ASOIHIN PUUTTUMENINEN "VALITAMINEN"

jjokuvaaa11

Nyt on ollu paljon kaikkialla puhetta siitä kun jotkut joko asiallisesti tai asiattomasti puuttuu ihmisten pieniin taikka sitten suuriin virheisiin puututaan niin kannattaa mietiä onko puuttuminen tarpeellista jokainen kuitenkin tekee virheitä esim . liikenteessä IHAN JOKAINEN harva tahallaan tekee mitään sellaista joka vaarantaisi itseä tai muita ihmisä että ihan joka pikku asiasta nyt ei kannata valittaa , mutta jos niin nyt sitten tekee niin voisi miettiä miten sen sanoo jotkut asiat ärsyttää ja sitä suutuspäissään haukkuu homoksi ja huoraksi , luulisi kun aikuisia ihmisiä ollaan niin sen voisi asiallisesti sanoa ja asiallisesti vastaanottaa. Pyöräiliät nimenomaan aikuiset kerratkaa ihan oman turvaalisuuden vuoksi väistämissäännöt koska alkaa tuleen sekä liukasta että pimeää ja auto ei sekunnissa pysähdy, vaikka vauhtia olisi vain 30km/h, en ole mikään poliisi tai kukkahattu täti ja se on ärsyttävää jos joka pikkuseikasta valitetaan, kannattaa mietiä vain sitä omaa toimintaa. niin metsä vastaa kun sinne huutaa ,aina ei näin ole ja se on vähän niin ,että kun näkee toistuvasti jonkun asian joka ärsyttää tekee mieli puuttua ja sanoa ja kun useampi tekee niin sitä sitten vihdoin sille yhdelle sanoo ja olettaa saavansa mielenrauhan usein saakin ,mutta vain hetkeksi eise auta että yhdelle sanoo kaikki on vastuussa pääasiallisesti siis itse itsestään siinä vähän pohdittavaa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSIrealistiKokkola

      "No ko soon silleen ett tota niinku se ärsyttää kö ett sillee niinku ko selittää ett lukihäiriösä niinku ko selittää ett tota niinku pittäis yrittää ymmärtää ko ei kaikki ossaa kiriottaa ja käyttää välimerkkei niinku ko soon niin hitsin vaikiaa ko mull oon tää lukihäiriö ett silleen ei ossaa niinku kiriottaa niinku posetiivisti sillee niinku ko niinku ko soon niin vaikiaa ett silleen tota noin niinku vaikiaa lukihäiriösille niinku..."

      • jjookuvaaa11

        joo on lukihäiriö minulla anteeksi jos se häiritsee yritin itse lukea tekstiä ja olihan sse aika epäselvä sooori. mutta ei voi mitään ei lue missään ettei saisi kirjoittaa jos on lukihäiriö yritin parhaani enkä jaksanut käyttää aikaa siihen että teksi olisi virheetön , mutta kyllä mää uskon että ne jotka ton on lukenu kuitenkin ymmärsi suunnilleen mitä tarkoitin. tai sitten ei ... katsoskun muillakin on kuten minulla hirvee tarve saada oma mielipiteeni esille kiinnosti se muita tai ei :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe