Onko tervehtiminen aina pakko työpaikalla?

hiljainen234

Mua ei kaikki ihimiset välttämättä tervehdi. Mua se ei tunnu paljoa haittaavan. On eräs ihminen joka melkein vaati että häntä pitää aina terhvehtiä ja se ei ole mun esimies. Mä tykkään taas päättää itse milloin ja ketä tervehdin. Mitä mieltä te olette?

9

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naunau123

      Tervehdi ja hymyile vielä vähän päälle niin pääset omista pelkotiloistasi eroon.

    • PidetäänPuolia

      Kuuluu hyuviin tapoihin, mutta ei se nyt kai maailmaa kaada, jos ei nyt tervehdi heti aamusta ainakaan.
      Kyllä sitä itsekin saanut huutoa jopa siitä, kun ei kuluta heti aamusta sitä ekaa varttia siihen huomenien huuteluun, vaan painun suoraan työpisteelleni töihin.

    • Sano_Hei

      koetan aina morjestaa. Eihän se nyt iso juttu ole sanoa huomenta tai heilauttaa kättä tai pikkasen nyökäyttää päänuppia. Jokainen tekee tyylillänsä. Kaikki ei tervehdi. Katsovat sivuun. Ei se haittaa. Toki jos on paikassa jossa rampaa porukkaa ohi alvariinsa, niin silloin on toki haastetta tervehtiä ihan jokaista. Minusta aamutervehdys on ehdottomasti tärkeämpi kuin se pois lähtiessä morjestus. Muitakin näkemyksiä on. Ja sitten viikonlopputervehdys kun lähdetään töistä vapaalle. Ihmistyyppejä on niin monenlaisia. Jonkun kanssa ei vaan koskaan synkkaa. Vuodesta toiseen. Ei voi mitään. Tervehdys antaa myös piristysruiskeen alkavaan päivään. Tuntee olevansa hyväksytty ihminen eikä vain läpinäkyvää ilmaa. Morjestamiselle voi estää klikkiytymistäkin ja erakoitumista omaan lokeroonsa.

    • välillä_väliä

      Välillä joo, välillä ei

    • Kaapista-ulos

      No ohohoh, eikö nämä asiat ole jo opetettu kotona. Ainahan sitä tervehditään muita ihmisiä olit sitten töissä tai vaikka kaupassa. Vai kyräiletkö hyllyjen takana ja kassalla katsot maahan ? Onhan se aika koomisen näköistä mutta mietippä tätä.

    • HiljaisestiSosiaalinen

      Joillakin kyllä on ihme pakkomielle tuosta tervehtimisestä.. En nyt tarkoita, että töissä tarvisi olla naama norsunvehkeellä, mutta heti aamusta pitäisi huutaa kaikille huomenta ja juoruta nämä vapaa-ajan touhut heti aluksi ennen kuin voi miettiäkään töiden aloittamista. Niin sitä en oikein tajua enkä aina oikein sulatakaan.
      Ja onpa joskus siitäkin tullt palautetta, kun en ole tauolla heti kahvihuoneeen ovella huudellut tervehdyksiä tai jos olen, niin olen heilauttanut kättä tervehdykseksi.
      Eräs muija jopa joskus rupesi kuuluvasti kuiskuttamalla selittämäänkin kerran eräälle vieressä istuneelleen työkaverille, että mulla on mielenterveysongelmia ja niistä johtuva huono vaihe nyt päällä. Ja tosiaan tuon takia, kun en heti ovella tervehtinyt porukkaa.
      Hän on kyllä itse sellainen työpaikkaterroristi, ettei tosikaan. Mutkin riivasi aikanaan ekan puolen vuoden aikana todella väsyksiin roikkumalla perässä ja kitisemällä parisuhdeongelmistaan seksinpuutettansa myöden. Aika rassaavaa kuunnella päivästä toiseen sitä, kun mies ei ole koskenutkaan kahteen vuoteen eikä vie vihille yms.
      Kun mulle itselleni kyllä on ihan yksi ja sama, tervehtiikö toinen muita heti ovella vai sitten vasta, kun on päässyt paikalleen. Enkä mä nyt loukkaannu siitäkään, jos mua nyt ei moikata lainkaan jonakin päivänä. En ole kuitenkaan niin pikkusieluinen ihminen sentään.
      Mutta joillakin kai on se tarve olla olevinaan jotain, jos tuollaisesta viitsii erikseen tehdä numeron. Ja vielä tosiaan noin, että alkaa hulluksi haukkumaan.

      • 13243214567

        Haluaisitko,että sisään astuisi aivopieron kokenut työkaverisi joka huutaa pää punaisena ,että" missä v,,tussa mun kynäni on" ."oot sä pannu sen tonne toiselle pöydälle mee vi..tu heti hakee se sieltä",Käppä on meillä ollu pitkään aulassa töissä mutta haluaa puuttua kaikkeen mahdolliseen ja vähän enemmänkin.Säälittävä erakkoluonne muttei sentään narsisti.


      • HiljaisestiSosiaalinen
        13243214567 kirjoitti:

        Haluaisitko,että sisään astuisi aivopieron kokenut työkaverisi joka huutaa pää punaisena ,että" missä v,,tussa mun kynäni on" ."oot sä pannu sen tonne toiselle pöydälle mee vi..tu heti hakee se sieltä",Käppä on meillä ollu pitkään aulassa töissä mutta haluaa puuttua kaikkeen mahdolliseen ja vähän enemmänkin.Säälittävä erakkoluonne muttei sentään narsisti.

        Niin siis mitä??
        En mä ainakaan nyt tarkoittanut, että vittuilemaan/tappelemaan tarvii alkaa heti aamusta varsinkaan.
        Mutta ei siitä nyt saamari seota sentäs tarvitse, jos toinen ei ole heti ensimmäisenä huutelemassa huomenia.
        Vai pitäisikö sitä sitten oikeasti joka helvetin aamu ensimmäiseksi ripustautua jokaisen kaulaan roikkumaan hetkeksi huomenien kanssa ja kehua sitä, kun on NIIN IHANA nähdä taas tänäänkin????


      • hyvääjoulua
        HiljaisestiSosiaalinen kirjoitti:

        Niin siis mitä??
        En mä ainakaan nyt tarkoittanut, että vittuilemaan/tappelemaan tarvii alkaa heti aamusta varsinkaan.
        Mutta ei siitä nyt saamari seota sentäs tarvitse, jos toinen ei ole heti ensimmäisenä huutelemassa huomenia.
        Vai pitäisikö sitä sitten oikeasti joka helvetin aamu ensimmäiseksi ripustautua jokaisen kaulaan roikkumaan hetkeksi huomenien kanssa ja kehua sitä, kun on NIIN IHANA nähdä taas tänäänkin????

        Jollain on vaan aina naama vääränä ja kun pomo tulee paikalle niin sitten ollaan kuin tinasotilas.Ja pomolle sitten esitetään kaikkitietävää ja haukutaan poissaolijat.Jotku on ollu viroissaan niin liikaa ,että meidän uusien ja ennakkoluulottomien nuorien ei tarvi kattoo virkakoneiston jarrumiesten hitautta.Pitäis sunkin tajuu jo mennä vaihtoon.Varsinkin tupakoivat kunnan töitä pakkopullana pitävät n.50-60v. vaksit pitäis pomojen tajuu poistaa vahvuudesta.
        Ne sais jossain puhdetöissä metsänreunassa poltella risuja ja samalla panna sätkän palamaan.Ei tarttis kyttäillä ja tervehtiä kun on niin minä itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe