Mitä eroa "Luomisella ja kehittämisellä"?

Krevo

Ewokit sanovat mielellään, että "Ulkona kehitytään": Mutta Kreationisti sanoo, että Minän olenta, sisimpänsä tiedolla kaiken loi.
Kokeilkaapa toisinpäin:"Ulkona Luodaan" ja että Minä tämän kehitin.
Ne ovat siis synonyymeja, tulkaa jo järkiinne.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkorko

      Olipa taas sekoevokilla sekoavaus.

      • Binre

        Jaahas, milloin ymmärrätte, ettei minua voisi vähempää kiinostaa, olenko Ewokki, vaiko Kretsku, opin molemmista sen, minkä näen ja ymmärrän ja käsitän olevan totta, ei minun osani ollut olla teologi, tai biologi, mutta tietokoneista tiedän enemmän kuin noista. "Turha yrittäkään minua kategorisoittaa, vääriin kategorioihinne"(Ismo Alanko)


    • Krevo

      Tässä kaiken mualiman Kaifakset huutamassa, olet "Antikristus, jos teet itsesi pieneksikin Jumalaksi"; mutta Jumaluus on kaita tie, ei kukaan ole Jumalan Poika tai Tytär, eli Luoja, kuin hyvin kaidalle sektorille, maailmankaikkeuden luomisessa, tai henkisten asioiden luomisessa. On kirjoitettu niinkin, että "jumalat, jotka EIVÄT OLE LUONEET TAIVASTA, MAATA TAI HENKEÄ, katoavat, uskonsa huonouden ja pienuuden vuoksi". Tietysti suuri Jumala on sellainen, jonka palveluksia kaikki paljon tarvitsevat, ja joka on vastuussa tärkeämmän "entsyymin" luomisesta maailmankaikkeuteen kuin muut pienemmät.

    • Krevo

      Minä olen aivan evoluutio huuruissa, antakaa anteeksi.

      • Krevo

        Hei, äläpäs varasta nikkiäni. En minä sitä anteeksi pyydä, että tiedän JOTAKIN evoluutiostakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe