haluan vanhempaa miestä!

tyttö166

Onko normaalia jos haluan vanhempaa miestä? Olen 16 vuotias ja haluaisin 30-60 vuotiaita miehiä panna.. se on mun fantasia. 40 vuotias mies kidnappais mut ja panis mua yms ;) vastatkaa...oonko normaali???
t:16v tre

9

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ON...ihan normia !!

    • keskustelua

      On normaalia ja voit keskustella asiasta [email protected]. Ehkä saat vastauksen kysymykseen kysymällä lisää. Rohkeasti vain jutuille. Pölähtäneet älkää vaivautuko, estän jokaisen.

    • reino_eemeli

      olet siis mieltynyt anaaliseksiin. yli kolmekymppiset miehet tumppaa ikäistäsi kakkoseen koska nuoren naisen anaali on niin kireä ja muutenkin hot.

    • 0204

      Fantasiat ja ihastukset ovat täysin normaaleja. Se että jonkun fantasian toteuttaa, niin se ei välttämättä ole hyvä asia. Toteutettu fantasia harvoin tuntuu oikeasti hyvältä. Varsinkin tämä "raiskaus".

      Se että viehättyy vanhemmista miehistä on ihan OK. He edustavat turvaa ja varallisuutta. Sekä rauhallisempaa etenemistä ja kukaties, parempaa sekä pidempikestoista seksiä, kuin nuoremmat. Osa meistä viehättyy turvasta. Osa viehättyy rahasta ja osa vallasta. Ei tarvitse kuin katsoa televisiota niin voi sanoa ketkä humatuvat vallasta. Kaikki BB-ihmiset.

      Olen itse vanhempi ja varmasti ihmiset katsovat minuakin kieroon. Vaan juuri lähti parikymmpinen hoikka tyttö luotani onnellisempana kuin tuli. Silmät tuikkivat kuin kirkkaimmat tähdet ja elämänilo oli ylitsevuotavainen. Hymyä oli korvasta korvaan. Sellainen ilo tarttuu vanhempankin mieheen.

      Joten, kansi vakkansa valitsee. Ja sanokaa vain elostelijaksi. Ei se minua haittaa. Eikä tunnu nuorempiakaan tyttöjä.

    • Puullakalloon

      16-v. ja paljon nuoremmatkin saavat fantasioida mistä haluavat. Kaikki fantasiat eivät lyö yksiin lain kanssa joka ovat rajottuneiden ahdasmielisten ihmisten kirjoittamia. Luonto ja laki eivät ehkä koskaan tapaa toisiaan, siitä pitää huolen kymmenet tuhannet maailman uskonnot.

    • Moi tyttö 166,täällä vanhempi mies halukkaana paneen sinua,olen tpe lähistöltä ja voisin sinut kid napata ,aivan kuinka haluat.Laita säpö osoitteesi ,otan yhteyttä.

    • Huge96

      Fantasioita saa olla. Kun olin 20 vuotias poikanen, niin 56 vuotias sutjakka ja varsin hyvänäköinen nainen pani minua koko kesän ennen armeijaa. Olin erittäin kokematon ja reilusti vanhemman naisen himokkaassa käsittelyssä sain kokemusta. Myöhemminkin useat 10-20 vuotta vanhemmat naiset panivat minua.

      Nyt sitten itse noin viisikymppisenä olen saanut nautinnollisen ilon nussia noin parikymppisten naisten kanssa. Olen yllättänyt, miten moni nuori nainen suorastaan himoitsee huomattavasti vanhemman miehen kullia.

      Juuri äsken tein ennätyksen, mitä tulee ikäeroon. Nussin himokkaasti 19-vuotiasta herkkupeppua ja juuri nyt olen 53 v. Parasta näissä nuorten naisten kanssa nussmisissa on se, että he itse haluavat sitä.

    • joo. halutko et 38 tulis nyt turusta

    • veltsuliini

      se on nykyaikaa haluaisin itsekin antaa hellän nautinnon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe