Milleen pidätte boksereita?

jäbä---

Mitä mieltä ootte siit tyylistä et pitää boksereit aika matalalla silleen et vako ei o kokonaa peitossa? Oon 15v jätkä ja itel on sellane vähä swägimäine tyyli, suht kireet farkut ja sit semi pitkät t-paidat. Tykkään pitää farkkui suunnillee puolperseen kohil ja bokserit on siit vaa pari senttii ylempän silleen et jos paidan ottais pois nii näkyis vähän vakoo. Ne o mukavammat silleen ja tiiän ainaki pari jotka kans pitää. Kui yleist se o, pitääks monet bokserei tällee?

17

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei millää pahal mut kuulostaa aik homolt...

      • amisheppu

        ootko natsi? xDxDxD

        vähä samal tyylil on bokserit, paita riittää sen verra alas ettei tarvii pitää niit epämukavan korkeel. en mittanauhal oo kattonu mut oliskohan navasta 12-14cm alempan bokserit. ja 17 ja en o swagjonne


    • nollanollamuteinolla

      en mäkää oo swäääääg mut kyl bokserit on aika matalalla silti. oon aika emo/scene tyylinen ja pidän kireit housui nii matalalla ku kehtaan ja jotain mustii bändipaitoi ym. boksereiden kans teen nii että jos paita riittää nii jätän bokserit samal taval ku sulla et iha vähän ylempänä ku housut. tai jos on jotku tosi kireet housut mitä ei saa sit yhtää perseen päälle ni sit pidän bokserit nii et suurin osa perseest peittyy mut aina mun vako näkyy ainaki vähän ^__^en nyt loppujen lopuks tunne kovin mont emo/scene jätkää mut ne ketä tunnen ni kaikil on bokserit suht matalal

    • yseiseiskaemopoika

      melkeen normaalisti pidän yleensä. tossa lantion kohalla. en usko et mul näkyy mitään ylimäräästä

    • peruspetteri

      en o hirveest tätä aatellu mut nyt ku luin tän ni iteki kyl aina välil saa kuulla että hei sun pe**e näkyy. ois kyl aika ahdistavan tuntusta kiskoo bokserei johonki nii ylös asti et ne alkaa jo puristaa tuol haarovälis. nyt ku miettii ni aika samas mul nää sit on ku alottajallaki. ehkä korkeemmal sillon jos on joku tosi lyhyt paita mut normaalisti varmaan kyl vähä vilkkuu ja eiköhän se o kaikil suht sama

      • jäbä---

        Nii sitä mäki oon kelannu et eiköhän se oo melkeen kaikil tolleen. Paidat vaan peittää ni ei sitä tiiä eikä sitä ny voi ruveta oikeen kyseleenkään.


    • Lapsispuge

      haha joo ite annan bokserie roikkuu iha huolella, meikä edustaa tällast kunno spuge hamppari tyylii et jos halva löytyy uffist jotku valmiiks kuluneet löysät farkut ja iso paita nii sii o meikän tyyli ja siihe kuuluu se et bokserit o vähintää pari numeroo liia isot ja ei ne ees pysy ylhää enkä ees haluiskaa. se o vaa just äijää antaa bokserie roikkuu sillee et jos vähä kumartuu nii loistaa perse ja ei mu frendit ees välitä siit ku kaikki o vaa kunno spugei :D oon 15 suurin osa frendiest o kyl vähä vanhempii mut fakta o se että jos joku meiä ryyppyporukast ottais paidan pois ni kyl sillä perse vilkkuis ja nii se pitää ollaki! onks tääl muit kunno lapsispugei? joka päivä ainaki se pari bissee ja pari tarkottaa mitä vaa 2-20 haha

      • jäbä---

        Mite alhaalla sul sitte roikkuu ne bokserit käytännös, ilmeisest alempan ku mul kuitenki? Mul nyt on suunnillee niin erilaine tyyli ku vaa voi olla mut on ainaki sit jotai yhteistä eli toi bokserien taso haha


      • Lapsispuge

        no kylhän ne ny roikkuu aika paljo, sanotaa et joku puol perset o vähintää paljaan paidan alla ja joskus ne valuu alemmaski eikä siit jaksa välittää varsinkaa jos o vaa jossai himas tai frendeil chillaa. kyl jäbäki voi pistää helpost alemmas noit bokserei, paljo rennompaa se o sillee!


    • Jos bokserit kiristää haaroista ollessaan normaalilla korkeudella, niin ne on liian pienet.

      Ajat näköjään muuttuu, kun rekkamiehen/työmiehen viivakin on osa tyyliä. :D

      Mutta tuo lapsispugeilu... Tyylinsä pukeutumisessa kullakin, mutta keskikaljan lahottaman isän perillisenä sanoisin, että kannattaa miettiä ihan parikin kertaa....

      • Lapsispuge

        bokserie pitää olla isot ja löysät ite pidän XL vaik oikee koko ois salee jotai M ja jäbä älä mussuta mitää mistää lahottamisist, ei sii o mitää vikaa jos ottaa pari bissee


      • Lapsispuge kirjoitti:

        bokserie pitää olla isot ja löysät ite pidän XL vaik oikee koko ois salee jotai M ja jäbä älä mussuta mitää mistää lahottamisist, ei sii o mitää vikaa jos ottaa pari bissee

        No boksereiden koon suhteen meillä näkyy olevan sama maku. :)

        Minulla on jo sen verran ikää, että en koe olevani tuossa jäbäkategoriassa enää. Joka tapauksessa minä puhun kokemuksesta ja sen perusteella, mitä olen paljon alkoholia käyttäneiden ihmisten lähipiirissä joutunut seuraamaan.

        Sanot, että pari bissee päivittäin ei ole ongelma ja pari tarkoittaa mitä tahansa väliltä 2-20. Tuollaiset määrät ovat suunnilleen kaiken olemassaolevan uskottavan tutkimustiedon mukaan ongelma jopa aikuisille, joten voit olla varma, että siitä tulee ongelmia myös kaltaisellesi nuorelle, jonka elimistö on vielä kehitysvaiheessa. Myös se, että käytät porukastanne termiä ryyppyporukka, kertoo jotain alkoholinkäyttönne todellisesta luonteesta.

        Ajattele asiaa hetki järjellä, äläkä pelkällä swääg-tunteella. Älä tuhoa aivojasi ja maksaasi vielä ihan noin aikaisin. Minä tiedän, että tuollainen hälläväliäasenne kuuluu teini-imagoosi, mutta onko se todellakin ihan aidoksi spugeksi päätymisen arvoista. Mieti oikeasti asiaa hetki hyvä mies.


    • nahkatakkinenpoika

      tykkään pitää sillee keski matalalla. edest jos paita nousee paljo nii mul on iha vähä karvoi näkyvis mut vaa vähän ja takaa tiiän sen et ku nousen autost ni mul kyl rekkamies vähä vilkuttaa :D ehkä 3-4 cm? farkut tietenki sit takaa alempana aika paljo. oon vaa aika pienikokonen jotai 160 pitkä

      ja oldie minkä ikäne oot? ajat muuttuu ja tyylit kans...:D

    • freeballerboy

      En käytä boksereita mut farkut on sillei et muutama sentti persvakoa esillä. Huppari kuitenki peittää persvaon eli ei se näy :D Jos ei oo hupparia et on vaan lyhythihainen paita niin istuessa se ei ylety peittää vaan persvako saattaa vähän vilahtaa :D

    • tiukat

      Mitä tohon sanoisi, vähän tuntuu hölmöltä pitää boksereita noin alhaalla. Mä ja mun kaveri ollaan kasilla ja bokserit on ihan normaalisti ylhäällä, joo vähän ne kiristyy tonne vakoon. Ja pidän kaverin kanssa t-paitaa boksreissa niin ei ole selkä paljaana.

    • plugimään

      Bokserit anaaliplugilla on parhaat!

    • BackToThe2000

      Pidän aina sellasii löysii ja pari numeroo liian isoi ruutubokserei. Ei mitää kireit todellakaa. Ja se miten korkeel ne on riippuu vähän siitä kuin pitkät lahkeet niis on ja miten ne sattuu mukavast olemaan. Jos ne on tosi löysät ni ei ne oikee pysykää kauheen korkeella. Mun paidat on aika pitkii nii en ota tost turhaa murhetta eli jos bokserit on välil aika alhaallaki ni sitte on. Eli jossain puoles persees tai ylempänä. Mut ku paidat on pitkii nii ei vako vilku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe