Miten päästä kunnolla alkuun?

wannabeskinnier

Miten te sen teette miten aloitatte( varmasti monet aloittavat laihduttamaan normipainosta)Itse olen 20v, 160cm/ 53kg, ja lenkkeillyt joka pv,ja vähentänyt syömstä mutta repsahduksia sattuu minä kun olen kirottu pitämään ruuasta :( eka tavoitteni on 49 ,45 ja lopullinen 40 tai vähän alle. En haluaisi sairastua anorexiaan tahtoisin vain olla anorektisen laiha....miten saisi pois jenkkikset tai milloin ne rupeavat katoamaan ne ovat kaikista ällöttäävin kohta minussa :( paino ei putoa vaikka mitä tekisi ja motivaatio alkaa kadota........... anyhelp?????

6

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wannabedepressed

      Miten te sen teette miten aloitatte( varmasti monet aloittavat masentumaan normista mielialasta)Itse olen 20v, 160cm/ 53kg, ja itkenyt joka päivä ja vähentänyt iloisuutta mutta repsahduksia sattuu minä kun olen kirottu pitämään iloisuudesta :( eka tavoitteni on olla niin ahdistunut että alan viillellä ja lopullinen tavoite on itsemurhayritys. En haluaisi sairastua masennukseen tahtoisin vain olla masentunut mielialaltani... miten saisi pois elämänilon tai milloin se rupeaa katoamaan se on kaikista positiivisin kohta minussa :( mieliala ei putoa vaikka mitä tekisi ja motivaatio alkaa kadota........... anyhelp?????

      Anoreksia on mielenhäiriö. Neuvojen kyseleminen anorektikoilta on sama kuin kyselisit neuvoja masennukseen, skitsofreniaan tai vaikka narsismiin. Jos sinulla on laihdutettavaa, se lähtee kyllä terveelliselläkin laihdutuksella.

    • skinnygirlandhappy

      olipa tyhmä vastaus jollain mä ainakin olen tyytyväinen itseeni laihana kui jonai tonnikeijuna luulis enemmän ahdistavan jos on läski

      • wannabedepressed

        Totta kai läskiys voi ahdistaa. Eihän tässä kukaan ole kieltänyt laihduttamasta, jos on oikeasti lihava. Täällä on oma keskustelupalsta laihdutusta varten, suosittelisin siirtymään sinne. Täällä puhutaan syömishäiriöistä.


    • babythin

      vastustat vaan sitä hemmetin ruokaa ja lenkkeilet,teet vatsoiyms muutaakuluttavaa. kyllä ne läskit kaikkoaa ja susta tulee laiha,itse oon 168 /42 ja tavote 36.se tunne on siistii ku kaikki kattoo sua et vittu miten laiha ja ite ne on sit läskei ja kateellisina arvostelee siit ei pidä välittää:)voin taata että se tunne on parasta

      • wlpkwjps

        Voin taata että sua ei kadehdita kun painat 36 kiloa. Syy miksi sen painoisia ihmisiä tuijotetaan on se, että ihmiset mietivät miten tuollainen luonnoton oksettava luuranko voi olla vielä hengissä.


    • neverfattttt

      mikähän lie sie iahnne paino sitten joku 60 kiloinen norsu :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe