Naiset iskevät mieheni

Oddmolly

Olen 50 vee nainen ja käyn joskus ulkona baareissa mieheni kanssa. Ottaa päähän kun naiset ovat niin törkeitä että tulevat pokamaan miestäni vaikka pariskunta esiintyy yhdessä? Viimeksi olimme vierassatamassa veneellä ja nainen tuli röyhkeesti nappamaan mun mieheni. Onneksi mieheni ei siitä innostu ja mene leikkiin vaan ystävällisesti torjuu naista. Riitaa siitä ei tule mutta minua imetyttää naisia ; ovatko naiset täysin desperado

19

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veneilijä_olen_itse

      Vierassatamassa? Ihan tasan ensimmäistä kertaa kuulen, että kukaan jossain vierassatamassa edes yrittäisi ketään iskeä. Yleensä siellä ollaan aika lailla omissa veneissä.

      • keksiuutta

        Niin tämähän oli taas sin oma aloituksesi vatipää.


    • Kakkahaisee

      Aloittaja taitaa nyt vaan egoilla miehestään.

    • onkovilkasmielikuvitus

      Ooppa iloinen että sulla on mies, joka kelpaisi muillekin. Varmaan komea ja mukava? Ja suorastaan onnellinen ole siitä, ettei hän vieraisiin lankea. En kyllä jaksa uskoa, että kukaan tulee vierasvenesatamassa sun miestä iskemään. Taitaa tehdä mielikuvitus sulle tepposet. Ja vesillä on tapana tervehtiä muita veneilijöitä ja satamissa muutama sana vaihtaakin toisten kanssa. Näin ainakin meillä päin.

    • SemmosiaNeOn

      Tottakai tulevat. 50-vee naisilla ei ole juuri enää vientiä, niin yrittävät sitten varattujakin miehiä, tai ainakin pilata toisten parisuhteen kateuksissaan.

    • painusyrjemmälle

      Väisty syrjään! Et sinä miestä omista. Ala laputtaa muualle kun miehelläsi on vientiä ja parempaa seuraa kun kuivavittusi

    • moottorijahti

      Ho ho jaa jaa,onpa kommentteja. Tattista vaan .

      • Oddmolly

        Ei se mikää hyvä mies ole. Työtön renttu ja rahaton siipeilijä.

        Pidän sitä henkisä.


    • Marga-Reeta

      Voit sanoa näille röyhkeille naisille, että mies on varattu. Eiköhän se riitä.

      • Minun mielestäni se on miehen itsensä tehtävä.


    • kaikkirauha

      Tuttu tunne. Yksi naapurin lunttu yrittää jatkuvasti iskeä miestäni, koska "rikas mies" ja tämä naapuri haluaisi vain elättäjän itselleen (sanonut tämän itse). Yrittää iskeä, vaikka tietää meidän olevan yhdessä. Kun ei onnistu, käy siinä sivussa pokailemassa baareissa yhden illan juttuja, ja sitten yrittää taas.

      Onhan se ärsyttävää, mutta toisaalta, eipä tarvitse olla huolissaan moisen akan takia. Eipähän se siinä tee kuin itsensä naurettavaksi. Samoin on ne aloittajan miehen kimpussa pyörivät muikkelit.

      • jdytr

        Joo lohduta vaan itseäsi että äijäsi on ''rikas'' ! Komeakin vielä vai mitä?
        Ja tietysti naapurin rouva on lunttu, niinpä tietysti. Tunnusta vaan että hänellä menee paremmin kuin sinulla!


      • kaikkirauha
        jdytr kirjoitti:

        Joo lohduta vaan itseäsi että äijäsi on ''rikas'' ! Komeakin vielä vai mitä?
        Ja tietysti naapurin rouva on lunttu, niinpä tietysti. Tunnusta vaan että hänellä menee paremmin kuin sinulla!

        No mieheni nimenomaan ei ole rikas. Kaikki vain luulevat niin, koska ahkera työmies. *silmien pyöritys* Hyvännäköinen hän tietenkin on _minun_ silmissäni, mutta niinhän kuuluukin olla. Siitä en tiedä, mitä muut hänen ulkonäöstään aattelee, ihan perusäijä se on, samanmoisia kävelee vastaan päivittäin.

        Se naapurin muikkeli taas juoksee mieheltä miehelle ja iskee vähän kaikkia meidän kylällä, että tästä minä hänet luntuksi leimaan. Siitä ei tietoa, miten sillä menee rahallisesti tai muuten elämässään. Itse on sanonut haluavansa "rikkaan elättäjän, jottei tartte enää töissä käydä".

        En sitten tiedä, harmittaako sitä, kun sen oma miekkonen jätti sen, mutta siinä vaiheessa se touhu vähän lähti holtittomaksi ja alkoi iskeä naapureittensa miehiä juosta baareissa iskemässä yhdenillanjuttuja. Toivottavasti löytää jonkun pysyvän suhteen vielä joskus, että vähän rauhoittuu se meno.


    • Liselott

      Mieheni pyysi minut mukaan erääseen synttärijuhlaan , synttärisankari täytti30 v ja nuoren miehen äiti about 55 vee iski miestäni noissa bileissä. Pidin kamalaa mekkalaa ja otin äijän toiseen huoneeseen ja kyselin onko hän jotenkin viihdyttänyt kyseistä rouvaa. Hän vannoi ettei ole ja selitti että Kallen mutsi saattaa olla tämmönen kun se saa liikaa boolia. Hyi hävytöntä sanon minä. Nainen kyllä näki että olimme pariskunta,silti kehtas vietellä varattuja miehiä.

    • Siis iskevätkö naiset miehesi vai yrittävätkö he iskeä miestäsi. Kaksi eri asiaa ;)

    • kity

      Etteköhän te naiset nyt käy ylikierroksilla niiden äijienne kanssa! Kyllä kelpasi naurut.
      Näen sieluni silmin teidän äijänne: Miehellä jo iso maha, kaljuuntuva pää, illalla jo kauheasti väsyttää...
      Ja siinä rouvansa häärää äijän ympärillä ja häätää vieraita naisia pois kun ''kaikki naiset yrittää iskeä sitä''!
      Kerätkää itsenne hyvät frouvat!

    • saatanan-idiootit

      Naiset haluaa aina toisten miehiä kun oma taso ei riitä iskeä omaa.

    • ukollinenN

      Naiset jotka yrittävät iskeä toisten miehiä ovat vastenmielisiä ja huonon itsetunnon omaavia ihmispoloisia!

    • tuttujuttuon

      Siis viiskybät on pahimpia. Naiset ei miehet. Miehissä kolmevitoset ja nelikymppiset sählää kyllä mutta juu naisia ei paljon haittaa vaikka oma eukko seisoisi vieressä. Tiedän tuon ja oon monet kerrat joutunut jopa kuuleen sättimisiä kun oon siinä ollut mieheni kanssa eikä mies ole ollut vapaa. Kerran yks emäntä alkoin avautua mulle siitä pettymyksestä kun mieheni torjui sen..ei apua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe