Ei heeveddi mun huumorintaju on surkee

tuvittuvittuvit

Aina jos vitsailen niin kukaan ei ymmärrä eikä naura, vaan ne kiukustuu ja luulee et tarkotan jotain pahaa. Kukaan ei ymmärrä mua koskaa?!

ja niinku mua ei taas yhtää naurata niiden vitsit, koska ne on nii tylsiä. Muut kyllä nauravatkin katketakseen. Miks mä en ymmärrä huumoria?!!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuvittuvittuvit

      oon tavallista p*skempi ihminen :'( v*****!

    • fygihihihi

      mun luokkalaine sano et oon v*tun outo

    • Futurecomic

      Haistan tulevan koomikon

      • tietämätöntyhmä

        voiko joku kertoo et mikä on koomikko?!xdddddddd


      • fyducihovixuxo

        eiku ei !


    • Gjena

      Tai sitten sinulla on hyvä huumorintaju ja muilla surkea?

      • cucivicvpv

        no mut sithän kaikil mun tutuilla ois surkee huumorintaju, mutta kyl mä varmaan vielä opin.


      • Gjena
        cucivicvpv kirjoitti:

        no mut sithän kaikil mun tutuilla ois surkee huumorintaju, mutta kyl mä varmaan vielä opin.

        No ehkä sitten sinulla on jotain vikaa.. Lueskele vaikka vitsejä netistä, en minä tiedä. Kyllä se siinä käytössä harjaantuu. :)


      • fycygivi
        Gjena kirjoitti:

        No ehkä sitten sinulla on jotain vikaa.. Lueskele vaikka vitsejä netistä, en minä tiedä. Kyllä se siinä käytössä harjaantuu. :)

        no mutku mua ei vaa yksinkertasesti naurata melkee mikää.

        No jos nyt puhuu ihastuksesta esim. Taidat vähän tykätä siitä;) niin repeen. Mutta toi ei ookkaa mikä vitsi!


    • uguguvivih

      siis joo mun vitshit on nii pee askoi.

      (ku mun kamul oli kummioppilas repparissaan XD ja sit mun kamu sano niinku jotai et ei ku se sattuu kun siinä voi kaatua.) olin silleen: no ei se ehkä sua sattuis ku sul on pehmuste. et jooh ei menny hyvin..vaik kyl mä tiiän et mun bff on vakavikko yleensä. mut kyl se osaa naurattaa.

      Mun bff saa nauraa sil et se leikkii Limboo sellasesta kohasta mistä se pääse vaik suorana. Muut nauroivat, olin sillei huoh vtu kun mua nii kiinnostaa taas..


      MUL EI OO HYVÄÄ HUUMORIA, MUSTA EI TUU KOOMIKKOA JA EN EES SAA NAURAA KETÄÄN, JOS teen sen vahingossa.

      ps.sry sekava texti

      • vvhjbchv

        vaan jos teen sen vahingossa *****


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe