monelle enemmän kuin ulkonäkö itse olen laiha mutta en pidä itseäni mitenkään komeana ja ei se merkitse paljoa (ulkonäkö). Olen alkanut itseasiassa puhumaan yhden kiinnostavan tytön kanssa uudestaan pitkästä aikaa mutta vain kaverina siis :))

    • RAHAonkaikenAjaÖ

      Hyyyii joku rakkaus, oletteko jota homppeleita? Sillä ei rahaa saa, menettää vaan. Niin kauan kuin saa pillua, niin rakkaus on turhaa.

      • tyytyväinenkaikkee

        Samaa mieltä


      • Loveisawesome

        Ei se oo rahasta kiinni. Rahaa saa työllä kato. :)


      • RAHAAAAA

        Ja rahalla saa naisia :D


      • Nojohannyton
        RAHAAAAA kirjoitti:

        Ja rahalla saa naisia :D

        No hehe. :D


      • Loveisawesome

        Ei rakkaus ole turhaa. Lukuunottamatta aseksuaaleja tai niille, joille rakkaus ei kuulu.


      • Helloyei

        Sarkasmia?


    • Mätäsvaan

      Turhanpäivästä ajanhukkaa. Oon tässä vuosien varrella huomannu että oon paljon onnellisempi yksin. Ihankun se kumppani olis joku onnellisuuden mittari.

      • Yksinäisyysontylsää

        Paitsi, jos sulla olis joku elämänkumppani.
        Mut okei.


      • Mätäsvaan

        Semmoen vaan sekottais mun elämän kun pitäis olla riippuvainen jostain ihmisestä.


      • Hoooooooo

        No työ on toki jotenkin tärkeämpi. Vapaaajalla voi tehdä mitä vain, paitsi joitakin.
        Voit kuitenkin elää miten haluat, mutta mä ainakin uskon löytäväni jonkun. :)


      • Mätäsvaan

        Kuka nyt töistä puhu yhtään mitään, oon työtön sossurotta. Ja mähän elän niinku haluan, ei mitään turhaa mäkättävää akkaa :D Harrastelen harrastuksiani ja oon tyytyväinen elämääni kaikinpuolin.


      • Hoooooooo
        Mätäsvaan kirjoitti:

        Kuka nyt töistä puhu yhtään mitään, oon työtön sossurotta. Ja mähän elän niinku haluan, ei mitään turhaa mäkättävää akkaa :D Harrastelen harrastuksiani ja oon tyytyväinen elämääni kaikinpuolin.

        Selvä! :D


    • ImInLove

      entä aseksuaalit :DD? ja olen kyllä itse rakastunut mutta voi sitä ilmankin elää

      • Loveloveliini

        No aseksuaaleilla se on eri asia, jos aseksuaaleista puhutaan. :DD


    • cpycypcygy

      JA MUISTAKAA, JOS OOT RUMA SUN ON PAKKO PÄRJÄTÄ YKSIN! RAKKAUS SUOMESSA KOSKEE VAAN KOMEITS JA SUOSITTUJA! ET JOS MUIJA KINOSTAA MENKÄÄ BRASSEIHIN

      • viviena

        Mistä lähtien ulkonäkö tuli tärkeäksi osasksi parisuhdetta?
        Ei kaikki rumat ole olleet yksinäisiä.


      • läskineekeri

        No meetko nussimaan ja pyytää pilluu sit joltaan läskiltä norsulta jonka naama on räjähtänyt? Kauneuden takii ne nussittavat kohteet valitaan. Ja tytöt nussitaan vain sen takii et voidaan kertoo kavereille et kuin kova on.


      • viviena
        läskineekeri kirjoitti:

        No meetko nussimaan ja pyytää pilluu sit joltaan läskiltä norsulta jonka naama on räjähtänyt? Kauneuden takii ne nussittavat kohteet valitaan. Ja tytöt nussitaan vain sen takii et voidaan kertoo kavereille et kuin kova on.

        Oon kyllä naispuolinen, mutta en vihaa läskejä ihmisiä.
        Riippuu kyllä ihmisestä kenen kanssa niinkuin oon.


      • viviena
        läskineekeri kirjoitti:

        No meetko nussimaan ja pyytää pilluu sit joltaan läskiltä norsulta jonka naama on räjähtänyt? Kauneuden takii ne nussittavat kohteet valitaan. Ja tytöt nussitaan vain sen takii et voidaan kertoo kavereille et kuin kova on.

        Siis naispuolinen hetero.


      • naisprofessori
        viviena kirjoitti:

        Mistä lähtien ulkonäkö tuli tärkeäksi osasksi parisuhdetta?
        Ei kaikki rumat ole olleet yksinäisiä.

        Siitä lähtien kun suomimuijat saivat internetin, alkoivat kattelemaan jotain miesmalleja ja heidän käsityksensä miehestä ja niiden ulkonäöstä sekä samalla heidän vaatimustasonsa vääristyi täydellisesti.


      • Eräsneiti
        naisprofessori kirjoitti:

        Siitä lähtien kun suomimuijat saivat internetin, alkoivat kattelemaan jotain miesmalleja ja heidän käsityksensä miehestä ja niiden ulkonäöstä sekä samalla heidän vaatimustasonsa vääristyi täydellisesti.

        Toi on ehkä totta. On myös olemassa naisia, joita ei ulkonäkö hirveesti kiinnosta.
        Eli voisin sanoa, että nämä naiset ovat ihan molempia. Toinen ryhmä on ulkonäkö ja toinen taas on luonne. Itse välitän enemmän luonteesta, mutta voihan ulkonäkökin tehdä jotenkin kiinnostavan mieshenkilön.
        En silleen, että haluaisin tosi täydellisen tai julman, vaan sitä, että joskus kohtalo näyttää mulle sopivan miehen.


    • Lovelives

      Rakkaus ei ole varmaan kaikille, mutta ei sitä koskaan tiedä, kuka rakastuu ja kehen.
      Olkoon ruma tai kaunis. Ei se aina ulkonäöstä riipu. :)

      • asiaavaipaskaa

        paskaa


    • Kaikki jotka on/on ollu oikeesti yksin tietää ton. Ja kaikki yksin olevat tietää kui vaikeet on alkaa olla ihmisten kanssa. On outo eikä pahimmillaa edes kestä seuraa pidemmän päälle. Palaa takas yksinäisyyteensä ja kiroo itseään. Siinä mun tilanne. Sitte ku joku saatanan älykkö tulee julistaan jotai tämmöst. Kui mont donaa sul on takataskus? Ootko syntyny kultalusikka poikittain perseessä, vai ootko vaa tyhmä, sokee tai molempia? Rakkaus on monelle pelkkä kaukane unelma ja yksinäisyys tekee siitä yhä kaukasemman. Muutut hitaasti yhä kyynisemmäks, yhä masentuneemmaks ja yhä erakommaks. Yhä vaikeempi olla kenenkää kanssa. Ja sitte joku saatanan älykääpiö tulee ja julistaa tämmöstä saatanan "ilosanomaa ja suurta ihmettä" jne... nykyää rakkaus on muutenki normaalisti pelkkä valhe. En yleensä toivo pahaa ihmisille, mut nyt toivon, et kaikki sun ystäväs jättää sut, sun sydämes kaivetaa ulos ja sut poltetaa tuhkaks. Sun tuhkas sirotellaa avaruutee ja se on aina siel. Katoo muusta tuhkast irti ja se mikä on jo menny parin helvetin läpi, katoo useisiin osiin eikä mitää nähdä enää koskaa. Ikusesti yksin jotkut tuhkahiukkaset voi mennä planeettojen ytimiin asti, muuttua timanteiks mut sil ei oo väliä, kosk kukaa ei niitä koskaa nää. Ikusesti yksin, ikusesti hajalla.. sitä mä toivon sulle ja sun kaltasilles.

      • kasvatakivekset

        nyt on kyl pojalla väärä asenne


      • Loveloveliini

        Toi on kyllä hirveintä mitä oon kuullut! Haluatko oikeesti, että mulla ei olisi ystäviä? Sä oot kyllä sairaan itsekäs, kun haluat tuollaista muille.
        Mee pois täältä!


      • MitäIhmettätoisano
        kasvatakivekset kirjoitti:

        nyt on kyl pojalla väärä asenne

        Oon samaa mieltä.


      • Gjöhögjäham

        TAPA ITTES, KUN TOMMOISTA PUHUT MUILLE!


      • wituuntunu
        kasvatakivekset kirjoitti:

        nyt on kyl pojalla väärä asenne

        tätä asennetta se suomalaisten pinnallisuus lopulta tuottaa... nelikymppisiä jätkiä jotka leikkii 13-vuotiasta ja kuulostaa itsemurhapommittajilta ku on yrittäny rakkaudentunteet päästä pihalle mut ei saanu ikinä ketään sinne kainaloon kelle niitä tunteita vuodattaa. koska ei ole rikas alfa vaan iha tavalline vaatimaton suamiäijä. ja jos väitätte että jätkät vaan on pinnallisia nii kyllä ootte ehdottomasti teki vähintään yhtä ellette pahempia!


      • suruinenolotuli

        Miten kukaan voi sanoa noin pahasti. Itelleni tulee kamala olo vaikka ei koske mua. Alottaja ansaitsee niin paljon enemmän ku sä


      • Pahoittelut kommentin raivoa tuottaneesta osuudesta. Varmasti kuulosti julmalta ja pahalta. Ja sitä se aloittajaan kohdistettu osuus oliki. Mun kirjotusta ohjas viha. Mut sitä tuo alotusviesti nosti mulle sinä iltana. Yleensä oon iha ok, vaikka yksinäine tyyppi. Harvoin tulee tän tason ylilyöntejä. Nyt tuli, tein virheen ja pyydän sydämestäni anteeksi. Meni vähän yli kyseisenä iltana kaikki tunteet. Vaadin kuitenkin mahdollisuuden puolustautua tarkentamalla osuutta, jota pidän viestissä tärkeänä; lukekaa se, ja tuomitkaa: tuomio tulee olemaan negatiivinen, ja sen ansaitsen, mutta haluan teidän näkevän sen vähemmän pimeän osan kirjoituksestani ennenkuin saan 'hirttotuomion'.
        Kommentissa se, mitä haluaisin teidän kaivavan esille, on aiempi osuus, jossa mainitaan, miten hankalaa pidemmän yksinäisyyden jälkeen on aloittaa tai parantaa ihmissuhteita. Vaikka haluais, voi olla että ei edes kestä niitä paineita, mitä ne tuo mukanaa, on hankalaa kestää ja ymmärtää ihmisii, eikä pysty rentoutumaan ja luottamaan niihi. Yksinäisyydest tulee vastentahtoisesti "riippuvaiseks" koska harvojen kanssa pystyy olemaan. Ja siitä kaikesta syyttää ja vihaa itseään.
        Ja maailma on aika pinnallinen paikka. Jos on rahaa, on lihaksikas, tai näyttää muute vaa hyvältä, on helpompaa olla uusien ihmisten kans, saada ne pitämään ittestää ja saada ne edes siihe tutustumisetäisyydelle. Erityisesti se tutustumisetäisyys on hankala.
        Rakkauski näyttää usein vaan pinnalliselta. Otetaa esimerkiks jotai sellasta ku talo. Se sortuu, jos sillä ei oo jonkunlaisii tukirakenteita, jonkunlaista syvemmältä löytyvää sisältöä. Se tuntuu monista suhteista nykyään puuttuvan, voi puuttua jopa käsitys siitä. Monille käsitys rakkaudesta näyttää olevan täydellinen toinen osapuoli (rahaa, aikaa, täydellinen vartalo, jne. jne. jne.), ei töitä (edes suhteen eteen), ja sit instagramiin julkaistavat söpökuvat "suhteen" toisen osapuolen kanssa. Sen takia väitin rakkauden usein olevan pelkkä valhe. Tätä ei moni tunnu näkevän, ja sen perässä moni juoksee.
        Tässä tärkeimmät asiat.
        Jos joku jaksaa vielä lukea, nii haluaisin vielä lisätä asiaa tekstin varsinaisesta vihaosuudesta. Se on pahasti kärjistetty, mutta siinä on joitain asioita liittyen yksinäisyyteen. Ensin sult viedää tuki, sitte sut revitää henkisesti kappaleiksi, saadaan nii pieniks palasiks, nii pieneen muotoon, ku tuhkaks, et se voi kadota pienimmästäki kosketuksesta. Neki osaset kadottaa toisensa. Lopulta on lukuisii kauniisti puristuneita palasia siitä, ku syvällä syntyneitä timantteja, kaunista, nii kaunista. Mutta kukaa ei nää niitä, kukaa ei löydä niitä, eikä niil oo enää kunnon sydäntä pitämässä niitä yhdessä. Sisäistä kauneutta, mut kukaa ei tajuu etsii sitä, edes uskoo siihe, nii kukaa ei löydä ja auta kasaamaan niitä sirpaleita, niitä timantteja. Ja ne jää vain yksittäisiks sirpaleiks, jotka vaan yhdessä vois valaista maailmaa. Edes vähän. Mutta yksin ne ei loista ollenkaan.
        PS. Monet täällä on mun ikää epäilly, ja tämän kirjotuksen jälkeen vielä enemmän, mutta vakuutan olevani 13, kohta 14, syntynyt 2001. Sana ei yksin oo minkää painone, mutta jos joku voi luottaa tähän, nii arvostaisin.


      • Poika_01
        Loveloveliini kirjoitti:

        Toi on kyllä hirveintä mitä oon kuullut! Haluatko oikeesti, että mulla ei olisi ystäviä? Sä oot kyllä sairaan itsekäs, kun haluat tuollaista muille.
        Mee pois täältä!

        Anteeksi, Loveloveliini. En toiminut oikein, ja olen siitä pahoillani.
        Haluan kuitenkin huomauttaa, etten ole täydellisen itsekäs. En varastaisi keneltäkään -myöskään sinulta- kavereita vaikka mahdollisuus tarjottaisiinkin. En ota toisilta itselleni ystäviä.


      • Gjöhögjäham kirjoitti:

        TAPA ITTES, KUN TOMMOISTA PUHUT MUILLE!

        Jyrkkä tuomio yhden, vaikkakin julman nettikirjoituksen perusteella. Haluatko minun tosiaan tekevän sen? Voitko vahvistaa sen minulle, jos tosiaan haluat sitä, vaatimalla sitä uudestaan täällä kommenteissa? Oletat tämän toki olevan pelkkää uhoamista, mutta lupaan ajatella asiaa vakavasti, jos tosiaan sitä tarkoitit.


      • suruinenolotuli kirjoitti:

        Miten kukaan voi sanoa noin pahasti. Itelleni tulee kamala olo vaikka ei koske mua. Alottaja ansaitsee niin paljon enemmän ku sä

        Olet jossainmäärin oikeassa, mutta sitten, tullaan kohtaan "aloittaja ansaitsee niin paljon enemmän ku sä". Voi olla, mutta haluan kiinnittää huomiosi siihen, ettet jaa näitä tuomioita kevyellä kädellä. Koska se kannustaa tekemään juuri näitä aloitusviestin kaltaisia viestejä, jotka eivät tuota mitään. Kaikki tietävät sen. Myös ne, jotka eivät tunnusta sitä. Yksin on huono olla. Nämä viestit tuottavat monissa myös ärsyyntymistä, joka oikealla hetkellä osuessaan tuotta viestini kaltaisen vihanpurkauksen, joka tuottaa yhä useammalle pahan mielen. Nuo aloituskommentit ovat tykkäys/huomionkerjäyksiä, joilla tuotetaan eniten ärsytystä, ja juuri näitä monet surullisiksi saavia vihakommentteja. Useat tulevat pahalle mielelle. Kannustit juuri jatkamaan vihakommenttitehtaan pyöritystä, painamalla tähän eräänlaiseen huomionkerjäykseen suurinta mahdollista tykkäystä. Jos kyseessä olisi ollut merkityksellinen aloitusviesti, olisin hyväksynyt tuon. Nyt kannustat lähinnä pahaa mieltä vihakommenttien kautta tuottavaa järjestelmää jatkamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe