Jääkaappini tulisi hirttää munista

Kylmät_kädet___

Ei tarvitse laittaa kuin yksi Nobe-laatikko, niin perkele päättää palelluttaa parsakaalini ja perunat siinä messissä. En enää edes uskalla kokeilla 48 tölkin yht'aikaista kylmennystä.

Tää jääkaappi-pakastin-yhdistelmä näyttää kalliilta, mutta on täysi paska. Välillä kaikki sulaa, välillä jäätyy. Jos olisi oma, niin potkisin hengiltä. Muutenkin pitää aivan ihmeellistä ääntä 24/7.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhfdss

      Syö paskaa

    • et.vaan.osaa

      Itse ainakin vedin paskaksi kirveellä vuokrakämppäni jääkaapin kun se oli niin perseestä. Ostin kyllä uuden jostain kierrätyskeskuksesta parilla kympillä, eikä kukaan huomannut mitään.

    • kuolema.kylmäkaapille

      kylmiksen jääkaapille pitäis tehdä ovihyökkäys

    • kylmiksen.naapuri

      Kylmiksellä on jäänyt levy pyörimään paikallaan ja kelaa päivittäin jotain kahta tapahtumaa. Sillä viiraa päässä erittäin pahasti.

      • Vaahtokassi___

        Shakki-peli chessmasteria vastaan, jossa pelasi tasan, sekoitti sen pään. Se oli lopussa pelkkää junnaamista, eli levy pyöri paikallaan.

        Tuolla sanonnallahan tarkoitetaan vanhoja kuluneita LP-levyjä 70-luvulta, jossa neula jäi soittamaan yhtä kohtaa levystä.


    • Kylmät_kädet___

      Santun kanssa haluaisin tehdä sovinnon siten, että:

      a) ei tulla ovelle
      b) ei lähetetä tekstiviestejä kännykkääni

      Soittelu ei ole niin paha, koska muutenkin puhelinkauppiaan pommittaa. En vain vastaa.

    • Kylmät_kädet___

      En tiedä mitään pahempaa, kuin että ovelleni tullaan (ellei sitten ole sukulainen). En haluaisi uhkailla, mutta siitä voi tulla vakavia seuraamuksia.

    • istuinrengastippa_

      Vittu mikä pelle toi Kylmis. Se aivan selvästi rupesi miettimään omaa tilaansa, kun luki tasokasta kritiikkiä itsestään. Yritti monta päivää voittaa Chessmasterin todistaakseen itselleen jotain ja vihdoinkin pelasi tasan. Kyllä tasokas kritiikki näköjään vetoaa tuohon tyyppiin.

      • Kylmät_kädet___

        En minä mitään viruksia ohjelmoi. Huhu lähti kiertämään, kun tein AutoIT3:lla scriptejä pelisivustolle, joilla saavutin TOP 1. Joka ikisen pelin TOP 1:nen voisin olla, mutta en ole hakkeri enkä se miinustelija-pelle ajoilta, kun vielä oli -. Shakki alkoi kiinnostamaan, joten ohjelmointi on tauolla. Shakkia pelannut 6 vuotiaasta asti.


    • Päivystäväsontaseppo

      Kylmis ... Etkö tajua , että juna meni ohi.
      Bentso ja kalja tuhonneet älyn , jos sitä olikaan.
      Miksi muuten eläisit Sontasepon elämää.
      Mene opiskelemaan ja lopeta päihteet. elvytä ajattelukykyäsi tai sitten sinulla on jäänyt todellakin levy pyörimään...ovihyökkäys ,nobe, Santtu,oman älysi kehuminen.
      Tällä hetkellä psykologisten työkyky testien jälkeen joutuisit psykiatriselle osastolle....
      Ja vedä vessa sillä lemu tulee käytävään

      • Kylmät_kädet___

        En minä itseäni kehu, vaan puolustan. Tein muun muassa scriptin tähän peliin, josta olen ylpeä. Ette mitenkään voi rikkoa ennätystäni, ellette sorru hakkerointiin. Koodi on kuin taideteos, jonka tottakai haluan esitellä:

        http://www.pica-pic.com/octopus/


      • Kylmät_kädet___

        AutoIT3 on ohjelmointikieli, mutta meikä pystyy noinkin yksinkertaisilla metodeilla tekemään mitä tahansa, kun saa inspiraation jostain. Ei mitään rajoja. Potkut DNA:lta oli paha isku meikäläiselle. En ymmärrä, miksi luovuutta vaativissa tehtävissä ei saisi haista voimakkaasti viinalta.


      • Kk___

        Meillä on monta kerrosta välissä, et mitenkään voi haistaa vetämätöntä pönttöäni, koska tiivis väliovi pönkällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe