Who needs the real Finns ? For what? What ever!

vitu-raumlaine

Olen huomannut, että media, nk. pakottaa meitä suomalaisia pois maastamme. Nk. "white fly" . No, olen valmis lähtemään pois maasta, jota esi-isäni olivat puolustaneet turhaan. Olen ollut siinä uskossa, että esi-isäni olivat tehneet sellaisen, vaikuttavan kongreettisen teon ja käsityksen muille suomalaisille, etten joutuisi enää tällaista kirjoittamaan. En halua olla ainoastaan nk. suvun jäsen, joka nykypäivänä joutuu anomaan "armoa" näiltä, mitään-sanomattomilta-maamme-myyjiltä. Olen ollut ja tulen olemaan aina, näitä saatanan mamuttajia vastaan ja tulen aina ottamaan haasteen vastaan mokomilta pummeilta, miten vaan ja koska vaan! Ei muuta kun "haasteita" kehiin, saatanan pelkurit. Raumalaiset ovat olleet aina nk. räkänokkia, pummeja, rosvoja jne. joten onhan noita tullut piestyä. Kakkua olen moisista paskoista saanut ja kipeät kädet. Joten sovitettu on. Ei kaduta yhtään. Pikku-nilkkejä todos. Enkä koskaan tule pyytämään keneltäkään anteeksi. Olen sovittanut raumalaisten pieksämisen. Shitkickers.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • equel

      Hieno juttu. Itse vaan aikanaan opiskelin ja opiskelin, ei kerinnyt ketään hakkaamaan, eikä muutenkaan puuttumaan yhteiskunnallisiin epäkohtiin, kuten sinä näemmä olet tehnyt. Tylsää elämää olen viettänyt, kaikkien kanssa yrittänyt toimeen tulla, tehdä ahkerasti työtä, perustanut perheen, hoitanut lapset maailmalle. Nyt vietän vieläkin rauhallisempaa elämää, matkustelen vaimon kanssa paljon, varsinkin talvet yritän viettää ulkomailla, lämpimässä. Työtä ei tarvitse enää tehdä, tai no työtä en ole mielestäni ikinä tehnytkään, olen tehnyt sellaista varainhankitaa mitä olen halunnutkin tehdä. Ongelma on tietenkin, että rahan perässä on juostu ja kyllä sitä on kouriin tarttunut vuosien varrella. Nyt vaan ELÄN tätä elämää ja yritän nauttia jokaisesta päivästä ja kohdella kaikkia ihmisiä, kuten haluaisin itseänikin kohdeltavan. Resepti on toiminut hyvin ei tarvitse olla kellekään katkera.

    • Kysynpävaa

      No mitä hemmettiä ap valitat, jos sä lähdet pois Suomesta oot itse mamu ja samalla tavalla susta ajatellaan sitten seuraavassa asuinmaassasi (kotimaasihan eikä lastesi kotimaa se ei voi koskaan olla, jos uskoo kantaväestöä). Onko sitten kiva kun sua mamuna vältellään ja halveksutaan? Olisko kuitenkin parempi pysyä omassa maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe