Tauko kaukosuhteessa

ahdistunuttyttö

Miesystäväni ehdotti taukoa, vaikka meillä on kaukosuhde.. tarkoittaako tämä, että hänen kiinnostuksensa on lopahtanut? Tapaamme 1,5-3 kuukauden välein ja yhteydessä olemme päivittäin whatsappissa sekä skypessä. Hän haluaisi kokeilla sinkkuutta ja ettei oltaisi yhteydessä toisiimme, eikä osaa sanoa kuinka kauan tuo kestäisi. Kieltäydyin, sillä mielestäni tuo on järjetöntä, kun muutenkin olemme koko ajan erossa ja järjestely vain satuttaisi minua, sillä odottaisin vain hänen yhteydenottoaan.. Mitä mieltä olette tästä?
Hän on minua 10v vanhempi ja, kun hän erosi, alkoi hän lähes samantien seurustella minun kanssani. Hän haluaisi tietää mitkä mahdollisuudet hänellä olisi elämässä ilman parisuhdetta. Tarkoittaako tämä selkokielellä, että hän vain haluaisi kokeilla mahdollisuuksiaan muihin naisiin?

6

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsklfsfljkd

      Pahalta kuullostaa. Eli pitäisi sua vaan varalla jos ei muuta löydy. Ei tuossa ole mitään järkeä, eroa!! Miehet ei usein kaukosuhteita jaksa..

      • Pässi_

        "Miehet ei usein kaukosuhteita jaksa.."

        Mihin faktaan tämä perustuu? Itse olin kaukosuhteessa naisen kanssa, joka jätti minut jostain ihan ihme syystä. Meni kuukausia, halusi palata yhteen, palattiinkin ja jätti taas jollakin ihme verukkeella. Toki tämä vain yksi tarina, mutta 100% minun kokemuksista.


      • NoBiggie

        Kyllä täällä on toinenkin mies, joka eli pitkään kaukosuhteessa, jossa nainen sitten halusi yht äkkiä "pitää taukoa suhteesta." Otin sen lähestulkoon heti niin, että kun ei päivittäin kumminkaan nähty ja kaikki oli muuten ok, että homma vaan ei toiminut, eikä uskaltanut sanoa suoraan, että ei halua enään seurustella tai suunnitella samalle paikkakunnalle muuttoa. Mä olisin ollut valmis aloittamaan opiskelut/työt, mutta en halua tikkua silmään, joten toin vain esille oman kokemukseni.


    • tarkoittaasitäettä

      Tarkoittaa selkokielellä, että on löytänyt jonkun joka on potentiaalisempi vaimoehdokas kuin sinä. Eli haluaa erota jos toisen kanssa sujuu paremmin. Mitään et asialle voi koska toista ei voi vangita. Sano sille, että se on sitten ero esissä.

    • Koetaymmärtää

      Eiköhän tuo niin ole, että jos on alkanut seurustella kanssasi heti, kun on edellisestään eronnut, niin olet ollut hänelle vain sellainen ihastuslaastari ja nyt kun hän seisoo omilla jaloillaan ja ei tarvitse itsetuntoonsa tukea, on valmis etsimään sen hänelle oikeamman ihmisen eli on todennut ettet sinä ollut se, mitä hän etsi. Ero on parempi vaihtoehto kuin tauko, ei sinun tarvitse olla hänelle varalla ja roikkua suhteessa, josta et itse saa yhtään mitään muuta kuin itkuja.

      • ahdistunuttyttö

        Hän itse asiassa erosi, koska halusi seurustella minun kanssani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe