Selvänäkemisestä kysymys

fgjhgjj

Olen täysin tietoinen mitä uskovat ajattelevat selvänäkemisestä, taustalla vaikuttaa riivaajahenget ja ihminen lähtee itse ikäänkuin toteuttamaan annettua ennustusta, ehkä tiedostamattaankin. Minulle näkijänainen kertoi aikoinaan tarkasti mitä tyttäreni elämässä tulee tapahtumaan. Olen tässä hämmästyneenä seurannut kuinka asiat ovat todellakin menneet kuten hän kertoi. En ole koskaan puhunut tyttärelleni tästä ennustuksesta mitään, joten hän ei ole voinut millään itse lähteä toteuttamaan sitä. Tämähän tarkoittaa että jotkut asiat ovat vain tarkoitettu tapahtuvaksi, ennalta määrätty, ilman että niihin voi itse vaikuttaa?

25

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H4rr1

      Siinä on siis puhunut tietäjähenki. Myös pahat henget näkevät tulevia. Nyt jos kysyisit jonkin muun sukulaisesi tulevaisuutta, sama henki voisi valehdella niin että pelkäisit mitä seuraavaksi tapahtuu. Näin pahat henget olisivat saaneet sinut pelon koukkuun. Neuvoa ei kannata ikinä kysyä kuin Herralta.

    • hänhuijasisinua

      "ennustaminen" on pitkälle pelkkää huijaamista . Esimerkiksi näin: sinä saat kaksi tai enemmän lasta: ainakin yksi niistä on tytär. Tytär tulee menestymän hyvin elämässä, saa koulutuksen ja mukavan ammatin hoitoalalaa. Hän avioituu miehen kanssa, ja saa kaksi lasta, mutta heille tulee ero. Hän ottaa kultaisennoutajan. Sinä itse olet eronnut avioliitostasi, mutta rakkautta tulee elämääsi myöhemmin...jne jnejne, ei ollut vaikeaa..kaikkien elämä kun suomessa meee just noin..HAHHAHAHAH!

    • jaikalii

      Toivottavast selvännäkijän näkökyky tyttäresi tulevaisuudesta pysähtyi johonkin kohtaan, johonkin vuosilukuun kuukauteen ja päivään. Selvännäkijä kun ei kykene näkemään enää siitä eteen päin kun ihminen tulee uskoon Herraan Jeesukseen Kristukseen ja syntyy uudesti Jumalasta Jumalan lapseksi. Tämä on minulle kertonut entinen uskoon tullut meedio. Hän kertoi tapauksen jossa eräs henkilö kysyi häneltä tulevaisuudestaan. Hän näki tiettyyn pisteeseen, mutta sitten tuli seinä vastaan eikä hän kyennyt näkemään pitemmälle. Silloin meediona hän ihmetteli sitä. Tämä henkilö tuli uskoon sinä päivänä jolloin meedion kyky nähdä hänen tulevaisuuteen loppui. Nyt uskovana hän ymmärsi että hänen näkökyky loppui tämän henkilön uskoon tuloon. Siitä eteenpäin hän ei kyennyt näkemään henkilön tulevaisuutta. Se on meedioilta ja selvännäkijöiltä piilossa.


      Tämä uskoon tullut entinen meedio kertoi myös että hänen luokseen tuli joskus myös uskovia jotka eivät ymmärtäneet mihin nokkansa pistivät ja kenen puoleen kääntyivät. Hän huomasi että hän ei kyennyt ennustamaan uskovien tulevaisuutta. Meedio sanoi nähneensä kerran erään uskovan naisen ympärillä ja päällä ihanalta vaikuttavan valon. Hän meediona koki sen valon niin arvokkaaksi ja tavoiteltavaksi että hän kehotti naista pitämään kiinni siitä mitä hänellä on. Meedio ei tiennyt silloin mikä valo naista ympäröi. Jeesus Kristus: Minä olen maailman valkeus". "Valkeus loistaa pimeydessä ja pimeys ei ole sitä ymmärtänyt.""Joka minua seuraa, se ei vaella pimeydessä".


      Tämä uskoon tullut meedio varotti ihmisiä kääntymästä meedioiden puoleen. Hän on ollut sisällä siinä maailmassa ja tietää mistä puhuu.


      Uskoon tullut ihminen on Kristuksessa ja Hänessä sisällä Jumalan valtakunnassa. Hän on tullut sisälle valoon. Saatana ei näe sinne koska Kristus estää sen. Uskova on "kristusbunkkerissa".

      • tämäonvaan

        "Tämä uskoon tullut entinen meedio kertoi myös että hänen luokseen tuli joskus myös uskovia jotka eivät ymmärtäneet mihin nokkansa pistivät ja kenen puoleen kääntyivät."

        samaa voin sanoa minä kun menin mustaan magiaan/okkulitistmiin eli perhdyin ja uppouduin mustaan raamattuun mutta kyllä minun mielestä tää on kovemman luokan kamaa tää musta raamattu ku joku meediot jne...

        koska mustan raamatun opit tulee suoraan mooseksen kirjoista ja Israelilaisilta papeilta ja kuninkailta jotka on kääntynyt baalin puoleen!

        tästä voi lukea vanhasta testamentista paljon on mustassa eaamatussa ja vanhassa testamentissa yhtäläisyyksiä kun mustassa raamatussa on mooseksen kirjan 6 ja 7 luku ja muita "opin" kappaleita jota raamatussa ei ole ja siinä sanotaan että näitä ei hyväksytty raamattuun...

        ihmettelen vaan että paljon uskovat noteeraa rabbien ennustuksia niihin aina pitää suhtautua varauksella koska jos rabbi ei ole kääntynyt Kristuksen puoleen eikä usko Kristukseen niin tulee suuri ? merkki mistä lähteestä tämä profetia on tulltu... ;)


      • tämäonvaan

        niin ja unohtu sanoa että mustassa raamatussa sanotaan että tämä oppi vaan annetaan pitkälle edenneille rabeille uskossa ja muille korkean "tason" uskoville... ;)

        niin ihmettelen vaan teidän uskovien suhtautumista Israeliin vaikka se on pahuutta täynnä!


      • valoakinon
        tämäonvaan kirjoitti:

        niin ja unohtu sanoa että mustassa raamatussa sanotaan että tämä oppi vaan annetaan pitkälle edenneille rabeille uskossa ja muille korkean "tason" uskoville... ;)

        niin ihmettelen vaan teidän uskovien suhtautumista Israeliin vaikka se on pahuutta täynnä!

        Nyt et ymmärtänyt yhtään mitä sanoit.

        luulet kuten jokainen sokea että uskova on sokea israelin sokeudelle..!

        ei ole, siinä mitä Raamattu sanoo Israelista..."Minä siunaan sitä joka kansaani siunaa.:" on paljon isommista asioista kyse kuin pahuuden hyväksymisestä.


      • jaikalii
        tämäonvaan kirjoitti:

        "Tämä uskoon tullut entinen meedio kertoi myös että hänen luokseen tuli joskus myös uskovia jotka eivät ymmärtäneet mihin nokkansa pistivät ja kenen puoleen kääntyivät."

        samaa voin sanoa minä kun menin mustaan magiaan/okkulitistmiin eli perhdyin ja uppouduin mustaan raamattuun mutta kyllä minun mielestä tää on kovemman luokan kamaa tää musta raamattu ku joku meediot jne...

        koska mustan raamatun opit tulee suoraan mooseksen kirjoista ja Israelilaisilta papeilta ja kuninkailta jotka on kääntynyt baalin puoleen!

        tästä voi lukea vanhasta testamentista paljon on mustassa eaamatussa ja vanhassa testamentissa yhtäläisyyksiä kun mustassa raamatussa on mooseksen kirjan 6 ja 7 luku ja muita "opin" kappaleita jota raamatussa ei ole ja siinä sanotaan että näitä ei hyväksytty raamattuun...

        ihmettelen vaan että paljon uskovat noteeraa rabbien ennustuksia niihin aina pitää suhtautua varauksella koska jos rabbi ei ole kääntynyt Kristuksen puoleen eikä usko Kristukseen niin tulee suuri ? merkki mistä lähteestä tämä profetia on tulltu... ;)

        Raamattu sisältää Jumalalta tulleet Sanat, sanoman. Musta raamattu ei ole Jumalasta. Siksi niitä tekstejä ei ole hyväksytty Raamattuun. Jumala kun on itse valinnut Raamatun tekstit. Ne tekstit, jotka ovat Raamatussa, ovat siis Jumalasta. Jumala itse on valvonut ja valvoo omaa Sanaansa ja toeuttaa sen. Hän ei vastaan mustan raamatun teksteistä. Varotan vakavasti ketään edes uteliaisuudesta lukemaan mustaa raamattua.

        Raamatun Sanassa asuu Pyhä Henki. Mustan raamatun sanassa on riivaajahenget, pahat henget. Ihminen voi joutua pahan valtaan arvaamattomalla tavalla lukiessa mustaa raamattua. Ihminenei omalla voimallaan voi vapautua pahan vallasta. Tarvitsee kääntyä Herran Jeesuksen Kristuksen puoleen. Hän voi vapauttaa sillä, ... Hän on Vapahtaja, mutta,... Varotus mustasta raamatusta!!!


      • tämäonvaav
        valoakinon kirjoitti:

        Nyt et ymmärtänyt yhtään mitä sanoit.

        luulet kuten jokainen sokea että uskova on sokea israelin sokeudelle..!

        ei ole, siinä mitä Raamattu sanoo Israelista..."Minä siunaan sitä joka kansaani siunaa.:" on paljon isommista asioista kyse kuin pahuuden hyväksymisestä.

        no voi voi syytön minä siihen olen jos ette ymmärrä... :)

        tästäkin olemme tuolla profetia palstalla puhuneet jo ties kuinka paljon ja sinä se vaan jaksat syytellä aina joka asiasta!

        eikö sinulla muuta tekemistä ole kun syytellä ja kyylätä ihmisten tekemisiä?

        mikset vaan keskity omaan vaellukseesi ja tehtävääsi?


      • tämäonvaan

        ja kyllä tasan tarkkaan tiedän mitä sanon ja puhun mutta sinä et taida tietää? ;)

        "Minä siunaan sitä joka kansaani siunaa.:" on paljon isommista asioista kyse kuin pahuuden hyväksymisestä.

        Nyt et ymmärtänyt yhtään mitä sanoit."

        kyllä tämän tiedän joten miten voit sanoa minua sokeaksi mitä jos ite olet sokea? ;)


      • tämäonvaan

        muistatko mitä eilen juuri pilkkaamisesta ja kiusaamisesta puhuimme profetia palstalla? ;)

        kai muistat sen ketjun vai tuonko sen ketjun tänne jokaisen luettavaksi? :)


      • UskostaOsallinen
        tämäonvaan kirjoitti:

        ja kyllä tasan tarkkaan tiedän mitä sanon ja puhun mutta sinä et taida tietää? ;)

        "Minä siunaan sitä joka kansaani siunaa.:" on paljon isommista asioista kyse kuin pahuuden hyväksymisestä.

        Nyt et ymmärtänyt yhtään mitä sanoit."

        kyllä tämän tiedän joten miten voit sanoa minua sokeaksi mitä jos ite olet sokea? ;)

        Uskosta osaton ei ota vastaan Jumalan Hengen asioita.
        Sillä ei hän voi niitä ymmärtää. Näin toteaa apostoli Paavali. Hänen Sanansa on Jeesuksen Sana.


      • joshaluat

        vertaisesi taisteluparin ni mene teuvo sunin kanssa haastelemaan raamattu palstalle olette "veljekset" ku ilvekset! ;)

        edelleenkin sinä olet vain se aito ainoa oikea vanhurskas pyhä, synnitön jossa ei ole mitään vikaa ja et ikinä tee väärin ja syntiä ja sinulla on ainoastaa oikea usko ja oppi ja sinä ainoana menet taivaaseen ja muut helvettiin sinä olet ainoa näkevä ja muut ovat sokeita eikö niin? :)


      • niinjasitten

        olet vielä ainoa oikeasti uudesti syntynyt ja hengellinen ihminen ja muut eivät ole ja kaikki muut ovat epäuskoisia kuin sinä? :)

        sinulla on ainoana Pyhä Henki ja muut ovat riivajien vallassa eikö? :)

        olet parempi kuin Jeesus ja kelpaisit Jeesusken paikalle eikö? ;)


      • dsflkjgfdkl

        Jumalan_henkäys

        25.9.2015 22:00

        MINULTA EI USKO LOPU . . . SIKSI TOTEUTAN . . . JUMALAN TAHTOA JA . . .

        . . . EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ . . . ;)

        käskeeö Herra sinua pilkkaamaan ja siunaamaan opettamaan ja haukkumaan muut tuomitsemaan?

        *******************************************************************

        ONKO tuo kaikki vuodatus, vain ja ainoastaan . . . MINULLE ?. . . :)

        Jos on, NIIN MISTÄ MOINEN KUNNIA ?

        "Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

        Selitin sen myöhemmin, vähän laajemmin näin:

        --------------------------------------------------------

        ""minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"

        "Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.

        Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.

        Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti."

        Nyt tarkennan vielä vähän lisää:

        --------------------------------------------------------

        Jumalan tahto on, että ne jotka saavat kunnian valmistella Jeesus Kristuksen toista tulemista, niin heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan - Jumalan mielestä.

        Se on siis tavallaan . . . Raamatun laajennus osa . . . JOTA EI KUITENKAAN OPETETA KENELLEKKÄÄN . . . vaan se on meille lisätiedoksi ANNETTU . . . vain omaan käyttöön.

        Tuo kirja kertoo myös sen miten ja miksi Raamattu kirjoitettiin nykyiseen olemassa olevaan muotoonsa, joka on siis ainut oikea Raamattu. Nykyiseen Raamattuun EI LISÄTÄ MITÄÄN, eikä siitä myöskään POISTETA MITÄÄN. Kaikki pysyy ennallaan, mutta me pystymme paremmin ymmärtämään Raamattua.

        ON SIIS JATKOSSAKIN VAIN YKSI OIKEA . . . RAAMATTU . . . EI MITÄÄN MUUTA LISÄOPPIA.

        Toivottavasti olen nyt kertonut tarpeeksi selvästi tuosta kirjasta, eli Jumalan tahdon mukaisesti."

        Vastaan noihin kaikkiin kysymyksiisi ja perustelen ne kaikki, mahdollisimmat hyvin, sillä minusta olisi ärsyttävää, että vastaisin sinulle epämääräisesti jotakin mistä ei voi päätellä puhunko lainkaan totta. Haluan, että voit alkaa luottavaisin mielin valmistautumaan tehtävääsi, eikä siten tarvitse elää asian suhteen epävarmuudessa.

        KERRON:

        ********

        - kaikki annetut ennakkoilmoitukset.

        - tempaus tehtävästä, tietoni.

        - minkä ihmeen Jumala toteuttaa kehoni kautta.

        - minkä Raamatullisen ihmeparantumisen teemme Jumalan kanssa ilmeisesti jo vuoden 2015 loppuun mennessä.

        - yhden toteutuneen ennustuksen kesältä 2014.

        - miksi ilmoitin ennakkoon vankilasta tulevasta Jumalan valitusta."

        "Saatanan muuten tulen varmaankin tapaamaan jossain vaiheessa, koska eräs tuleva tehtäväni on ajaa Riivaaja ulos, jostakin ihmisestä, sillä siihen Jumala on minua jo hieman valmistellut ja vihjaillut asiasta."

        JumalanArmo40

        17.9.2015 23:39

        Rakas uskonveljeni !

        toteuttan Jumalan tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei vahingoita, enkä luovuta, vaan toteutan Herran tahtoa kuuliaisesti, eli olen parasta A-ryhmää.

        JumalanArmo40

        15.9.2015 2:19

        Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.

        En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.


      • rthtrhrtshrts

        Jumalan_henkäys

        28.9.2015 20:44

        MINÄ EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ ja myös tällä palstalla.

        KUN TULEN JULKISUUTEEN - EDUSTAN JUMALAA . . .

        . . . PUHEILLANI JA TEOILLANI . . . KAIKKIALLA MAAN PÄÄLLÄ !

        TAPAAN PAAVIN JA MUITA . . . JUMALAN EDUSTAJANA . . . :)

        Jumala YKSIN on minut nimittänyt tehtävääni 12.06.2015 alkaen . . . TOTEUTAN . . . SIIS . . . Jumalan tahtoa . . . edustan Kaikkivaltiasta Jumalaa.

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • fdhdgdh

        Hallelujah!

        Kylläpä tätä onkin jo kauan odotettu, mutta nyt se vihdoinkin on saatavilla eikä odotuksen iloa voi enää pois viedä heiltä jotka uskovat.

        Kaiken tämän on Herra korkeuksista luotettavain tuntuisten profeettain sydämille saattanut ja heille väkevän halun antanut sitä maailmalle julistaa.

        Tietäkää siis että seitsemän vuoden aikana on tämä kaikki tapahtuva, ettette tuomionne tullessa syyttömiä profeetoita syylliseksi sen vuoksi nimittäisi, etteivät he teille ole tulevasta kertoneet!

        Kiitos Herralle! Amen.

        sela

        :

        :

        Päivitys 4.10.2015: VIIMEINEN VUOSIVIIKKO ALKAAAA 29.1.2016!!!!!!!! Nyt VIHDOINKIN meillä on VARMASTI VARMUUDELLA saatu ENNUSTUS, eli LOPULTAKIN viimeinen vuosiviikko VIIMEIN alkaa!! Tämä on nyt ehdottomasti viimeinen takaraja sille! Enää ei YHTÄÄN voi MILLÄÄN LAINKAAN TARKENTUA! Silloin heräisi hirvittävä EPÄILYS, että SKENAARIOISSA OLISI JOTAIN VIRHEITÄ!!! Näinhän ei mitenkään millään voi koskaan yhtään lainkaan olla ja piste! KAIKKI ennusmerkit, verikuut ja KAIKKI osoittaa VÄÄJÄÄMMÄTTÄ PELKÄSTÄÄN tähän MAAGISEEN päivään 29.1.2016! Tästä ovat YKSIMIELISIÄ veijone, pelastussanoma ja Piho!

        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

        =

        =

        Viimeinen vuosiviikko alkaisi siis edelleenkin 29.1.2016 josta lasketaan 1290 päivää, jolloin liitto tulee raskaaksi ja hävitys saapuu kauhistuksen siivillä. Silloin pakanakansojen täysi luku on otettu kokonaan pois, eli ahtaasta portista sisälle tullut. Ruokauhri on morsian (kaksi kakkua näytteeksi herralle) ja teurasuhri on häävieraat, pakanakansojen täysi luku. (Ilm. 7:13-14) Herra ottaa jumalattomuuden pois Jaakobista Room. 11:25-27 jolloin pakanakansojen täysi luku tulee lopulta perille. Täysi lukuhan ei käy ilmaisuksi, ellei ensin ole vajaata lukua sisälle tullut. Tästä on vielä Johanneksen ilmestyksessä sinetti viisi kohdalla vihje, odottakaa kunnes teidän täysi luku saapuu.


      • luetaankosanaa
        fdhdgdh kirjoitti:

        Hallelujah!

        Kylläpä tätä onkin jo kauan odotettu, mutta nyt se vihdoinkin on saatavilla eikä odotuksen iloa voi enää pois viedä heiltä jotka uskovat.

        Kaiken tämän on Herra korkeuksista luotettavain tuntuisten profeettain sydämille saattanut ja heille väkevän halun antanut sitä maailmalle julistaa.

        Tietäkää siis että seitsemän vuoden aikana on tämä kaikki tapahtuva, ettette tuomionne tullessa syyttömiä profeetoita syylliseksi sen vuoksi nimittäisi, etteivät he teille ole tulevasta kertoneet!

        Kiitos Herralle! Amen.

        sela

        :

        :

        Päivitys 4.10.2015: VIIMEINEN VUOSIVIIKKO ALKAAAA 29.1.2016!!!!!!!! Nyt VIHDOINKIN meillä on VARMASTI VARMUUDELLA saatu ENNUSTUS, eli LOPULTAKIN viimeinen vuosiviikko VIIMEIN alkaa!! Tämä on nyt ehdottomasti viimeinen takaraja sille! Enää ei YHTÄÄN voi MILLÄÄN LAINKAAN TARKENTUA! Silloin heräisi hirvittävä EPÄILYS, että SKENAARIOISSA OLISI JOTAIN VIRHEITÄ!!! Näinhän ei mitenkään millään voi koskaan yhtään lainkaan olla ja piste! KAIKKI ennusmerkit, verikuut ja KAIKKI osoittaa VÄÄJÄÄMMÄTTÄ PELKÄSTÄÄN tähän MAAGISEEN päivään 29.1.2016! Tästä ovat YKSIMIELISIÄ veijone, pelastussanoma ja Piho!

        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

        =

        =

        Viimeinen vuosiviikko alkaisi siis edelleenkin 29.1.2016 josta lasketaan 1290 päivää, jolloin liitto tulee raskaaksi ja hävitys saapuu kauhistuksen siivillä. Silloin pakanakansojen täysi luku on otettu kokonaan pois, eli ahtaasta portista sisälle tullut. Ruokauhri on morsian (kaksi kakkua näytteeksi herralle) ja teurasuhri on häävieraat, pakanakansojen täysi luku. (Ilm. 7:13-14) Herra ottaa jumalattomuuden pois Jaakobista Room. 11:25-27 jolloin pakanakansojen täysi luku tulee lopulta perille. Täysi lukuhan ei käy ilmaisuksi, ellei ensin ole vajaata lukua sisälle tullut. Tästä on vielä Johanneksen ilmestyksessä sinetti viisi kohdalla vihje, odottakaa kunnes teidän täysi luku saapuu.

        Veijonen on ihan sekaisin, hän on "ennustellut" näitä maailmanloppuja jo moneen kertaan, eli ihan pieleen !

        Hän elää selvästi omassa harhaisessa maailmassaan, uskoen itse kaikki hölynpölynsä !


    • on.se

      Uskominen ennustajiin tai selvänäkeviin täytyy olla samaa kuin uskoisi jumalaan.

      • jaikalii

        Jumala on positiivinen Voima, rakentava vaikutus. Jumala on elämä.
        Saatana on negatiivinen voima, destruktiivinen vaikutus. Saatana on kuolema.

        Valitse siis elämä, valitse Herra Jeesus Kristus.
        "Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, elää vaikka olisi kuollut. Ei yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole" (joudu kuoleman valtaan ikuisesti) Joh 11:25).


    • mietittyä

      Alkuperäiskansoilla oli poppa miehet, tietäjä eukot jotka tekivät loitsuja ennustuksia. Nykyäänkin on ennustajia, muistan lapsena melkein naapurissa asui povari mummo.
      Kuikka Koponen oli etevä silmänkääntä, nykyään esiinty uskon piireissä meedioita kuten Pirkko Jalovaara. Helluntaiseurakunnassa oli huomiota herättänyt Niilo Ylivainio joka psykoosin oliko mukana hypnoosia sai ihmiset kaatuilemaan.
      En usko horoskooppiin mutta karmanlaki siinä on jotain perää.

    • luetaankosanaa

      Kyllä Raamattu puhuu siitä kyvystä:

      16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
      17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
      18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.
      19 Mutta kun hänen isäntänsä näkivät, että tulojen toivo oli heiltä kadonnut, ottivat he Paavalin ja Silaan kiinni ja vetivät heidät torille hallitusmiesten eteen.

      Mutta vaarallisten voimien kanssa siis ollaan tekemisissä, kun on siis kyse riivaajista !

      Toki on näitä huuhaa ennustelijoita jotka ennustelevat itsestään selvyyksiä ja manipuloivat ihmisen toimimaan ennustuksen mukaan !

      Siis kun vaikkapa jollekin naiselle sanotaan, että viikon sisällä löydät kumppanin, niin se nainen alkaa itse etsiä sitä tulevaa kumppania ja silloin hän sen löytääkin, mutta siis oman toimintansa kautta vain !

    • tsamamistiset

      Wikipedia ei noteeraa,varmaan ei tietosanakirjat noteraa varmasti noteeraisivat jos olisi vinhaperä eli kuuluu luokkaan huuhaa, raamattu noteraa mutta kuuluu luokkaan uskomukset, uskomukset kuuluu luokkaan toiveajattelu.

    • hulluporonen

      no johan on sekasta porukkaa täällä,vai että oikein Jumalan edustaja maan päällä ;))))))) MITÄ MUUTA NUO TEIDÄN TUOMIOPÄIVÄN JUTTUNNE ON KUIN ENNUSTAMISTA?????????????kuitenkin tuomitsette selvänäkijät yms,Pihokin on loppua jo vuosia paasannut ja pahemmaksi menee.otahan yks kalja niin piristyt.

    • KTS--

      Uskovaisessa viitekehyksessä ja laitalhkoissa on myös paljon meedioita, selvänäkijöitä ja povareita. He käärivät sanomansa jeesuspakettiin mutta ovat samaa sarjaa.

    • JeesusAntaaTulevaisuuden

      Olet varmaan tunnustanut syntinä selvännäkijän luo menemisestä? Jos et tee parannus, pyydä anteeksi ja sanoudu irti. Tämä on Herran edessä kauhistus, hirvitys, iljetys. Nämä asiat turmelee ihmisen elämän.

      Entinen pimeydenpalvoja John Ramirez sanoi asiasta näin: pimeys ei tiedä tulevaisuutta. Mutta se lähettää omat voimansa seuraamaan henkilöä ja saamaan aikaan asioita, joita ennusteltiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe