Kyllä mä nyt kerron sille....

Rakastunut

Tuota noin olen ollut ainakin vuoden kovasti ihastunut erääseen mieheen, jonka kanssa tapaillaan silloin tällöin hauskanpidon merkeissä... No, olen aktiivisesti tapaillut samaan aikaan muitakin, käynyt treffeillä ja muutama suhdeviritelmäkin on ollut.. Mutta on ihan puhdas tosiasia, etten pysty ihan kunnolla ihastumaan keneenkään muuhun, kun taustalla on kuitenkin koko ajan tunteet tähän hauskanpitomieheen.. Olen yrittänyt jopa kahdesti aloittaa suhdetta jonkin muun miehen kanssa, siitä ei vaan tavallaan tule mitään, kun taustalla on jatkuvasti ajatus, että pitäisi selvittää välit tämän hauskanpitokaverin kanssa. Ja nyt vihdoin tajusin sen, että mun on pakko ottaa asia puheeksi, koska en pääse milloinkaan eteenpäin ihan oikeasti kenenkään uuden kanssa ja ehkä uudet tuttavuudet aistivat minusta, että jokin on pielessä... Tiedän, että pahimmassa tapauksessa särjen sydämeni, mutta niin tulee varmasti ennen pitkää käymään muutenkin, jos en saa kerrottua hauskanpitokaverille tunteistani.. Ja oli sen vastaus hänen osaltaan mikä tahansa, niin ehkä hänelläkin on oikeus tietää tunteistani ja on minulla velvollisuus myös itseäni kohtaan toimia niin kuin sydän sanoo.... Joskus myöhemmin voin katua, kun en ole saanut tehtyä mitään vaikka meillä on aito ja syvä yhteys hauskanpitokaverin kanssa....

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverigalaxilta

      Kiitos, kun kerroit. Koukuttava tilanne. Pää kylmänä ja jalat maassa.

    • Rakastunut

      Voi kun olisitkin se mun mies.... Tai jotenkin edes ymmärtäisit lukea mua ja saisit rohkeutta tehdä itse aloitteen... Please, tee se, en varmasti torju sua, vaan saat musta täyden tuen ja turvan, sinä ihana, herkkä ja hiljainen mies.....

    • öglölhl

      Kyllähän sun kannattaa totuus kertoa miehelle ilman muuta.. Mistä sitä tietää vaikka mies olisi vaikka kuinka ihastunut myös sinuun, muttei osaa viedä hommaa eteenpäin...

    • tavallinenjamppa

      Sinä ja sinunlaisia naisia on pilvinpimein nettisaiteilla joilla on tämä "hauskanpitokaveri" (seksikavereihin) ja olin ensimmäisiä kertoja lentää perseelleni kun törmäsin näihin "puhtaisiinpulmusiin" oleviin naisiin ja ihan tavallisen näköisiä ja mukavia naisia olivatkin mutta en enää hämmästy tästä asiasta.
      Tämä ns. "hauskanpitokaveri" on kyllä korkeammalla arvoasteikolla kuin te itse naiset mutta vakavampaa suhdetta ette heidän kanssaan kyllä saa ja jos sitä ehdotatte niin menetätte tämän hauskanpidon.
      Tässä netin suomassa pelissä sillä tavallisella jampalla ei ole mitään jakoa jo siksi kun teidän yksi osaalueenne (seksi) on täytetty ja siksi ette edes tosissanne hae edes sitä vakavampaa suhdetta tai sitten sen tavallisen jampan pitäis olla erikoismies että vetäis vertoja tälle täyden "hauskanpitokaverille" eli 10miehelle.
      Senhän te naisenakin tiedätte että saatte sitä panoseuraa aika nopeasti vaikka livenä ravintolaillan jälkeen ja tämä erityisesti korostuu nettideittaillessa kun luulette olevanne tälle kaverille se ainoa "prinsessa"
      Siksi katsoin parhaaksi poistaa oma profiilini pois ja olla vain joku ajankulu kun etsitte sitä parempaa mutta kun tämän pelinhengen tajuatte niin tämä nettideittailu vois toimia ja ne reaaliset parisuhteidenkin kohtaamiset vois toimia.

      • outoja.ajatelmia

        Pitäskö naisen elää selibaatissa jos ei seurustele? Tottakai voi olla seksikamu ja samaan aikaan etsiä kunnon suhdetta, niinhän ne miehetkin toimii. Naisetko ei saa vastaavaa tehä?
        Ei seksikamulle kuvittele olevansa ainut "prinsessa" kyllä naisetkin pelisäännöt tuntee.


      • saaharrastaaseksiä
        outoja.ajatelmia kirjoitti:

        Pitäskö naisen elää selibaatissa jos ei seurustele? Tottakai voi olla seksikamu ja samaan aikaan etsiä kunnon suhdetta, niinhän ne miehetkin toimii. Naisetko ei saa vastaavaa tehä?
        Ei seksikamulle kuvittele olevansa ainut "prinsessa" kyllä naisetkin pelisäännöt tuntee.

        Ei tietenkään pidä elää selibaatissa mutta seksikamuun ei ihastuta eikä rakastuta. Ap sulkee kaikki muut potentiaaliset ehdokkaat pois koska niin kovasti tykkää seksikamustaan. Joka taas hakee hänestä vain seksiä. Hänelle ei ainakaan pelisäännöt ole selvät. Miehelle on. Ei pidä alkaa tuollaisiin suhteisiin jos tietää, että tunteet tulee mukaan.

        Mutta jos fiksusti ajatellaan, niin kuinka moni mies/nainen alkaa seurustella kenenkään kanssa, jolla on jo seksikamu? Sotkuisia kuvioita välttää kaikki jotka itseään kunnioittavat.


      • vvvvbhh

        Olen tapaillut paria eri naista jolla on panokaveri samaan aikaa.
        Toista tapailin puoli vuotta syötätin, juotatin ja olin tosissaan liikkeelle. Loppuajasta kyselin että voisko meillä olla jotain enemmänkin, seksiä ja seurustelua jne. No nainen sanojensa mukaan ei vielä " tuntenut minua tarpeeksi" ja hänellä ei tarvetta jne. Usein hän vielä harmitteli kun on niin yksin ja haluaa parisuhdetta. Samaan aikaa kuitenkin häsläs kaksi kertaa viikossa yhden varatun kanssa. Lopulta heitin pyyhkeen kehään, siitäkös hän vasta loukkaantukin ja haukku hätäses.
        Toinen oli myös vastaavan lainen tapaus.

        Ne on nämä yksinäiset ja puhtaat pulmuset sellasia.


      • outoja.ajatelmia
        saaharrastaaseksiä kirjoitti:

        Ei tietenkään pidä elää selibaatissa mutta seksikamuun ei ihastuta eikä rakastuta. Ap sulkee kaikki muut potentiaaliset ehdokkaat pois koska niin kovasti tykkää seksikamustaan. Joka taas hakee hänestä vain seksiä. Hänelle ei ainakaan pelisäännöt ole selvät. Miehelle on. Ei pidä alkaa tuollaisiin suhteisiin jos tietää, että tunteet tulee mukaan.

        Mutta jos fiksusti ajatellaan, niin kuinka moni mies/nainen alkaa seurustella kenenkään kanssa, jolla on jo seksikamu? Sotkuisia kuvioita välttää kaikki jotka itseään kunnioittavat.

        Kyllä aloittaja pelisäännöt tuntee. Mutta voiko etukäteen päättä: en ihastu tuohon ihmiseen?
        Mistäs tiedät toisen seksikamuista jos toinen ei kerro?
        Seksikamu minusta positiivisempi asia kuin jatkuvat yhdenyönsuhteet.


      • outoja.ajatelmia kirjoitti:

        Kyllä aloittaja pelisäännöt tuntee. Mutta voiko etukäteen päättä: en ihastu tuohon ihmiseen?
        Mistäs tiedät toisen seksikamuista jos toinen ei kerro?
        Seksikamu minusta positiivisempi asia kuin jatkuvat yhdenyönsuhteet.

        Samaa minäkin mietin, so. että eipä niistä seksikamuista yleensä kumppaniehdokkaalle kerrota. Samaa mieltä siitäkin, että tuttu ja turvallinen seksikamu on parempi kuin yhdenyönjuttujen hakeminen seksin tarpeeseen.


      • gbjjmm

        Ei niistä seksikamuista naisen tarvitse kertoakkaan, miehet jakavat sitä tietoa keskenään.
        Henkilökohtasesti en näe sellasessa naisessa muuta mahdohlista kuin patjan, jos hänellä on kamu ja samaan aikaan tapailisimme.


      • nähtyon

        Siis millä tapaa se seksikamu on turvallisempi kuin yhdenyönsuhteet?
        Eihän niistä useammista kerrotakkaan ja voi olla useampihoito samaan aikaan että kyllä ne tauditkin leviää vakkariseksikamuilla.
        kyllä noi niin sanotut helpot naiset leviää miesten kesken keskenään ja heille naisille on kyllä oma nimitys...ei heitä vakavasti ja tosimielellä oteta kun miehen mainehan siinä menisi.


      • siishetkinen
        nähtyon kirjoitti:

        Siis millä tapaa se seksikamu on turvallisempi kuin yhdenyönsuhteet?
        Eihän niistä useammista kerrotakkaan ja voi olla useampihoito samaan aikaan että kyllä ne tauditkin leviää vakkariseksikamuilla.
        kyllä noi niin sanotut helpot naiset leviää miesten kesken keskenään ja heille naisille on kyllä oma nimitys...ei heitä vakavasti ja tosimielellä oteta kun miehen mainehan siinä menisi.

        Miten ne sitä "tietoa jakaa" jos ei tunne toisiaan?


      • Jokutietääaina

        Minä asun Kuopion kokosessa kylässä ja tiedän kaveverin ja kaverin kaveverin kautta näistä naisista. Useimpia naisia kaverilta kaverille mainostetaan että miten niiltä lohkeaa.Täällä asuvista naisista suurinta osaa naisia en tiedä edes nimeltä mut tiedän ketä ne panevat. Normaali miehet ei muusta puhukkaan muusta kukaa panee mitäkin.


      • nähtyon

        Siis eihän se tieto leviä täysin jos ei edes tunne tai näe toisiaan mutta pienillä paikkakunnilla ainakin tieto leviää.
        Kyllä se tieto leviää esim. ravintoloissa ihan melkein sanattomasti jos osaa lukea miestä ihan miehenäkin ja mitä sitä sanatonta viestintää naiset eivät osaa lukea...
        Kyllä miehetkin osaa lukea naista vaikka kuinka naiset väittää toista, se on se naisten pienet eleet, flirtti ja puheet ja muutenkin olemus...ja ei siinä kainon esittäminen paljoa auta ettei ensi tapaamisella irtoa...
        Itselläni on laaja ystäväpiiri työn ja harrastuksienkin jossa on naisia ja miehiä ja kyllä se siinä nopeasti leviää että kuka se horo oikein on ja ei siinä sitä suoraan sanota mutta kun tuonkin osaa lukea oikealla tavalla.


    • vihkotäynnäeritarpeisiin

      Minusta on aika karmivaa, kun kehitellään näitä kategorioita "hauskanpitokaveri" ja ties mitä muita. Kun itse tapailen jotain naista, niin haluaisin varmaankin tietää mihin kategoriaan nainen minut pienessä mielessään luokittelee. Se, että jonkin hauskanpitokaverin kanssa voisi olla "aito ja syvä yhteys" kuulostaa myös erittäin utopistiselta. Voisiko olla niin, että naisilta puuttuu hyvin pitkälle kyky kokea yhteisiä tunteita toisen ihmisen kanssa, kun kaikesta ajatellaan jatkuvasti miten ne luokitellaan ja miten sopivat omiin tarpeisiin ja oman sydämmen sanomisiin. Kannattaisiko ehkä joskus kysyä vähän jotain siltä toiseltakin osapuolelta?

    • hyihyi

      "hauskanpitokaveri" on panokaveri, sillä on kolme naista

    • Rakastunut

      Kyllä mä sen tiedoston, että tällä mun seksilelulla voi olla vaikka 10 naista.... Mutta kun saan häneltä, ah, niin ihanaa seksiä.... Ja kyllä siinä tosiaan valitettavasti niin käy, että mahdolliset muut potentiaaliset kumppaniehdokkaat joita treffeille saavat olla aika kauan ilman kun tosiaan saan sitä säännöllistä seksiä tältä mun panomieheltä....

    • Rakastunut

      Taas tässä jokin aikaa sitten mun hauskanpitokamu kävi luonani. Meillä oli tosi kivaa ja rentoa, mies oli kovasti juttutuulella vaikka muuten hiljainen onkin... Tein hyvää ruokaa ja juteltiin niitä näitä.. Ja seksikin oli taas niin mahtavaa... Välillämme on ihan uskomaton vetovoima, että ennen en ole kokenut tällaista... Niin usein ollaan juteltu matkoista ja taas jutut meni niihin... Juteltiin matkojen hinnoista ja lentokentistä jne. Niin eli itse taas jossain kohtaa vaikenin kuin muuri ja vaihdoin puheenaihetta... Mutta voi hyvänen aika sentään, entä jos miehen puheet matkoista ovatkin vihjailua yhteisestä sellaisesta, nytkin olisi ollut loistava tilaisuus heittää kevyesti ilmaan, että mennäänkö yhdessä.... Mies viime kerrallakin puheli, että kun hänenkin kaverit seurustelevat niin ei tule yksin lähdettyä.. Mies on kuitenkin käynyt luonani jo kaksi ja puoli vuotta... Jos nyt joskus kysyn vaikka suoraan mieheltä yhteisestä reissusta, niin jos se nyt siitä säikähtää, niin antaa sitten olla... Kai se on pakko ottaa vihdoin riski....

      • Mymmeli1234

        No huh huh - kyllä noin pitkän tuttavuuden jälkeen pitää jo uskaltaa puhua avoimesti asioista. Ota nyt ihmeessä riski, ei se mitään ota jos ei annakaan :)


    • Iloinenmies33

      Naiset vaan pelaa.

    • kokenuttuon

      kerro vain ajatuksesi hänelle, voi olla että käy hyvin tai sitten ei, ainakin olet saanut sanotuksi.

    • Rakastunut

      Minä onneton kun ajattelen, että minun pitäisi olla hoikempi vaikken mitenkään mahdottoman paksu edes ole... Kun kuitenkin pelkään, etten kelpaa tai riitä tälle miehelle... Mutta karu totuus on se, että mulla on ihan mahdottoman huono naisellinen itsetunto johtuen pitkästä huonosta suhteesta, jossa oli henkistä väkivaltaa, lisäksi minulla nuoruudessa tapahtunut asioita, jotka vaikuttavat naiseuteeni yhä edelleen... Tulkitsen kaikki miesten tekemiset ja sanomisetaina negatiivisesti esim. sen, että tämä mun kamu lähtee melko pian aina seksin jälkeen pois... Vasta viime aikoina olen alkanut tajuta, että ehkä hän joka kerta lähtiessään pettyy siihen, kun asiat eivät milloinkaan etene... Alkuvaiheessa suhdettamme mies yöpyi luonani, mutta mahtoi sekin olla ujolle miehelle vaikeaa, kun itsekään en tiennyt kuinka nukkua vieraan miehen vieressä... Kaiken lisäksi en pysty etenemään kenenkään muun miehen kanssa vaikka muiden kanssa treffeillä käynkin, koska tunteeni tätä hauskanpitokaveria kohtaan jarruttavat minua.... Niin olisiko parasta kysyä miestä matkalle vai kertoa suoraan ihan koko tarina ja totuus ihan kaikesta perinpohjin.... Kannattaako kertoa omista huonoista kokemuksistaan? Hän ehkä voisi ymmärtää minua paremmin, jos tietäisi karun menneisyyteni....Näin ei kuitenkaan voi enää jatkua..... Enkä pysty tapailemaan muita miehiä, yhdet treffit oli taannoin, josta tulin itkien pois, kun en yksinkertaisesti pysty enää tällaiseen.........

      • naisenasanonettä

        Mies lähtee heti kohta pois seksin jälkeen=olet hänelle helppo pano. Tietää että sulta aina saa kunhan vähän mukavia juttelee. Kukaan ei ole niin ujo ettei kahdessa vuodessa saa kysytyksi että mitäs jos seurusteltaisiin ihan oikeasti.
        Mies vie ja sä vikiset. Todennäköisesti vie myös muitakin naisia.

        Mietihän ihan oikeasti että onko kiva olla pelkkä pano niiden muidenkin lisäksi? Sulla on tunteita miestä kohtaan mutta miehellä ei taida niin vahvoja tunteita sua kohtaan olla. Sä pidät häntä ujona miehenä. Oletko varma, että hän on sitä?


    • pokkjj

      Palaappa tyttö maanpinnalle. Jos se mies on tosi mies ja näkis sinussa muutakin reiän, niin olis hän jo varmasti itse jo toiminut:)
      Sinun laisia pilerinsessoja on suomi täynnä joista ei ole muuhun kuin patjas.
      Nimimerkillä joka viikonpäivälle oma.

    • exseksikamu

      Itsekkin nuoruudessani toimiessani seksikamuna miehenä otin vain seksin seksinä ilman tunteita ja annoin kuulla naisen/naisten juuri sitä mitä halusivat ja kirkkain silmin suoraan sanoen valehtelin ja annoin ymmärtää toisen mitä halusivat ja ehken se nosti heidän itsetuntoaankin ja omanarvontuntoaan.
      Luulivat että seksin voimalla saisivat ns. omia minut mutta tein paljolti samalla tavalla kun sain sen oman tyydytykseni täytettyä ja lähdin seksin jälkeen nopeasti pois ja sanoin että nähdään taas joskus....
      Nyt tosiaan nettideittailessa olen törmännyt jatkuvasti sen "kiltin naapurin tytön kanssa"joilla on monella naisella tälläinen seksikamu kun vähän kaivelee ja kyselee ja kuitenkin hakevat vakavampaa suhdetta....niin tiedän tasantarkkaan että ns. yhteistä vakavampaa suhdetta meilla ei tule olemaan kun sillä naisella on jonkinlaisia tunteitakin tätä seksikamuakin kohtaan ja silloin nainenkaan ei panosta täysillä tähän uuteen suhteeseensa että nyt voin vaan kysyä mitä naiset yleensäkin voittaa tällä pitämällä seksikamuja kun se luo vain tuskaa ja suruja...

    • Rakastunu

      En ole mikään pileprinsessa vaan herkkä ja hauras nainen... Syvällinen, aito, en juurikaan viihdy baareissa... Toki tiedoston sen, että miehellä on varmasti muitakin, onhan niitä itsellänikin... Eka vuosi tän miehen kanssa meni siten, että itsekin halusin pelkkää selviä kunnes sitten aika pitkän ajan jälkeen alkoi tulla tunteita mukaan... No, ehkä yksi syy miksen ole kertonut miehelle tunteitani on juuri tämä mahdollisuus, että mies vaan hakee seksin luotan... Ja kyllä nainenkin joskus tarvitsee kunnon kyytiä, niin miksen ottaisi sitä sellaiselta mieheltä jonka kanssa on kivaa, joka on ihana ja huomaavainen ja seksi on todella ihanaa.... Eli en haluaisi menettää tätä ihanaa seksiä vaikka miehestä enempi haluaisinkin.....

    • exseksikamu

      Juuri noinhan se meni minunkin kohdaltani, parasta seksiä ja kyytiä piti antaa muuten olisin ollut entinen seksikamu ja niitä harjoituskappaleita riitti eli tiesin kyllä miten naisia käsiteltiin ja sain monesti kehujakin siitä mutta se oli eriasia yhdenillanhoidot kun tyyli oli vain että mällit putkeen ja bye,bye...
      Kyllä siinä turistiin mukavia ja oltiin tunteellisia koska naiset kaipasi sitä ja esitettiin niitä uskollisimpia mutta ajatukseni oli vain että anna sitä pillua ja ota moloposkeen ja nauraen lähdin toisen uskollisen hoitoni luo.
      Parhaimmat helpot nakit oli nämä YH:t, juuri eronneet, puumat ja pikkasen pyöreät naiset joillaitsetunto kateissa ja tuota "herkkää ja haurasta naista"...että ketä ässä oikein kusetettiin.
      Nyt seksi ei ole enää niin suuressa arvossa elämässäni kuin nuorempana ja haen sitä aikuisen naisen oikeata seuraa vakavammin niin sitä et kyllä sieltä netistä löydä kun kaikki on vain seksimarkkinaa naisten puolelta ja seksiä kyllä sieltä saa.

      • Ikävää, ettet kyennyt vakihoitosuhteisiin omana itsenäsi vaan jouduit kusettamaan ja esittämään ja etsimään kumppaneita, joilla oli huono itsetunto (koska se varmasti vaikutti myös heidän seksuaalisuuteensa). Olisi voinut olla nautittavampaa itsellesikin, kun olisit ollut rento ja elänyt juuri siinä hetkessä sen sijaan, että mietit mielessäsi että pääsisinpä jo seuraavan luo. Mutta no, kukin tavallaan. Oman kokemukseni mukaan vakihoito voi olla molemmin puolin toimiva ystävyys (with benefits).


      • 1234545
        helka kirjoitti:

        Ikävää, ettet kyennyt vakihoitosuhteisiin omana itsenäsi vaan jouduit kusettamaan ja esittämään ja etsimään kumppaneita, joilla oli huono itsetunto (koska se varmasti vaikutti myös heidän seksuaalisuuteensa). Olisi voinut olla nautittavampaa itsellesikin, kun olisit ollut rento ja elänyt juuri siinä hetkessä sen sijaan, että mietit mielessäsi että pääsisinpä jo seuraavan luo. Mutta no, kukin tavallaan. Oman kokemukseni mukaan vakihoito voi olla molemmin puolin toimiva ystävyys (with benefits).

        Sanonta tyhmä kuin helka saa uusia ulottuvuuksia. Sisälukutaito ei ole nolla vaan sen alle.


    • Rakastunut

      Tuota noin yhtyen tuohon Helkan kommenttiin, että juurikin noin eli itse tämän kokeneena voin sanoa, että parhaimmillaan seksisuhde voi olla myös antoisaa ja syvää ja kyllähän siinä on molemmat osapuolet sekä antajana että ottajana.... Ei se nyt todellakaan ole vaan niin, että otas ämmä molo poskeen.... Yhtä lailla saan ihanaa suuseksiä tältä mieheltä, tämä mun seksikamu ei ole kyllä mikään hyväksikäyttäjä kuten tuo exseksikamu taitaa olla.... Ja mun mielestä mitä herkkyyteen ja haurauteen tulee niin sillä ei ole mitään tekemistä yhäitien tai pyöreyden ym. kanssa vaan olen luonteeltani herkkä, työskentelen taiteellisella alalla, olen luova ja lahjakas eli herkkyyttä ja haurauttakin voi olla monenlaista.... Siihen vaikuttaa myös monet entiset elämänkokemukset mm. huono suhde exän kanssa... Ja ilmeisesti exseksikamun mielestä yh-äidit, eronneet, pyöreät, puumat ja herkät ja hauraat ovat jotenkin huonompaa kastia automaattisesti.... Aika vähän jää sitten muuta väestöä, kun aika suuri osa kuitenkin kuuluu noihin edellä mainittuihin.....

    • exseksikamu

      Siis mistä minun olisi pitänyt tuntea ns. syyllisyyttä kun mehän kaikki saimme sitä mitä halusimme ja kaikki hoitoni kyllä tiesivät missä mennään vaikka parit jäikin ns. nilkkoihin roikkumaan AP:n tyylillä ja eräänlainen välttelevyys, välinpitämättömyys ja oman tienkulkija juuri houkuttelikin juuri itsessäni naisia.
      Tätähän juuri naisetkin harrastaa ihan yleisesti ja paljon ja et ole helka heitä tuomitsemassa mutta sinulla onkin eri katsantokanta?
      Mitä Ap:lle vastais että kylläkin minäkin toimin herrasmiehenä enkä tyyliin "että otas ämmä molo poskeen" ja ihansuuseksiäkin annoin naiselle koska olen/olin taitava siinäkin ja ihan samanlaisia safkojakin väsäsimme yhdessä ja ihan samanlaisia teikäläisiä (hauraita, herkkiä yms...) naisia oli lukemattomasti jotka luulivat suoraan sanoen itsestään liikoja mutta meneppä nyt sanomaan tälle "seksikamullesi" että mites olis vakavampisuhde ...ja saatat tietää vastauksen kun täältäkin kyselet...että ketä tässä vedetään kuin pässiä narussa!
      Olen elänyt erittäin tyytyväisen elämäni ja kokemusrikkaankin ja pitkiä useampia ollut todellisia parisuhteitakin ja pitkä oli parisuhdekkin josta lapsia mutta nyt eronnut ja siihen pahimpaan erotuskaani palasin tuolle vanhalle kokemalleni hyvälle tielle ja nettihän suo sen mahdollisuuden loistavasti mutta kun pääsin siitä erosta yli niin eihän netistä kieltämättä löydy sitä todellista parisuhdetta hakevaa naista mutta näin se vaan menee...

    • Rakastunut

      No, en kyllä kenenkään nilkoissa roiku.... : D Ihan vapaaehtoisesti tämä mun seksikamu luokseni tulee ja järjestää parhaansa mukaan menonsa, että pääsee tulemaan.... Eikä tässä ketään narussa vedetä, olen alusta asti tiennyt suhteen luonteen ja kuten tuolla aiemmin kerroin, niin tunteet tulivat mukaan kuvioon vasta pitkän ajan jälkeen tapailtuamme.... Paljon mieluummin olen nainen joka elää ja rakastaa ja tuntee täysille kuin joku tunteeton peluri, joka ei ikinä ihastu naisiinsa... Eli olen ihan ihan mielelläni se pässi narussa ja täysin sen aikuisena naisena tiedostaen.... Ja enää en ota kantaa tähän keskusteluun, kun nämä aina lähtee sivuraiteille alkuperäisestä tarkoituksesta jatkakoot vähemmän fiksut täällä huuteluaan.....

      • tajuatko

        Juu, mutta tajuatko että tuo mies on se tunteeton peluri, joka ei koskaan ihastu naisiinsa?


    • exseksikamu

      Nyt vedettiin se kuuluisa hernenenään kun tänne ensin tulit kyselemään tästä hauskanpitokaveristas ja annoin oman reaalisen tietotaitoni ja elämänkokemukseni puhua enkä mitään pilvilinnoja luvannut ja maalaillut kun on samat kokemukset.
      Sinä olet vain tunteesi sotkenut tuohon keittämmäänne soppaan ja se ei kuulu jos ollaan vain seksipartnereita vaan ennemminkin ollaan ystäviä/kavereita lisättynä seksillä.
      Kyllähän tämä hemmo tulee letkuheiluen luoksesi ja ihan vapaaehtoisesti kun tietää mitä saa...kyllähän tämä hemmo toimii sinun psykoterapeuttinakin sinun traagisessa elämässäkin, väsää ruokia ja miksei matkojakin suunnittele ja teekkin kanssasi yms. (ihan samaa minäkin tein hoidoilleni) Se on katsos se pillun voima ja.......mutta pistäppä ne kuuluisat jalat ristiin niin tuleeko sitten....
      Teillä on uskomattoman pitkään kestänyt suhde, itselläni ei koskaan kestänyt noin monia vuosia koska se sitoi omalla tavallaan kumpaistakin ja nyt menet ja kysyt suoraan että missä mennään eli menköön syteen tai saveen että pääset jatkamaan omaakin elämääsi puhtaalta pöydältä mutta älä usko valheisiin ja tämä hemmo haluaisi jatkaa "suhdettanne" hamaan tappiin asti.
      Nyt heitän vain pikkupäähäsi pohdittavaksi niin kuka mies hyväksyy jos on sinullakin ollut parisuhdeviritelmiä tai niiden aloituksia hyvällä jos miehellä on edes jonkinlaisia tunteita naista kohtaan, että aika vapaamielinen saisi olla tai sitten et ole yksinkertaisen suoraan ja rumasti sanottuna parisuhdekamaa....
      Näitä sinunlaisia naisia on netti pullollaan joilla on pelkkä seksisuhde ja tekevät onnettomaksi ja ovat jääneet sen miehen koukkuun ja eivät pääse siitä irti jatkaakseen vaikka siihen todelliseensuhteeseen...ai mistä tiedän kun osaan tehdä ne oikeat kysymykset, oikeaan tapaan ja en lähde edes treffeille heidän kanssaan.
      Lisätäkseni vielä tuohon "tunteettomuuteeni" on minulla ollutkin niitä ja erittäin voimakkaitakin tunteita ja ihan rakastumisiakin kun olen ollut pitkissäkin suhteissa että niin suuri peluri-sika en ole mutta tarpeen vaatiessa osaan tukahduttaa ja tappaakin sen.
      Hyvä ja onnelinen elämäni on nyt vaikka aina se ei ole ollut....

    • rakastunu

      Ja aaaah, mahtava letku kuule onkin..... Sitä odottaa kuules ovet sepposen selällään letkuheikin seuraavaa vierailua, nam...... Kyllä siinä kuulkaas on sängynjouset kovilla ja naapurit ihmeissään, kun me letkuheikin kanssa painetaan menemään..... : DD

    • exseksikamu

      Enpä nyt tuolla paljoa henkseleitä paukuttelis ja leventelis kun tuohan on suoraan sanottuna prostituutiota missä ja mistä nainen ei joudu maksamaan ja mies yleensäkin joutuu maksamaan ja mies tuomitaan tästä "paheestaan"tyyliin, hyi helvetti mies käy thaimaassa, venäläisiä ja pidetään jotenkin säälittävänä että noin alas...mutta harvapa mies henkseleitään paukuttelis etenkään noin julkisesti että kävinpä huorissa...niin tämähän tyyli on naisille oikeutettua eri syillä mutta miehelle ei!
      Kaikkihan sen tietää prostituutiossa ei käytetä eikä näytetä tunteita ja jos näytetään niin se on teeskentelyä.
      Niinkuin kerroin jatkuvasti törmääväni netissä naisiin joilla on tämä seksikamu (ja en kerro näin julkisesti miten ja millä tavalla koska muutkin ottavat mallia tai sitten osaavat varoa ja se ei ole tyyliin että oletko jonkun hemmon panopatjana vaan paljon hienovaraisemmin minkä osaan....ja treffeille tai viestittelyäkään en jatka kun ns. kolmantena en ala olemaan) niin tässä kuin monessa muussakin tapauksessa törmäävääni naiset vain sattuvat "ihastumaan" tähän pitkäaikaiseen seksikamuun ja jäävät siihen koukkuun siinä "rakkauden" nälässään, hyväksynnässään ja sen naiseudenkin esille tuomisessa.
      Nyt sitten netissä hakevat sitä tunteilleenkin vastakaikua siitä todellisesta parisuhteesta niinkuin AP:n esim. osoittaa että yritetty on useammankin kanssa käydessä ihan treffeilläkin ja suhdeviritelmiäkin on, mutta kun "on ihan puhdas tosiasia, etten pysty ihan kunnolla ihastumaan keneenkään muuhun, kun taustalla on kuitenkin koko ajan tunteet tähän hauskanpitomieheen.." että tämäkö asetelma tekee naiset onnellisiksi ja ketä tässä nyt oikein vedetään kuin pässiänarussa....että niin alas se suomalainenkinnainen vaipuu...mutta yksiosa-alue on täytetty, lihanhimo mutta muut osa-alueet ei!
      Nyt vain sanoisin varoittavan sanan kun siinä "sängyn jousia testatessa" kiihkeimillään se suojauskin vain monesti unohtuu että tiedättekö todellisuudessa miten monessa tämä "letku-hemmo" melaansa uittaa?
      Lopuksi tähän keskusteluun sanoisin että ihan tunteellinen mies minäkin olen ja siksi minullakin profiili on että pelkkä seksi ei ole enää se tärkein osa-alue ja jonkun mielestä voipi olla raankova mutta realistinen koska tiedän mitä se elämä on sen tuomalla kokemuksella ja menneet menneinä että mitään pilvilinnoja en itsellenikään luo...mutta tunteet se minullakin on ja jossain se nainen on joka vastaa siihen.

    • jgbnnn

      Vaikuttaa kyllä siltä, että Aloittaja tietää pelin hengen ja ymmärtää, että kyseessä on luultavasti pelkkä hauskanpito... Olisihan hän jo noin pitkässä ajassa kertonut miehelle tunteistaan jos uskoisi muuhun.... Kyllä aloittajan kannattaisi kertoa edes jotenkin fiiliksistään, koska tiedän pariskuntia, joiden suhde on alkanut panosuhteella.... Ja voihan olla, että mies kiinnostuu, jos nainen ilmoittaa, että seksit oli tässä, tuu sit takasin ku haluut jo muutakin.... Kandee kokeilla....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe