Opettajanne

kjshdjkfhsdof

Millaisia opettajia teillä on ollut? Kertokaa juttuja :) Itselle on sattunut monesti aika omituisia opettajia. Yksi oli juoppo. Nyt sain tietää että entinen opettaja oli strippari. :D Facebookissa haeskelin entisiä opettajia (olen jo koulut lopettanut) että mitähän heille kuuluu nykyään. Aika vähäpukeisia kuvia löytyi facesta ja osa oli otettu tangon kanssa. Että sellaista. Kertokaa juttuja teidän opettajista :P

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poqer

      Yks pyörii facebookissa kokoajan ja kuuntelee musiikkia kokoajan... Ottaa kaiken vitsillä ja laittaa itsenäiseen opetukseen ja menee facebookiin. Yhelle on aivan sama mitä tunnilla tekee. Ei tarkista edes on läksyt tehty:D Niin ja ei unohdeta erästä miestä joka o helppo johdattaa sivuraiteille. Sille alat puhumaan kaikesta eräilystä:D

    • bigeyesmascara

      Meiän bilsan ope eksyy aina aiheesta ja alkaa puhuu sen perheestä, koirista, miehestä yms yms. XD Tosi usein myös aika "henkilökohtasia" juttuja esim. jostai vatsataudista, jonka se sai Afrikasta. Se on vähä jännä tyyppi xddd.

    • xerksei

      se on tankotanssia (liikunta/jumppa) :D

      ollu mukavia, mitään nyt erityistä sanottavaa oo. enpä kyllä itse jaksais olla ope kun kattunut toisten menoo sivusta. mutsi rageis heti jos olis meiän ope :D

      muutenki onks tää nyt järkevää alkaa puhuu opeist netissä tälleen yleisesti?

    • sjdiosfd90

      ai mitenniin järkevää? kiva kuulla näitä juttuja mutta kunhan ei mitään nimiä sano ainakaan. tai en tiiä, mut tarviiko kaikella asioilla olla järkeä? :D

      • bigeyesmascara

        Samaa mieltä, kukaa ei tunnista ketään kuha ei nimii sanota, enkä usko et opet muutenkaa suomi24 nuorten palstoilla pyörii ;DD.


    • opesyvimmästähelvetistä

      Siis mun matikan ope on perseest, oikeesti se on niin vituutttavan vituttava et ei mitää rajaa! En jaksa ees selittää miks se on niin vituttava ämmä, koska se rupesi vituttaa nyt mua iha vitusti. Anteeks tää kielen käyttö. Onko jollakin ollu sama tilanne?

    • dfjlkjdkjgfg

      minunkin matikanope oli ärsyttävä. se oli mies ja hirveän leuhka. se aina suuttu oppilaille jotka ei ymmärtänyt. oli tosi huono pettaja, ei oppilaille sais olla vihasia :o

    • No nää jotku ylä-asteen opet o vitu menkkasii.. Esim. bilsan/mantsan ope. HUHHHHUUUH ragee vitu pienist jutuist. Ja sit tää puutyön ope ja samal mun luokanvalvoja. Vittu jättää heti koulu jlk puhutteluu jos vittuilee se vittuilee vitusti takas. Ja sit on tää "pilves" oleva fysiikan/kemian ope :-) jota ei kiinnosta vittuakaan kokeen vastauksethan saa kattoo kirjast. Paitsi sillonku se suuttuu se on vitu menkkane. Sit onha siel muitki menkkasii jotka ei oo mun opei<3 ja mun entine ruotsi ope oli vitu läppä. okkkkk

    • tällästturuus

      Yks oli semmonen että keskellä ruokalaa tunki sen kätensä oppilaan pikkuhousujen sisään takakautta (eli tunki kätensä tämän pehvaan). Naisia/tyttöjä ovat molemmat. Ope on meidän liikan ope.

      Toinen (mies) aina kuullessaan sanan "vittu" alkaa huutaa "MISSÄ? MISSÄ?"... Ja samainen opettaja (edelleenkin mies) pitää yhtä oppilasta joka tunnin jälkeen puhuttelussa 5-30 min. Jos oppilas häiritsi tunnilla, on luvassa moittimista siitä. Jos hän ei häirinnyt, on ope huolissaan "onko sulla kaikki hyvin". Meidän matikan ope siis kyseessä ja oppilas on tytttö.

      Äikän opettajasta ei mitään juttuja voi kertoa mutta näkisittepä sen ilmeet... Se aina ilmeilee tunneilla.

      Ja onhan niitä muitakin, en jaksa kaikkii tänne kirjottaa :´D Hyvää kouluvuotta kaikille!

      • Ursula23

        Tunkee kädet housuihin :DDDD


    • Näintäällälandella

      Matikan ope: kärttyinen vanha mummo joka ragee jokaisesta asiasta.
      Uskonnon ope: täysi sekopää, tanssii pöydällä ja hyppää omalta työpöydältä jonku oppilaan pulpetin etee ja säikyttää sen :DD
      Hissan ope: kaksimielinen lyhyt nainen joka pukeutuu ja näyttää mieheltä.
      bg ope: ihana mummo joka ei suutu koskaan. Kaikki tykkää siitä :)
      Fyken ope: vähän vanhempi lady joka ei oo aina kärryillä et missä mennää. Unohtaa asioita helposti ja muutenkin hajamielinen :D
      Äikän ope: sil on koko ajan puheripuli :)
      Ja näiden opejen lisäksi meidän koulussa on joku apulaisrehtori joka näyttää ja käyttäytyy niiku Harry Potter elokuvissa se Dolores pimento. Aina semmonen kamala tekohymy :)

      Sori jos tuli kirjotus virheitä :D

    • tytti1999

      Oon nyt 16v tyttö. Meiän koulusta ei oo jääny muita mieleen kun yks opettaja joka ahdisteli mua. Olin kerran vessassa pesemässä käsiä (mulla on bakteerikammo), kun tämä opettaja tuli sinne. Ketään muuta ei ollut paikalla. Se oli mun takana ja työnsi kädet mun paidan alle ja hiero mun rintoja. Se kysy multa että "Oletko koskaan miettinyt, millaista olisi olla naisen kanssa?". Olin niin häkeltynyt ja pelästynyt, että en pystynyt sanomaan yhtään mitään. Hän liu'utti toista kättään alas ja työnsi sen sinne.. (tiedätte kyllä mihin, joten sensuroin vähän) Mä sitten jotain sopersin "Lopeta, mä en tykkää..". Se lopetti mut sit se suuteli mua. Ja sit mä kirosin mielessäni tuon opettajan alinpaan helvettiin. Eka henkilö jonka piti suudella mua niin ois pitäny olla mun aviomies joskus tulevaisuudessa. Toi ope oli siis ite joku 40v nainen. Yököttää vieläkin toi juttu! Sitte onneks välituntikello soi ja tunti alko nii se ope vaa lähti niinku mitään ei ois käyny. Nyt se on lähettänyt mulle kaverikutsun facessa ja aion hylätä sen. Ällöttävintä oli että ope oli aiemmin käyttäytynyt hyvin kohteliaasti ja siveästi. Oli järkytys, että hän olikin noin pervo.

      • seikkalija2000

        Otan osaa. Sun kannattaa varmaa tehä rikosilmotus.


    • seikkailija2000

      Mun koulussa on kans aika outoja opettajia. Esim. Meijän uskonnon ope huutaa koko ajan vaikka se ei ois vihainen. Se opettaa meitä huutamalla. :D Ja meijän matikan ope on vähän semmonen nössö. Ja luokanvalvoja vasta outo onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe