Seulat!! auttakaaa

häviäjä666666

Juuh elikkäs seulat olis tiedossa ens maanantaina ku kärähdin kannabiksesta ja pitäis saada päihteettönyystodistus ajokorttii varten.

Maanantai tulee viikko täytee et poltin viimeks, sillonki vaa yhe jopon 2 muun ihmise kans. Sitä ennen kans viikko sit poltin (eli oli viiko tauko välis) 2 päivää putkeen hasaa (yhteensä alle gramman tosin). Sitä ennen poltin 8kk päivittäin 1-5g.
Eli mitkä on mun mahollisuudet saada puhtaat?Aattelin tankata ennen seuloi vetttä ja sitruunamehuu ja mul on noit vitamiini poretabletteiki et värjäis kuulemma kusen... En urheile tai mitää muy oon saunas käyny parikertaa

5

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No on se nyt vittu, ettei ihminen saa edes ajokorttia tässä kyttävaltiossa, jos ei suostu myrkyttämään itseään koskenkorvalla....perkeleen nutturapäätädit. Perusasiat näköjään tiedätkin. Vitamiineista vahva 1000 mg c-vitamiini (Friggs) paitsi värjää kusta, niin myös neutraloi seulaa. Kannattaa juoda vettä joka päivä, että hajoamistuotteet ehtisivät poistua. Noita C-vitamiineja voi ottaa joka päivä 3 kpl, sillä niihin ei kuole. Kyypakkaus ja sen kortisoni saattaa pistää myös seulat sekaisin. Ei kaikkia 3:a kerralla, vaan yksi kerrallaan niin, että otat viimeisen seuloja edeltävänä iltana. Paras, mutta vaikein konsti on lainata kaverin kusta johonkin putkeen lähelle ihoa (kalsareihin), niin että sen lämpötila on oikea. Riippuu valvojasta, kuinka tämä onnistuu. Onnea yritykseen. Taas yrittää yhteiskunta tuhota yhden yksilön. Vittu, mitä touhua.

      • littleida

        Heh, luen juttujasi ja ei voi kuin nostaa hattua periaatteillesi.


    • MadeInPaskalandia

      Joo kaveri joutui kans käymään noissa seuloissa, vaikkei omista edes autoa, eikä kannabiksesta kiinni jääminen liittynyt millään lailla autoiluun. Sinua yritetään nyt kovalla kädellä syrjäyttää, mikä on todella ihmeellistä kun ajattelee kuinka kalliiksi jokainen syrjäytynyt tulee yhteiskunnalle. Minä elän hengessä mukana syrjäytyneiden kanssa ja aion maksattaa loppuelämäni valtiolla. En koskaan mene töihin ja feed the birds-kampanjointi on ensi keväänä mun ykkösharrastus, jonka myötä aion tehdä ennätyksen hamppulöydösten ilmoittelusta poliisille. Ennätyksistä ei tosin ole julkisia tilastoja ja tuleva toimintani voi joistakin tuntua järjettömältä, mutta onko tässä poliisien touhussa yhtään enempää järkeä?

    • nutturapäätäti

      Voi apua teidän kusettajien kanssa..

    • dddddd4r44

      toivottavasti jäät kiinni etkä saa autkorttia. tuollaisia narkkeja liikenteeseen tarvii päästää!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe