Sanomalehteä vai ei?!

pp844

Koiranpennulle sanomalehteä lattialle vai ei ollenkaan mitä mieltä olette? Asun rivarissa joten pieni piha on johon voin heti ruoan tai leikin jälkeen pistää koiran tarpeilleen, mutta tähän mennessä ei ole kun vasta yhet kakat pihaan tehny.
Välillä on kakannut ja pisannut sanomalehdelle mutta yleensä muualle, joten kysyn viisaammilta että kannattaako lehtiä pitää ollenkaan?!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrostalolainen

      Ite en käyttäs sanomalehteä kun kerra rivaris asut ni sinne vaan tarpeet tekee ulos.

    • kehitystä

      Jos ei halua keskellä yötäkin kiikuttaa pentua ulos tarpeilleen niin onhan se kätevämpää jos sisällä on sallittu pissapaikka. Nykyisin on kaupassa saatavana hyviä imukykyisiä pissa-alustoja, jotka on paljon siistimpiä kuin sanomalehti. itse käytin niitä nyt viimeisellä pennullani ja hyvä oli. Pentukin tekee siihen mielellään kun ei pissa roisku jaloille. Niiden kanssa esim. yövyimme hotellissa ja pentu osasi mennä alustalle tarpeilleen kylppäriin.
      Ei ikinä ole ollut ongelmaa opettaa pentua ulos vaikka sisällä onkin luvallinen paikka ollut.

    • uloslosulos

      Pihalle aina. Ei muuten opi. On kumma että ihmiset eivät anna koirien kehittyä luonnollisella tavalla. Väännä itse torttusi lattialle ja mieti.

      • kehitystä

        No ihan varmasti oppii! Työssäkäyvä esim. ei pääse riittävän usein pikkupentua ulos käyttämään. Kaikki koirani olen normaalisti siisteiksi saanut, vaikka pissapaikka onkin alussa sisällä. Olkoot sitten sinusta luonnotonta mutta olosuhteet on vaan otettava huomioon. Ihmisellähän muuten on vessa sisällä, useimmilla.


    • koirajaomistajaulos

      Siinä on oppimisen paikka sekä pennulle että omistajalle. Molempien olisi opittava käymään ulkona, ellei ole tarkoitus, että koira pissii nurkkiin aina.

      Tosiasiat ja elämän vaatimukset olisi otettava huomioon ennen koiran hankkimista.

    • 5kk5kk

      Omakotitalo meillä ja työskentelen kotona mutta ei mulla todellakaan aikaa kokoajan pennun perään katsoa, että meillä ainaki käytetään sanomalehteä että myös koira pääsee pihalle usein. Jos olisi kesähelteet olisi asia toisin, ovi olisi kokoajan auki ja pentu oppisi varmasti nopeammin sisäsiistiksi. Mutta enpä jaksa tressata pentu vasta 5kk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe