Minunko ongelma

Miksi en pääse vastaamaan mihinkään kirjoitukseen? Olenko ainoa, jonka kone on hitaampi, kuin etana ja tuo vastaus ongelma on usein. Kone ei vain ota`otaakseen. Sitten asia jo unohtuukin, mikä lieneekin parasta minulle.

Siskoni usein sanoikin, että minulla ei ole porttia suuniedessä, joten, ...niin...taisin usein hänelle sanoa juuri sitä, mitä sylki suuhun toi! :))

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muillakin.takutetaan

      Saatta myös olla että olet Kristiina 23 jonkun luotsin henkilökohtaisessa etävalvonnassa. Minullakin usein tuollainen tyyppi kytiksellä.
      Viestit eivät lähde tai tulee punaisella tekstillä joku selitys miks ei nyt käy. Ne ovat manuaalisia ohjauksia, eivät S-24 palvelun tarjoajan.

      • Nyt taitaa olla capteeni asialla noine luuloineen, sillä en tuollaiseen usko ollenkaan. Mutta hyvä kun vastasit.

        Minkään luotsin etävalvonnassa tuskin olen, siis en ole. Miksi olisin? Naapurissakaan ei ole ketään, joka minua piinaisi häiriköinnillään, vaan minun osaamamattomuudestani on nyt kysymys.

        Ainakin asia ratkesi, kun tein aloituksen asiasta ja sen tulen tekemään vastaisuudessakin, joten "vapiskaa" typeryyttäni.


      • Kat-leija

        En usko että koneessasi on vikaa, jos se muualla toimii.
        Luulen ettet vielä ole oppinut tämän uudistetut ohjelman tapoja. Pikkuisen omien klikkaustapojensa muuttamista vaatii.
        Eli miten toimit kirjautuessa, kun yhteenlasku väitetään punaisella vääräksi, lähetä 'tökkelin' klikkaustyylisi (joka on onnistunut kun siihen ilmestyy liikennemerkki), Mitä teet kun saat eteesi kysymykset 'jäätkö vai poistutko sivulta)


      • Kat-leija kirjoitti:

        En usko että koneessasi on vikaa, jos se muualla toimii.
        Luulen ettet vielä ole oppinut tämän uudistetut ohjelman tapoja. Pikkuisen omien klikkaustapojensa muuttamista vaatii.
        Eli miten toimit kirjautuessa, kun yhteenlasku väitetään punaisella vääräksi, lähetä 'tökkelin' klikkaustyylisi (joka on onnistunut kun siihen ilmestyy liikennemerkki), Mitä teet kun saat eteesi kysymykset 'jäätkö vai poistutko sivulta)

        Kertoisitko tarkemmin tuon kirjattuna olemisen yhteenlaskun, vai tarkoitatko, että yritän jollain toisella nimmarilla ja mitä tuo "tökkeli" tarkoittaa?

        Taisit vastatakkin tuolla alempana, kunhan konstit oppii?? Minä en ala konstailemaan tämän kanssa, koska asiani ei ole koskaan niin tärkeä.


      • Kat-leija
        Kristiina23 kirjoitti:

        Kertoisitko tarkemmin tuon kirjattuna olemisen yhteenlaskun, vai tarkoitatko, että yritän jollain toisella nimmarilla ja mitä tuo "tökkeli" tarkoittaa?

        Taisit vastatakkin tuolla alempana, kunhan konstit oppii?? Minä en ala konstailemaan tämän kanssa, koska asiani ei ole koskaan niin tärkeä.

        Minulla oli väärin muotoiltu virke, anteeksi Kristiina.

        Korjaan sen ymmärrettäväksi.
        "Eli miten toimit kirjautuessa tai kun kirjautumatta yhteenlasku väitetään punaisella vääräksi tai lähettäessäsi viesti ei lähde. Olen huomannut kun lähettäessäni päälle ilmestyy liikennemerkki viesti lähtee tai vielä mitä teet kun saat eteesi kysymykset 'jäätkö vai poistutko sivulta."

        Minä vaan luulottelen että vähän teknisesti muuttunut sivusto tekee monelle tepposet.

        Kysympä teiltä sivulle rekkautuneilta, että mitäpä muuta hyötyä siitä on kuin se että rekkautuneille voi lähettää sähköpostia suomi24 postilaatikkoon.


      • kat-leija

        Tökkeli jäi selvittämättä :)
        Sillä esim LÄHETÄ painiketta kutsun siksi, sitähän tökätään, jotta viesti lähtee.


    • minä olen huomioinut,että meille on annettu aikarajoitus,olla nicillisenä saitilla ja kun se ylittyy,meidät tavaallaan ulkoistetaan.
      Luenkin ensin kirjoitukset ja sitten vastaan,jos asia minua koskettaa,senjälkeen menen muille sivuille.Huomioikaa tämä on vain minun näkemykseni asiasta,mahdollisesti ei koko totuus,totuus ei pala tulessakaan ama

      • kat-leija-eirek

        Kyllä aikaraja on vastassa rekkautumattomallakin, mutta kyllä siitä pystyy vapautumaan kun konstit oppii.


      • kat-leija-eirek kirjoitti:

        Kyllä aikaraja on vastassa rekkautumattomallakin, mutta kyllä siitä pystyy vapautumaan kun konstit oppii.

        Mikä ihmeen aikaraja? Luen ensin kirjoituksia ja mikäli ilmenee mielenkiintoista, niin silloin rekisteröidyn ja yritän muka vastata, mutta ei aukene, ei, ei, siis se vastaa, ei myöskään kommentoi lainaten. Joskus olen vastannut muka alkuperäiseen ja kirjoitus menee, mutta siitä vasta ongelma alkaakin.

        Sitten, kun olen pois muutaman tunnin, niin totta`kai joudun rekisteröitymään uudestaan, jos mieli vastailla.


      • Kat-leija
        Kristiina23 kirjoitti:

        Mikä ihmeen aikaraja? Luen ensin kirjoituksia ja mikäli ilmenee mielenkiintoista, niin silloin rekisteröidyn ja yritän muka vastata, mutta ei aukene, ei, ei, siis se vastaa, ei myöskään kommentoi lainaten. Joskus olen vastannut muka alkuperäiseen ja kirjoitus menee, mutta siitä vasta ongelma alkaakin.

        Sitten, kun olen pois muutaman tunnin, niin totta`kai joudun rekisteröitymään uudestaan, jos mieli vastailla.

        Jos käytän paljon aikaa viestin kirjoittamiseen tekniikka ei siitä tykkää. Joskus viesti muka lähtee mutta ei ilmesty sivulle.
        Siellä se kuitenkin on kun avaan sivun uudelleen.


    • No niin on minunkin koneeni kuin etana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe