sinulleNainen

eteenvaitaakse

Kai sut pitää unohtaa. Ois Parempi et sanoisit ei kiinnosta. Tulisin sun luo jos pyytäisit. Numerohan sulla on....
<3<3<3

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkitsehanvielä

      Älä unohda vaan ota itse yhtäyttä tai tule luokse. Itse en uskalla ottaa yhteyttä ja tiedät kyllä miksi, silti sua kaipaan.. Tiedät kyllä. Enkä sano ettei kiinnosta koska se olisi valetta. <3

    • ensenainen

      Täällähän kaikki tärkeät kysymykset kannattaa esittää.

    • sinulleNainen

      Olen kiinnostukseni osoittanut irl ja viesteillä.

      • Mutkumutku

        Olet hyvin peitellyt kiinnostuksesi. Yritä enemmän, että ymmärrän mitä tarkoitat. Jos vaikka suoraan kysyisit kahville tms.


      • mitenuskoisin

        En ottanut tosissani. Oletin et olet vaan kohtelias ja liian kiltti. Eräänlaista mieltä kohentavaa leikkiä...


      • eiuskotodeksi

        Voitko tarkentaa millä tavalla?


    • sinullenainen

      Kerropas tunnisteita? Oletko töissä? Päivä/vuorotyö?

      • hniinkuinhunaja

        Päivä ja vuorotyössä, iltaa ja aamua. Luulin, että viestisi liittyivät vaan työhön, jota teit. Ajattelin kohteliaisuudeksi. Laita suoraan, että mentäiskö kahville tms.


    • olenkaivannutsinua

      olen päivä työssä, mutta tänään on vapaapäivä. Minulla on pitkät hiukset, ja ne väritään punruskeat. Jos olet hän minusta olisi kiva jos tulisit minun luokseni ja halaisit minua, kun minulla on ollut sinua niin ikävä kun siitä on niin pitkä aika kun on tavattiin viimeksi, se taisi olla joskus, kesäkuussa.

    • töihinmenevänainen

      Kaikella on aikansa ja paikkansa
      Mukavaa päivää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe