Liikaa työttömiä nettideiteissä

Miia-35

Ja alkoholisteja. Mitä annettavaa sellaisella on naiselle parisuhteessa? Miksi edes yritätte kun ette kelpaa naisille.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhhöhröhröh

      No kyllä minä ainakin naiseni pystyn tyydyttämään jokseenkin parisuhde ei kiinnosta juuri ollenkaan. Toiseen ihmiseen sitoutuminen ja arki saattaa olla helvettiä pahempi kohtalo joten minä ainakin viihdyn vapaissa suhteissa.
      Ps.Ai niin minähän en harrasta nettideittailuakaan....

    • lolzzz

      Provoilu on taitolaji. Jatkahan harjoittelua...

      • 4774

        Totta! Tämä oli aika nolo. Vähän yritystä peliin.


    • Juoppo-

      Niitä on koska sellaiset kelpaa naisille.

    • Näsäliisas

      Miten se työttömyys vaikuttaa siihen mitä on naiselle annettavissa? Tahtooko nainen rahaa, lahjoja... mitä? Eikö nainen ja työtönkin etsi parisuhdetta? Myös työtön nainen voi haluata parisuhteen!!!!!
      Alkoholismi ja alkoholistit on sitten taas juttu erikseen! Kaipa hekin parisuhteesta haaveilevat. Toivotaan että löytävät toisensa:-)

      • kasva_aikuiseksi

        Tosiaan hyvin rajoittuneesti ajattelevan ihmisen aloitus. Työttömyyden syyt ovat sekä yhteiskunnan että maailman talouden rakenteissa. Mikä onkaan syynä siihen, että aloittajan kaltainen 'eliittikumppani' on yhä ilman kumppania? Ihan samalla lähtöviivalla kuin alkoholistit, työttömät, mielisairaat ja rikolliset. - Täysin järjetön, ihmisiä luokitteleva aloitus. Elätkö siinä käsityksessä, että olisi olemassa jonkinlainen täydellinen ihminen? Mene deittailemaan Eliittikumppaneihin, tutustu esim. lääkäriin, niin huomaat että lääkäri voi olla myös masentunut, psykopaattinen tai täysin kyvytön rakentamaan tunnesiteen. Ei ihmisiä ja erilaisia piirteitä ja ominaisuuksia voi jaotella, että noi ovat tuollaisia ja nuo taas sellaisia.


    • 4plus7

      Olen työelämässä ja käytännössä varmassa sellaisessa jossa saan olla ikäni jos vaan terveys sallii ja nyt sallii. koputan silti puuta. Alkoholia käytän kohtuudella. Siis oikeasti kohtuudella eikä niin että pää täysi joka viikonloppu tai edes joka kuukausi. No enpä vain kelpaa naisille en sitten millään. Minkäs sitä rumalle ulkomuodolleen voi ja nyt ei ole kysymys lihavuudesta eikä edes laihuudesta.

    • työtön35

      Työtön ei saa seurustella, työttömissä ei ole mitään hyvää.

      • työkuintyöok

        Ehkä työtön ja työtön sopivat yhteen, kun samanlaiset lähtökohdat?
        Näin naisen näkökulmasta olisi noloa, jos uusi kumppani olisi jo valmiiksi työtön. Mitään ei voisi tehdä, kun toinen laskisi rahojaan. Itselläkin pieni palkka, mutta elätän itseni ja tulen toimeen hyvin, mutta elättää toinen sillä- Ei kiitos.


      • työmies-
        työkuintyöok kirjoitti:

        Ehkä työtön ja työtön sopivat yhteen, kun samanlaiset lähtökohdat?
        Näin naisen näkökulmasta olisi noloa, jos uusi kumppani olisi jo valmiiksi työtön. Mitään ei voisi tehdä, kun toinen laskisi rahojaan. Itselläkin pieni palkka, mutta elätän itseni ja tulen toimeen hyvin, mutta elättää toinen sillä- Ei kiitos.

        Eikö se toinen voi elättää itseään myäs pienellä palkalla. Eihän seurustelussa ole kyse toisen elättämisestä. Naiset aina luulee että miestä tarvii elättää ja itse ainakaan en ole koskaan toisten rahoja tarvinnut.


      • työkuintyöok

        Tässä olikin kyse työttömästä, joka elää yhteiskunnan varoilla. En voisi deittailla sellaista henkilöä, koska itselleni on kertynyt varallisuutta ainaisen työnteon johdosta. Miehissäkin on niitä toisen piikkiin eläviä ja myös työelämässä olevia miehiä jotka maksattaisivat naisella menojaan heti alkuunsa. On nähty näitäkin tapauksia. Ei ole kunnon mies sellainenkaan. En kyllä arvosta sellaisia naisiakaan, jotka tekevät samoin. Molempien tulee kantaa kortensa kekoon myös näissä raha-asioissa tai menojen jakamisessa.


      • EnElätäPummeja
        työmies- kirjoitti:

        Eikö se toinen voi elättää itseään myäs pienellä palkalla. Eihän seurustelussa ole kyse toisen elättämisestä. Naiset aina luulee että miestä tarvii elättää ja itse ainakaan en ole koskaan toisten rahoja tarvinnut.

        Juttu on juurikin niin että nainen odottaa aina miestä elättämään häntä. Jos tilanne on toisinpäin ei sellainen ole soveliasta alkuunkaan. Syyt miksi itse tein aikanaan päätöksen elää koko ikäni sinkkuna oli juurikin naisten röyhkeys raha asioissa. Omista pidetään kiinni mutta miehen rahat nähdään käyttövoimana.

        Olen itse kohtuu hyvin toimeentuleva ja omaan säästöjä mukavan summan sekä asunnon yms perus juttuja. Jos seurustelin naisten kanssa jotka olivat työttömiä tai pienituloisia tuli raha asiat aina riidaksi. Mielestäni kummankin pitää osallistua yhteisiin menoihin tasapuolisesti prosentuaalisesti tuloihin nähden edes. Mutta ei. Koska olen parempi tuloinen naiset odottivat että minä maksan kaiken. En ole henkilö joka alentuu tuollaiseen narsismiin niin kieltäydyin. Ei tule varmaan yllätyksenä että "meidän pitää jutella tästä suhteesta" tuli melko pian.
        Sama sitten kun olen ollut suhteessa minua parempituloisten naisten kanssa. Kyllä niistä kukkaron nyöreistä pidettiin vielä tiukemmin kiinni. "Kummallakin on sitten vaan omat rahat käytössä" Ongelmaksi muodostui näiden kanssa taas se että he eivät millään olisi halunneet osallistua yhteisiin menoihin vaan tyyliin "maksa sinä nyt niin mä maksan enskerralla" Luonnollisesti enskertaa ei koskaan tullut. Taas ongelmana raha niin suuri että yhteiselämästä ei tule mitään. No olen mä kerran naimisiinkin kerennyt. Kun ero tuli yritti nainen epätoivoissaan tarttua mökkiin, uuteen autoon yms kiinni kun olivat mun henkoht omaisuutta. Ei vain muistanut että avioehdon ollessa voimassa se ei vaan onnistu.

        Tässä syitä miksi yksikään nainen ei tule enään saman katon alle kanssani. Saan kyllä halutessani yhdenillan juttuja jos niikseen on mutta yksin eläminen on huomattavasti taloudellisempaa. Asunnon viimeiset lyhennykset tulevat kohta. Uus kaksviikkoa vanha auto seisoo pihalla. Joka kuukausi kartutan säästötiliäni noin 800 eurolla jne. Mikään näistä ei ole mahdollista naisen kanssa kokemuksieni mukaan. Ja koska rakkaus naisille on vain miehen näkeminen hyötynä en siihen enään koskaan suostu.


    • humppeli_hupsis_vaan

      Deittien naisien päiväuni vaivattomasti päästessä työelämästä luukulta täyttelemästä tukihakemuksia elätettäväksi shoppailemaan matkustelemaan kuin vaihtoehto tekemään töitä kotona. Plus ex horo itsetunnolle mannaa keuha rötöstellä kavereille miehestä joka duunaa kaiken eteen kuin hupsis vaan.

    • tyhmäoon

      Mä ainakin olen joutunut käytännössä elättämään ihan niitä työssäkäyviäkin miehiä. Aina löytyy sellaisia, jotka kätevästi sosialisoivat toisenkin varat itselleen. Yksin eläminen tulee paljon halvemmaks...

      • Näistäoppii

        Samaa kokenut ja lähdöt antanut sellaisille heti alkuunsa.
        Olin vuoden suhteessa ja huomasin, että en kerryttänyt ollenkaan säästöjä niin kuin yksinollessani. Mies taisi elellä myös muiden piikkiin, kun lihoi hyvien ruokapatojen äärellä :D


      • Tuttua.juttua
        Näistäoppii kirjoitti:

        Samaa kokenut ja lähdöt antanut sellaisille heti alkuunsa.
        Olin vuoden suhteessa ja huomasin, että en kerryttänyt ollenkaan säästöjä niin kuin yksinollessani. Mies taisi elellä myös muiden piikkiin, kun lihoi hyvien ruokapatojen äärellä :D

        Se ei kuitenkaan näytä naisia haittaavan jos mies tienaa enemmän ja nainen siitä hyötyy. Jos mies tienaa enemmän eikä jaa rahoistaan naiselle, niin pihiksi syytellään.


      • Näistäoppii
        Tuttua.juttua kirjoitti:

        Se ei kuitenkaan näytä naisia haittaavan jos mies tienaa enemmän ja nainen siitä hyötyy. Jos mies tienaa enemmän eikä jaa rahoistaan naiselle, niin pihiksi syytellään.

        Tässä tapauksessa meillä oli eri taloudet, mutta mies eleli luonani mitään maksamatta ja kehui, että kuinka esim. pienet elämisen kulut hänellä. Miksiköhän taas mun kulut kasvoi eli miehetkin osaa kyllä hyötyä naisesta -ja niitä on tosi paljon nimenomaan täällä nettideitti-maailmassa.
        Mä olen ollut pitkässä suhteessa ja ikinä ei tullut riitaa rahasta ym. kun molemmat kantoivat kortensa kekoon näissäkin asioissa. Hyväksikäyttäjiä en siedä silmissäni!


    • Mitä se töissä oleminen siihen deittailuun kuuluu? Töissä ja töissä...

      Eivät kaikki ole edes työkykyisiä. Syitä siihen on monia. Hehän eivät sinun kaltaistesi työssäkäyvien TÄYDELLISTEN ihmisten mielestä olekaan ollenkaan ihmisiä, kyllä se tiedetään. Helppohan sitä on hyökätä niiden kimppuun joilla muutenkin menee heikoimmin.

      Kaikessa on aina muutenkin tähdätty työvoiman tarpeen vähentämiseen, eikä työpaikkojen lisäämiseen. On mahdoton yhtälö se kaikkien työssä oleminen silloin. Edes kouluja käyneet eivät välttämättä löydä työtä.

      Niin, minä olen raitis joten en ole alkoholisti. Mutta töissä en ole joten en ole ihminen.

    • täältä-katsoen

      Jos puhutaan puhtaasti pelkästä deittailusta, ei kai toisen työttömyys paljoa mihinkään suuntaa heilauta, jos kuitenkin kumpikin maksaa omat kulunsa ulkona-ravintolassa-leffassa jne.
      Mutta kun suurin osa kuitenkin tuntuu hakevan sitä potensiaalista kumppania, jonka kanssa ihan arjen ja kaiken jakaa, on se melko arveluttavaa aloittaa kumppanin kanssa, joka on työtön ja epävarmalla taloudellisella pohjalla! Alkaa siihen sitten rakentaa sitä mahd. kotia ja perhe-elämää - no, kuka uskaltaa kuka ei.
      Valtavan suurta osaa perheiden ongelmista johtuu juuri rahasta/rahattomuudesta. Se tuo mukanaan niin paljon suuria ongelmia.
      Mitä sille sitten pitäisi tehdä, sitä en minä ainakaan kykene ratkaisemaan. Ainoastaa sivusta toteamaan, että vakavan ongelman edessä tuossa ollaan.

      • Kyllänäinon

        Niinpä niin. Aika harva on vapaaehtoisesti työttömänä. Nykyään kun noita yt-neuvotteluja on joka toisessa firmassa, niin siinä voi äkkiä se työttömien morkkaajakin löytää itsensä kortistosta. Muistattehan sitten että jos joudutte työttömäksi, niin lopetatte välittömästi kumppanin etsimisen, koska työtön ei ole suhteeseen sovelias. Avioparienkin kuuluisi erota heti jos toinen joutuu työttömäksi, ettei vaan tule mitään ikäviä ongelmia rahan takia.


    • pettynytnettinaisiin

      Työttömyys on aina miehen vika, naiset niin ajattelee

    • pettynytnettinaisiin

      Toiseksi, naiset olettaa työttömän aina olevan köyhä ja siksi eivät kiinnostu.

      • ViroKulli

        Niin huvat ei Suomi nainen jummarra et työtönmees todenäköisemmin on täysosuman lotossa saanut. Suomi ja Venaja nainen uskoo rikas it mies käy työssä joka päivä. Nainen flrtti antaa styössä suomi miehelle kun kuvittele mies rikas. He jättä verottaja tutkintapyyntö työttömasta suomi mies mutta flirtti kiero työssä mies koska kuvittele mies rikas mees työssä kiltti eikä lyö.


    • Provon tunnistaa siitä, että avaa keskustelun eikä sitten ilmesty uudelleen keskustelemaan... kun luultavammin naureskelee kulisseissa ihmisten selittelyille. Miiaa ei juuri ole näkynyt eikä kuulunut...

      Mutta, työttömissä on aivan samanlaisia ihmisiä kuin työllisissäkin. Kun Nokian ympärillä palaneet roviot viilenivät, niin useita aivan huipputyyppejä oli työttömänä 500, jopa 700 päivää...

      Alkoholistit on asia erikseen... ja niissäkin on todella paljon ihmisiä, jotka juovat yksinäisinä eivätkä ikinä koske alkoholiin eläessään parisuhteessa.

    • Turhaitkeä

      Miehet ja naiset hakevat parisuhteesta eri asioita.

      Miehelle seksi on parisuhteessa usein keskeistä, ja siihen liittyvät asiat, kuten se miltä nainen näyttää ja kuinka helppo luontoinen nainen on -> helposti seksiä. Miehelle seksi naiselta on usein rakkauden osoitus.

      Nainen taas monesti etsii parisuhdetta, joka on vakaammalla pohjalla, koska useimmat naiset haluavat/haluavat että heillä on mahdollisuus hankkia lapsia miehen kanssa. Lasten hankinta ja elättäminen vaatii enemmän rahaa kun kahden ihmisen elättäminen. Miehen työttömyys/liika piheys muodostuu tässä kohtaa ongelmaksi, koska nainen hakee sellaista kumppania joka on kiinnostunut uhraamaan varojaan lapsiin, ja kumppaniinsa silloin kun hän on esimerkiksi äitiyslomalla ja tulot pienenevät. Jos mies on työtön tai äärimmäisen pihi naista kohtaan, ei nainen näe tälläista miestä usein pidemmällä tähtäimellä hyvänä puolisona, koska naiselle se kertoo sitä, että mies ei ole kykenevä uhraamaan rahaa lapsiin/perheeseen ja parisuhde usein päättyy, vaikka muut asiat olisivatkin kunnossa.

    • jepujep

      Niin, mitä sillä naisella sitten on annettavana miehelle? Pitääkö sen naisen aina freeloadaa ja odottaa, että mies elättää hänet tai hänen perheen. "tekee miehen työn" kun tunnollisesti elättää jokun yh äidin äpärän. Turha teidänkään (naisten) on hakea 60k/v ansaitsevaa miestä, jos ette itse sitä tienaa.

    • wezz

      Työttömyys ei ole mikään ongelma, mutta jos se on pitkään jatkuessaan aiheuttanut ikäviä lieveilmiöitä (juopottelu, mielenterveysongelmat, lääkkeiden ym. väärinkäyttö, erakoituminen jne.), niin ne on. Kukaan ei halua olla moniongelmaisen terapeuttina, eikä tavan tallaaja kykenekkään niin haastavaan tehtävään, kun ammattilaisetkaan eivät aina pysty saamaan kelkasta pudonnutta takaisin kyytiin.

    • onnenlahjattasan

      Se on ihan turhaa paskanjauhantaa että työtön mies kelpaisi edes etenkään työssäkäyvvälle naiselle ja ehken kelpaisi jollekkin pubinruusulle.
      Se on jo koulutustasokin merkkaa naiselle että se naismaisteri hakee sitä vähintään insnööriä kun suurinosa naissinkuistakin hesan ympäristössä on noita "maistereita" ja heille kaikille ei vaan riitä noita "insinöörimiehiä" ja heille ei kelpaa duunarimies työssäkäyvänä (vaikka tienais saman verran ellei enemmänkin) ja seksisuhteeseen kelpaa duunarimies ja siksi on paljon naismaistereita nettisaiteilla ja hyvä niin....
      Näille insinöörimiehille kun kelpaa se vähemmän koulutusta saanut nainen kunhan se lanttuedes toimii ettei ihan "blondi" ole ja menee vaikka yh-äippäkin ja silloin ei ole näillä koulutetuilla naisilla niin valinnanvaraa kun ne hyvätkin koulutetut miehet valitsee toisin...se on vain evoluutionlaki toimii näin.

    • sinkku40-

      Moni juoppo mies on suhteessa koska naiset tykkää katsoa sellaisia miehiä. Olin 15 vuotta töissä enkä saanut naista sinä aikana. Nyt on työtön ja on turha edes kuvitella pääsevänsä treffeille.

    • naiset-nirsoja

      Työtön on köyhä, työtön ei voi viedä naista ulos syömään, ei voi ostaa lahjoja naiselle, ei voi matkustella, ei voi ostaa hienoja vaatteita koska koska nainen ei mitään verkkari miestä kattele. Naiset vihaa työtöntä köyhää miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe