miksi miehet on nirsoja

ruma-nainen

52

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiaisuruudelle

      Miksi naiset tuhlaavat kauneimman nuoruutensa pelimiehiin?

    • nirsojaollaankaikki

      Ei kaikki miehet ole nirsoja. Mutta komeat miehet ovat nirsoja - aivan kuten komeat ja keskitasoiset naiset. Se nirsoilee jolla on siihen varaa.

      Vain rumat naiset ja rumat/keskitason miehet eivät yleensä ole kovin nirsoja.

      • tarralenkkari666

        Tuo ei mikään komea ole :D


      • 1212
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Tuo ei mikään komea ole :D

        Kyllä on. Todistetusti naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, eli sinunkin käsityksesi komeudesta on vääristynyt.


      • tarralenkkari666

        Tutkimusta kehiin. Tuo Roni on tavispullero. Vai väitätkö oikeasti, että tuo olisi keskivertoa paremmannäköinen?


      • tarralenkkari666
        1212 kirjoitti:

        Kyllä on. Todistetusti naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, eli sinunkin käsityksesi komeudesta on vääristynyt.

        Tällä palstalla näyttäisi, että heteromiehet arvioivat toisten heteromiesten kuumuuden radikaalisti yläkanttiin. Suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Deal with it.


      • opiouy7try
        1212 kirjoitti:

        Kyllä on. Todistetusti naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, eli sinunkin käsityksesi komeudesta on vääristynyt.

        Ai tuo manboobs maitonaama on miesten käsitys siitä mitä naiset pitävät komeana ? Hymykuopat on ihan kivat mutta muuten ei kyllä nappaa. Plösö.


      • ATMaisteri
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Tällä palstalla näyttäisi, että heteromiehet arvioivat toisten heteromiesten kuumuuden radikaalisti yläkanttiin. Suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä. Deal with it.

        Siis tarkoitatko jotain tällaista? Eli enemmistö on taviksia, vähemmistö huippuja tai rumia. Näin miehet arvioivat tutkimuksien perusteella naiset.

        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png

        Entäs kuinka naiset arvioivat miehet?

        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png

        Näyttää vähän oudolta tuo jakauma? Onkohan naisilla joku rinnakkaistodellisuus jossa keskiverto tarkoittaa eri asiaa kuin maapallolla?


      • 1212
        opiouy7try kirjoitti:

        Ai tuo manboobs maitonaama on miesten käsitys siitä mitä naiset pitävät komeana ? Hymykuopat on ihan kivat mutta muuten ei kyllä nappaa. Plösö.

        Ei, vaan miesten käsitys keskivertoa komeammasta miehestä.

        Naisten silmissä keskivertoa komeampi mies on keskivertoa rumempi mies, kts. ATMaisterin linkkaama tutkimus.


    • Kilttiatm

      Rumat naiset ne vasta nirsoja ovat.

      • Ja rumille miehille kelpaa mikä vain? Niinkö?


      • Sinähän.sen.tiedät
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Ja rumille miehille kelpaa mikä vain? Niinkö?

        Ei. kelpaa.


      • Sinähän.sen.tiedät kirjoitti:

        Ei. kelpaa.

        No sittenhän miehet ja naiset ovat molemmat nirsoja, joten pata kattilaa soimaa.


      • ymmärtämätönkö.olet
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No sittenhän miehet ja naiset ovat molemmat nirsoja, joten pata kattilaa soimaa.

        Sinun mielipiteesi eivät ole miesten mielipiteitä.


      • ymmärtämätönkö.olet kirjoitti:

        Sinun mielipiteesi eivät ole miesten mielipiteitä.

        Minä edustan mielipiteineni itseäni enkä kaikkia miehiä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ja rumille miehille kelpaa mikä vain? Niinkö?

        Luultavasti ainakin sinulle, koska vinosilmän itsellesi hankit.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä edustan mielipiteineni itseäni enkä kaikkia miehiä.

        Tämä pitäisi kaikkien muistaa, niin miehien, kuin naisienkin......mutta tosiaan hyvän vastapallon annoit niputtajalle! ;)


      • MGTOW kirjoitti:

        Tämä pitäisi kaikkien muistaa, niin miehien, kuin naisienkin......mutta tosiaan hyvän vastapallon annoit niputtajalle! ;)

        Kiitti!


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kiitti!

        Vaihda vinosilmänaisesi tilalle tuo mgtow. Voitte sitten homoilla keskenänne ja kehua toisianne kilpaa.


      • super-atm kirjoitti:

        Vaihda vinosilmänaisesi tilalle tuo mgtow. Voitte sitten homoilla keskenänne ja kehua toisianne kilpaa.

        Äläpäs poju tyrkytä tapojasi.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Äläpäs poju tyrkytä tapojasi.

        En ole homo. Mutta katsos vaan kun myönsit itse homoutesi. Se sinun ongelmasi siis lopulta onkin. Etsi itsellesi mies kun kerran ruskean reiän ritari olet.


      • super-atm kirjoitti:

        En ole homo. Mutta katsos vaan kun myönsit itse homoutesi. Se sinun ongelmasi siis lopulta onkin. Etsi itsellesi mies kun kerran ruskean reiän ritari olet.

        Vanha totuus näyttää pitävän paikkansa, että kyllä homo homon tunnistaa. ;-)


      • super-atm kirjoitti:

        Vaihda vinosilmänaisesi tilalle tuo mgtow. Voitte sitten homoilla keskenänne ja kehua toisianne kilpaa.

        Onko sulla jotain huolia tai murheita, kun siltä hieman näyttäisi?

        Mitäs minun kommentissa ja siinä ratikan kommentissa oli vikana johon kommentoin?

        Pitäisi olla ihan yksinkertainen ja ilmiselvä asia vai eikö mielestäsi ole?

        Taitaa olla huono päivä......en nyt ihan ymmärrä tuota sun touhuasi nyt....


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Vanha totuus näyttää pitävän paikkansa, että kyllä homo homon tunnistaa. ;-)

        Tuskin. "Naisesi" on joku japanilainen samuraimies. Etkö saa häneltä, kun sinkkupalstalla vietät aikaa?


      • MGTOW kirjoitti:

        Onko sulla jotain huolia tai murheita, kun siltä hieman näyttäisi?

        Mitäs minun kommentissa ja siinä ratikan kommentissa oli vikana johon kommentoin?

        Pitäisi olla ihan yksinkertainen ja ilmiselvä asia vai eikö mielestäsi ole?

        Taitaa olla huono päivä......en nyt ihan ymmärrä tuota sun touhuasi nyt....

        En kysynyt sinulta mitään.


      • super-atm kirjoitti:

        En kysynyt sinulta mitään.

        Viittasin ratikalle osoittamaasi kirjoitukseesi....

        "Vaihda vinosilmänaisesi tilalle tuo mgtow. Voitte sitten homoilla keskenänne ja kehua toisianne kilpaa."


      • MGTOW kirjoitti:

        Viittasin ratikalle osoittamaasi kirjoitukseesi....

        "Vaihda vinosilmänaisesi tilalle tuo mgtow. Voitte sitten homoilla keskenänne ja kehua toisianne kilpaa."

        Anna mennä vaan ratikan kanssa. Kirjoituksiesi perusteella et kovin hetero ole.


      • super-atm kirjoitti:

        Anna mennä vaan ratikan kanssa. Kirjoituksiesi perusteella et kovin hetero ole.

        Etkä sinä taida olla ihan kunnossa tällä hetkellä.......sinäkö ihan oikeasti kuvittelet määrittäväsi kuka on mitäkin.....

        Sulla ei nyt oikeesti ole kaikki ihan hyvin.....


      • MGTOW kirjoitti:

        Etkä sinä taida olla ihan kunnossa tällä hetkellä.......sinäkö ihan oikeasti kuvittelet määrittäväsi kuka on mitäkin.....

        Sulla ei nyt oikeesti ole kaikki ihan hyvin.....

        Olen täysin kunnossa. Miksi et sano samaa esimerkiksi ratikalle ja helkalle, joka vittuilee täällä viikoittain aikansa kuluksi miehille, jotka ovat jääneet ilman naista? Nyt kun sanon samalla mitalla takaisin, niin tulet inisemään siihen ettei minulla ole kaikki hyvin.


      • super-atm kirjoitti:

        Olen täysin kunnossa. Miksi et sano samaa esimerkiksi ratikalle ja helkalle, joka vittuilee täällä viikoittain aikansa kuluksi miehille, jotka ovat jääneet ilman naista? Nyt kun sanon samalla mitalla takaisin, niin tulet inisemään siihen ettei minulla ole kaikki hyvin.

        No hyvä että kaikki on ok....

        Ratikka kommentoi silloin ihan jollekin muulle, kuin sinulle ja höpisi ihan järkeviä...

        Enhän minä voi, enkä ehdi kaikkeen puuttumaan.....silloin kun huomaan jotain ihan selvää perseilyä ja minulla on aikaa, niin olen aina puuttunut........mutta sitten on taas ihan eri kun on selvää karrikointia, sarkasmia, mustaa huumoria, normi huumoria, vitsailua....selvää trolli provoa jne. puolin ja toisin ja jopa "vastapuolet" yhdessä sitä heittelevät toisilleen hieman kuin hyvässä hengessä sovitusti, niin mitä sellaiseen raivoamaan tjms.....varsinkaan aina....

        Eikä ratikka siihen mennessä ollut mielestäni heittänyt edes mitään outoa........molemmille on tullut sanottua monestikin, mutta en minä nyt sen takia ala keksimällä keksiä syitä jos on joku tietty henkilö kyseessä tai tappelemaan tappelun takia....ei sellaisessa ole minkään valtakunnan järkeä.

        Ratikkakin ei ole heittänyt ihan sellaista kuin joskus aikoinaan tai ainakaan minä en ole huomannut/huomioinut......voi johtua siitäkin, että jos on joku älytön "läpän heitto" ja v..tuilu kommentointi päällä, mistä ei ota mitään tolkkua, niin on parempi antaa vain olla.....

        Eli en edes lue kaikkia ketjuja, enkä kaikkia kommentteja.....mistä minä voin tietää mitä ketäkin on tehnyt ja sanonut....tiedän vain ne mitä olen ajatuksen kanssa lukenut....

        Enkä ole tullut inisemään, vaan sinä tämän aloitit minua kohtaan sen takia, kun ratikka ilmoitti jollekin puskajussille edustavansa vain omaa mielipidettä, eikä kaikkien miesten........

        Johon vastasin....http://keskustelu.suomi24.fi/t/13867186/miksi-miehet-on-nirsoja#comment-81107739

        Parempia kohtaamisia, kun taisit olla sen verran koohdyksissä, ettet edes ajatellut mitä lauot ja mihin suuntaan....


    • Kilttiatm

      Mitä kadulla näen naisia niin kukaan ei ole niin ruma ettei kelpaisi mutta nainen aina valitsee miehen

      • Minä luulin, että molempien pitää valita toisensa. Vai missä on ne kaikki otettavissa olevat tahdottomat vätysmiehet? Varokaa vaan, kohta tulee joku whte-trash-pimu tai hampaaton puuma ja vie kiltin ätmin. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä luulin, että molempien pitää valita toisensa. Vai missä on ne kaikki otettavissa olevat tahdottomat vätysmiehet? Varokaa vaan, kohta tulee joku whte-trash-pimu tai hampaaton puuma ja vie kiltin ätmin. ;-)

        Vinosilmän, mätäpillunen ja yli-ikäinen "nainen" vei ratikkakuskin, koska ratikan taso ei riittänyt suomalaiseen naiseen ;-)


      • super-atm kirjoitti:

        Vinosilmän, mätäpillunen ja yli-ikäinen "nainen" vei ratikkakuskin, koska ratikan taso ei riittänyt suomalaiseen naiseen ;-)

        No olkaa edes siitä iloisia. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No olkaa edes siitä iloisia. ;-)

        Tottakai olen iloinen siitä että paska nainen löysi sinut ;-) ;-) ;-) ;-)

        Taitaa olla vinosilmänaisesi jakamassa aasialaispilluaan pakolaisille nytkin, kun sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tänne.


      • super-atm kirjoitti:

        Tottakai olen iloinen siitä että paska nainen löysi sinut ;-) ;-) ;-) ;-)

        Taitaa olla vinosilmänaisesi jakamassa aasialaispilluaan pakolaisille nytkin, kun sinulla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tänne.

        Tuossa se surffaa omalla koneellaan. Eikö olekin uskomatonta! ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Tuossa se surffaa omalla koneellaan. Eikö olekin uskomatonta! ;-)

        Kuulostaa "mielenkiintoiselta" illalta ja parisuhteelta. Varmaan keskustelette ja harrastatte seksiä koneiden välityksellä.

        Hanki elämä.... tai oikea nainen itsellesi. Olethan omasta mielestäsi niin täydellinen, että siihen pystyt ;) Hahahaha, no niin varmaan. Hyvä jos osaat perseesi pyyhkiä, paskahousu.


      • Sinä vissiin osaat neuvoa, miten elämä ja nainen hankitaan. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinä vissiin osaat neuvoa, miten elämä ja nainen hankitaan. ;-)

        Voin neuvoa kaikkia ketkä neuvoja tarvitsevat. Sinun kehoitan painua vaikka helvettiin ;-) ;-) Vinosilmän kanssa menet sinne tietysti ;-) ;-) Voitte vittuilla siellä vaikka toisillenne kun ette muutakaan osaa ;-) ;-)


      • super-atm kirjoitti:

        Voin neuvoa kaikkia ketkä neuvoja tarvitsevat. Sinun kehoitan painua vaikka helvettiin ;-) ;-) Vinosilmän kanssa menet sinne tietysti ;-) ;-) Voitte vittuilla siellä vaikka toisillenne kun ette muutakaan osaa ;-) ;-)

        Entäs jos helvetti ei olekaan totta?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Entäs jos helvetti ei olekaan totta?

        No sitten voit polttaa itsesi ja vinosilmäakkasi hiljaa kituen tulitikuilla. Siinä sinun älykkyysosamäärällesi sopivan haastavaa puuhaa.


      • super-atm kirjoitti:

        No sitten voit polttaa itsesi ja vinosilmäakkasi hiljaa kituen tulitikuilla. Siinä sinun älykkyysosamäärällesi sopivan haastavaa puuhaa.

        Onko tuo nyt sitten sitä palstalla mainostettua shaming-languagea ja henkilöhyökkäys? Hyi hyi! Äitisi pitäisi pestä suusi saippualla.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Onko tuo nyt sitten sitä palstalla mainostettua shaming-languagea ja henkilöhyökkäys? Hyi hyi! Äitisi pitäisi pestä suusi saippualla.

        Älä nyt hölmö ala sentään itkemään kun itse suunsoiton aloitit :) Vieläkö äitisi on elossa? Varmaan tosi ylpeä pojastaan ja vinosilmäisestä paskasta.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä nyt hölmö ala sentään itkemään kun itse suunsoiton aloitit :) Vieläkö äitisi on elossa? Varmaan tosi ylpeä pojastaan ja vinosilmäisestä paskasta.

        No kun sinä niin julmasti ja taitavasti loukkaat herkkää sieluani. Nyt lähden komeroon itkemään ja keräilemään itseäni. :-(


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No kun sinä niin julmasti ja taitavasti loukkaat herkkää sieluani. Nyt lähden komeroon itkemään ja keräilemään itseäni. :-(

        Hauskaa "sarkasmia" sinulta. Mutta niin luultavasti päivittäin teet ja imet peukkuasi ihmetellen miten maailma on niin vaikea sinunlaiselle vajaaälyiselle. Koska vinosilmänaisesi painuu vittuun Suomesta?


      • super-atm kirjoitti:

        Hauskaa "sarkasmia" sinulta. Mutta niin luultavasti päivittäin teet ja imet peukkuasi ihmetellen miten maailma on niin vaikea sinunlaiselle vajaaälyiselle. Koska vinosilmänaisesi painuu vittuun Suomesta?

        Otahan lääkkeet saatanan vittupää.


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Otahan lääkkeet saatanan vittupää.

        Saatanan vittupää :D


    • Kilttiatm

      Ei mies voi tehdä mitään jos nainen ei osoita kiinnostusta. Voi pyytää naista treffeille, nainen kieltäytyy joten siinä on turha alkaa kyselee että miksi nainen antoi pakit.

    • ätminki

      Roni on komea mies joka on naimisissa. Ei tuohon pohjelmaan rumia huolittaisi.

      • 5plus18

        Tossa on se aika tiivistettynä. Ei tohon ohjelmaan mitään selvästi keskivertoa rumempia laiteta. Koska se on TV:tä. Ja onneksi sinne ei laiteta niitä rumimpia saamaan rukkasia alttarilla ja koko kansan edessä nöyryytystä.

        Mutta ei tohon ohjelmaan varmaan ne ihan kaikista komeimmatkaan tai kauneimmatkaan varmaan päädy, koska niillä riittää niin paljon kysyntää ilman tota ohjelmaakin.

        PS. Roni vaikuttaa omasta mielestä sellaiselta hieman keskivertoa komeammalta mieheltä. (ts. naisten vääristyneellä asteikolla se tarkoittaisi "tavista").


    • Helpposanoa

      Roni vaikutti minusta kaikkein eniten näistä sellaiselta "muka tavanomaiselta", mutta pleijerimieheltä johon naiset sortuu.

    • Edwardo_rehtori

      Roni ja muutkin sarjan miehet ovat melko selkeitä kasin miehiä. Kohtuu komeita mutteivat henkisesti mitenkään säväyttäviä. Naisissa taas hieman enemmän hajontaa blondin ollessa 7, nuoremman brunetin 8 ja vanhemman 9.

      Hyvin näyttäisi miehinenkin hypergemiasia siis toimivan kun saa avuksi median painetta. Vaikuttavat toki kypsiltä ja onnellisilta, joten onni heille suotakoon vaikka tasoteoria ottaakin yhden kolhun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe