Seksi poistaa masennuksen;

Ja-on-muutenkin-mukavaa

http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/seksuaalisuus-ja-seksi/40-syytä-harrastaa-seksiä

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeilkaapa----

      tuo on halpa ja hyvä lääke...

      • huorissakäy

        Miten niin halpa?


      • kakkapyy

        Jos olet nainen niin se on ilmaista. Miehet joutuvat näkemään enemmän vaivaa sen eteen.


    • Jos-nushauttelette

      koko viikonlopun niin maanantaina ei varmasti masenna...

      Kandee kokeilla.

    • eilääkkeeksi

      Saattaa se sillä hetkellä ja väliaikaisesti helpottaa, mutta pelkkä himojensa tyydyttäminen ilman rakkautta ja henkistä yhteyttä on onttoa ja jälkeenpäin elämä on entistä tyhjempää ja turhaa.

      • ooppa-tosi-kumma-tyyppi

        nushauttelet ilman tunnetta ja henkistä yhteyttä... hyikkaakaahyiiiiiiiiiiii


    • haistapask5253gsg4

      Miten se seksi mitään auttaa jos ei seiso kun on niin masentunut

      • Puhuttaaspaskaa

        Masennus ei poista stondia vaan syömäsi ssri-myrkyt.

        Taikka vittuako se meille kuuluu, omapahan on ongelmasi.


      • Kilimanku

        Nyt puhut ehtaa paskaa! Minä en oo ssri-lääkkeitä käyttänytkään, vaan oon valinnut pelekän terapian. Eikä seiso! Ja tiedän niitä, joilla on alkanu paremmin seisoo, ku ovat käyttäneet tai käyttävät yhä ssri-lääkkeitä. Niiden lääkkeiden tehot ihmisiin ovat hyvin yksilöllisiä. Ite en ole uskaltanu niitä lähtee kuitenkaan käyttää, koska en perkele vie tiedä, mitä ne minussa saa aikaan. Kova debis on mun kohdalla saanut aikaan sen, ettei mun se vain seiso!


    • hyiii

      Jos on oikein masentunut, niin seksihalut/ kyvykkyys itse aktiin on kyllä aika heikot. Itellä vois olla ehkä haluja, mut en kyllä vois kuvitella et pystyisin viemään koko aktia loppuun saakka, eikä varmaan edes tuntuis hyvältä. Kun on muutenkin käpertynyt itseensä, niin moinen avoimuus ois kauhistuttava kokemus.

      • Jatka-samaan-malliin

        pääset kohta taivaaseen tai helvettiin...
        Ei kiinnosta.


    • Ujoatm26v

      No joo jos vain olis olemassa edes yksi nainen joka suostuis vapaaehtoisesti harrastamaan seksiä minun kanssa mutta eipä taida sellaista naista Suomesta löytyä. Joten voisko aloittaja olla hyvä ja kertoa mistä saisin naisen jonka kanssa nussia kun kerran täällä annat niin hyviä masennuksen parannus vinkkejä. Menee meinaan koko hyvä vinkki ihan hukkaan kun ei ole naista kenen kanssa harrastaa sitä seksiä. Runkkaaminen ei taida auttaa masennukseen vaan pikemminkin pahentaa sitä.

      • tekisitkö-einari

        jotakin itsekin niin pääsisit elämään kiinni, ihan oikeastikin.....
        aloita vaikka maksullisista huorista jos ei muuten onnistu....


    • sterbach

      "Seksi poistaa masennuksen"

      Tuon on suurimmilta osin totta, mutta vanhassa ikäluokassa se hyvin harvoin auyttaa seksuaalisiin häisiöihin.

      Ihminen ei hyväksy luonnollista ikääntymistään. Eikö kuitenkin oman lapsenlapsensa ottaminen syliin ja kertomalla hönelle lastentarinoita helpota välillisesti seksuaalisen turhautuneisuuden?

      Tällä en todellakaan tarkoita lapsien seksuaalista hyväksikäyttö (Johtaa Suomessa vankeuteen), vaan rakentavaa keskustelua lapsen kanssa, , joka voidaan käydä Piagetin neljällä tasolla..

      • taasjauhatpaskaa

        "Ihminen ei hyväksy luonnollista ikääntymistään"...


    • Viikonloppuna

      pitää nushautella, niin ensi viikolla ei masenna....

      :))

      Ilmainen resepti !! :)

      • Joo---

        Enemmän kannattaa nushautella kuin tappaa muita ihmisiä...


    • cvmh

      Ei yhtään puolueellinen artikkeli...

      Muistakaa myös, että seksistä voi saada tauteja, ja mikäli osapuolissa on vikaa, kenties kärsivän lapsen, joka on tuhoisa yhteiskunnalle.

      • Hei-viivi

        elä vaan siinä onnettomuudessa että olet syntynyt, se ei korjaannu ennen kuolemaasi, hahahahahhhhhhhhhhhh


    • Noniin-hopihopi---

      Vielä on aikaa viikonloppuna yrittää poistaa masennusta mukavilla tavoilla... tsemppiä... :)
      Paras masennuslääke ! :)

      • Ujoatm26v

        No kerro nyt jumalauta mistä sitä seksiä saan! Vaikea käyttää sitä seksiä lääkkeeksi seksiä masennukseen kun kukaan nainen ei koskaan tee aloitetta että haluaisi harrastaa seksiä minun kanssa ja itse en osaa enkä uskalla.


    • Je5556

      Itse kun olen Masennus niin en todellakaan harrastaisi seksiä. Minulla ei olisi mitään syytä tehdä sitä koska olen tylsistynyt ja tyhjä.

      • ssri-tuhoaa-elämäsi

        sama kai sille....


      • ylpeähullu

        Ssri ei tuhoa elämääsi ja tuskin seksuaalisuuttasikaan, joten sänkyyn mars mars!


      • Oletko-työkuntoinen---
        ylpeähullu kirjoitti:

        Ssri ei tuhoa elämääsi ja tuskin seksuaalisuuttasikaan, joten sänkyyn mars mars!

        vaikka ovatko ssri-myrkyt tuhonneet sinun työkykysi ?


    • ei_kaikille_ole

      " Tällä en todellakaan tarkoita lapsien seksuaalista hyväksikäyttö (Johtaa Suomessa vankeuteen) "
      Ei muuten johda. Tämä maa on täynnä mettäperäseutukuntia, missä niissä hikisissä sontalunkissa tuo lasten hyväksikäyttö oli ennemminkin yleistä kuin harvinaista ja äärettömän harvoin johti mihinkään vankeuksiin, käytännössä ei koskaan. Sitten näitä isien "kultupoikia" keksittiin alkaa pönkittää näillä hmm... sanoisinko hieman erikoisimmilla järjestelyillä systeemin puolesta ja niistä kans tuli sitten mitä melkoisesti häiriintyneitä yksilöitä. Näitähän tämä armeijasysteemi sitten on jalostellut johtotehtäviin, mistä sitten on saaneet kärsiä vielä melko monet muutkin jotka joutuu näiden käsittelyyn.
      Tämmöisiä pirusukukuntia kun muuten sitten kokoontuu koolle esim. perukirjojen laatimistilaisuuksiin ja muihin vastaaviin, erityisesti niistä isien kultapoijista mitkä se semmoinen alkupiru aina värvää itselleen liittolaiseksi siihen toisten mielien lyttyyn lyömistalkoisiin - niistä kuoriutuu niissä yhteyksissä kans esiin melko köpiö otus.
      Ja kirjoittelen nyt ihan omakohtaisesta kokemuksesta, tämmöisillä piruilla alistettuna lapsuuteni eläneenä. Tuli taas ihan vasta muistutus tämmöisen yhden mielen mätöyden esiinkuoriutumisesta, näissä vastaavissa yhteyksissä. Eikä ne niiden paikkojen naarasjälkikasvukaan, suurimmalla osalla se tie on melko surullista tarinaa, vastoinkäymisiä ja onnettomia elämäntarinoita, ei ole seksi tuonut niillekään mitään loistavaa elämää, päinvastoin ne parisuhteetkin mihin lopulta ajautuvat, ne on kans kohtalaisen kehnoa tarinaa kerrottavaksi suurimmalla osalla.
      Mutta niin, näiden kultupoikien pönkittely, siinä on myös se seksi kuvioissa mukana ja ne seuraukset on sitten mitä on kun köpiöitä lähdetään oikein systeemin puolesta pönkittelemään. Niissä käy aina niin että ne jotka siellä jää pahiten siihen uhrin rooliin alusta lähtien näiden mielipuolien toimesta, nämä isin kultupoijat palaa siihen opittuun malliin aina myöhemmin esim. tosiaan vaikka niissä perunkirjoitus tilaisuuksien ja vastaavien yhteyksissä. Sillä on pitkät seuraukset, tuolla yhteiskunnan järjestämällä pönkityksellä seksin muodossa, eikä aina niin kovinkaan hyvät. Niitä mielipuoli köpiöitä on tämä maa väärällään.

    • Impulsiivinen_Sonni

      Ei muuten poista.

      Tuleehan siitä hyvä olo vähäksi aikaa, mutta ei se mikään lääke ole.

      Ja tyrkytäpä seksiä lääkkeeksi yksinäiselle...

      Itse olen naimisissa ja seksiäkin on paljon, mutta ei se ole masennusta poistanut, joskus jo puoli tuntia hyvän panon jälkeen on ollut itsari mielessä.

      • olet-oikeassa

        ssri-myrkky tuhoaa elämäsi.


    • Keskiviikkona-kannattaa

      ottaa ns. pikkulauantain nushauttamiset, sillä jaksa lauantaihin asti... Eiks vaan ! :)

      • kyrpäävailla

        Mulle passaa niin keskiviikko kuin myös lauantai, ihan miten sä haluut???


    • m1845

      naisille ihan hyvä vinkki joo,miehet voi vetää sitä viinaa yksin kotona heh

      • sulla-on-kapea

        maailmankuva.... ................................


    • novittumies

      Juu ei, todellakaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe