Tjaahas. Täällä sitä vaan nukutaan.

Olen.sitä.sun.tätä

Eläkeläisten parhaana aikana, kun olisi sitä aikaa valvoa ja elää. NiinNoh kai se eläke kertyy ja juoksee nukkuessakin tai aamullahan sen näkee kun pääsee pankkiin. Eikös juuri tänään ole eläkepäivä? Itsellä tulee eläkkeitä 3 kertaa kuukaudessa plus työansiot päälle, ripotellen. Parempi olisi jos kaikki tulisi kerralla esimerkiksi juuri tänään.
Sellainen on ihmetyttänyt kyllä, Että yksi nimitys on työkyvyttömyyseläke. Että palkitaan siitä kun ei pysty (muka) tekemään töitä. Miksi ei ole työlliskykyisen eläkettä olemassa? Palkittaisiin, että käy töissä. Palkka ei ole sen väärti.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykoterapeutitar

      Täällä sitä herätään ja odotetaan sitä työkyvyttömyyseläkkeen alkamista, kun ei työkykyä jonninjoutaviin hommiin enää ole :-)

      • On täälläkin jo aamukahvit juotu ja lehdet luettu. Tuohon eläkenimitykseen sanoisin, että työssäkäyvien rahantuloa nimitetään palkaksi, mitä ei eläkeläisille makseta, jos ei työssä käy.


      • ent.siivoojaparka
        Kristiina23 kirjoitti:

        On täälläkin jo aamukahvit juotu ja lehdet luettu. Tuohon eläkenimitykseen sanoisin, että työssäkäyvien rahantuloa nimitetään palkaksi, mitä ei eläkeläisille makseta, jos ei työssä käy.

        Siivoojana ainakin saatiin vain pientä korvausta hukkaan heitetystä vapaa-ajasta.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Siivoojana ainakin saatiin vain pientä korvausta hukkaan heitetystä vapaa-ajasta.

        Onneksi siitä pienestäkin tulosta kertyi eläkettä, josta nyt voi jo nauttia, joskaan ei ilmeisesti ruhtinaallisesti niin onhan se "rikka rokassa, hämähäkki taikinassa" tyyliin.


      • k-kk
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Siivoojana ainakin saatiin vain pientä korvausta hukkaan heitetystä vapaa-ajasta.

        Me ei eres teeskennelty olevamme hommis,me saatiin läsnäolo korvaust.
        Loispummin ei tarvii eres olla läsnä,se voi lähtee matkoille.


      • k-kk kirjoitti:

        Me ei eres teeskennelty olevamme hommis,me saatiin läsnäolo korvaust.
        Loispummin ei tarvii eres olla läsnä,se voi lähtee matkoille.

        "feikki k-kk"

        Katsotaanko loispummille ansioksi, jos hän matkustaa omin ajo-neuvoin Jyväskylän Suur-ajoihin ja viettää siellä jokusen päivän epä-selvissä olo-suhteissa?
        Vai onko kyseessä rahan väärin-menettely.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "feikki k-kk"

        Katsotaanko loispummille ansioksi, jos hän matkustaa omin ajo-neuvoin Jyväskylän Suur-ajoihin ja viettää siellä jokusen päivän epä-selvissä olo-suhteissa?
        Vai onko kyseessä rahan väärin-menettely.

        H.

        loispummille lasketaan ansioksi jos on viel kaksin käsin levitellyt eläkettään soittoruokaloissa.
        Käynyt ahkerasti pensapumpulla ja ei ole unohtanut paikallisia kauppiaita ja majoituslaitoksia.
        uskoisin että sinua muistellaan lämmöllä uudelleen näkemisen toivossa.
        Epävirallisten tietojen mukaan jotka annoin itselleni kerto sinulle puuhataan omaa parkkiruutua ouninpohjan taipaleen reunalle.
        Sijoituskohdan saat itse valita.


    • kohta.eläkkeelle

      Hanki oma elämä kun vielä on mahdollista, ettei tarvii keskellä yötä täällä mölistä, ihmiset nukkuu jo, jaksavat sitten aamulla lähteä töihin keräämään kaltaisllesi laiskimuksille eläkerahoja.

      • Olen.sitä.sun.tätä

        Huomenta. Nukuin 4 tuntia että jaksan taas päivystää palstaa :D


    • 1eero

      Heps kukkuu...hereillä oltu 5 asti vaikka vettä satoi, sääennustukset povaa lämmintä jopa helteitä tulevaksi tiiä häntä.

    • kesivä

      Matkalla töihin loman jälkeen. Uuvuttaa jo.

      • Loman jälkeen pitää alkaa kuntoremontti :). Ruokavalio kuntoon ja liikkumaan.


      • kesivä
        siilimuori kirjoitti:

        Loman jälkeen pitää alkaa kuntoremontti :). Ruokavalio kuntoon ja liikkumaan.

        No sanos muuta. Illalla ladattava jääkaappi kasviksia ja hedelmiä täyteen. Kävelysauvat tyrkylle kynnykselle. Ah, ihanat rutiinit :) Kyllä mä vilkasin lomalistaa, että jos syyslomaa jo anois.


      • kesivä kirjoitti:

        No sanos muuta. Illalla ladattava jääkaappi kasviksia ja hedelmiä täyteen. Kävelysauvat tyrkylle kynnykselle. Ah, ihanat rutiinit :) Kyllä mä vilkasin lomalistaa, että jos syyslomaa jo anois.

        Mullapa onkoin syksyllä taas viikko lomaa. Mukavaa et on jotain odottamista, noinkin lähellä.


      • kesivä
        siilimuori kirjoitti:

        Mullapa onkoin syksyllä taas viikko lomaa. Mukavaa et on jotain odottamista, noinkin lähellä.

        Milloin meinaat pitää? Mä ajattelin sinnitellä lokakuulle. Sen syysloman jälkeen voi odotella joululomaa. Yhtä odotusta, eikö oo kivaa:)


    • Huomenta@ aikasessa nykyään. Menenkin nukkumaan ennen puoltayötä. Empä ole juossut vuosikausiin pankkiin. Palvelut tietokoneella, niin meno- kuin tuloliikenne.

      Minäkin saa eläkkeitä kahdessa erässä, alkukuusta ja puolessa kuussa. Työkykyä riittää max neljäksi tunniksi muuten menee viikko palauttaa jäsenet vetreiksi.

      Eläkkeellä olo on kivaa.

    • ldnm

      Niin on, ihanaa on olla eläkkeellä. Vaikka joskus on vähän tylsääkin, kyllä vapaus on se kaikista tärkein asia...Kunhan vielä säilyis ilman kremppoja, niin mikä tässä olisi elellä..

      • eppu2

        Sas muuta, nukkuakin saa silloin, kun nukuttaa ja kun herää, ei välttämättä tarvitse ylös nousta silloinkaan.
        Olen ollut 6vuotta poissa työelämästä. Itse en ole tylsää hetkeä vielä nähnyt.


    • Ääniharava

      Niinpä niin. Kyllä sitä hyvin nukkuu kun noudattaa kansanedustaja Toimi Kankaanniemen hiljattain antamaa ohjeistusta.

      • Mittää.en.oo.pannu

        Aivan. Ei saa hipsiä nukkumaan, ei mennä nukkumaan vaivihkaa. Sitä on kunnolla pantava nukkumaan niin, että rysähtää, niin nukuttaa paremmin.


    • Viatonsivullinen

      Koirulin kanssa aamulenkki tehty, takaisin sänkyyn menen vielä.
      Muut nukkuu vielä, valvottiin myöhään, asioita kun oli, onhan niitä kun
      koko maailman parantaa. Helpompi parantaa maailma kun omat vanhuudenvaivat:) Kaunista säätä lupaa,kiva, menopäivä edessä.

      • 1eero

        Anteeks näin suuna ja päänä meinasin loikolu päivän, koira, mullakin monta koiraa ollu ja vieläkin on mielessä ollu, Toi aamu lenkki vaikkei haluaisi se on tehtävä teillä koira ihmisillä lisäään että joka eläkeläiselle olisi laissa määräys että koira pakollinen ettei jäisi sänkyn pohjalle.


      • eppu2
        1eero kirjoitti:

        Anteeks näin suuna ja päänä meinasin loikolu päivän, koira, mullakin monta koiraa ollu ja vieläkin on mielessä ollu, Toi aamu lenkki vaikkei haluaisi se on tehtävä teillä koira ihmisillä lisäään että joka eläkeläiselle olisi laissa määräys että koira pakollinen ettei jäisi sänkyn pohjalle.

        Marjametsässä olen ollut. Hyttysiä näin yhden ja hirvikärpäsiä en ole nähnyt yhtäkään.
        Polun varrella kyy kiemuralla päivää paistatteli.
        Eilen , kun otin litran kannun ja menin metsän reunaan, kissa tuli perässä ja istui vieressä koko ajan, tassutellen taas mökille perässä.
        Perjantaina tännekin tulee taas koira, joka on mun perääni ja kissalle kateellinen.


      • 1eero
        eppu2 kirjoitti:

        Marjametsässä olen ollut. Hyttysiä näin yhden ja hirvikärpäsiä en ole nähnyt yhtäkään.
        Polun varrella kyy kiemuralla päivää paistatteli.
        Eilen , kun otin litran kannun ja menin metsän reunaan, kissa tuli perässä ja istui vieressä koko ajan, tassutellen taas mökille perässä.
        Perjantaina tännekin tulee taas koira, joka on mun perääni ja kissalle kateellinen.

        Ha eläimet toisilleen kateellisia ja käärme veikeä, mustikoita vähän keränny käsin ny on poimuri ei tartte räpelöidä.


      • niinpäjoopa
        eppu2 kirjoitti:

        Marjametsässä olen ollut. Hyttysiä näin yhden ja hirvikärpäsiä en ole nähnyt yhtäkään.
        Polun varrella kyy kiemuralla päivää paistatteli.
        Eilen , kun otin litran kannun ja menin metsän reunaan, kissa tuli perässä ja istui vieressä koko ajan, tassutellen taas mökille perässä.
        Perjantaina tännekin tulee taas koira, joka on mun perääni ja kissalle kateellinen.

        Marjametsässä minäkin käväisin. Vähän oli hyttysiä tai kaitpa niihin on tottunut kun ei enää niin kipeää tehneet kuin aikaisemmin.

        Otin tuossa puolen tunnin torkut. Jospahan jaksaisi taas muutaman tunnin olla valveilla.


      • eppu2
        niinpäjoopa kirjoitti:

        Marjametsässä minäkin käväisin. Vähän oli hyttysiä tai kaitpa niihin on tottunut kun ei enää niin kipeää tehneet kuin aikaisemmin.

        Otin tuossa puolen tunnin torkut. Jospahan jaksaisi taas muutaman tunnin olla valveilla.

        Kävin vielä illalla, nyt oli jonkin verran hyttysiä. Kissa se tuli taas mättäälle odottelemaan.
        Ei vielä nukuta, hämärää jo on.


      • Mökille.taas

        Ensi viikolla mökille. Olisiko siellä pitempi valoisuus kuin etelä-suomessa, mene ja tiedä, noin keski-suomen tasaajalla mitattuna.


      • eppu2
        Mökille.taas kirjoitti:

        Ensi viikolla mökille. Olisiko siellä pitempi valoisuus kuin etelä-suomessa, mene ja tiedä, noin keski-suomen tasaajalla mitattuna.

        Minä olen keski-suomen länsireunalla. Eilen, kun oli kirkas ilma klo 23 asti kyllä vielä näki liikkua pihassa. Järven päähän, kun aurinko laskee, se värittää taivaan komeilla sävyillä.
        Vaan kyllä siinä jo n. 3-4 ihan pimeetä tuntiakin jo on.
        Helsingin ja Jyväskylän välillä virallisten nousu- ja laskuaikojen ero ei ole kuin noin puoli tuntia.


    • Eikö ole pääasia, että jotain yleensä tulee. Tosin eläkettä ei minulle tule, jotain muuta pientä apurahaa kuitenkin.
      Elämäkin taas tasoittuu, kun ei tarvitse kuuden tunnin välein nappia ottaa.
      Mattojen pesupäivä, ellei sada.

      • Minullakin jatkunee mattojen pesu jahka aurinko tulee esiin. Nyt vielä aika harmaata. tarkoitus pestä tällä viikolla kaikki likaiset matot ja niitähän on kun kotona ja mökillä on pääsääntöisesti räsymattoja. Olisihan tuo terassiremppakin vaan taidan jättää tältä kesältä on ollut niin märkääkin.

        Syksyn ohjelma täysi aina jouluun asti. Aloitan syyskuussa keramiikkakurssin. Petze matkustaa syyskuun puolessa Hollantiin ja minä perässä viikolla 43 kun alkaa opsiton syyloma.. Vierailen menomatkalla esikoisen luona Hesassa ja palannen Suomeen Italian kautta kolmen tai neljän viikon kuluttua, jolloin keramiikan vääntö jatkuu kahdesti viikossa. Sen jälkeen alkaakin jo joulutohinat.

        Tällaista eläkeläisen arkea ; )


      • korppis kirjoitti:

        Minullakin jatkunee mattojen pesu jahka aurinko tulee esiin. Nyt vielä aika harmaata. tarkoitus pestä tällä viikolla kaikki likaiset matot ja niitähän on kun kotona ja mökillä on pääsääntöisesti räsymattoja. Olisihan tuo terassiremppakin vaan taidan jättää tältä kesältä on ollut niin märkääkin.

        Syksyn ohjelma täysi aina jouluun asti. Aloitan syyskuussa keramiikkakurssin. Petze matkustaa syyskuun puolessa Hollantiin ja minä perässä viikolla 43 kun alkaa opsiton syyloma.. Vierailen menomatkalla esikoisen luona Hesassa ja palannen Suomeen Italian kautta kolmen tai neljän viikon kuluttua, jolloin keramiikan vääntö jatkuu kahdesti viikossa. Sen jälkeen alkaakin jo joulutohinat.

        Tällaista eläkeläisen arkea ; )

        Sain eilen mattolastin pestäväksi, kun kesämökkiläiset Oulunkylästä kiersivät Mellunmäen kautta ja ottivat tyttären matot kyytiin.
        Nyt näyttää sää hyvälle, kunhan paistan lihapullat, pääsen töihin käsiksi.
        Syyskuun alussa on Helsingissä kurssitapaaminen, 40 vuotta tulee joulun alla kuluneeksi siitä, kun valmistuttiin. Entinen rehtorikin tulee mukaan, rollaattorilla porhaltava 94-vuotias.
        Heti seuraavalla viikolla ruskaretkelle Saariselälle, kiva kun on ohjelmaa.
        Sieltä palattua pääseekin jo perunaa kaivamaan.
        Aurinkoista matonpesupäivää teille ja meille.


      • mietinnässä

        Minä ajattelin haivajille talveksi hula hulaa en sen etelämäksi,etelä mantereella on ikuinen hiihtokeli ehkä Portukali verottajan kiusaksi.


      • Ancelina kirjoitti:

        Sain eilen mattolastin pestäväksi, kun kesämökkiläiset Oulunkylästä kiersivät Mellunmäen kautta ja ottivat tyttären matot kyytiin.
        Nyt näyttää sää hyvälle, kunhan paistan lihapullat, pääsen töihin käsiksi.
        Syyskuun alussa on Helsingissä kurssitapaaminen, 40 vuotta tulee joulun alla kuluneeksi siitä, kun valmistuttiin. Entinen rehtorikin tulee mukaan, rollaattorilla porhaltava 94-vuotias.
        Heti seuraavalla viikolla ruskaretkelle Saariselälle, kiva kun on ohjelmaa.
        Sieltä palattua pääseekin jo perunaa kaivamaan.
        Aurinkoista matonpesupäivää teille ja meille.

        "Ancelina"

        Taidanpa minäkin talveksi haetuttaa, pesettää ja palaututtaa mattoni.
        En taida kuitenkaan kilauttaa Etelä-Karjalaan.
        Saati sitten Kajaaniin.
        Onhan noita pesijättäriä täälläkin päin.
        Halpamaisempiakin ehkä. :)
        Katsotaan, joutuukohan sitä mattonsa yksin levittämään.
        Ovatkohan puhtaat matot isännällekin kunniaksi?

        YH.


      • mietinnässä kirjoitti:

        Minä ajattelin haivajille talveksi hula hulaa en sen etelämäksi,etelä mantereella on ikuinen hiihtokeli ehkä Portukali verottajan kiusaksi.

        Hyvää matkaa sinulle, pitäähän vaihtoehtoja olla. Joku pilkkii Saimaalla ja toinen ui valtameressä. Kuka tykkää mistäkin.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Taidanpa minäkin talveksi haetuttaa, pesettää ja palaututtaa mattoni.
        En taida kuitenkaan kilauttaa Etelä-Karjalaan.
        Saati sitten Kajaaniin.
        Onhan noita pesijättäriä täälläkin päin.
        Halpamaisempiakin ehkä. :)
        Katsotaan, joutuukohan sitä mattonsa yksin levittämään.
        Ovatkohan puhtaat matot isännällekin kunniaksi?

        YH.

        hunksz

        Voi kun olis tullut puheeksi, olisivat hakeneet sinunkin mattosi.
        Olisin minä nekin pessyt, ilmaiseksi ihan, siellä pesijättäret kuitenkin korvausta vaatinevat.
        Ehdottomasti puhtaat matot ovat sinkkuisännällekin kunniaksi. Varpaatkin kyläilevillä neitosilla puhtaina pysyvät ja mikä tärkeintä, suorina, ei tarvitse koukistella.

        YP.


      • mistä.löytäisin.immen
        Ancelina kirjoitti:

        hunksz

        Voi kun olis tullut puheeksi, olisivat hakeneet sinunkin mattosi.
        Olisin minä nekin pessyt, ilmaiseksi ihan, siellä pesijättäret kuitenkin korvausta vaatinevat.
        Ehdottomasti puhtaat matot ovat sinkkuisännällekin kunniaksi. Varpaatkin kyläilevillä neitosilla puhtaina pysyvät ja mikä tärkeintä, suorina, ei tarvitse koukistella.

        YP.

        60 neito mitään saanut impi, paljosta vaille.


      • mistä.löytäisin.immen kirjoitti:

        60 neito mitään saanut impi, paljosta vaille.

        Ihan vinkkinä sanoisin, että voisit ajatuksiasi vähän selvemmin esiin tuoda.
        Hunksziko on impi? Siihen en pysty vastaamaan, kysypä häneltä itseltään. Onko hän neito?
        Sinäkö olet impi? No sitäkään en tiedä.
        Ainoa varma tieto on, etten minä meistä kolmesta ole impi.


      • Ancelina kirjoitti:

        Ihan vinkkinä sanoisin, että voisit ajatuksiasi vähän selvemmin esiin tuoda.
        Hunksziko on impi? Siihen en pysty vastaamaan, kysypä häneltä itseltään. Onko hän neito?
        Sinäkö olet impi? No sitäkään en tiedä.
        Ainoa varma tieto on, etten minä meistä kolmesta ole impi.

        Kaikkiaan kymmenen mattoa kuivumassa eiliset mukaan lukien. Yksi matto likoomassa, mäntysuopa loppui kesken. Kirkolle mäntysuopaa hakemaan, samalla voin vilkaista ranskalais/italialaista toritapahtumaa. Meillä korvessa on aina hyvin kansainvälistä meininkiä. Odotan, että otsatukka laskeutuu se oli pesu-urakana ajan asiallisesti huivin alla ja nyt sojottaa pystyssä.


      • korppis kirjoitti:

        Kaikkiaan kymmenen mattoa kuivumassa eiliset mukaan lukien. Yksi matto likoomassa, mäntysuopa loppui kesken. Kirkolle mäntysuopaa hakemaan, samalla voin vilkaista ranskalais/italialaista toritapahtumaa. Meillä korvessa on aina hyvin kansainvälistä meininkiä. Odotan, että otsatukka laskeutuu se oli pesu-urakana ajan asiallisesti huivin alla ja nyt sojottaa pystyssä.

        Hitto että me ollaan napakoita naisia.
        Minulla on kahdeksan mattoa pesty ja kuivumassa, kuusi isoa ja pari räsymattoa. Yksi iso pesemättä ja muutama pienempi.
        Tulin päiväkahvin hörppäämään.
        Panta pitää tukan tiukasti kurissa, en ota pois ennen iltaa.
        Kansainvälisyyttä en ole tänään huomannut, tosin joku Norjan rekkareissa oleva auto ajoi yks päivä kylätietä pitkin. Ystäväni tytär oli tullut Narvikista isän mökillä käymään.


    • palomapuoliunessa

      Miksi alkaa nukuttamaan aikaisemmin täällä Suomessa vaikka pitäisi olla päinvastoin eli siis kellokin on noin älyttömän vähän (oikeesti)....ja vaikka me ostettiin wifi-mokkula landelle kun täällä ei oo oikein tekemistä.

      • Minulla-ADHD-yhteys

        Mitä tästä opimme? Mokkuloita ei kannata ostaa. Ne säteilee, jättää pään katveeseen ja pistää uneliaaksi ja nukuttamaan. Pitää ostaa turva-yhteys.


      • ent.siivoojaparka

        Sisämaan ilmasto. Minulla kai aina Keski-Suomessa on niinkuin ei jaksaisi pitää silmiään auki koko päivänä ja niinkuin joku painaisi kämmenellä päälaesta.
        Eipä siltään, hyvin tuo nyt on nukuttanut täällä meri-ilmastossakin. Laskin justiin, että olen viimeisen vuorokauden sisällä nukkunut melkein 16 tuntia kaiken kaikkiaan. Vanhuus ei tule yksin.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Sisämaan ilmasto. Minulla kai aina Keski-Suomessa on niinkuin ei jaksaisi pitää silmiään auki koko päivänä ja niinkuin joku painaisi kämmenellä päälaesta.
        Eipä siltään, hyvin tuo nyt on nukuttanut täällä meri-ilmastossakin. Laskin justiin, että olen viimeisen vuorokauden sisällä nukkunut melkein 16 tuntia kaiken kaikkiaan. Vanhuus ei tule yksin.

        Mä luulen että olen puhunut liikaa. Sisarten kaa on taas kahlattu läpi kaikki lapsuuden ilot ja surut, vertailtu omia muistoja ja miten ne eroaa toisistaan, puhuttu raskaista ja vaikeistakin asioista joista olen ollut vain marginaalisesti tietoinen ja nyt alkaa tu tua siltä että vaikka rakastankin siskojani jamuutakin sukua ihan oikeesti niin kunhan taas lähdemme täältä eteenpäin niin loppuaika olemme hotellissa ja teemme sukulaisvierailut sieltä käsin. Mutta tänään olen vielä syntymäkodissani, oma huusholli ja oma rauha, viinimarjapuskattaipuu kypsien marjojenpainosta jarantasaunan lämmitän ennenkuin suuntaamme huomenna kohti kaakkoa.


      • eppu2
        Minulla-ADHD-yhteys kirjoitti:

        Mitä tästä opimme? Mokkuloita ei kannata ostaa. Ne säteilee, jättää pään katveeseen ja pistää uneliaaksi ja nukuttamaan. Pitää ostaa turva-yhteys.

        Minä rupean haukottelemaan, kun puhun kännykässä.


    • Viatonsivullinen

      Aamulenkki tehty rantatiellä, koira kahlaili rantavedessä. Järvi tyyni, aurinko kimpoaa pinnasta häikäisevänä silmiin. Niin kaunis ja rehevä on luonto.
      Helteitä lupaa, jo saisi vähän lämmetä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe