Lihavuus on laiskan merkki

piukeatyttö

Lihavuus on vain ja ainoastaan antautumista läskeille. Niiden lihavien, joilta puuttuu itsekuri viimeinen puolustus onkin: "itseppä läskini kannan". Tupakoitsijoita kyllä saa syrjiä ja halveksia. Eiköhän nyt olisi jo aika ruveta ilveilemään näille pullukoille, jotka aloittavat taas talven tullen mässytyskuurin. Ai niin juu, tosiaan löytyi se geeni mikä altistaa lihavuudelle...nythän teidän pullukoiden ei enää edes tarvitse vaivaitua laihduttamiselle, kun kaikki johtuukin vain geeneistä :D .

30

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtggffg56

      Olenpa laiska tai en, lihava kuitenkin olen ja työllistän 9 laihaa. Aika hyvin vai mitä? Senkin puusilmä.

      • lihavuusverolle

        yhen nostajan ja kaheksan hoitajaa vai?


      • haittaveroläskistä
        lihavuusverolle kirjoitti:

        yhen nostajan ja kaheksan hoitajaa vai?

        vai toisin päin?


    • Antaa kuitenkin kaikkien elää tavallaan on sitten läski tai langan laiha ei sen pitäisi sinun elämää haitata vai kuinka on? Ja kyllä sinä saat niin paljon sitä tupakkia vetää onhan sinulla siihen oikeus, älä muista välitä.

    • Peena3

      Koko perhe ollaan lihavia ja onnellisia muiden tapaan. Verot maksetaan ja hauskaa pidetään. Hyvää syksyä kaikille. Hymyillään kun kohdataan.

    • anorektikotkinsairaita

      P-kelettekö se kenellekään toiselle kuuluu, jos joku onkin tuhti? Ja nyt on turha selittää, että laihat maksaa veroillaan lihavien sairauskulut... Joskus pikkusen pullea on paremmassa kunnossa laiha. Salaatinlehteä näykkimällä ja jatkuvilla miinuskaloreilla mutta suuremmin liikkumatta ei pääse välttämättä parempaan kuntoon kuin syömällä kuin sika mutta harrastamalla reilusti liikuntaa.

    • seonihanastisanottu

      "syömällä kuin sika" :D

    • äöpo

      Nuorena olin laiha ja työtön. Vuosia jouduin nostamaan tukia että elin. Viinaa meni reilusti.

      Sitten sain työtä, lihoin ja aloitin firmani, lihoin lisää ja silti olrn onnellinen. Elätän perheeni ja annamme aikaa toisillemme. Onnellista sellaista ja isän ollessa lihava.

      Vituttaako aloittajaa ja miksi

    • gjutu565656

      Miä olen kanssa lihava. Firma kannattaa nyt ja Vaimokin on mukavan pyöreä. Veroja maksan kunnolla ja pimeää työvoimaa en käytä. Rakastan läheisiäni ja pidän tällaisia vihakirjoituksia merkityksettöminä.
      Onko aloittajalla jotain vastattavaa, vai aloitatko taas kohta uuden keskustelun aiheesta?

    • putkijukka

      Olen rakennusalan yrittäjä ja todella lihava. Työllistän monia

    • tosiontosi

      Lihavuus on merkki köyhästä ihmisestä. Myös keskivertoa tyhmemmästä. Älykkäät (ja varakkaat) hakevat mielekkyyden elämälleen muualta kuin ylenmääräisestä ruoan tunkemisesta suuhunsa.

      • JTK-TAMPERE

        Pitää paikkansa suurimmalla osalla. Ja toinen syy on,ettei enään tehdä itse ruokaa,vaan haetaan jättipizza,iso cocacola ja laatikko kaljaa ja katsellaan urheilua,ei siis liikuta,kuin mac donalssiin,burgeriin tai pizzeriaan asti autolla illoin aamuin ja vielä jonotetaan,eikä muuta syödä. Laiskimmat tilaa kotiinkuljetuksen. Kun viikonloppu tulee,niin käykää katsomassa mac donalssin edessä,mikä jono autoja ja pulskia ihmisiä,joiden täytyisi olla syömättä. Sitten sairastutaan diabetekseen,verenpaineeseen,saadaan pienestäkin rasituksesta sydänkohtaus,mutta lääkkeet pitäisi saada ilmaiseksi?Ehkä ihminen syö suruunsa,kun ei kelpaa läskeineen kenellekkään tai syöminen tuo samanlaisen hyvänolon tunteen,kuin seksi. Ja mitä enemmän syö,sitä parempi olo ja olutta kyytipojaksi. Kun olen joskus pyytänyt tällaista hampurilaisen syöjää talkoisiin,niin on niin kiirettä ja selkä kipeä,mutta tunnin päästä lähes jokainen on hakemassa pizzaa,burgeria tai ranskalaisia colalla ja 20 tölkkiä kulkee kevyesti. Olen tullut siihen tulokseen,että ne on laiskoja ja yli satakiloisethan on luokitellaan sioiksi,me porsaat ollaan alle satakiloisia,kuten sikalanhoitajat tietää. Harvalla lihavuus on sairaudesta johtuvaa,kyllä se on oma vika,eihän kukaan väkisin syötä lihavaa ihmistä,samoin ei kukaan väkisin kaada alkoholia toisen suuhun,itse alkoholistikin kaataa suuhunsa mitä saa. Siksi kaikki roskaruuan myyntipaikat pitää sulkea lailla,että syömissairaudesta päästään eroon ja kaikki alkoholi takaisin viinakauppaan,niin meillä ei ehkä olisi enään 700.000 piiloalkoholistia töissä,kun laitettaisiin vanha viinakortti ja rajoitus kuukauden annoksiin ja sakkoa,jos esiintyy humalassa,niin sai ennenkin ja joutui putkaan. Suurin terveydenhuoltomeno on nykyään alkoholisairaudet,toisena tulee lihavuudesta johtuvat taudit ja niiden hoito. Ja silti saa mainostaa,että syö nyt tuplahampurilainen ja kaljamainoksia saa olla joka urheilutapahtumassa,vaikka alunperin urheilu kuului raittiusjärjestöille,niin sen vuoksi en kannata koko urheilua,kun juopottelu ja ylensyöminen ei kuulu urheiluun,laji sopii paremminkin laiskottelijoille,jotka eivät edes viitsi tehdä ruokaa,eikä enään edes osata,muuta kuin netissä olla,kaikki kunnon työmiehet on jo eläkeiässä,jotka osasi korjata autonkin ilman nettiä ja ilman varaosia. Nyt on vain osan vaihtajia,kukaan ei osaa hitsata,maalata autoa,tehdä koneremonttia ym. Niin on avuttomia tämä nettikansa


    • ggnn

      pullukat on ihanii iha ku jättikokosia vauvvoja! :DDDDD

    • Sätkyttäjä

      Luuviulut ovat sairaita.

    • norsunkärsähaaroissa

      Itse olen reilusti lihava kun on tuo kikkelvehje niin iso että laihana se näyttäisi naurettavalta.

      • voi-kehveli

        Mulla on aika isokokoinen eukko. Olen suhteelisen lihava, ei kuulunut jälkeläisiä.
        Päätin laihduttaa, vatsapoimu kun haihtui, kasvoi xep pituutta ja sain vaimon
        paksuksi. Pahavain että kolme kylän rouvaa tiinehtyi myös!


    • NIINIIKE

      Ei sitten tullut mieleen.että lihavuus voi johtua esim.erittäin vaikeasta sairaudesta. Tai synnynnäisestä aineenvaihdunta häiriöstä. Mihin et kuuleppa dieteillä ym.voi vaikuttaa millään tavoin. Ettet häpeä. Kaikki kun eivät ole lihavia laiskuuttaan.

    • 6666667777777

      Lääkkeet lihottaa, siis monet lääkkeet, antib. , kortisoni. Jne

    • kisumimmi

      Tukevan miehen seurassa on turvallinen olo! Tukevat miehet on södejä! Mieluummin vaikka lyhyt ja pulska mies kuin pitkä ja laiha.

    • voimiameillelaihduttamis

      Lihavuus tuo mukanaan paljon semmoisia sairauksia joita voisi välttää normaalipainoisina. Paljon lapsia, ja nuoria on jo ylipainoisia, vastuu heistä on vanhemmilla. Lihavat onnellisia niin kauan kun lihavuudesta ei tule sairausongelmia.
      Mutta jonkin ajan kuluessa , diabetes, nivelet, nivelet, ym. vaivaa onko se onnellista elämää.
      Moni normaalipainoinen puolustaa lihavia, tunteakseen itsensä vahvemmaksi ja
      paremmin voivaksi.

      • kisumimmi

        Ai vahvemmaksi! Pikemminkin ihailen sitä vahvuutta, rohkeutta sekä rentoa asennetta pulskilla miehillä. En haluaisi kaveriksi samanlaista neurootikkoa kuin itse olen. Pulskat naiset on rohkeita ja pulskat miehet IHANIA!!


      • rapurapurallaa
        kisumimmi kirjoitti:

        Ai vahvemmaksi! Pikemminkin ihailen sitä vahvuutta, rohkeutta sekä rentoa asennetta pulskilla miehillä. En haluaisi kaveriksi samanlaista neurootikkoa kuin itse olen. Pulskat naiset on rohkeita ja pulskat miehet IHANIA!!

        Sitä tarkoitin, et tykkää itsesi kaltaisista mutta tunnet itsesi vahvemmaksi
        pulskien seurassa.
        Kannattaa opetella ensin pitämään itsestään, sen jälkeen on helpompaa.


      • kisumimmi

        Mulle ihminen on paljon muutakin kuin ulkokuori. Monesti vaan on niin, että pulskat ihmiset on luonteeltaan rennompia, avoimempia, suvaitsevampia, ym. kuin hoikat. Olen ihan tarpeeksi saanut kohdata paheksuntaa ja kyttäämistä, tekopyhiä hapannaamoja, jotka puhuvat törkeyksiä haluten vain loukata ja nolata. Ja siinä yksi tekopyhä neuvomassa, että opettele hyväksymään itsesi!


      • elämäone
        kisumimmi kirjoitti:

        Mulle ihminen on paljon muutakin kuin ulkokuori. Monesti vaan on niin, että pulskat ihmiset on luonteeltaan rennompia, avoimempia, suvaitsevampia, ym. kuin hoikat. Olen ihan tarpeeksi saanut kohdata paheksuntaa ja kyttäämistä, tekopyhiä hapannaamoja, jotka puhuvat törkeyksiä haluten vain loukata ja nolata. Ja siinä yksi tekopyhä neuvomassa, että opettele hyväksymään itsesi!

        siinä toinen tekopyhä arvostelemassa hoikkia, ja kehumassa itseään. Edelleen hyväksy itsesi ja rentoudu.


      • kisumimmi

        Ai mitenkä kehuin itseäni? Olen ihan normaalipainoinen itekin. Löytyy toki lihavissakin ihmisissä aikamoisia kusipäitä, en tarkottanut yleistää. Voihan ne mun huonot kokemukset johtua siitäkin, että kiltinnäköinen ja pienikokoinen sinkkunainen vetää puoleensa kaikenlaisia kieroutuneita ukkoja. Kyllähän tämmöselle uskaltaa sanoo mitä vaan.


      • halituliveivei
        kisumimmi kirjoitti:

        Ai mitenkä kehuin itseäni? Olen ihan normaalipainoinen itekin. Löytyy toki lihavissakin ihmisissä aikamoisia kusipäitä, en tarkottanut yleistää. Voihan ne mun huonot kokemukset johtua siitäkin, että kiltinnäköinen ja pienikokoinen sinkkunainen vetää puoleensa kaikenlaisia kieroutuneita ukkoja. Kyllähän tämmöselle uskaltaa sanoo mitä vaan.

        Et ole tainnut itseäsi kehua, vähätellyt olet, nyt häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :)
        Se on tosiasia että lihavuus on suuri terveysriski, vanhemmiten sen huomaa konkreettisesti, ja loppupäästä lyhentää elämää. En usko että lihavat on sen onnellisempia kuin normaalipainoiset.


    • kysyn_vaan

      Viimeisen 10 v aikana valtaviksi norsupoikasiksi tai hylkeiksi itsensä lihottaneiden määrä on hirveästi lisääntynyt Mikkelissä. mistä tämä johtuu? Miksi siihen naamassa olevaan reikään pitää tunkea kokoajan jotain? Vaikka nahka meinaa revetä.

      • huolilapsista

        Jotenkin vaan tuntuu että lääke/ruoka teollisuudella on näppinsä pelissä.
        Jotain on lisätty lääkkeisiin/ruokaan että ihmiset saataisiin syömällä kuluttamaan
        ja rikastuttamaan kyseessä olevaa teollisuutta, kun kylläisyyden tunnetta ei saa syömallä kohtuullisesti, ja aina on nälkä. Karmeaa että ihmiskohtaloilla käydään "kauppaa".


    • taiovatimmunia

      Totta, joku salaliitto varmaan. Ainoastaan vahvimmat yksilöt kykenevät vastustamaan ruoan naamaan mättämisen himoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe