Kertyyks teil paljo kullijuustoo?

Onni_

Mulla kertyy aika paljo oon 15w. Haittaakse teiän mielestä jos sitä on?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peseterskaasihelvetti

      Kai sitä jumalauta kertyy jos ei pese sitä pois minä pesen melkein joka päivä. Sulla on huono toi hygieniaosaaminen.

    • killejjujjuy

      Haittaahan se kun se alkaa haisemaan jos sitä ei pese pois.

    • Onni_

      Tarkoitin niinku esim suihin otossa.

      • ååpouuuyh

        Sellasta paskanmakua ei kukaa haluu suuhunsa.


      • juustola

        Mä laitan ne syömättömien leipien päälle salaa ruokalassa....kyl ne joku syö ! Vaikkapa <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


    • ööötääomtäää

      Monikohan tyttö mahtaa haluta sitä suuhunsa...

    • PesulleMars

      Jokaiselle sitä kertyy, jos ei pese päivittäin, tai pidä esaria taakse vedettynä. Eikö helvetti jätkille opeteta perusjuttuja?!?! Alapäähygieniasta on syytä huolehtia JOKA PÄIVÄ, eli peset sen esinahan alustan päivittäin suihkussa käydessä... ja voin kertoa, että mitään juustotarjotinta ei tyttelit tule suuhunsa huolimaan!

    • Nuorityty

      No hyi kannattaa pestä tytöt ei tykkää

    • Onni_

      Häh miten niin paskan makuinen? Ootko edes maistanut sitä?

    • freeballerboy

      Tietysti sitä välillä jonku verran kertyy mut paljo useemmin on kiimatippoja :p

      • Onni_

        Tykkäätkö sä niiden mausta?


      • freeballerboy
        Onni_ kirjoitti:

        Tykkäätkö sä niiden mausta?

        En oo maistanu mut yks hyvä kaveri on. Mun kiimatippoja siis koska se otti mult suihin tos vähän aikaa sit yks päivä. Mul oli sillo niin jäykkänä kun vaan ikinä voi olla.


      • freeballerboy

        Saman kaverin kans ollaan usein vertailtu kummalla on tullu enemmän kiimatippoja farkkuihin :p


    • Koemaistaja

      Ei se nyt niin pahalta maistu!

    • vhbjknbijn

      kertyyhän tuota ihan kiitettävästi, mut suihkussaha ne lähtee. 16v poika jos seki piti kertoo

    • Onnimannii

      Mulla ei tuu juuri koskaan. Kuuluuks sitä sitte tulla kaikille?

    • 13579

      Oon laittanu sitä pikkuveljen leivälle ei huonannu mitää.

      • SäännöllinenPesu

        Onnimannille tiedoksi, että kyllä sitä kaikille niille tulee, jotka eivät pese terskaansa säännöllisesti. Siinä on myös läjä bakteereita, jotka voivat myös aiheuttaa tulehduksia penikseen. Päivittäinen pesu ja aina runkkujen jälkeen pitää paikat puhtaina.


      • Onnimannii

        Ño oletko sä huomannut että sulle tulee kun et pese? Vai miten tiiät?


    • Onnimannii

      Mistä tiätte et teille välttis tuliskaa ku pesette koko ajan nii ette tiä.

    • Aapuaa

      Pliis kertokaa onko sen nielemine vaarallista.

    • onhantoiaikaällöä

      Ei kerry yhtään koska pesen aamulla, koulun jälkeen ja illalla. Ja tyttöystävä pesee häpyhuulet aina kun käy pissalla. Tottakai myös esim. aina ennen suihinottoa ja nuolemista käydään pesulla. Puhtaus on meille tärkeää, samoin karvattomuus.

      • SäännöllinenPesu

        Lisäys Onnimannille. Kysyit, että mistä tiedän, että tuleeko sitä vai ei , jos jatkuvasti peset. Tiedän sen siitä, että kun ekakerran sain venyksessä esinahan terskan taakse, niin oli sitä haisevaa törkyä helvetisi.


      • Onnimannii

        En tajuu mitä tarkotat. Koska siis sait sen menemään? Eiks se sit oo aina menny? Sori jos on tyhmä kysymys mut en tajunnu.


    • Ktsdymys

      Yäk. Miltä se maistuu?

      • MikäJäiEpäselväksi

        Onnimanni. Et ole tyhmä eikä myöskään sun kysymyksesi, koska aina kannatta kysyä, jos joku asia on epäselvä. Yritin kyllä kertoa asian selvästi, mutta jokin siinä jäi sulle epäselväksi. Kirjoita sähköpostiin ja kysy lisää master-x ät wippies.fi, niin yritän selventää .


    • Yäks

      Hyi ei sitä nyt kukaan maistele.

    • Tondexx

      Mä maistelen omaa joskus. Tuntuu jännältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe