Voisiko tytöt pitää minusta?

Pitäsikö

Olen 14.v poika keskisuomesta ja mietin että voisiko tytöt pitää minusta.
Olen normipituinen (n.165cm), olen muutaman kilon normaalia painavampi (62kg) mutta en näytä kovinkaan lihavalta. Minulla on ruskeat silmät ja ruskeat hiukset. En ole mikään maailma hygieenisin ihminen, käyn väh. 2 kertaa suihkussa (viikossa), pesen hampaat joka ilta jne. Koulussa saan suht. hyviä arvosanoja ja muutenki aika hyvä oppilas. Harrastan partota ja sulkapalloa, pidän myös pelaamisesta, mutta olen myös ulkona kavereiden kanssa. Luonteeltani olen ilmeisesti mukava ja hauska, koska saan kaikki nauramaan. Eli voisiko näitten tietojen perusteella tytöt pitää minusta:)
Kiitos jo etukäteen vastauksista :-)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskisuomimyös

      Juu tietty vois ;) Varmasti saat vielä joskus tyttöystävän joka rakastaa sinua :))

    • Tyttö15v

      Vittu vain 2 kertaa?? Monenko sentin kerros likaa sun päällä on?? Hyi vittu

      • Aloooottaja

        Sanoin vähintään :) Ja käyn kuitekin uimassa jne.


      • Tyttö15v
        Aloooottaja kirjoitti:

        Sanoin vähintään :) Ja käyn kuitekin uimassa jne.

        Onko sillä väliä?? ITE käyn melkein joka päivä saunassa


      • alottajaaaaaaaaa
        Tyttö15v kirjoitti:

        Onko sillä väliä?? ITE käyn melkein joka päivä saunassa

        No kivat sulle :D


      • naisiarakastava

        Kenenkää pikkupillun tarvi tulla avautumaa toisten suihkukäynneistä. Nii ja btw kukaan ei kysyny sulta pikkulikka sun saunakäynneistä.


      • huoristorata

        No juu ku toisil ei välttämättä oo saunaa!


      • PasiJukola
        huoristorata kirjoitti:

        No juu ku toisil ei välttämättä oo saunaa!

        Kenellä ny ei saunaa olisi? :D


    • Piirakki

      Voisi pitää hyvin.

    • 14tyttö

      Mulle ainaki kelpais <3

    • Tyttö13

      Kyllä kävis :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe