Netissä notkuvat palstakyttääjät

toinentodellisuusnäkyy

24 tuntia vuorokaudessa!
7 päivää viikossa!
Oli aamu tai ilta, pyhä tai arki, kesä tai talvi.
Sinnikkäästi nämä virtuaalivakoilijat jaksavat uskollisesti roikkua näytön äärellä.
Kaikki kiinnostaa:
Tekonivelet, ruokavaliot, sukulaissuhteet, porkkanan viljely, maahanmuuttajat, kansainvälinen politiikka ja kiemuraiset ihmissuhdekuviot imevät mukaansa munaskuitaan myöten.

Jos netissä näkisi aina näytön takana olevan naamataulun, niin miltähän se mahtaisi näyttää?
Olisiko hyvinkin innostuneen näköinen?
Paistaisiko tyytymättömyys maskin takaa?
Vai kurkkisiko sieltä kenties mairean tekohymyn taustalta elämäänsä pettyneen ihmispolon kalpeat ja välinpitämättömät, ilmeettömät silmät.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työmies.osittain.vielä

      Voi vinde kun ehtisikin roikkua keskustelupalstoilla kun ei ehdi hyvä jos harvakseltaan kuittaamaan sähköposteja, tahtovat unohtua jopa viikoksi. Nyt syntyi tappoaikaa pari tuntia, tosin on tuossa pino laskuja mitkä pitäisi suoltaa pankin sivulle mutta illaksi lähden heittämään työkeikan.
      Mukavampaa olisi istua tässä, keskittyä ja päästä antamaan nasevia lauseita sydämen kyllyydestä, olemaan vahingoniloinen ja naureksimaan ihmisten elämälle. Joskus kirjoittaa joku kohtelias ja sivistynyt lause tasapainottamaan monipuolista kommunikointia.

    • En roiku palstalla kuin satunnaisesti. Voin käydä monesti päivässä ja sitten parinkin viikon tauko. Riippuu kelistä, nyt on ollut sellainen kesä että on tullut palstakin tutummaksi. En ole riippuvainen tästä enkä muistakaan palstoista.

    • Psykoterapeutitar

      Kun ei ole mitään järkevää tekemistä, eikä ystäviäkään, niin tässähän se aika kuluu. Kiva lueskella ja joskus joihinkin vastailla tai suorastaan provosoida ja väitellä :-)

    • Jaa, kuules.... Koetatkos tehdä hyveen siitä että on tuppisuu?? Että kun ei keskustele, se on hyvä asia. No "gnhhmp" vaan sullekin!

    • 1eero

      En jaksaisi päivät päästätysten joutoaikana jotenkin kun mieleni minun tekevi nii miksen kurkkisi on sitä turhemaa murehtia synkkänä syviä hermoilla heikkomielisesti.
      Tämä aloittajalle ollatko sinä viisas.

    • vanhapiika

      No kyttävät jotkut toisten ajankäyttöäkin, jotain tarkoitusta varten
      - onkos sillä toiminnalla aina hyvä tarkotus?
      Oppia ikä kaikki - netti tarjoaa niin paljon enemmän kuin kylän sentraalisantrain ja hevosmiesten tietotoimistot - tosin nyt on marja-aika - mä olen kyllä aina valms lähteen karhunsyötiks metsiin
      - pakkaavat vaa nekin lähteen mua aina karkuun.

      • niinpäjoopa

        Kävin tänäänkin karhunsyöttinä ja kastui läpimäräksi sadekuurosta.


    • Netittää

      Se on kyllä jo suurelle joukolle akuutti ongelma, mikä vain pahenee hallitsemattomaksi vuosien myötä yhäti lukuisammalle väelle.
      Muutaman vuoden kuluttua nettiriippuvaisten vieroitusklinikat ovat kaikkialla arkipäivää. Säälittävää mutta tulevaisuutta!

      • Virka-aikana-vain

        Noin on. Päihteet menettävät merkityksensä, Alkon myynti romahtaa, tupakointi loppuu. Mutta valtavan paljon tarvitaan katkaisuhoito-asemia nettipäihteisille. Niinpä valtio tekee lain siihen, että se perustaa valtakunnallisen On/Off kytkimen jota naksuttamalla alkaa säännöstellä ihmisten netin käyttöä. Kuin Kiinassa ja Pohjois-Koreassa konsanaan, jopa veli Venäjälläkin on Putin katkaisin.


    • sillontällön

      Kyllä tuo toisten tekemisten ja netissä olemisten kyttääminen on paljon pahempaa.

      • netinihmeet

        Mitä sen on sitten väliä, miten aikaansa kuluttaa? Kukin tavallaan.


      • sillontällön
        netinihmeet kirjoitti:

        Mitä sen on sitten väliä, miten aikaansa kuluttaa? Kukin tavallaan.

        Ei mitään väliä mut turha muidenkaan tekemisistä sit valittaa.


    • niinmutku

      Tarkkaan olet vahtinut muiden netin käyttöä. Et ilmeisesti muuta ehdi tekemäänkään. Tähän voisi joku todeta; hanki elämä:))

    • ent.siivoojaparka

      Harmittaa, kun ei aina niin jouda enkä jaksakaan seurata, kuka täällä on kytiksellä milloinkin.
      Viime yönäkin uni tavoitti jo puoli neljän aikaan, mutta jo seitsemältä havahduin tarkistamaan, onko täällä kyttääjiä. Nyt nukuin pitkät päiväunet ja ensi yön saatan jaksaa olla bongaamassa palstakyttääjiä läpi yön.

      • eiks.nii

        Sovitaanko klo 03,00 muista kans vaikka silmät puoli valoilla ?


      • ent.siivoojaparka
        eiks.nii kirjoitti:

        Sovitaanko klo 03,00 muista kans vaikka silmät puoli valoilla ?

        Aha, meinaatko olla kytiksellä? Pitääkin muistaa vilkaista, josko näkisi kunnon palstakyttääjän hommissaan.


      • eiks.nii
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Aha, meinaatko olla kytiksellä? Pitääkin muistaa vilkaista, josko näkisi kunnon palstakyttääjän hommissaan.

        Sinä voit jatkaa kyttäämistä sillä en jaksa enään alan koisimaan.


      • ent.siivoojaparka
        eiks.nii kirjoitti:

        Sinä voit jatkaa kyttäämistä sillä en jaksa enään alan koisimaan.

        Kjeh-kjeh!!! Jokos se palstakyttä alkoi väsähtää? Kerkesinpäs kerrankin saada kiinni itse teosta!!!


      • 1eero
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kjeh-kjeh!!! Jokos se palstakyttä alkoi väsähtää? Kerkesinpäs kerrankin saada kiinni itse teosta!!!

        Hai sulle minä se aamuyöstä vinkkasin koiruuksittain olitpa herreillä, meikä siihen aikaa tavallisesti käy tyhjennyksellä jos haluat voin vinkata ens yönä uuvvemma kerran..
        Täällä jossain ilman paitaa :)


      • eireilua
        1eero kirjoitti:

        Hai sulle minä se aamuyöstä vinkkasin koiruuksittain olitpa herreillä, meikä siihen aikaa tavallisesti käy tyhjennyksellä jos haluat voin vinkata ens yönä uuvvemma kerran..
        Täällä jossain ilman paitaa :)

        Sinäkö olet sellanen puska jussi kun käyt heittelemässä kirjottajille ties mitä hyh hyh häpiä eero en ois uskona


      • 1eero
        eireilua kirjoitti:

        Sinäkö olet sellanen puska jussi kun käyt heittelemässä kirjottajille ties mitä hyh hyh häpiä eero en ois uskona

        Olisinko, en kai parraasta päästä joskus harvoin puskasta jos itsensä tai sanasen julki tuo rekattuna, nimimerkillä mutta puskasta voi surutta ilman vastuuta itsestään möläyttää mitä sylki suuhun tuo, puskastakin voi ilman häpeää kertoa asiallisesti vaikka keljusti no joo ei oteta vakavasti vai ootko eri mieltä.


    • Onkos sut valtuutettu palstapolliisiksi :). Eiköhän ole jokaisen oma asia miten vapaa-aikansa käyttää. Et jaksaisi olla noin hapan, teeppä joku toinen aloitus.

    • enmilläänkeksi

      Kuules aloittaja=kyttääjien kyttääjä
      Kyttää niin paljon palstalla, että osaat löytää palstalaisia facesta. Kun naamansa, juttunsa, tuttunsa, ilmeensä ja vartalonsa näät, et palstalle kaipaa edes kyttääjiä kyttäämään :)))))))))))))

    • ouluonperseestä

      Mä kyttään aina palstaa vain koska tiedän että palstakyttääjien kyttääjiä vituttaa kyttäämänsä palstakyttääjät. Mullon aina tämä auki ja eritoten haluan kaivata ja haukkua Oululaisia. Tämä on kivaa viihdettä ja te ootte mun pellejäni.

    • APr

      Juuh, onhan aloittajan viestissä totuuden siemen, mutta kyllä silti epäselväksi jää, mitä hän sillä kuvittelee saavuttavansa. Jotakin paremmuuden tunnetta ehkä.

      Anonyymit Palstariippuvaiset ei olisi yhtään pöllömpi idea, mutta toipuminen edellyttää oman tilan tiedostamista ja halua parantua.

      Sitten voitaisiin myös perustaa myös Anonyymit Pilkkaajat, jotka voisivat kokouksissaan harjoitella itsetunnon vahvistamista, niin ei tarvitsisi koettaa painaa muita alas voidakseen tuntea itse kelpaavansa.

    • eppu2

      Mistä ne roikkuu, minä olen aina luullut, että ne istuu jossakin. Ei kai ne notkuenkaan voi kirjoittaa.
      Mitä ne kyttää ja minkä takia?
      Miksi ne naamat aloittajaa kiinnostaa, olisiko kyttäyksen laajentaminen kyseessä.

      • syvissävesissä

        Aloitushan on virtuaalista verkkokalastusta:
        Tavallinen kalaparvi ui mistään välittämättä ohi, mutta kaikki petokalat kerääntyvät verkon ympärille saaliin toivossa.


      • eppu2
        syvissävesissä kirjoitti:

        Aloitushan on virtuaalista verkkokalastusta:
        Tavallinen kalaparvi ui mistään välittämättä ohi, mutta kaikki petokalat kerääntyvät verkon ympärille saaliin toivossa.

        Mistäs ne petokalat saalista saavat, jos kaikki vaan uivat verkon ohi?


    • Kyttäri

      Täällä mä kyttään mutta ketään ei näy! Nuuh nuuh...
      Missä kaikki nuhjuaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe