Mun elämä on kauheeta :c

13tyttöjokanäyttääpojalt

Oon 13v tyttö.Siis mun elämä.. Aina kun meen nettii ja katon mitä ihmiset on laittanu mulle kommentteja nii kun oon laittanu mun oman kuvan sinne, nii kaikki on sillee ''Ootsä poika vai tyttö?'', ''Miks teit tyttö tyypin tähän peliin jos oot poika'' ja ''Hyi kun ruma''. Ja sanon tuhansittain kertoja ett oon tyttö mutt kukaan ei usko jne.. Eli jos ette tajunnu oon tyttö! Ja sitt kun kaikki koulussa sanoo ett saa rahaa jos tekee kotitöitä mutt mun kotona mun on ihan pakko tehdä kaikki! Enkä saa siitä mitään.. Koska sellasii ne venäläiset on (Mun äiti). Mua ärsyttää ihan saatanasti kun mun äiti vaa koskee mun tai mun siskon takapuolta tai rintoja. Me koko ajan sanotaan ettei niin saa tehdä mutt se sanoo ''ett menkää asuu sitt isän luokse jos ette haluu olla mun kanssa!'' Isä on paljon parempi mutku se asuu Venäjällä ja sillä on se ärsyttävä vaimo joka tönii ja joskus salaa läpsii meitä. Ois parempi vaa elää nuorisotalossa kun mun äiti joskus lyö meitä. Yhden kerran kun en löytäny veistä jotta leikkaisin leipää nii mun äiti tuli ja etti sitä ja sitt kun se löysi sen nii tuli mun luokse (onneks ilman veistä) ja löi mua ja jahtas ympäri keittiöö sen takii koska en löytäny yhtä veistä. Nii sitt se sano ett annat kaiken elektroniikan mulle, myös puhelimen. Ja mun piti tuijottaa kattoon koko kuukauden ja nukkuu tai lepää.. Luin kaikki mun Aku Ankka lehdet ja mun kirjat ja tein kaikki kotityöt käskystä ja ei ollu mitään tekemistä koska ulkona sato kaiket päivät. Jne. Mutt koulussa on rankkaa. Ei ystävii ja sitt ku yks mun vanhoista ystävistä pussailee poikaa josta tykkään. On siis tosi kivaa kattoo sitä. Ja se kertoo mun salaisuuksii kaikille silloin myös kun oltiin ystävii. Varastaa multa joskus rahaa repusta ja valehtelee musta kaikille. Pahinta on se että sen äiti on mun äidin kaveri... Pitää sitt aina mennä niille ja ne meille. Mutt mun sisko rakastaa niitten perhettä ett.. Mun sisko saa kaiken se saa tuhlata sen viikkorahatkin kaikkeen mutt mun rahat on äidillä tallessa enkä saa käyttää koska mun sisko valehtelee ett ostan karkkii ja kavereille kaikkee. Niinkuin mä sanoin mulla ei oo kavereita ja ois vaikee uskoo ett ostan jotai mässyy kun oon nii laiha ett sattuu mahaan joskus. Mutt viikkorahoikin ei saada aina vaikka niin se kuuluu olla että annetaan joka viikko n. 5 euroo. Meille annetaan kuukaudessa 20 kerralla ja joskus ei ollenkaan koska isä asuu Venäjällä. (Vanhemmat eronnu, unohdin sanoo). Nii jos haluutte sanoo mulle jotai nii mun kik on Norasod. Ois kivaa jos joku tulis puhuu.:/

12

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tfcjmvgfshll

      Ei oo varmaa kivaa





      Hei mut tuun kikkaa sulle

      • SeTyyppiJokaKeksiTän

        Kiitos lapsukainen


      • Kvbmcgukbb
        SeTyyppiJokaKeksiTän kirjoitti:

        Kiitos lapsukainen

        Oleppas hyvä


    • jukupark3786

      Harmi jos äitisi on mielestäsi huono ihminen, uskon sinua, jos tunnet niin. Muitakin ongelmaperheitä on, siis suomalaisia, ei ongelmat johdu aina ulkomaalaisista taustoista! Kun joka maassa on omat tavat, ihmisillä!

    • Gagabyly

      No yhyy ku kamalaa iik

      • TyttöJokaTekiTänPiste

        no lol


      • vitunkakarat

        Oo ny vittu hiljaa saatanan lellitty paskanen kakara


      • Nalle485
        vitunkakarat kirjoitti:

        Oo ny vittu hiljaa saatanan lellitty paskanen kakara

        "Oo ny vittu hiljaa saatanan lellitty paskanen kakara".
        Eikö Nallea hellitty, kun tuli iltapäiväunet?


    • tuttutunne

      Mulla on välil just sammallaista ku isö varsinki enne ku jotai teki vääri sehakkas vyöllä meitä ja muuta soihe tyylii tuun kikkaa:)

      • sesoi38

        Anna tarvittaessa isäsi henkilötiedot paikalliselle poliisille ja kerro poliisille kaikessa rauhassa, mitä on tapahtunut.


    • Paskakaali

      Привет, я думаю что ты сама знаешь ответ на свой вопрос. Главное учиться хорошо и всё будет хорошо :). Jos AP ei kykene lukemaan tätä ja vastaamaan niin tämä on trollia.

    • lmao

      tldr

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe