Mistä 19-vuotias voi saada rahaa nenäleikkaukseen?

hittosoikoon

Olen joutunut jo ala-asteelta asti kärsiä rumasta nenästäni. Saan siitä jatkuvasti kommentteja tuntemattomilta enkä pysty enää tutustumaan uusiin ihmisiin, kun tuntuu että kaikki kiinnittää heti huomion nenääni. Opiskeluidenkin aloittaminen yläasteen jälkeen oli hankalaa, tunneilla nojaan aina käsiini ettei sivuprofiiliani voida katsoa. Olen käynyt jopa terapiassa mutta ei sekään auta. Mikään ei auta, kunnes saan tämän nenän kauniimmaksi. Se hallitsee oikeastaan jo koko elämääni.
Mutta mistä ihmeestä 19-vuotias opiskelija voi saada rahat nenäleikkaukseen? Onnistuuko minnekkään leikkausta maksamaan osissa? :(

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahallasaajahevosella

      jos menisit töihin?

    • nenuok

      Hei. Jos nenäsi vaivaa noin paljon niin sinun pitää rueveta säästämään rahaa ja muuten se ei onnistu kuin menemällä töihin. Itsekin nuorena aloin sääsätmään ja jo opiskeluaikoina sain rahat säästöön nenäleikkaukseen säästettyä. Kun opiskelija ei maksa veroa ja kun tuloja sain-maksoin silti vähän veroa. Pikavippejä en suosittele. Katso eteenpäin ja näe se mahollisuutenasi. Valitus ei auta.

    • sinnittelijä

      Minäkin säästin rahaa opiskeluaikana ja sain ne rahat kasaan. Tein mm siivoustyötä,hoitoapulaisen töitä (mm pyhätöitä) kesätyöt.Nenästäni tuli minulle sopiva ja persoonaani sopiva.Nenäsni oli iso ja kyömyinen ja nyt se on suora ja kaunis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe