Mistä tietää onko poika ihastunu?? :3

antakaavinkkei

Moi mä oon 12-vuotias tyttö. Mä oon pihkassa yhteen mun luokkalaiseen pojuun. Me ollaan tunnettu ehk noin. 3 vuotta.
Me ollaan sillee "kamui". En haluu seukata tai mitää,mut olis se kiva että tietäis tykkääks se vai ei. :D
Voisko olla,koska:

Se tahallee "ärsyttää" mua ja mun yksii kamui.

Se on kerran hypänny mun syliin ja antanu pusun poskelle,koska meidän joukkue voitti.

Se heittää välil aika "kaksmielisii" läppii.

Se tulee vaa juttelee:D

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antakaavinkkei

      Hellllppp meeeee

    • yksvaakenestäeitykätä

      Voi se olla. :) Mut yllätyin vähän ku sanoit et ku teiän joukkue voitti nii sit niinku noi vaa se hyppäs sun syliin ja antoi pusun poskelles, mut kuiteski tahallee ärsyttää sua ja sun kamuis, mut tulee vaa juttelee nii ja jos heittää kaksmielisii läppii nii iha mahollist ;)

      • antakaavinkkei

        Joo,taino siis se ärsyttää leikkimielisellä tavalla,ja kukaan ei ota sitä ärsyttämistä tosissaan:D


    • Jos se kattoo sua silmiin yleensä ja sillee hymyilee sulle nii sitte se tykkää susta

      • Hevopaskaa

        Paskat.


      • Hevopaskaa kirjoitti:

        Paskat.

        Et taida tietää mitään seurustelusta / rakkaudesta
        Taitaa sulla olla paskat housussa


      • Valitan

        Kyllä minä nyt vaan tiiän.


        Pojat on yksinkertasia otuksia. Nuorina niillä on joku vamma päästä pusuttelemaan kauniita tyttöjä keinoja kaihtamatta ja myöhemmin pukille samalla periaatteella.

        Sori, mutta pojat ei ole niinku rakkaustarinoissa. Pojissa on toki sekin puoli mut ei ne käytä sitä.


      • antakaavinkkek

        No aika montaki kertaa,mutta kai se voi olla vaan ystävällisyyden osoitus?


    • inlove3

      Kaksimielisellä läpällä pojat yrittää alitajuisesti karkottaa tyttöjä. :/ Ja jos se noin vaan uskalsi antaa pusun poskelle eikä hämmentyny yhtään, niin epäilen onko ihastunut. Kannattaa seurata muita alitajuisia ihastuksen merkkejä ;) jos se katsoo välillä sun leukaa kun juttelette, luultavasti on ihastunut. Toinen juttu on se, et se pitää käsiä lanteilla. Silleen se yrittää olla näkyvämpi ja kertoo sulle: "katso minua" :3 jos haluut saada sen ihastuun suhun, koklaappa tätä: hyvinä ystävinä voitte varmaan pelata tuijotuskilpailua. Sitä on nyt viime vuosina tutkittu, että silmiin tuijottaminen vähän kauemmin antaa alitajuisia romanttisia ajatuksia :3

      • antakaavinkkei

        Okei! Kiitti näistä vinkeistä!


    • skksbsusjs

      Kysy siltä että "Haluutkl että otan suihin sulta" ja jos se haluaa nii tyhjennä sen läpinäkyvät tipat sun suuhun ja sit kaikki pojat ois ihastunu :)

      • läpinäkyvättipat

        Repesin totaalisesti


      • mitähittoaalllekjej

        HahXD Siis tää tyttö on 12 v:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe