Hottikset -sarjassa esiintynyt Johanna

Sulaaa

Joka kävi treffeillä Martan kanssa viimeisimmässä jaksossa!! Luoja sentään kun meinasin aivan sulaa siihen sohvalle! Kyllä mäkin hänen kanssa voisin jakaa skumpat maailmanpyörässä

23

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämääonmuuallakutv

      Kuka kattoo hottiksia tähä?

    • kylläkiitos

      En yleensä katso tuollaisia hömppäohjelmia, mutta kun sivussa se pyöri muun tekemisen ohessa ja tuli myös huomattua, että mitäs tässä tapahtuu. Mielenkiintoista.
      Muutaman minuutin aikana huomasi kyseisen vaaleahiuksisen olevan sellaisia ihmisiä mikä minuun särähtää pahasti mutta se mustahiuksinen. Hän vaikutti sen verran mukavalta, että kyllä minuakin kiinnostaisi tutustua.

    • Turku123454321

      Niin nähty

    • Tääonbiintätä

      Koeajettu. Anteeksi sanavalintani, mutta minua ei sytytä ihmiset jotka loppupeleissä haluavat vain leikkiä toisten tunteilla. Kylmyys on total turn off, vaikka onkin jasso wörkattu, sori.

    • Kasvain

      En ymmärrä miksi Johanna joka on lesbo, meni treffeille kokeilunhaluisen heteron kanssa. Tuskin edes hänen tyyppiä tämä keskenkasvuinen Martta. Hän on mielestäni jopa varattu. Pidin fiksuna, hieman pisteet laski.

      • bisnestähänse

        Mitähän se Marttakin haluaa kokeilla kun lehtien mukaan ei voisi kuvitellakaan itseänsä harrastamassa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa? Jotain platonista ja samanhenkistä shoppailu/bileseuraa kenties (ilman seksiä)? Treffit=pelkkää kaveriseuraa.


      • jouluonjoovella
        bisnestähänse kirjoitti:

        Mitähän se Marttakin haluaa kokeilla kun lehtien mukaan ei voisi kuvitellakaan itseänsä harrastamassa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa? Jotain platonista ja samanhenkistä shoppailu/bileseuraa kenties (ilman seksiä)? Treffit=pelkkää kaveriseuraa.

        Oikeassa olet, veit sanat suustani.


    • enpidä

      Hottikset on niin tehty.

    • trolliiii

      Luulen et tä on trolli. Jollei niin aloittaja "sulaa" :D, tiedoksi Johanna löytyy Turusta

    • Hottisminäkin

      Mäkin pidin Johannasta. Martta on nätti, mutta kovin pinnallinen. Kuka ostaa treffeille satojen eurojen vaatteita ja arvostelee toisen pukeutumista? Onkohan oikeasti sellainen kuin ohjelmassa ? Kasvaa pari vuotta ja tajuaa, ettei ne silikonit, pinnallisuus ja materia ole kaikki kaikessa, niin ehkä hänestäkin tulee ihminen jonain päivänä.

      • bisnestähänse

        Johannallahan on Suomi24:lla edelleen treffi-ilmoitus, ei muuta kuin laittamaan viestiä;)

        Ehkä Johannan deitti-ilmoituksesta saa pinnallisemman vaikutelmaan kyseisestä ihmisestä ja vissiin kuvassa ainakin -10 kg laihempi ja treenatumman oloinen, siis oman arvioni mukaan ja tämä ei millään pahalla, mutta tiedoksi näille pelkkää pintaa tuijottaville;) Fiksumman oloinen tuossa ohjelmassa kuitenkin kuin minkä vaikutelman sain tuosta deitti-esittelyistä ja jostain lehtimallijutuista. Tietenkään en tiedä minkälainen ihminen on oikeasti kyseessä ja näin, mutta...

        Aika typerää sen sijaan mainita jossain ohjelmassa, että kuinka kalliit vaatteet on yllä. Mitä väliä mitä se vaate on maksanut, merkkivaatteita saa kirppareiltakin viidellä eurolla ja jos omaa tyylitajua niin kukaan ei näe onko kyseinen vaate kallis vai halpa. Sen sijaan tyylitajua ei voi ostaa rahalla. Muutenkin hirveän epäkäytännöllistä ostaa jokin 300 euron vaate vain yksille treffeille...Sen sijaan, se on kyllä valitettavan totta, että lepakkomaailmassa naisilla on hirveän usein tapana alipukeutua (enkä nyt missään nimessä tarkoita tuota Johannaa), mutta mitä sitten? Kuka oikeasti haluaa kumppaniksi nätin, mutta sisältä erittäin pinnallisen, jopa yksinkertaisen, jolle merkkaa vain ulkonäkö ja jonka mielestä seksi on ällöttävintä maailmassa?

        Vaikka sarjalla näin tehdään rahaa ja kalastellaan näin katselijoita niin epäilemättä kyllä tuollaisia pinnallisia ihmisiä on kuitenkin olemassa ihan reaalimaailmassa.


    • Johannasetäällä

      Hei vaan hei. Kaveri linkkas tän aamupäivällä ja oli pakko tulla katsomaan. Niin turhaa taas. Luulenpa et joku tuttu jolla jotain hampaan kolossa asialla, kun ei ole ensimmäin vastaava keskustelu musta, joka menee lopulta täydeksi haukkumiseksi. Kummasti tiedetään musta taas faktoja täällä. Menin ohjelmaan ihan mielenkiinnosta ja hyödyin siitä tietyllä tapaa, asia joka ei kuulu tänne. Martta ei joo mun tyyppiä, mut mukava tyttö, turhaa täällä toista haukutte, jokainen on omanlaisensa :) ja onhan tuo ohjelma aika tehty, aivan kaikki ei ole ihan todellisuutta.


      Bisnestähänse: Juu oli vielä hetki sitten profiili kyllä. Voi olla vähän vanhempaa profiilikuvaa, vuoden takainen, koska ei ole ollut tarvetta käyttää ko. palvelua kun kymmenet miehet vain kirjoittelee :D ja olin pidemmässä suhteessa.. se vaan jäänyt laiskuuttani, hyvä kun muistutit, eipä ole enää ;) ja mainintaasi, joka ei tosin ollut loukkaava, kyllä muutamassa vuodessa lihosin juurikin tuon kymmenisen kiloa :D en Tosin noista viimeisistä kuvista. Jonkin verran kyllä, mutta olen tuon ohjelman jälkeen kyllä pitkälti entisissä mitoissa. Katsoin itsekin kauhulla mikä kamala paksukais tantta sinne televisioon tepsutti :'D onhan tuosta jo aikaa ... Mukavasti kirjoitit, muttei siltikään ole kivaa olla keskustelunaiheena suomi24:ssa, ei hyvässä eikä pahassa. Niin turhaa. Ja siis kukaan ei ole ehkä fiksuimmillaan muutenkaan jännittävässä treffitilanteessa, jossa vielä ulkopuolisia kuvaajia mukana. Sitä en tiedä onko eräällä oikeasti tapana ostaa aina treffeille satojen eurojen mekkoja, vai oliko tuotannon keksimää. Paha mennä sanomaan.

      Sen sanon, ettei ihmisistä pitäisi somen ym. perusteella tehdä mitään radikaaleja mielipide katsauksia. Kannattaa tutustua ihmiseen itseensä, vasta sitten voi puhua :)

      Mukavaa viikonloppua kaikille, keskustelu ilmiannettu usealta taholta!peace & love

    • johannatäällätaas

      Unohtui sanoa, että mielestäni on ikävää puhua kenestäkään nimellä näissä keskusteluissa. Eri toki suurien julkimoiden kanssa, varmasti joutuvat arvostelun kohteeksi. Minäkin vain tavallinen tallaaja, joka toivoo saavansa pitää yksityisyytensä :) kannattaa miettiä näitä asioita. Lähinnä keskustelun aloittavalle mietintään .. Maailmassa luulisi olevan vähän tärkeämpiäkim keskustelun aiheita :/

      • sitäseteettää

        Toki on erittäin ikävää puhua nimeltä henkilöistä täällä tai missään muualla, mutta jos on itse lähtenyt aivan tietoisesti julkisuuteen esim. juuri tämä tv-sarja, niin on aivan itse valinnut sen julkisuuden, joten aivan turha oikeastaan valittaa, että ei halua, että hänestä puhutaan missään. Samoin jos on antanut haastatteluja lehdistölle ja vaikkapa toiminut mallina, niin on oikeastaan aika utopistista lähteä kinaamaan, että ei halua, että hänestä mitään puhutaan julkisuudessa, lehtien palstoilla tai Suomi24:lla. Iso tai pieni julkkis, julkisuutta kuitenkin. Jos on tosiaan omasta vapaasta tahdostaan lähtenyt tuollaisiin hömppäohjelmiin, jotka näkyy yleisesti televisiossa ja netissä, niin itsepähän on julkisuutensa valinnut. Arvostelua aina tulee, oli sitten iso tai pieni julkkis, se pitää tiedostaa jo kun lähtee julkisuuteen vapaasta tahdostaan.

        Myös tuohon sarjaan lähteneiden tai ylipäätänsä mihin tahansa sarjaan tai vaikkapa Seiska-lehteen vapaaehtoisesti lähteneiden pitäisi kyllä itsekin tajuta, että lehdet mainostavat itse itseään ja ohjelmiaan esim. just Suomi24:lla ja onhan Suomi24 Allerin omistuksessa muutenkin.

        Eli yksittäin ihminen, joka ei ole julkkis, niin hänestä ei ole sopivaa puhua nimellä, varsinkaan koko nimellä. Sen sijaan julkkis, niin hänestä voi puhua ja kirjoittaa nimellä, pieni tai iso julkkis, ei sillä niin väliä, julkkis kuin julkkis. Sitä se teettää jos itse haluaa vapaaehtoisesti julkisuuteen, sori vaan.


      • Sulanutaloittaja

        Okei, tähän vain pyydän anteeksi kaikkien haukkujien puolesta ja sanon omasta puolestani etten todellakaan tarkoittanut mitään pahaa eikä ollut tarkoitus tuottaa pahaa mieltä tai loukata yksityisyyttä!!


    • joopajoopajoojoopajoopa

      On taas keskustelu lähtenyt käsistä, kuten aina. Nimettömänä on helppo huudella. Eiköhän "julkkiksia" ole nämä "hottikset", eikä heidän treffipartnerinsa. Paljon vastaavia ohjelmia, ei kyllä ole kovin paljoa julkisuudessa näkynyt jotain Napakympin sinkkuja :D Taas joku tuttu kateellinen kirjoittelee, kun ei ole omaa elämää.

      • jepsjeps_

        Kyseisen henkilön voi löytää myös Facebookista, Seiska-lehden sivuilta (monta profiilia ja kuvia kyseisen henkilön nimellä, Seiskan omistaa Aller Media kuten Suomi24:nkin, lisäksi hän on toiminut mallina Seiska-lehden tyyppisissä lehdissä ennen tuota Hottikset-ohjelmaa), PixPix-sivuilta, askfm-sivuilta voi kysyä kyseisen ihmisen elämästä mitä vain ja vastauksethan näkyvät sitten ihan kenelle vaan netissä, Youtubesta, iconosquare-sivuilta jne. jne. Runsaasti kuvia itsestään jne. Googlettamalla selviää, tosin osa varmasti poistettu ja tämän kirjoituksen jälkeen tottakai yrittää sitten poistaa osan, vai mitä=) Kyseinen ihminen on nimenomaan ollut julkisuudessa aikaisemmin tätä Hottikset-sarjaa ja oli linkittänyt treffiprofiilinsakin tuon askfm-sivuston, jossa häneltä voi kysyä mitä vain.

        En ole tippaakaan kateellinen, mutta aika kornilta kuulostaa, että ei halua julkisuutta jos itse sinne vapaaehtoisesti tuppautuu ja linkittelee omia kuviaan ympäri ämpäri somea ja kyllä, minullakin on oma elämä, en ole kiinnostunut Johannasta enkä myöskään ole aloittaja.


      • Johkuonhot

        Utelias stalkkaaja sä ainakin olet.


      • Johannavaan
        jepsjeps_ kirjoitti:

        Kyseisen henkilön voi löytää myös Facebookista, Seiska-lehden sivuilta (monta profiilia ja kuvia kyseisen henkilön nimellä, Seiskan omistaa Aller Media kuten Suomi24:nkin, lisäksi hän on toiminut mallina Seiska-lehden tyyppisissä lehdissä ennen tuota Hottikset-ohjelmaa), PixPix-sivuilta, askfm-sivuilta voi kysyä kyseisen ihmisen elämästä mitä vain ja vastauksethan näkyvät sitten ihan kenelle vaan netissä, Youtubesta, iconosquare-sivuilta jne. jne. Runsaasti kuvia itsestään jne. Googlettamalla selviää, tosin osa varmasti poistettu ja tämän kirjoituksen jälkeen tottakai yrittää sitten poistaa osan, vai mitä=) Kyseinen ihminen on nimenomaan ollut julkisuudessa aikaisemmin tätä Hottikset-sarjaa ja oli linkittänyt treffiprofiilinsakin tuon askfm-sivuston, jossa häneltä voi kysyä mitä vain.

        En ole tippaakaan kateellinen, mutta aika kornilta kuulostaa, että ei halua julkisuutta jos itse sinne vapaaehtoisesti tuppautuu ja linkittelee omia kuviaan ympäri ämpäri somea ja kyllä, minullakin on oma elämä, en ole kiinnostunut Johannasta enkä myöskään ole aloittaja.

        Vitsit menee hermo, kun ei tahdo toimia tä sivusto puhelimella ja jumittaa, kun koittaa kirjoittaa:( Oikeassa olet osittain juu. Tiedätpä paljon musta :o varmaan en ole ainoa joka käyttää/julkaisee somessa nykypäivänä: facebook, instagram, ask.fm mitä näitä nyt onkaan :) ainii mulla on kuule tinderkin. Ja voin kertoa että netistä olen pari kumppaniakin löytänyt, joten mitäs pahaa siinä sitten on :) Ja miksi menisin poistamaan yhtään mitään netistä? Plus googlehausta ei niin vain poistella, jotkut asiat on ja pysyy niin pitkään kunnes ne jonkun toisen taholta poistetaan. Olen enemmän esiintynyt mainoksissa ym ihan nimettömänä ja "nobodyna" koska näytteleminen kiinnostaa ja siitä saa rahaa. Kyllä itse ainakin näen päivittäin kaiken maailman salillla "tsekkaa mun bodyy" selfieitä somessa, nimenomaan itsensä näytille tuomista, enkä koe kuuluvani ko. kategoriaan itse, huom. ainakaan enää. Kyllä mäkin aikoinaan itseäni jaksoin kuvailla, epävarmana kehuja kalastellen! Mutta aina on ihmisiä jotka tykkää ja niitä jotka arvostelee. Tärkeintä on tehdä sitä minkä itse kokee hyväksi ja toki myös virheitä, jotka kuuluu elämään ja joista voi sitten taas oppia :)

        Pointtina oli ajatus, että joku tuttu tämän keskustelun aloittanut saadakseen aikaan mua mollaavan keskustelun. Ei ole ensimmäinen kerta ja aloittaja ollut kovin hiljainen. Jos joku oikeasti ollut tuota mieltä, sitten en vain ole tottunut tällaiseen, että oikeasti täällä joku tuntematon musta alkaisi kirjoittamaan. Ei itse aihe/keskustelu paha olekaan, lähinnä suivaannutti se, että taasko. Ja on varmaa tietoa, että tuttu kun tietyin väliajoin näitä tullut ja tietää musta aina kaiken. Monet kaverit tämän tietää mistä nyt puhun, pahoittelen jos aiemmin eksyin aiheesta.

        Mukavat illanjatkot! :)


      • takasivusta
        Johannavaan kirjoitti:

        Vitsit menee hermo, kun ei tahdo toimia tä sivusto puhelimella ja jumittaa, kun koittaa kirjoittaa:( Oikeassa olet osittain juu. Tiedätpä paljon musta :o varmaan en ole ainoa joka käyttää/julkaisee somessa nykypäivänä: facebook, instagram, ask.fm mitä näitä nyt onkaan :) ainii mulla on kuule tinderkin. Ja voin kertoa että netistä olen pari kumppaniakin löytänyt, joten mitäs pahaa siinä sitten on :) Ja miksi menisin poistamaan yhtään mitään netistä? Plus googlehausta ei niin vain poistella, jotkut asiat on ja pysyy niin pitkään kunnes ne jonkun toisen taholta poistetaan. Olen enemmän esiintynyt mainoksissa ym ihan nimettömänä ja "nobodyna" koska näytteleminen kiinnostaa ja siitä saa rahaa. Kyllä itse ainakin näen päivittäin kaiken maailman salillla "tsekkaa mun bodyy" selfieitä somessa, nimenomaan itsensä näytille tuomista, enkä koe kuuluvani ko. kategoriaan itse, huom. ainakaan enää. Kyllä mäkin aikoinaan itseäni jaksoin kuvailla, epävarmana kehuja kalastellen! Mutta aina on ihmisiä jotka tykkää ja niitä jotka arvostelee. Tärkeintä on tehdä sitä minkä itse kokee hyväksi ja toki myös virheitä, jotka kuuluu elämään ja joista voi sitten taas oppia :)

        Pointtina oli ajatus, että joku tuttu tämän keskustelun aloittanut saadakseen aikaan mua mollaavan keskustelun. Ei ole ensimmäinen kerta ja aloittaja ollut kovin hiljainen. Jos joku oikeasti ollut tuota mieltä, sitten en vain ole tottunut tällaiseen, että oikeasti täällä joku tuntematon musta alkaisi kirjoittamaan. Ei itse aihe/keskustelu paha olekaan, lähinnä suivaannutti se, että taasko. Ja on varmaa tietoa, että tuttu kun tietyin väliajoin näitä tullut ja tietää musta aina kaiken. Monet kaverit tämän tietää mistä nyt puhun, pahoittelen jos aiemmin eksyin aiheesta.

        Mukavat illanjatkot! :)

        En tunne sinua ja näin vain muutaman minuutin pätkän ohjelmasta missä ehkä juuri sinä olit. Mutta olettaen olevan sama henkilö, pidän sinua fiksumpana kuin niitä, jotka sinua arvostelee. Vaikutat mukavalta tyypiltä. Suomi on kuitenkin pieni maa ja jos jonkun ihmisen on suututtanut tietämättäänkin, asiat tulevat oudosti vastaan, vaikka sitten jossain netin ihmeellisissä sopukoissa. En ymmärrä sellaista katkeruutta, jota pitää suoltaa epäsuorasti tai suorasti ulos. Sellaista se vain on.
        Suosittelen muuten asentamaan kännykkääsi adblock plussan, niin toimii tämäkin sivusto paremmin. Myös muutkin. Ainoa miinus siinä että toimii vain kun langaton päällä, eikä 3/4g.


      • Johannataas
        takasivusta kirjoitti:

        En tunne sinua ja näin vain muutaman minuutin pätkän ohjelmasta missä ehkä juuri sinä olit. Mutta olettaen olevan sama henkilö, pidän sinua fiksumpana kuin niitä, jotka sinua arvostelee. Vaikutat mukavalta tyypiltä. Suomi on kuitenkin pieni maa ja jos jonkun ihmisen on suututtanut tietämättäänkin, asiat tulevat oudosti vastaan, vaikka sitten jossain netin ihmeellisissä sopukoissa. En ymmärrä sellaista katkeruutta, jota pitää suoltaa epäsuorasti tai suorasti ulos. Sellaista se vain on.
        Suosittelen muuten asentamaan kännykkääsi adblock plussan, niin toimii tämäkin sivusto paremmin. Myös muutkin. Ainoa miinus siinä että toimii vain kun langaton päällä, eikä 3/4g.

        Kiitos kommentistasi ja vinkistä :) itsellä ei mikään ihan uusin puhelinmalli, mutta yritetään :D


      • Aloittajataas

        Juu tähän totean että ei, emme tunne mistään, ihan nobody tyttönen olen melkein toiselta puolelta maata. Mutta siitä tuli "idea" keskusteluun kun istuttiin kaverin kanssa sohvalla ja olin juuri valittanut naisasioista ja letkauttanut etten koskaan löydä ketään itselle sopivaa. Sitten tuli tämä teidän osuus ohjelmasta ja kaveri kysyi "no entäs tuo" ja totesin vaan että menisin koska vain. :DD Mutta juu, puhtaasti siis ainakin täältä suunnasta ihan kehuvasta näkökulmasta oon puhunut ja sen takia ollut näin hiljainen kun mulla ei täällä mitään tunnuksia ole, silloi tällöin vaan surffailen :)


    • näpitirti

      No pokkaa ainakin, puristelee treffikaverin rintoja...mitenkähän ton kanssa on, ihan omasta mielestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe