Rakas Watson

Teräsvyö

tuot mieleen tämän kaljupään, olet yhtä kuvottava.

https://www.youtube.com/watch?v=NFQ2x-CeA2E

En tykkää muslimeista, mutta en ole niin sairas että kirjoittaisin tuollaista väkivaltaonanointia mitä sinä teet täällä, ihmettelen miten joku, joka nauttii brassien lämmöstä kirjoittaa tälle palstalle jatkuvalla syötöllä, ja kellonaikoja seuratessa kahden aikaankin yötä paikallista aikaa, joskus jopa aamuyöstä, liekö sijainti sittenkin lähempänä Suomea.

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluhanseon

      todennäköistä on että ko. nikillä esiintyvä löytyy Hesan persujen & suomensisun riveistä, joka jäi mielenterveyspalveluista paitsioon.

      • hjkljkl

        Haistakaa paska molemmat, Waston on parasta tällä palstalla.


      • Matul
        hjkljkl kirjoitti:

        Haistakaa paska molemmat, Waston on parasta tällä palstalla.

        Onkohan Watsonin itsensä kirjoittama puolustusviesti?


      • RaakaWatson
        Matul kirjoitti:

        Onkohan Watsonin itsensä kirjoittama puolustusviesti?

        Ei. Heräsin juuri.


      • RaakaWatson

        Ei löydy. Olen jo aiemmin todennut että ovat liian vasemmistolaisia minun makuuni. Sitäpaitsi persut Soinin johdolla petti kansan. Erityisesti matu asiassa. Ihme venkulointia.


    • miesriostataitaaolla

      Tod näk yksi ja sama kipeä tyyppi, joka kirjoitti aikoinaan matkailupalstalle nimim. Mies Riosta...helvetin suuret luulot itsestään, heikko itsetunto...

      • RaakaWatson

        Mielenkiintoista.
        En ole koskaan kirjoittanut ko. palstalle mutta ilmeisesti täällä on toinenkin fiksu suomalainen. Tosin useimmat maailmalla tapaamani suomalaiset ovat. Eivät elä typerysten luomassa kuplassa että monikulttuurisuus on rikkaus.
        Olemme nähneet miten asia oikeasti ovat.


    • Eimuslimipatja

      Olen monta kertaa kertonut ja kerron viellä, Watson on ainoa henkilö keneen kirjoitukset on kuin on, selkeäät mielipiteet,täysjärkinen verratuna muihin, määrätietoinen mies ( ei mitään 7 päivään lehteen tasolla).Ei itsee ei ole suomalainen eikkä mitään rassisti, kuintenkin ei puolusta muslimien maahanmuutto tähään.Täysiin järjetöntä tekoo mitä suomi nyt tekee. Kannatako ottaa maahan mattomyyjäitä ja kotiäitejä tuhansia? Ei mun mielestä. Olen itsee ollut tölssä tässä 20v ja ensimäiset 2 kk olin työtön ( ilman mikänlaista sosiaalituke) Olen maahanmuuttaja ei pakolainen. Muista suomi nainen tää: aina on onkelmalinen pakkolainen, vähemmän maahanmuuttaja. Lähiaikoina tottuus paljastu.

      • Matul

        Sinä puolustat Watsonia, koska hän kerran kehaisi sinua. Jos olisit muslimin kanssa, niin hän olisi sanonut sinulle rumasti. Watson on selkeät mielipiteet, mutta hän on väärässä. Muslimit eivät tule tekemään mitään sellaista, mitä Watson ennustaa.


      • RaakaWatson
        Matul kirjoitti:

        Sinä puolustat Watsonia, koska hän kerran kehaisi sinua. Jos olisit muslimin kanssa, niin hän olisi sanonut sinulle rumasti. Watson on selkeät mielipiteet, mutta hän on väärässä. Muslimit eivät tule tekemään mitään sellaista, mitä Watson ennustaa.

        Muslimit eivät tule tekemään mitä olen sanonut? Mites on se tosiasia että raiskausten, ahdistelujen, ryöstöjen, pahoinpitelyjen ja yleisten järjestyshäiriöiden määrä on kasvanut exponentiaalisesti muslimien maahantunkeutumisen myötä?
        Oletteko te ihan järjissänne?


      • virotart

        ahahhah siellä se suomiukon patja taas nuolemassa ääliöitä .


    • Eimuslimipatja

      Puolustan siksi kuin hänellä on oikeat mielipiteet, itsee uskon että tässä tulee tapahtumaan ennemään kuin Watson osaa kertoo. Mun kehumisestä ei tiedää itsee mitään eikkä odattaakaan sitä kuin ei roikku netissä joka tunti.Tiedään ainakin sen ettei tää maa ei tarvi tuhansia mattomyyjä eikkä pitsavääntäjä, ei tarvita lisää muslimien perheenjäseneitä tähään.See vaan on tottaa.
      Onko parempi rehellinen työ tai huumet ( missä yössä rikastu)?
      Onko parempi " nössö suomalainen mies tai väkivaltainen muslimi?
      Onko parempi kuin koko suomen kanssalla otetaan rahallisesti kaikki pois ja annetaan pakolaisilleen?
      Onko parempi kuin pakolainen saa älypuhelimet ( latattu valmiiksi puhenaika) ja suomalainen ostaa 2vuoden osamaksulla?
      Onko parempi kuin "sossuämmät" opettaa muslimeja hellä käyttämään ja kaupassa vapaehdoiset mukaan ruoka ostamassa ja suomalaisella tulee see tehdää työn jälkeen
      Onko parempi kuin pakolainen saa asunto kalustetuna valmiiksi( oman tahdoon mukaan) ja suomalainen katsoo mistä saa edulliseman vuokraa?
      Voi että olisi vielää paljon mistä voisi kirjoittaa, luullen että joka järkevä ihminen tajuaa itsekin että tää koko maahanmuutto on nn. persestä.
      Ei tarvi katsoo miesten ruskeitä silmiä vaan katsotaan koko kansan puolesta ja ollan oikealla tavalla ihmisiä. Mun mielestä on hieno juttu kuin Watson seura Suomen tapahtumia vaikka asukin toisessa maassa.
      Hieno Watson jatkaa näin kuin olet aina tehnyt.

    • RaakaWatson

      Mielenkiintoista. En oikein nähnyt yhtenäisyyttä itseni ja tuon elokuvan henkilön välillä. Ensinnäkin enhän minä ole rasisti saatika että vihaisin ketään, edes muslimeja. Suhteeni muslimeihin on ennemminkin käytännön läheinen. Minulle ne ovat uhka ja ovat kuin mikä tahansa syöpäläis lauma, kuten torkakat. Haitaksi. Siksi niistä pitää päästä eroon. Mutta tätähän ette ymmärrä.
      Se mitä te ette ymmärrä on se että islam on erittäin läheinen aate kansallissosialismin kanssa ja itseasiassa muslimithan olivat Hitlerin puolella riemusta kiljuen. Eli jos jostain haluatte etsiä tuon kaljupään kaltaisia juutalaisia ja mustia vihaavia rasisteja niin muslimit ovat juuri niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe