Olen seurannut palstaa vuoden

Perusteellisesti

Ja tutkimustulokseni alkaa olla loppupistettä vailla
Olette melkein kaikki lääkityksen tarpeessa Syökää vaikka samariinia ihan sama tai hermesetasta Mutta lääkettä silti

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • docdoc

      Jos tätä palsta on seurannut vuoden, niin täytyy olla mieleltää vakavasti häiriinynyt. Yleensä jo muutama tunti aiheuttaa pahoja mielenterveydellisiä ongelmia.

    • k-kk

      Tohtoris miehenä voitkin sanoo et bebanteeniako vetelen kannikoihin ku pikkusen on hieraantunut.

    • toikylläolipaha

      Miten se muka voi olla loppupistettä vailla?
      Vai oletko säästänyt sitä pistettä, kun aloituksestakin kokonaan puuttuu.

      • Perusteellisesti

        Kyllä noin on
        Ei uskalla pisteyttää kun ei ole loppupäätöstä tullut langetettua


    • henrjii

      alkosta saa hyvää lääkettä, tosin korppis valmisaa sitä itse omilla kätösillä

      • Korppis1

        Arvaapas Henrjii montako Alkon punkkupulloa minulla napottaa vitriinissä?

        Kotiviinini muhii vielä pulloissa varastossa, oikeoppisesti muhimassa.

        Joku kirjoitti, että sitä omaa viiniäni Hollantiin kuskaisin.
        Miksi ihmeessä niin tekisin ; ) Hollannissa saa paljon halvempaa viiniä ruokakaupoista kuin meillä Alkossa.


      • Kummassa.pahempi.kura

        Entä - laatu!


      • Kummassa.pahempi.kura kirjoitti:

        Entä - laatu!

        Ehkä muistelet ennen muinoin puoliksi käynyttä omenaviiniä? Se oli se yleisin kotiviini, ja mahakin meni kuralle. Mutta tuokin "ala" on kehittynyt. Nykyisin on helppo tehdä kotiviiniä valmiina myytävillä aineksilla, tulee oikein hyvää viiniä. Niissä yleensä maistuu marjat tai hedelmät paljon enemmän kuin kaupan litkuissa.


    • kesivä

      Käyhän pinaatti rohdoksi haban kasvattamiseen? Tai siis Kippari Kallella oli varmaankin ravintoterapeuttina Toivo Rautavaara. Niin, että et taida olla pätevä tähän vastaamaan.

    • mimmimum-mi

      Ai että ...oletko sinäkin alkamassa ....pistelakkoon...mitä lääkettä suosittelisit minulle...kun en kumpaakaan noista käytä...

      • Perusteellisesti

        Nokkosmuussia tuohitorveen survottuna
        Nautitaan yhdellä tikulla tai sukkapuikolla


      • mimmimum-mi

        No nyt on mukava odotella kevään ensimmäisiä nokkosia.... nokkosmuhennos sitruksella maustettuna....paistettujen kalafileiden kera....nams


      • mimmimum-mi kirjoitti:

        No nyt on mukava odotella kevään ensimmäisiä nokkosia.... nokkosmuhennos sitruksella maustettuna....paistettujen kalafileiden kera....nams

        "mimmimum-mi"

        Vaikka en olekaan mikään lirkuttelija niin...
        Minulla on pullollinen Tyrni-Marja-Salaatin-Kastiketta.
        Mustan-Makkaran Puolukka-Kastikettakin...
        Ei mennä tässä kuitenkaan ruoan-laittoon...
        Eihän?
        Pisteleehän sinuakin pikkuisen?

        Nokkosesi
        H.


      • mimmimum-mi

        Hyviä ovat kastikkeesi....pirtsakoita...pisteitä paljon siitä...
        Minua ei pistele pisteet....eikä nokkosetkaan....vähäsen pistelee jokin...en tiedä mitä se on....( olisko villasukat)


      • Laihdutuskuurille
        Perusteellisesti kirjoitti:

        Nokkosmuussia tuohitorveen survottuna
        Nautitaan yhdellä tikulla tai sukkapuikolla

        Sinäpä sen keksit.


    • Kiitos, jopa helpotti, olenkin mielessäni miettinyt,
      että mikä ihme se sydäntäni vaivaa kun on niin mukavan kevyt olo.
      Otan heti hermesetasta ja tupla-annoksen kun tykkään niin makeasta elämästä.

    • eppu2

      Ookkona keriinnyt nukkumaankaan.
      Tuo tekstisi kielii siitä, ettet taida sitä loppupistettäkään löytää.

      • Perusteellisesti

        Kyllä tippatirsat silloin tällöin muistuttaa että olisi syytä ravistaa ennen nukkumaan menemistä
        Ehkä ensi yönä


    • bessie-

      Voiko kirjoittaa mulle resetpin: Jekovit valkoista suklaata ja askorpiinihappoa 3 20 gramman pussia ja menisköhän juustonjuoksute ja pellavitavoide läpi, laita nekin samaan resettiin.

    • 1eero

      Voisitko antaa analyysin meistä jokaisesta erikseen, kun olet vuoden päätoimisesti tarkkaillut sinulle on muodostunut hyvä otanta meistä. Olisimme kiitollisia jos klikkaisit tänne prosuurit josta saisimme minkälaista hoitoa ja sopivaa lääkitystä määräisit tähän akuuttiin tilaan. Minä olen toivoton tapaus loppuun palanut pöhkö joka olisi pikimiten siirettävä suljetulle johonkin pyöreään koppiin..ei muuta hyvää illan jatkoa.

      • nuormieli

        Kuulehan "teero" sinä olet noiden kommenttiesi perusteella se kaikkein "normaalin" oloisin kommentoija, en tosin ole tehnyt mitään tutkimusta teistä ja olenhan muutenkin melko uusi näillä palstoilla, mut olen minä teistä jokaisesta omanlaisenne kuvan/kuvitelman saanut. Hei teemalta tulee klo 22.00 tositapahtumiin perustuva elokuva "menetetty aika" saattaa olla aika rankka mut katson silti.


      • 1eero
        nuormieli kirjoitti:

        Kuulehan "teero" sinä olet noiden kommenttiesi perusteella se kaikkein "normaalin" oloisin kommentoija, en tosin ole tehnyt mitään tutkimusta teistä ja olenhan muutenkin melko uusi näillä palstoilla, mut olen minä teistä jokaisesta omanlaisenne kuvan/kuvitelman saanut. Hei teemalta tulee klo 22.00 tositapahtumiin perustuva elokuva "menetetty aika" saattaa olla aika rankka mut katson silti.

        Tänks normaalioloinen :)
        Joo olen varautunu siihen teeman elokuvaan joka alkaa pikimiten.


      • kylmätotuus

        Minä kroonikko olen ollut täällä pyöreässä, pehmustetussa huoneessa jo kauan. Rattoisasti aikakin kuluu, kun nurkkia etsiskelen päivästä toiseen. En ole vielä yhtäkään löytänyt, mutta varmasti joskus löydän. Onhan niiden pakko jossain olla..., sanoohan sen jo järkikin.


      • Modermia.toimintaa
        kylmätotuus kirjoitti:

        Minä kroonikko olen ollut täällä pyöreässä, pehmustetussa huoneessa jo kauan. Rattoisasti aikakin kuluu, kun nurkkia etsiskelen päivästä toiseen. En ole vielä yhtäkään löytänyt, mutta varmasti joskus löydän. Onhan niiden pakko jossain olla..., sanoohan sen jo järkikin.

        Asut vanhassa AIV rehupytyssä. No hyötyasumista sellainenkin, miksi purkaa turhaan.
        Yksi asia minua on ihmetyttänyt lapsesta saakka. Miksi se AIV säiliön piti olla pyöreä? Miksi ei voinut valaa neliskulmaista? Pyörikö se rehu siellä?


    • Vatkattu.muna

      Vatkaa munaa, se on hyvä naamio kasvoille ja loput sitten suukkiin!

    • att2

      Aivan oikein kohdallani lääkitys on kovaa ollut vuosia, näin ihmisparan elämä kulkee.

      • oikein.käytettynä

        lääkityksellä se lähtee, kova elämä, pehmenemään. pahinta jos pääsee pää pehmenemään samalla reseptillä.


    • Heikunkeikku

      Ahaaa täällä on liikuskellut vuoden verran tommonen Seuraajatyyppi.
      Oletko muistiinpanoja kans tehnyt, että oot pysynyt kärryillä :)
      Kuljeskele nyt vielä yhden vuoden, niin saat vieläkin kattavamman materiaalin, josta voi paremmin vedellä johtopäätöksiä.
      Katsos kun minä en ainakaan (ja uskon ettei myöskään moni muu) syöskentele mitään lääkkeitä. Tosta noin vaan elelen vailla lääkkeitten napsimisia.
      Samariinia ei ei ei, se on yäk. En pidä mistään hapokkaasta.
      Burana on ainoa lääke, jonka kurkkuuni pistän, jos tuntuu, että migreeni kolkuttelee aivokuoreen siihen malliin, että tiedän sen enteilevän oikein kovaa pipipäisyyttä.

    • Lääkettä

      Lääkkeet on välistä paikallaan. Aamupalaksikun pisteltiin vadelma-mansikkaviiliä, niin sanoin emännälle, että valmistautuu henkisesti iltapäivällä juhliin. Lounaan jäkiruuaksi syödään sildenaviiliä.

    • Kaikkea se joutenolo panee teettämään :D.

    • kesivä

      Minkäs mä sille voin. Luin jonkun kirjoittaneen, että vatkattua munaa naamalle ja loput sukkiin.

      Kyllä mä sitä nokkosmuusia mieluummin naamaan ja vaikka sukkiinkin.
      Se on vanhalla ilo pienestä.

    • noHardfeelings

      Mä oon käyny eri saiteilla siittä kun tuli internet. Ihmiset on tullu avoimemmiksi.Toiset on pakko ottaa huomioon, ei voi noin vain ohittaa olankohautuksin. Jotkut asiat on ihan ok. jotkut välillä hämmästyttää. Mutta so what. Se on vaan elämää. Ei näistä kannata paineita ottaa. Tieto ehkä lisää tuskaa joillekkin, joilleikin ei. Toisille se voi olla riemu.
      Joku juttu voi pilata päivän, joku naurattaa vielä viikon tai vuoden päästä. Tätähän tää on suomalaista elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe