Mikä mopoauto?

Mikämauto

Joo elikkäs olen 14v poika ja olisin ostamassa ens syksynä käytettyä mautoo ja hintai sais olla max 5000e nii mikä ois hyvä Mauto? En kaipaa "Mauto on iha turha paska"kommentteja:) kiitos jo etukäteen:))

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mautot on ihan turhia paskoja -tonnikala purkkeja, jotka ovat kaiken lisäksi vielä ylihintaisia ja vaarallisia liikenteessä. Hanki mielummin vaikka mopo... ehit autoilla sitte koko loppuelämäs kun ikää tulee

      • eikannata

        Mopoauto maksaa noin 10000 ja samalla hinnalla sais aika hyvän auton. Mopoauto kulkee vaan korkeintaan 50 km/h mutta mopollakin pääsee lujempaa. Oma mielipiteeni: mopoautot ovat heikkoja muovikoteloita jotka eivät yhtä kolaria kestä ja ovat hitaita ja ahtaita. Joten jospa odottaisit muutaman vuoden niin saisit ihan oikean ja kokonaisen ja kestävän auton.


    • pötkösriejul

      Mautot on jees. Itel kyl mopo tottakai mut on se sit vitu hienoo ku 15 pakkasta ja kaverit vetää mautolla lämmitys päällä kylää. Ite oon kyl kaveri kyydis koko aja melkee :Ddd Mopotki on jees. Molemmis hyvät ja huonot puolet :D

    • Mikämauto

      Mulla siis on mopo jo mut oon miettiny mautoo talvel ajamisee

      • mahtavaa-elämää

        Oi että kun on eläkkeellä oleva isä joka ehtii talvisin viedä minut.


    • rererererrtttt

      Ootko iha ite tienannu rahat vai kuka maksaa?

    • Mikämauto

      Oon tienannu ihan ite pyllyä myymällä 18000e

    • Mikämauto

      No niin. Nyt niitä hyviä vinkkejä minkä mopoauton ostan. Rahaa on ja voin maksaa osan pyllyllä.

    • Jokke45vee

      Osta mun vanha Lada. Saat samalla ryppyistä patukkaa!

    • Mikämauto

      Wau, rupes heti kiinnostaa!

    • Mautotonjees

      Jos haluut hyvän niin osta Ligier Ixo tai jos löydät halvalla Chatenetin. (Itekkin ostamassa mopoautoo lähiaikoina)

      • paljoko-saa

        Paljo sä saat siitä pyllynmyynnistä kerralta, meinaan jos itekki alkais myymään.


    • Mikämauto

      80e-150e/kerta. Pakolaiset saa halvemmalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe