Uusien autojen hinnat

vanhallavaan

Uusien autojen hinnat ovat nousseet kesän jälkeen 2-4000€. Miksi? Käykö autokauppa nyt niin hyvin? Onko autovero laskemassa? Minä ainakin siirrän auton hankintaa eteenpäin, saa nähdä halpenevatko. Voin kyllä ajella vanhoilla romuillakin. Romutuspalkkio vaan olisi kiinnostanut.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäslll

      Autovero pitäisi laskea ensivuonna. Toki hyöty siitä tulee vaan lähinnä tehokkaille urheiluautoille. Saa nähdä rupeeko myös suomessa näkymään ferrarria ja porchea. Välillä niitä näkeekin, mutta aina ne on Estin ja ruotsin kilvissä . Tämä se lienee veronlaennuksen tarkoituskin, että luksus autoja rikaisteröitäisiin suomen kilpiin.

      • suottaapiollakkii

        Taidat itse ajella Toyotalla? Ei ku aattelin vaa, noista kirjoitusvirheistä päätellen.


      • pieleenmeni
        suottaapiollakkii kirjoitti:

        Taidat itse ajella Toyotalla? Ei ku aattelin vaa, noista kirjoitusvirheistä päätellen.

        Väärin arvasit mulla on Ford Mondeo 1,8 vm 2004 sedan 200tkm ajettu.


      • tonninromu
        pieleenmeni kirjoitti:

        Väärin arvasit mulla on Ford Mondeo 1,8 vm 2004 sedan 200tkm ajettu.

        perkele, rahamies ite....


    • SUUpuhtaax

      Täysin "normipäivä".
      Tänäkin vuonna, kuten aina ennenkin:
      Autonvalmistajat tuottavat loppuvuodeksi "ennakkoon" seuraavan mallivuoden uutuudet. On luonnollista, että tilastollisesti autojen hinnat nousevat loppuvuodesta uusien mallien tullessa markkinoille. Ihan aina, niin tänäkin vuonna.
      Ps. 2015 elo-syys-lokakuussa on jo saanut ostaa 2016 mallisen auton ja parhaat on jo ajelleet 2016 mallilla parikin kuukautta.
      Totuushan on, että auton vuosimallin määrää valmistaja, ei liikenteeseen rekisteröintiajankohta tai valmistuskuukausi.

      • kdfjgpi

        Huutaja tässä?


        Auton vuosimalli on rekisteröinti vuosi.
        Joka muuta uskoo kuuluu pölkkypää puolueeseen.

        Tarviiko huutaa lujempaa että menee perille.


    • SUUpuhtaax

      "Minä ainakin siirrän auton hankintaa eteenpäin, saa nähdä halpenevatko."
      Eivät ole halpenemassa. Joitain yksittäisten mallien ja huonosti kauppaansa tekevien merkkien "ensi vuonna ylivuotiset" mallit tulevat marras-joulukuussa taas erikoishinnoitelluiksi, kuten aina ennenkin.

      "Voin kyllä ajella vanhoilla romuillakin."
      Totta; kuten tähänkin asti olet tehnyt ja "ikuisena suunnittelija-pähkäilijä-arpojana" tulet ajamaan lopunkin elämääsi.

      "Romutuspalkkio vaan olisi kiinnostanut."
      Aivan. Ja kohta myöhästyt siitäkin, olethan ikuinen suunnittelija ja varot tekemästä mitään järkevääkään päätöstä itsenäisesti.

    • hiljaistatietoa

      Nimimerkki "pieleenmeni " autoilee järkiautolla, en mainostaisi julkisesti.

      Kuitenkin saunakaljojen jälkeen itse sorrun samaan; Ford Mondoe 2.0 bensa 2005 on oiva ketjumoottorinen kinneri, en tätä siis tosissani kerro vaan vitsinä......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe