Miksi naiset on nettitreffeissä?

naiset-nirsoja

Voiko siihen olla joku järkevä syy?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipämuuta

      Markkina-arvon testaus ja miesten härnääminen.

    • naiset-nirsoja
    • hohohoijakka

      Pitäiskö sitten olla vain miehiä?
      Miesten treffipalvelu?

    • 7plus14

      Haukkumassa rumia miehiä ja testaamassa omaa markkina arvoaan komeiden miehien kanssa.

    • isomukikahvia

      Koska tämän naisen yksi tuttu nainen on tunnustanut, onnellisen suhteen alkaneen niin, että oli viesteillä aloittanut suhteen nainen ja miehensä netissä. Toki oli treffannut monta ei natsannutta sitä ennen.

      Siksi tämä nainen on netissä. Hoikka, hyvä, arvostettu työ, terve, ihana ja söpökin, mutta ujo, joo, myös valikoiva.

      Mutta poistun netistä heti kun tapaan I_R_L jonkun sopivan.

    • Nainen23Vee

      Itse asiassa oikein hyvä kysymys! Mitä jos olisikin nettitreffisivusto, jossa olisi vain miesten profiileja. Naiset saisivat toki olla mukana, ja lähetellä kivoja viestejä VAIN niille miehille, joista ovat kiinnostuneet. Näin naiset eivät saisi yhtään "limaista" viestiä miehiltä, vaan valta olisi täysin naisilla. Pienet kuukausimaksut, esim. 10e/kk molmemmille, mutta naiset saisivat massapostittaa niin paljon kuin haluavat. Kaikki hyötyisivät!

    • ikuinen-sinkku

      Nettideiteissä vois olla sellainen toiminto että jos nainen ei vastaa miehille niin naisen profiili poistetaan. Se lisäisi naisten aktiivisuutta ja turhat naiset poistuis palvelusta jotka e oikeesti edes etsi mitään.

      • hahhahhaaaa

        Se, ettei ne vastaa sulle eikä etsi sun kaltasta, ei tarkota ettei ne vastaa kellekään muillekaan eikä etsis ketään.
        Vai haluaisitko tosiaan että sulle vastattais pakosta jotain vaikkei kiinnostais paskaakaan? Mitä siitä hyötyisit?


      • hahhahhaaaa kirjoitti:

        Se, ettei ne vastaa sulle eikä etsi sun kaltasta, ei tarkota ettei ne vastaa kellekään muillekaan eikä etsis ketään.
        Vai haluaisitko tosiaan että sulle vastattais pakosta jotain vaikkei kiinnostais paskaakaan? Mitä siitä hyötyisit?

        Niin tai mitä se "Kiitos, mutta ei kiitos" -vastaus lämmittäisi ;)


    • vaklaaja81

      Miehenä ihmettelen, kuinka naiset k e h t a a v a t pitää kuvallista profiilia deittisivustolla niin pitkiä aikoja? Tai yleensäkin sitä, miten he onnistuvat pysymään sinkkuna? Kyseessä kuitenkin parhaassa lapsentekoiässä olevat naiset...useimmat jopa kauniita.
      Monilla naisilla on profiili ollut suomi24:ssä monta kuukautta, joillakin yli vuoden. Profiilikuvat vain vaihtuvat... =D

      Väkisin alkaa ajattelemaan, mitä ihmeen sakkia netin naiset ovat? Mielikuvitusolentoja?

      • nettideittailutrahastust

        Aika moni on palveluntarjoajan luomia valeprofiileja jotta palvelussa näyttäisi olevan viehättäviä naisia jäseninä. Tämä etenkin palveluissa jossa viestittelymahdollisuus on maksullinen. Ulkomaalaisissa palveluissa tämä valeprofiilien olemassaolo on enemmänkin sääntö kuin poikkeus.


      • samatnesiellä

        Miehistä voi kysyä ihan samaa, vuosikaudet samat naamat eikä edes profiilikuvat vaihdu 10 vuoden takasista :D


      • ikuinen-sinkku
        samatnesiellä kirjoitti:

        Miehistä voi kysyä ihan samaa, vuosikaudet samat naamat eikä edes profiilikuvat vaihdu 10 vuoden takasista :D

        Älä viitsi. Mun kuva on tältä kesältä eikä 10 vuotta sitten otettu. Sulle kai olen liian ruma kun etsit sitä vin dieceliä.


      • vaikeesanoo
        ikuinen-sinkku kirjoitti:

        Älä viitsi. Mun kuva on tältä kesältä eikä 10 vuotta sitten otettu. Sulle kai olen liian ruma kun etsit sitä vin dieceliä.

        kun ei sitä kuvaa olla nähty. Mutta tottakai miehen pitää miellyttää silmää, muutenhan siitä vois tulla korkeintaan kaveruutta. Ja taatusti ei sullekaan kelpaa minkänäkönen harakanpelätin tahansa, vaikka muuta väitätkin.
        Ja ei, en etsi mitään ns. peruskomeaa, vaan sen pitäs olla juuri mulle mieluisa ja mun makuuni, joita yleensä liian komeat ei ole. En myöskään tykkää kaljuista ja toi V.D. ois mulle ihan liian vanhakin.
        Tällähetkellä en hae ketään, ja mieheni lyhyesti kuvailtuna on itseäni lyhempi, hintelä rillipää. Mutta juuri mun mielestä hyvännäkönen ja eroottinen :)


      • Voeristusnäitäjuttuja
        vaikeesanoo kirjoitti:

        kun ei sitä kuvaa olla nähty. Mutta tottakai miehen pitää miellyttää silmää, muutenhan siitä vois tulla korkeintaan kaveruutta. Ja taatusti ei sullekaan kelpaa minkänäkönen harakanpelätin tahansa, vaikka muuta väitätkin.
        Ja ei, en etsi mitään ns. peruskomeaa, vaan sen pitäs olla juuri mulle mieluisa ja mun makuuni, joita yleensä liian komeat ei ole. En myöskään tykkää kaljuista ja toi V.D. ois mulle ihan liian vanhakin.
        Tällähetkellä en hae ketään, ja mieheni lyhyesti kuvailtuna on itseäni lyhempi, hintelä rillipää. Mutta juuri mun mielestä hyvännäkönen ja eroottinen :)

        Kenen miehen luulet olevan niin idiootti että ryhtyy kaveriksi ihmiselle jolle on liian ruma parisuhteeseen mutta taas kelpaa kaverisuhteeseen. Onko sulla paljon sitten rumia miehiä kavereina koska suurinosa miehistä on naisten mielestä rumia ja komeitahan et huoli kavereiksi vaan ainoastaan parisuhteeseen. Onhan komea riskialtis kaveri jos vaikkapa parisuhteessa tulee riitoja on liian helppo hakea olkapäätä siitä komeasta kaverista. Voi vittu mitä logiikkaa joillain onkaan. Minä en ainakaan ryhdy yhdenkään naisen kaveriksi jos tietäisin että olen naisen mielestä vaan ruma mies.


    • Kannattaa varmuuden vuoksi olla, jos vaik sattuis unelmien prinssi löytymään

    • WanhaPiikaIhmettelee

      Niin onhan se kovin noloa että meitä Wanhoja Piikoja on olemassa ja vielä molempaa että kohtaamme olla sellaisessa paikassa näytillä missä on täydellisiä ja herrasmiesmäisiä poikamiehiä.

      Nettideitti olisi taatusti parempi, jos naiset eivät suotta pyörisi siellä

      :-). :-)

      Niin siis mikä oli aloituksen pointti? Mitä alottaja itse tekee nettideitissä? Etsii miesystävää ?

    • ikuisesti-yksin

      kemia on ulkonäkö. Jos olet komea mutta täysi kusipää niin nainen hyväksyy koska saa komean miehen jota voi esitellä kavereille. Rumaa hyväkäytöksistä miestä ei voi kavereille esitellä. Ne kaverit sanois että dumppaa tuo rumilus,löydät komeamman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe