Ylläpito hereille!

herätkääypt

Alkaa ihan tosissaan vituttamaan kun puolet palstan viesteistä on tota ihme copypaste-saarnaajien saishea siitä kuinka "jumala on rikollista, kirkko on rikollista, koko maailma ja kaikkeus yhtä rikosta" sekä samoja linkkejä monta kertaa välissä joihinkin yli 10 vuotta vanhoihin kirkkojuttuihin tai muihin turhuuksiin.

Sitä ihminen haluaa ihan asiallista keskustelua uskonnosta, rippikoulusta sekä protuleireistä mutta foorumi täynnä tällaista saishea. Copypaste-saarnaajan tunnistaa tällaisesta tyylistä:

"JEESUS EI KÄSKENYT KASTAA KETÄÄN, LAPSIAKAAN, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN HERRAA JA SEN HARRA JUMALIA USKOMAAN!

JEESUS SIUNASI LAPSIA JA TOISIN LAPSIA KOHETLEVILLE SAMASSA TILAISUUDESS JEESUS ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET."

Agressiivista, paljon copypastea käyttävää, joka toinen sana on rikosta ja raiskausta sekä linkkejä uskontunnustuksiin, lakiteksteihin tai vanhoihin uutisiin! Eli herätkää foorumilaiset sekä muut ja ilmottakaa näistä nyt jollain tasolla ylläpidolle! Jos kristityistä levitetään tällaista kuvaa ympäri nettiä niin ei ihme että meitä pidetään jonain saamarin hihhuleina! Haluamme asiallisen Rippikoulu- ja Protuleiripalstan, emme mitään copypastesaarnaajien valtaamaa paskaa!

35

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vkdkewwk

      TARKOITTATKO, ETTÄ TEILLE ON ANNETTU VÄÄRÄÄ TODISTUSTA?

      VAI

      VITUTTAAKO SINUA TOTUUDET JOITA ET USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEN YMMÄRRÄ?

      Tämä keskustelu forum ei ole VAIN kirkon ja sen rikollisuuden keskustelu paikka vaan toistaiseksi SANAN VAPAUDEN JA MIELIPIDE VAPAUDEN OIKEUDESTA NAUTTIVIENKIN KIRJOITUKSILLE TARKOITETTU FORUM.

      • ölkjhgyftre

        KORJAUS, JOTTA YMMÄRTÄISIT:

        "KALTAISEN YMMÄRRÄ"

        TULEE OLLA:
        "KALTAISENA ET YMMÄRRÄ"


      • jumala on heikko minun (helvetin hallitsijan) rinnalla. toisin sanoen minä olen teidän rakkaan jumalanne kiusaaja.


      • LOLIHENTAI kirjoitti:

        jumala on heikko minun (helvetin hallitsijan) rinnalla. toisin sanoen minä olen teidän rakkaan jumalanne kiusaaja.

        ja kuka haluu olla kiusattujen puolella. ei kukaan. joten liittykää minuun koska helvetissä on aina bileet.


    • udjej2l

      Joudun poistumaan tietokoneelta
      mutta
      jos sinulla on aikaa niin vastaan kysymyksiin:

      Voisiko joku ystävällisesti kertoa, millä nimellä, ihmisyydestään lupunutta voi kutsua rehellisesti, häntä loukkaamatta?

      -----

      HUOMAA:
      aivopesty uskovaiset ovat tällaisiksi itsensä tunnustaneet:
      -järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      -Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      SIIS KRISTITTY ON MYÖS IKUISESTI SYNTINEN/RIKOLLINEN
      JA
      ARMON JAKAMINEN ON VAIN JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUS
      vaikka eksyttävät uskomaan että Jeesus on pelastanut:

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"

      EKSYTTÄJIEN VALHEISTA:
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
      "Kiva kun olit tarkkana
      teuta 13.11.2010 14:18
      Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
      Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.

      HUOM!
      Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      MIHIN USKOVAISET TARVITSEVAT JUMALAA???
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
      "teuta
      8.8.2012 00:24
      Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

      "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
      TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
      On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
      se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
      voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
      raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
      kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
      saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
      örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
      -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
      teuta.
      21.8.2012 14:29
      Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
      olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

      PEDOFIILI rikollisten SUOJELEMINEN ON SUOMEN LAIN VASTAISTA RIKOLLISUUTTA vaikka sen kekisivät Jumalasta, Jeesuksesta ja ihmisyydestä luopuneet rikolliset kristityt JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELEMALLA:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
      "teuta
      21.6.2011 18:31
      KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
      KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
      AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
      SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
      HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
      JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

      Mitkä näistä rikollisuuden herra jumalan ja sitä noudatavat uskovaiset uskoo JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMIKSI KÄSKYIKSI?

      Mielestäni tämä ei ole IHMISTEN jumalan käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      IHMISTEN JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN HISTORIAA:
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Se, että kristitty on ikuinen rikollinen
      ei tarkoita, että IHMISET olisivat rikollisia!
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html

    • udjej2l

      Joudun poistumaan tietokoneelta
      mutta
      jos sinulla on aikaa niin vastaan kysymyksiin:

      Voisiko joku ystävällisesti kertoa, millä nimellä, ihmisyydestään lupunutta voi kutsua rehellisesti, häntä loukkaamatta?

      -----

      HUOMAA:
      aivopesty uskovaiset ovat tällaisiksi itsensä tunnustaneet:
      -järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'
      Ymmärtämättömyydenne:
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      -Ihmisyydestänne luopuminen:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      SIIS KRISTITTY ON MYÖS IKUISESTI SYNTINEN/RIKOLLINEN
      JA
      ARMON JAKAMINEN ON VAIN JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUS
      vaikka eksyttävät uskomaan että Jeesus on pelastanut:

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"

      EKSYTTÄJIEN VALHEISTA:
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
      "Kiva kun olit tarkkana
      teuta 13.11.2010 14:18
      Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
      Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.

      HUOM!
      Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      MIHIN USKOVAISET TARVITSEVAT JUMALAA???
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
      "teuta
      8.8.2012 00:24
      Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

      "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
      TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
      On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
      se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
      voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
      raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
      kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
      saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
      örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
      -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
      teuta.
      21.8.2012 14:29
      Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
      olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

      PEDOFIILI rikollisten SUOJELEMINEN ON SUOMEN LAIN VASTAISTA RIKOLLISUUTTA vaikka sen kekisivät Jumalasta, Jeesuksesta ja ihmisyydestä luopuneet rikolliset kristityt JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELEMALLA:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
      "teuta
      21.6.2011 18:31
      KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
      KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
      AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
      SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
      HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
      JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

      Mitkä näistä rikollisuuden herra jumalan ja sitä noudatavat uskovaiset uskoo JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMIKSI KÄSKYIKSI?

      Mielestäni tämä ei ole IHMISTEN jumalan käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      IHMISTEN JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN HISTORIAA:
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Se, että kristitty on ikuinen rikollinen
      ei tarkoita, että IHMISET olisivat rikollisia!
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html

    • toinen_saarnaaja

      Evankeliumin sanoma ei ole millään tavalla rikollista! Sekä vielä tähän rikollisuusasiaan sanon että Suomen ja Jumalan laki ovat kaksi ihan eri asiaa keskenään. Jumalan lain mukaan meidän syntimme ovat anteeksiannettuja, vaikkakin Suomen laissa saamme ihan rangaistuksia esimerkiksi lasten raiskaamisesta, koska sillä halutaan pitää järjestys!

      Mutta aloittaja on sikäli oikeassa, että monet nuoret tulevat tälle palstalle keskustelemaan nimenomaan Ripari- ja protuasioista, ja haluavat keskustella nimenomaan niistä. Suomi24:sella on ihan erikseen olemassa myös Fundamentalismi-palsta, jonne voisi myös perustaa ihan oman meluamispalstan.

      Eikä riparitkaan ole millään tavalla rikollisia, sillä Jumalahan meitä on nimenomaan käskenyt uskontoansa levittämään eikä lasta voi "aivopestä" uskomaan Jumalaa jos hän ei sitä halua! Eli tässä ei ole kysymys mistään rikollisesta vaan silkasta kristinuskon levittämisestä!

      Lisäksi, copypastesaarnaus vastaa kahdella tavalla syitä ilmiantaa viesti ylläpidolle: viestinne ovat massapostituksia, sekä eivät millään tavalla liity itse aiheeseen. Lisäksi, vaikka jatkaisitte tuota, se ei saa ihmisiä kääntymään kantaanne vaan se ainoastaan tekee heistä agressiivisempia. Tosin jos haluatte jatkaa tuota, suosittelen teitä tekemään tuolle ihan oman palstan josta ihmiset voivat sitten halutessaan lukea niitä juttuja yhteen koottuna.

      Mutta mukavaa päivänjatkoa, ja toivottavasti kantamme tuli selväksi :)!

      • Väsyttää

        "eikä lasta voi "aivopestä" uskomaan Jumalaa jos hän ei sitä halua!"
        Onnea, olet nyt virallisesti idiootti :)


      • LKJHGYTFRE

        Evankeliumin sanoma ei ole millään tavalla rikollista!
        #luder/lutheria ja hänen herraa jumaloiminen JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN ON RIKOLLISTA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTA. JA SE RIKOLLISUUS ON HISTARIALLAAN TODISTANUT ETTÄ TOTUUS ON NIIN KUIN KIRJOITIN.#
        Sekä vielä tähän rikollisuusasiaan sanon että Suomen ja Jumalan laki ovat kaksi ihan eri asiaa keskenään.
        #USKOT SOPASKAA! KAIKKISSA MAAILMAN NK. SIVITYNEIDEN KANSOJEN/VALTIOIDEN PERUSTUSLAKI PERUSTUU JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMAAN LAKIIN JOTEN ANNAT VÄÄRÄÄ TODISTUSTA.
        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN#

        Jumalan lain mukaan meidän syntimme ovat anteeksiannettuja, vaikkakin Suomen laissa saamme ihan rangaistuksia esimerkiksi lasten raiskaamisesta, koska sillä halutaan pitää järjestys!
        #TÖRKEÄ VALE! JO MOOSEKSEN AJOILTA ON JUMALAN LAKI OLLUT VOIMASSA JA SEN LAIN NOUDATTAMISESTA EI kristittyjäkään VAPAUDETTU: JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan;
        "7:19 Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä.
        Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"
        luder/lutheria jumaloivat järjettömät ja ymmärtämättömät ovat eksytettyjä uskomaan saatanallisuuden rikollisuuden oppeja:
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä' ((perisyntisiä rikollisia))
        SIIS LAKEJA ON SÄÄDETTY, MUTTA saatanaa ja sen herra jumalia jumaloivat OVAT EKSYTETTYJÄ AIVOPESTYJÄ RIKOLLISIA, LAIN RIKKOJIA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        luder/lutheria herroineen jumaloivat OVAT USKOLLAAN, USKONTUNNUSTUKSELLAAN, RIKOLLISUUDELLAAN JNE ITSE ITSENSÄ TUOMINNEET:
        ("USKO" = TOTELLA; NOUDATTAA)
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan;
        3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, (TOTTELE), se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"#

        Mutta aloittaja on sikäli oikeassa, että monet nuoret tulevat tälle palstalle keskustelemaan nimenomaan Ripari- ja protuasioista, ja haluavat keskustella nimenomaan niistä. Suomi24:sella on ihan erikseen olemassa myös Fundamentalismi-palsta, jonne voisi myös perustaa ihan oman meluamispalstan.
        #KUTEN JO KIRJOITIN NIIN TÄMÄ PALSTA EI OLE VAIN KIRKONJA SEN PAPISTON JA HEITÄ USKOVIEN RIKOLLISUUDEN PALSTA VAAN JOKAINEN JOLLA ON IHMIS OIKEUDET OVAT OIKEUDETTUJA KIRJOITTAMAAN TÄNNE, VALITETTAVASTI MYÖS RIKOLLISET.:
        Sinikka-pappi kirjoitti: "Jeesuskin sanoi kaikkien tunnistavan meidät hänen opetuslapsikseen, jos rakastamme toisiamme." JEESUS EI TARKOITTANUT "MEIDÄT" ILMAISULLA USKONTUNNUSTUKSESSAAN JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA JÄRJETTÖMIÄ! #

        Eikä riparitkaan ole millään tavalla rikollisia, sillä Jumalahan meitä on nimenomaan käskenyt uskontoansa levittämään eikä lasta voi "aivopestä" uskomaan Jumalaa jos hän ei sitä halua! Eli tässä ei ole kysymys mistään rikollisesta vaan silkasta kristinuskon levittämisestä!
        #JOS SINUA EI OLE AIVOPESTY, NIIN OLET SYNTYNYT SAATANAN LAPSEKSE HÄNEN KALTAISENA! USKONTUNNUSTUKSESTA SELVIÄÄ TARKALLEEN, ETTÄ SE ON YKSI AIVOPESUN SAATANALLISIN IHMISYYDEN VASTAINEN TUNNUSTUS JOTA EIVÄT EDES KAIKKI SEN ANTANEET EDES (JÄRJETTÖMINÄ) OLE YMMÄRTÄNEET ANTANEENSA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12961254#comment-73834416
        "evita-
        20.11.2014 10:58
        Tuo edellä mainittusi EI OLE, luterilaisen kirkon uskontunnustus. Tuo on sinun oma vääristelemäsi ja sepustus Jumalan kymmenestä käskystä ja niiden selityksistä."
        ELI NOINKIN VOI JÄRJETTÖMYYS TULLA ESIIN!#

        Lisäksi, copypastesaarnaus vastaa kahdella tavalla syitä ilmiantaa viesti ylläpidolle: viestinne ovat massapostituksia, sekä eivät millään tavalla liity itse aiheeseen.
        #EN OLE KOSKAAN KIELTÄNYT, ETTENKÖ TOTUUTTA OLE USEAAN OTTEESEEN JOUTUNUT ESIIN LAITTAMAAN, MUTTA JOKA KERTA SEN TOTUUTTA PUOLUSTAN REHELLISESTI KUN UUSIA EPÄREHELLISIÄ, JOPA RIKOLLISIA ASTUU ESIIN VALEHTELEMAAN.
        EI OLE MINUN VIKA, ETTÄ ON VAIN YKSI JUMALAN JA JEESUKSEN TOTUUS MUTTA EKSYTYTTJEN, YLI 3500 LAHKOISSA MAAILMASSA MELKEIN YHTÄ MONTA SAATANALLISUUDEN epäjumalan SOPASKAA JOIHIN MONET OVAT EKSYTETTYJÄ USKOMAAN!!!#

        JATKUU....


      • vkjhydcoijo
        LKJHGYTFRE kirjoitti:

        Evankeliumin sanoma ei ole millään tavalla rikollista!
        #luder/lutheria ja hänen herraa jumaloiminen JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN ON RIKOLLISTA VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMISTA. JA SE RIKOLLISUUS ON HISTARIALLAAN TODISTANUT ETTÄ TOTUUS ON NIIN KUIN KIRJOITIN.#
        Sekä vielä tähän rikollisuusasiaan sanon että Suomen ja Jumalan laki ovat kaksi ihan eri asiaa keskenään.
        #USKOT SOPASKAA! KAIKKISSA MAAILMAN NK. SIVITYNEIDEN KANSOJEN/VALTIOIDEN PERUSTUSLAKI PERUSTUU JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMAAN LAKIIN JOTEN ANNAT VÄÄRÄÄ TODISTUSTA.
        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN#

        Jumalan lain mukaan meidän syntimme ovat anteeksiannettuja, vaikkakin Suomen laissa saamme ihan rangaistuksia esimerkiksi lasten raiskaamisesta, koska sillä halutaan pitää järjestys!
        #TÖRKEÄ VALE! JO MOOSEKSEN AJOILTA ON JUMALAN LAKI OLLUT VOIMASSA JA SEN LAIN NOUDATTAMISESTA EI kristittyjäkään VAPAUDETTU: JEESUKSEN EVANKELIUMIA Johanneksen mukaan;
        "7:19 Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä.
        Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"
        luder/lutheria jumaloivat järjettömät ja ymmärtämättömät ovat eksytettyjä uskomaan saatanallisuuden rikollisuuden oppeja:
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä' ((perisyntisiä rikollisia))
        SIIS LAKEJA ON SÄÄDETTY, MUTTA saatanaa ja sen herra jumalia jumaloivat OVAT EKSYTETTYJÄ AIVOPESTYJÄ RIKOLLISIA, LAIN RIKKOJIA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        luder/lutheria herroineen jumaloivat OVAT USKOLLAAN, USKONTUNNUSTUKSELLAAN, RIKOLLISUUDELLAAN JNE ITSE ITSENSÄ TUOMINNEET:
        ("USKO" = TOTELLA; NOUDATTAA)
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan;
        3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, (TOTTELE), se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"#

        Mutta aloittaja on sikäli oikeassa, että monet nuoret tulevat tälle palstalle keskustelemaan nimenomaan Ripari- ja protuasioista, ja haluavat keskustella nimenomaan niistä. Suomi24:sella on ihan erikseen olemassa myös Fundamentalismi-palsta, jonne voisi myös perustaa ihan oman meluamispalstan.
        #KUTEN JO KIRJOITIN NIIN TÄMÄ PALSTA EI OLE VAIN KIRKONJA SEN PAPISTON JA HEITÄ USKOVIEN RIKOLLISUUDEN PALSTA VAAN JOKAINEN JOLLA ON IHMIS OIKEUDET OVAT OIKEUDETTUJA KIRJOITTAMAAN TÄNNE, VALITETTAVASTI MYÖS RIKOLLISET.:
        Sinikka-pappi kirjoitti: "Jeesuskin sanoi kaikkien tunnistavan meidät hänen opetuslapsikseen, jos rakastamme toisiamme." JEESUS EI TARKOITTANUT "MEIDÄT" ILMAISULLA USKONTUNNUSTUKSESSAAN JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA JÄRJETTÖMIÄ! #

        Eikä riparitkaan ole millään tavalla rikollisia, sillä Jumalahan meitä on nimenomaan käskenyt uskontoansa levittämään eikä lasta voi "aivopestä" uskomaan Jumalaa jos hän ei sitä halua! Eli tässä ei ole kysymys mistään rikollisesta vaan silkasta kristinuskon levittämisestä!
        #JOS SINUA EI OLE AIVOPESTY, NIIN OLET SYNTYNYT SAATANAN LAPSEKSE HÄNEN KALTAISENA! USKONTUNNUSTUKSESTA SELVIÄÄ TARKALLEEN, ETTÄ SE ON YKSI AIVOPESUN SAATANALLISIN IHMISYYDEN VASTAINEN TUNNUSTUS JOTA EIVÄT EDES KAIKKI SEN ANTANEET EDES (JÄRJETTÖMINÄ) OLE YMMÄRTÄNEET ANTANEENSA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12961254#comment-73834416
        "evita-
        20.11.2014 10:58
        Tuo edellä mainittusi EI OLE, luterilaisen kirkon uskontunnustus. Tuo on sinun oma vääristelemäsi ja sepustus Jumalan kymmenestä käskystä ja niiden selityksistä."
        ELI NOINKIN VOI JÄRJETTÖMYYS TULLA ESIIN!#

        Lisäksi, copypastesaarnaus vastaa kahdella tavalla syitä ilmiantaa viesti ylläpidolle: viestinne ovat massapostituksia, sekä eivät millään tavalla liity itse aiheeseen.
        #EN OLE KOSKAAN KIELTÄNYT, ETTENKÖ TOTUUTTA OLE USEAAN OTTEESEEN JOUTUNUT ESIIN LAITTAMAAN, MUTTA JOKA KERTA SEN TOTUUTTA PUOLUSTAN REHELLISESTI KUN UUSIA EPÄREHELLISIÄ, JOPA RIKOLLISIA ASTUU ESIIN VALEHTELEMAAN.
        EI OLE MINUN VIKA, ETTÄ ON VAIN YKSI JUMALAN JA JEESUKSEN TOTUUS MUTTA EKSYTYTTJEN, YLI 3500 LAHKOISSA MAAILMASSA MELKEIN YHTÄ MONTA SAATANALLISUUDEN epäjumalan SOPASKAA JOIHIN MONET OVAT EKSYTETTYJÄ USKOMAAN!!!#

        JATKUU....

        JATKOA....

        Lisäksi, vaikka jatkaisitte tuota, se ei saa ihmisiä kääntymään kantaanne vaan se ainoastaan tekee heistä agressiivisempia.
        #NIINPÄ! USKOSSA herra jumaliin USKOVAISET OVAT NIIN AGRESSIIVISIA, ETTÄ herra jumalaa edustavan käskystä, OLETTE JÄRJETTÖMINÄ VALMIITA RAAHAAMAAN OMAT LAPSET NOITAROVIOILLE TAPETTAVAKSI JOS herra jumalan edustaja käskee! TUTKI SAATANALLISUUDENNE HISTORIALLISIA TOTUUKSIA! EI OLE VIELÄ KULUNUT 100-VUOTTA, KUN luder/lutheria JUMALOIVAT TAPPOIVAT IHMISIÄ JA OMIA USKOVAISIA VAIKKA SE "ÄLÄ TAPA" KÄSKY ON KORISTEENA luder/lutherin katekismuksessakin JONKA OPPEJA TEILLE OPETETAAN NIIN OLETTE SILTI VALMIIT NIIN ITSE RIKKOMAAN SAATANALLA PALVELUKSIA TEHDEN.#

        Tosin jos haluatte jatkaa tuota, suosittelen teitä tekemään tuolle ihan oman palstan josta ihmiset voivat sitten halutessaan lukea niitä juttuja yhteen koottuna.
        #JOS OLET uskontunnustuksen ANTANUT, NIIN V.....TUILET IHMISILLÄ USKOEN ETTÄ ITSEKKIN OLET IHMINEN VAIKKA OLISIT SIITÄ USKONTUNNUSTUKSESSA LOUPUNUT:
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä' ((perisyntisiä rikollisia))#

        Mutta mukavaa päivänjatkoa, ja toivottavasti kantamme tuli selväksi :)!
        #KYLLÄ KANTASI TULI SELVILLE JA TODELLINEN herrasi.
        MUTTA
        eipä sinulla olettu Jumalan ja Jeesuksen oppien mukaisia näyttöjä vaikka arvostelet totuuksia!
        Mieti näitä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        JOS JA KUN, ON JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNUT NIIN SE TULEE MYÖS TUNNUSTAA EIKÄ KIEROILLA KUIN PARATIISIN KÄÄRME!

        AIVOPESIJÄNNE EIVÄT SAA EDES JEESUKSEN EVANKELIMIA SAARNATA TAI OPETTAA JA TE AIVOPESTYINÄ JÄRJETTÖMINÄ USKOTTE HEIDÄN VALHEISIIN.... SITTEN KEHTAATTE VÄITTÄÄ, ETTEI TEITÄ OLE AIVOPESTY!!!
        FAKTAA:
        KUKAAN EI OLE SYNTYNYT USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISENA JEESUKSEN ANTAMAN TIEDON MUKAAN. SIUNATESSAAN LAPSIA, JEESUS OPETTI LAPSISTA, ETTÄ "SEN KALTAISTEN ON TAIVASTEN VALTAKUNTA" JA SE MEKITSEE SITÄ, ETTÄ LAPSET OVAT JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA kunnes he luopuvat JUMALASTA ja ihmisyydestää, järjestään ja ymmärryksestään;
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        jk.
        jos jatkat asiallista linjaa, niin laita näyttöä kantasi tueksi.
        tähän astiset väitteesi eivät perustu Jumalan, Jeesuksen ja ihmisyyteen kuuluviin faktoihin vaan uskoon ja uskomuksiin jotka kuuluvat saatanallisuuteen ei JUMALALLISUUDEN TIETOUTEEN JA YMMÄRRYKSEEN.


      • eeicidldle
        Väsyttää kirjoitti:

        "eikä lasta voi "aivopestä" uskomaan Jumalaa jos hän ei sitä halua!"
        Onnea, olet nyt virallisesti idiootti :)

        *hymy*
        minäkin tunnen joskus vilpitöntä tahtoa olle rehellinen

        mutta

        sinä olit minua rehellisempi näin:
        "Onnea, olet nyt virallisesti idiootti :)"
        todiste tässä uskontunnustuksen selvyydessä jota uskovainen ei ymmärrä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        NOIN LYHYESTI ON "virallinen idiootti" itse ilmeisesti sen jo tunnustanut mutta ei ymmärrä millainen on! Säälittävää raukkaa ei voi sääliä!!!!

        tosin, vaikka en olekkaan niin rehellinen kuin sinä niin tunnen samoin mutta omalla tavallani kunnioitan hulluja, järjettömiä, aivopestyjä, raukkuja jne koska uskolliset sellaiset ovat tavallaan itse eläviä esimerkkejä siitä, että aivopesu perkelee toimmii heissä ja heitä aivopesevissä näinkin...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon noudattaa kirkon lakia ja järjestystä sekä palvella alttiisti seurakuntaa ja sanankuulijoita. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        SIIS JUMALAN PALVELEMISEN TAHTO JÄÄ POIS KOKONAISUUDESSAAN TÄSSÄ KOHDASSA PAPPISLUPAUSTA JA KOKONAISUUDESSAAN MUUTTUU herra jumalan TAHTON NOUDATTAMISEKSI:
        "ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa...."
        JUMALA JA JEESUS EI OLE ASETTANEEN rikollisuuden kristityjen herraa ja sen herra jumalaa nimeltää luder/lutheria jumalaksi vaan sen teki saatanaa jumalanaan palvelevat, tässä näyttöä:

        "1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
        Siis saatanan enkeleitä ei ole JUMALAN JA JEESUKSEN VALTAKUNNASSA eikä "Herraa" (saatanaa) joten paavali oli saatanan palvelija ja EI SAANUT EROA saatanastaan joka on rikollisen kristinuskon herra ; herra jumalineen (esim. luderluther).

        Jeesus evankeliumeissaan on varoittanut, mm tuollaisista mm näin:
        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan;20:
        45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        JOTEN PAPPISLUPAUKSEN antaneet ovat tietoisesti väärää todistusta jakavien eksyttäjiä, aivopesu ammattilaisia itse itsensä tuominneita!
        MUTTA EIVÄTPÄ OPETA RIPPIKOULUISSA; NOIN JEESUKSEN OPETTANEEN!!!
        Toisille kirkoissa paasaavat synneistä jne mutta itse pääsyntisinä ovat saarnapönttöjen sontaluukkuja valheineen USKONTUNUSTUKSEN KALTAISINA JA PAPPISLUPAUKSEN herralle ja sen herra jumalilleen ANTANEINÄ "LEIPÄ MEITÄ VALEHTELIJOITA ELÄTTÄÄ" JA SEURAKUNTA MAKSAA SUURIMILLE OIKEIN ÖKY-ASUNTOJA vaikka seurakuntalaisissa olis asunnottomia.... lähimmäisen raukkaudella on rajansa =)


      • kbihpojiewjg
        Väsyttää kirjoitti:

        "eikä lasta voi "aivopestä" uskomaan Jumalaa jos hän ei sitä halua!"
        Onnea, olet nyt virallisesti idiootti :)

        Tai "voi" muttei näitä tapoja Suomessa juurikaan harrasteta.


      • hgfdsa

        ###
        Evankeliumin sanoma ei ole millään tavalla rikollista! Sekä vielä tähän rikollisuusasiaan sanon että Suomen ja Jumalan laki ovat kaksi ihan eri asiaa keskenään. Jumalan lain mukaan meidän syntimme ovat anteeksiannettuja, vaikkakin Suomen laissa saamme ihan rangaistuksia esimerkiksi lasten raiskaamisesta, koska sillä halutaan pitää järjestys!
        ###

        Kaikkien sivistyneiden maiden Perustuslaki perustuu Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain sanaan!
        Se
        että rikollisuus uskoo voivansa asettaa itsensä Lakien yläpuolella on selvää rikollisuuden saatanallisuutta.

        Joten opetat / koulutat rikollisia opeillasi.

        Toivottavasti nettipoliisi on rekisteröinyt sinut listalle jossa kukoistat yhteiskunnalle vaarallisena....

        Tähän selvyyteen se on saarnaajankin tyydyttävä SILLÄ nk. uskovapautta koskeva LAKI ei anna oikeutta rikkoa toisia Lakeja.

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Suomen perustuslaki
        Katso tekijänoikeudellinen huomautus käyttöehdoissa.

        Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty valtiopäiväjärjestyksen 67 §:ssä määrätyllä tavalla, säädetään:

        1 luku
        Valtiojärjestyksen perusteet

        1 §
        Valtiosääntö
        Suomi on täysivaltainen tasavalta.
        Suomen valtiosääntö on vahvistettu tässä perustuslaissa. Valtiosääntö turvaa ihmisarvon loukkaamattomuuden ja yksilön vapauden ja oikeudet sekä edistää oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa.
        Suomi osallistuu kansainväliseen yhteistyöhön rauhan ja ihmisoikeuksien turvaamiseksi sekä yhteiskunnan kehittämiseksi. Suomi on Euroopan unionin jäsen. (4.11.2011/1112)

        2 §
        Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate
        Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.
        Kansanvaltaan sisältyy yksilön oikeus osallistua ja vaikuttaa yhteiskunnan ja elinympäristönsä kehittämiseen.
        Julkisen vallan käytön tulee perustua lakiin. Kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.

        3 §
        Valtiollisten tehtävien jako ja parlamentarismi
        Lainsäädäntövaltaa käyttää eduskunta, joka päättää myös valtiontaloudesta.
        Hallitusvaltaa käyttävät tasavallan presidentti sekä valtioneuvosto, jonka jäsenten tulee nauttia eduskunnan luottamusta.
        Tuomiovaltaa käyttävät riippumattomat tuomioistuimet, ylimpinä tuomioistuimina korkein oikeus ja korkein hallinto-oikeus.

        4 §
        Valtakunnan alue
        Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa ilman eduskunnan suostumusta.

        5 §
        Suomen kansalaisuus
        Suomen kansalaisuus saadaan syntymän ja vanhempien kansalaisuuden perusteella sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään. Kansalaisuus voidaan myöntää laissa säädetyin edellytyksin myös ilmoituksen tai hakemuksen perusteella.
        Suomen kansalaisuudesta voidaan vapauttaa vain laissa säädetyillä perusteilla ja sillä edellytyksellä, että henkilöllä on tai hän saa toisen valtion kansalaisuuden.

        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        7 §
        Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen

        Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.
        Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti.
        Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.

        8 §
        Rikosoikeudellinen laillisuusperiaate
        Ketään ei saa pitää syyllisenä rikokseen eikä tuomita rangaistukseen sellaisen teon perusteella, jota ei tekohetkellä ole laissa säädetty rangaistavaksi. Rikoksesta ei saa tuomita ankarampaa rangaistusta kuin tekohetkellä on laissa säädetty.


      • jhuygtre
        hgfdsa kirjoitti:

        ###
        Evankeliumin sanoma ei ole millään tavalla rikollista! Sekä vielä tähän rikollisuusasiaan sanon että Suomen ja Jumalan laki ovat kaksi ihan eri asiaa keskenään. Jumalan lain mukaan meidän syntimme ovat anteeksiannettuja, vaikkakin Suomen laissa saamme ihan rangaistuksia esimerkiksi lasten raiskaamisesta, koska sillä halutaan pitää järjestys!
        ###

        Kaikkien sivistyneiden maiden Perustuslaki perustuu Jumalan ja Jeesuksen antaman Lain sanaan!
        Se
        että rikollisuus uskoo voivansa asettaa itsensä Lakien yläpuolella on selvää rikollisuuden saatanallisuutta.

        Joten opetat / koulutat rikollisia opeillasi.

        Toivottavasti nettipoliisi on rekisteröinyt sinut listalle jossa kukoistat yhteiskunnalle vaarallisena....

        Tähän selvyyteen se on saarnaajankin tyydyttävä SILLÄ nk. uskovapautta koskeva LAKI ei anna oikeutta rikkoa toisia Lakeja.

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Suomen perustuslaki
        Katso tekijänoikeudellinen huomautus käyttöehdoissa.

        Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty valtiopäiväjärjestyksen 67 §:ssä määrätyllä tavalla, säädetään:

        1 luku
        Valtiojärjestyksen perusteet

        1 §
        Valtiosääntö
        Suomi on täysivaltainen tasavalta.
        Suomen valtiosääntö on vahvistettu tässä perustuslaissa. Valtiosääntö turvaa ihmisarvon loukkaamattomuuden ja yksilön vapauden ja oikeudet sekä edistää oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa.
        Suomi osallistuu kansainväliseen yhteistyöhön rauhan ja ihmisoikeuksien turvaamiseksi sekä yhteiskunnan kehittämiseksi. Suomi on Euroopan unionin jäsen. (4.11.2011/1112)

        2 §
        Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate
        Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.
        Kansanvaltaan sisältyy yksilön oikeus osallistua ja vaikuttaa yhteiskunnan ja elinympäristönsä kehittämiseen.
        Julkisen vallan käytön tulee perustua lakiin. Kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.

        3 §
        Valtiollisten tehtävien jako ja parlamentarismi
        Lainsäädäntövaltaa käyttää eduskunta, joka päättää myös valtiontaloudesta.
        Hallitusvaltaa käyttävät tasavallan presidentti sekä valtioneuvosto, jonka jäsenten tulee nauttia eduskunnan luottamusta.
        Tuomiovaltaa käyttävät riippumattomat tuomioistuimet, ylimpinä tuomioistuimina korkein oikeus ja korkein hallinto-oikeus.

        4 §
        Valtakunnan alue
        Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa ilman eduskunnan suostumusta.

        5 §
        Suomen kansalaisuus
        Suomen kansalaisuus saadaan syntymän ja vanhempien kansalaisuuden perusteella sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään. Kansalaisuus voidaan myöntää laissa säädetyin edellytyksin myös ilmoituksen tai hakemuksen perusteella.
        Suomen kansalaisuudesta voidaan vapauttaa vain laissa säädetyillä perusteilla ja sillä edellytyksellä, että henkilöllä on tai hän saa toisen valtion kansalaisuuden.

        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        7 §
        Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen

        Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.
        Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti.
        Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.

        8 §
        Rikosoikeudellinen laillisuusperiaate
        Ketään ei saa pitää syyllisenä rikokseen eikä tuomita rangaistukseen sellaisen teon perusteella, jota ei tekohetkellä ole laissa säädetty rangaistavaksi. Rikoksesta ei saa tuomita ankarampaa rangaistusta kuin tekohetkellä on laissa säädetty.

        9 §
        Liikkumisvapaus
        Suomen kansalaisella ja maassa laillisesti oleskelevalla ulkomaalaisella on vapaus liikkua maassa ja valita asuinpaikkansa.
        Jokaisella on oikeus lähteä maasta. Tähän oikeuteen voidaan lailla säätää välttämättömiä rajoituksia oikeudenkäynnin tai rangaistuksen täytäntöönpanon varmistamiseksi taikka maanpuolustusvelvollisuuden täyttämisen turvaamiseksi.
        Suomen kansalaista ei saa estää saapumasta maahan, karkottaa maasta eikä vastoin tahtoaan luovuttaa tai siirtää toiseen maahan. Lailla voidaan kuitenkin säätää, että Suomen kansalainen voidaan rikoksen johdosta tai oikeudenkäyntiä varten taikka lapsen huoltoa tai hoitoa koskevan päätöksen täytäntöönpanemiseksi luovuttaa tai siirtää maahan, jossa hänen ihmisoikeutensa ja oikeusturvansa on taattu. (24.8.2007/802)
        Ulkomaalaisen oikeudesta tulla Suomeen ja oleskella maassa säädetään lailla. Ulkomaalaista ei saa karkottaa, luovuttaa tai palauttaa, jos häntä tämän vuoksi uhkaa kuolemanrangaistus, kidutus tai muu ihmisarvoa loukkaava kohtelu.

        10 §
        Yksityiselämän suoja
        Jokaisen yksityiselämä, kunnia ja kotirauha on turvattu. Henkilötietojen suojasta säädetään tarkemmin lailla.
        Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton.
        Lailla voidaan säätää perusoikeuksien turvaamiseksi tai rikosten selvittämiseksi välttämättömistä kotirauhan piiriin ulottuvista toimenpiteistä. Lailla voidaan säätää lisäksi välttämättömistä rajoituksista viestin salaisuuteen yksilön tai yhteiskunnan turvallisuutta taikka kotirauhaa vaarantavien rikosten tutkinnassa, oikeudenkäynnissä ja turvallisuustarkastuksessa sekä vapaudenmenetyksen aikana.

        11 §
        Uskonnon ja omantunnon vapaus
        Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus.
        Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen.


        Lukekaa Suomen Perustuslain 1§ - 10§ josta muodostuu Laillenen oikeus ja vapaus 11§:n uskonvapauteen.
        Ellei 1§-10§:n yhtäkään vastaan rikkoo, niin ei ole Laillisesti oikeuttettu nauttimaan 11§:n oikeuttamaan uskovapauteen.


    • kjhgftre

      Todellisuudessa, aloittajaa "vituttaa" TOTUUS, eikä se, että sitä joutuu usein esille laittamaan sillä minä en ole mitään omaa oppia opettamassa,
      vaan
      otan JUMALAN JA JEESUKSEN antamia tietoja vastaan ymmärrykselläni
      ja
      asetan ne rikollisen kristinuskon oppien, tekojen jne kanssa vakaan ja
      siten todistan, että
      kristityt ovat eksytetty
      JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ esiintyvien saatanaa palvelevien eksyttäjä ammattilaisten aivopesu perkeleiden ohjattaviksi!
      Siis, pappi on paimen joka taluttaa järjettömiä lampaita helevettiin eksytyksillään.
      Se on raamatullisesti Jeesuksen evankeliumeilla todistettava totuus vaikka Jeesuksen evankeliumit ovat rikollisen kristinuskon toimesta väärennettyjä MUTTA TÖRKEÄSTI EKSYTTÄVIKSI VÄÄRILLÄ TODISTUKSELLA VÄÄRIN TULKITTU! Onneksi Jeesuksen evankeliumeissa on viellä oikeaa tietoa ihmisyyttä arvostaville IHMISILLE joten väärennökset paljastuu....

    • Vaaaaat

      En tietä mitä ihmettä täällä puhutaan. Mutta miten joku voi ottaa itseensä tämmöistä palstasta?

    • Push_it_to_the_limit

      Jos et sattunut huomaamaan, tällä sivustolla nimeltä Suomi24, ei ole palstakohtaista valvojaa/ylläpitoa. Se olisi tarpeen. Tämä palsta ei ole ainoa, mikä on täynnä pelkkää vuodatusta ja pään porausta. Ts. täysi kaatopaikka. Ne keskustelijat, jotka haluaisivat keskustella järkevästi ovat häipyneet aikoja sitten muualle.

      Siis sellaisille palstoille, missä moderointi toimii, ja perseilystä tulee bannit välittömästi/tunnukset poistetaan. Keskustelufoorumeilla häiriköintiä ei saada loppumaan muulla tavalla, kuin sillä, että palstalle on pakko rekisteröidä nimimerkki, ja ylläpidolla on riittävästi munaa potkia häiriköijät ulos. Tämä tosin vaatii aktiivisia henkilöitä hommaan.

      Tästä tietty joku alkaa huutamaan, että se on sananvapauden ja ties minkä rajoittamista. Näin asia ei kuitenkaan ole, sananvapauteen kuuluu myös vastuu siitä mitä kirjoittaa/julkaisee. Täytyy muistaa kuitenkin se, että siellä jossain on toinen ihminen, joka lukee viestejä. Törkeydet eivät tunnu kivalta kenestäkään, ja silloin varsinkaan jos mennään henkilökohtaisuuksiin. Tähän voi sortua itsekukin, mutta jos viestien pääasiallinen sisältö on asian X tai Y haukkuminen, sellainen teksti on jätettä, minkä arvo on täysi nolla.

      Useita nettipalstoja seuraavana tähän tekstimuotoiseen jätteeseen törmää jatkuvasti. Okei, siihen turtuu, eikä jaksa noteerata sitä enää. Viestien sisällössä ei vain ole järkeä. Häiriköijät eivät tee muuta, kuin sahaavat omaa oksaansa, hitaasti mutta varmasti. Tällä tarkoitan sitä, että välttämättä tällaista Suomi24:sen kaltaista avointa foorumia ei ehkä enää kohta ole. Moni foorumi on kiristänyt käyttöehtojaan, rekisteröinti on tullut pakolliseksi, viestejä julkaistaan vain kellonajasta X - Y asti jne, jne.

      Tämän palstan osalta ihmettelen muutaman nimimerkin touhuja. Miten helvetissä joku voi jaksaa vuosia putkeen suoltaa samanlaista paskaa aina vain uudestaan ja uudestaan? Ilman, että hän liiemmin saa vastakaikua "mielipiteilleen". En tiedä onko kyseessä pelkkä trollaus, tai joku syvempi syy.

      • yhvcrxdx

        Kirjoitat omaa oksaa murkaavasti!
        #Jos et sattunut huomaamaan, tällä sivustolla nimeltä Suomi24, ei ole palstakohtaista valvojaa/ylläpitoa. Se olisi tarpeen. #
        Silloinko niitä rikollisuutta edustavien oman lahkon valvojia oli, niin IHMISTEN sananvapautta koskevaa LAKIA vastaan valvojat toimi. Pahimmissä tapauksissa valvojat poisti uskon velviensä selviä saatanallisuuksia ja yrittivät peittää rikollisuudensa törkeyden. Tässä eräs esimerkki siitä...
        Tutki ja huomaa rehellisyyden tunnustus ja sen tunnustamisen päiväys erot, tähän en ehtinyt saamaan keskustelun linkkiä kun valvoja poisti sen rehellisuuden mutta ajan kuluessa tuli vahvistus:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        Joten

        Jos arvostelee IHMISIÄ, ihmisyydestään luopuneena ilman fakta näyttöä, niin tavallaan todistaa vain omaa uskontunnustuksensa kaltaisuutta joka lienee jo tässäkin keskustelussa todistettu!

        Suurin ihmettelyn aihe minulle ole ennen se, että miksi uskovaiset eivät tajua, että Jumalan ja Jeesuksen palvelijoilla ei voi ollaa satojen miljoonien ihmisten tappajana, tapattajana, raiskaajana lapsiakin, historallisen aikanasa ryöstäjinä jne niin suuri ymmärtämättömyys, etteivät tajua olevansa saatanaa palvelevia herra jumaliensa aivopestyjä pikku piruja. Anteeksi ilmaisu mutta millä nimellä Jumalasta ja ihmisyydestään luopunutta järjetöntä tulisi muuten oikeuden mukaisesti kutsua!


      • mnbgvfdre
        yhvcrxdx kirjoitti:

        Kirjoitat omaa oksaa murkaavasti!
        #Jos et sattunut huomaamaan, tällä sivustolla nimeltä Suomi24, ei ole palstakohtaista valvojaa/ylläpitoa. Se olisi tarpeen. #
        Silloinko niitä rikollisuutta edustavien oman lahkon valvojia oli, niin IHMISTEN sananvapautta koskevaa LAKIA vastaan valvojat toimi. Pahimmissä tapauksissa valvojat poisti uskon velviensä selviä saatanallisuuksia ja yrittivät peittää rikollisuudensa törkeyden. Tässä eräs esimerkki siitä...
        Tutki ja huomaa rehellisyyden tunnustus ja sen tunnustamisen päiväys erot, tähän en ehtinyt saamaan keskustelun linkkiä kun valvoja poisti sen rehellisuuden mutta ajan kuluessa tuli vahvistus:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        -- (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        Joten

        Jos arvostelee IHMISIÄ, ihmisyydestään luopuneena ilman fakta näyttöä, niin tavallaan todistaa vain omaa uskontunnustuksensa kaltaisuutta joka lienee jo tässäkin keskustelussa todistettu!

        Suurin ihmettelyn aihe minulle ole ennen se, että miksi uskovaiset eivät tajua, että Jumalan ja Jeesuksen palvelijoilla ei voi ollaa satojen miljoonien ihmisten tappajana, tapattajana, raiskaajana lapsiakin, historallisen aikanasa ryöstäjinä jne niin suuri ymmärtämättömyys, etteivät tajua olevansa saatanaa palvelevia herra jumaliensa aivopestyjä pikku piruja. Anteeksi ilmaisu mutta millä nimellä Jumalasta ja ihmisyydestään luopunutta järjetöntä tulisi muuten oikeuden mukaisesti kutsua!

        jk

        valjonta johtaa korkeintaan rikollisuudelle etuja antamiseen
        ja
        ihmisiltä rikolisesti sananvapauden Laittomasti poistamista!

        JOTEN

        PARAS RATKAISU OLISI HYVIN YKSIN KERTAISEN SELVYYS:

        AINAKAAN MINUA EI KIINNOSTAISI YHTÄÄ saatanallisuudenne, JOS ESIINTYISITTE herranne ja sen herra jumalien nimissä JA JÄTTÄISITTE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMET KÄYTTÄMÄTTÄ KUN HE EIVÄT TEILLE KELPAA MUUHUN PILKATTAVIKSI! Helevettiinne pääsee ilman JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISTA!

        uskonvapautta koskeva Laki, ei kiellä saatanan palvelemista joten palvelisitte herrojanne niden nimissä niin ainakaan minä en olisi puuttumassa asioihinne!

        olette opettajianne törkeimpiä usein....
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        MYÖS JEESUSTA PILKATEN ELUKKANA TEURASTAMINEN ON IHMISISTÄ TÖRKEÄÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ " HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        (eläimet/elukat teurastetaan mutta IHMISESTÄ SYNTYNYT JUMALAN POJAN RIKOLLISET kristyt ELUKAT TEURASTI, vai uskooko joku, että Jeesuksen naulasivat ristiin Jeesusta seuranneet kristilliset?

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenen eksyttämä lammas/pässi raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.

        Joten jos uskotte uskontunnustuksen antaneina olevanne kristillisiä, niin olette aivopestyinä uskovaisina eksytettyjä uskovaisia!

        Joten edelleen ainoa sopimattomuus tällä palstalla on rikollisuuden valhellisuus!
        Jos Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut järjetön niin ei se ominaisuuden takia tarvitse Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehdella!

        Miettikää tarkemmin asiaa ja tunnustakaa yhteinen herranne epäjumalineen niin tilanne rauhottuu.
        Valinta on teillä!


      • dadfwsfaw
        mnbgvfdre kirjoitti:

        jk

        valjonta johtaa korkeintaan rikollisuudelle etuja antamiseen
        ja
        ihmisiltä rikolisesti sananvapauden Laittomasti poistamista!

        JOTEN

        PARAS RATKAISU OLISI HYVIN YKSIN KERTAISEN SELVYYS:

        AINAKAAN MINUA EI KIINNOSTAISI YHTÄÄ saatanallisuudenne, JOS ESIINTYISITTE herranne ja sen herra jumalien nimissä JA JÄTTÄISITTE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMET KÄYTTÄMÄTTÄ KUN HE EIVÄT TEILLE KELPAA MUUHUN PILKATTAVIKSI! Helevettiinne pääsee ilman JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISTA!

        uskonvapautta koskeva Laki, ei kiellä saatanan palvelemista joten palvelisitte herrojanne niden nimissä niin ainakaan minä en olisi puuttumassa asioihinne!

        olette opettajianne törkeimpiä usein....
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        MYÖS JEESUSTA PILKATEN ELUKKANA TEURASTAMINEN ON IHMISISTÄ TÖRKEÄÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ " HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        (eläimet/elukat teurastetaan mutta IHMISESTÄ SYNTYNYT JUMALAN POJAN RIKOLLISET kristyt ELUKAT TEURASTI, vai uskooko joku, että Jeesuksen naulasivat ristiin Jeesusta seuranneet kristilliset?

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenen eksyttämä lammas/pässi raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.

        Joten jos uskotte uskontunnustuksen antaneina olevanne kristillisiä, niin olette aivopestyinä uskovaisina eksytettyjä uskovaisia!

        Joten edelleen ainoa sopimattomuus tällä palstalla on rikollisuuden valhellisuus!
        Jos Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut järjetön niin ei se ominaisuuden takia tarvitse Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehdella!

        Miettikää tarkemmin asiaa ja tunnustakaa yhteinen herranne epäjumalineen niin tilanne rauhottuu.
        Valinta on teillä!

        tUNGE SÄ VALINTAS VITTUUN JA KESKITY VÄHÄN OLENNAISEMPIIN ASIOIOHIN. TOHON SUN PASKAAS VERRATTUNA FIKSUMPAA ON VAIKKA KARITSOJEN RAISKAAMINEN


      • fgsdgsdgasd
        mnbgvfdre kirjoitti:

        jk

        valjonta johtaa korkeintaan rikollisuudelle etuja antamiseen
        ja
        ihmisiltä rikolisesti sananvapauden Laittomasti poistamista!

        JOTEN

        PARAS RATKAISU OLISI HYVIN YKSIN KERTAISEN SELVYYS:

        AINAKAAN MINUA EI KIINNOSTAISI YHTÄÄ saatanallisuudenne, JOS ESIINTYISITTE herranne ja sen herra jumalien nimissä JA JÄTTÄISITTE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMET KÄYTTÄMÄTTÄ KUN HE EIVÄT TEILLE KELPAA MUUHUN PILKATTAVIKSI! Helevettiinne pääsee ilman JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAMISTA!

        uskonvapautta koskeva Laki, ei kiellä saatanan palvelemista joten palvelisitte herrojanne niden nimissä niin ainakaan minä en olisi puuttumassa asioihinne!

        olette opettajianne törkeimpiä usein....
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        MYÖS JEESUSTA PILKATEN ELUKKANA TEURASTAMINEN ON IHMISISTÄ TÖRKEÄÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ " HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        (eläimet/elukat teurastetaan mutta IHMISESTÄ SYNTYNYT JUMALAN POJAN RIKOLLISET kristyt ELUKAT TEURASTI, vai uskooko joku, että Jeesuksen naulasivat ristiin Jeesusta seuranneet kristilliset?

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenen eksyttämä lammas/pässi raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.

        Joten jos uskotte uskontunnustuksen antaneina olevanne kristillisiä, niin olette aivopestyinä uskovaisina eksytettyjä uskovaisia!

        Joten edelleen ainoa sopimattomuus tällä palstalla on rikollisuuden valhellisuus!
        Jos Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut järjetön niin ei se ominaisuuden takia tarvitse Jumalan ja Jeesuksen Nimeen valehdella!

        Miettikää tarkemmin asiaa ja tunnustakaa yhteinen herranne epäjumalineen niin tilanne rauhottuu.
        Valinta on teillä!

        Hei saarnapelle, "laki kirjoitetaan pienellä. Sut on veistetty samasta puusta kuin muutkin findamentalisti-uskovaiset, esim ääri-islamilaiset, ortodoksijuutalaiset ja saatananpalvojat. Uskontokunnasta riippumatta ootte pellejä kaikki


    • Olen_samaa_mieltä

      Samaa mieltä aloittajan kanssa!

      • ikjhtcres

        Eli olet aivopesty...
        Palvelkaa herra ja sen herra jumalia niiden omilla nimillä.


      • AAAAAAAAAAAAAAE

        AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    • herätkääypt

      KIRJOITAN USSAPASKAANI ISOILLA KIRJAIMILLA, LIVENÄ HUUDAN AINA ASIANI KOSKA IHMISET OVAT NIIN TYHMIÄ, ETTEIVÄT MUUTEN TAJUA MINUN OLEVAN OIKEASSA JA ETTÄ HE OVAT VÄÄRÄSSÄ, ALKAA TOSISSAAN VITUTTAMAAN KYLLÄ ALKAA NIIN

      • herätkääypt

        Taas näitä kopioijia, mut en jaksa rekata nimeäni vain tän töpön takia...


      • kääpylle

        Millähän tavalla tuo liittyy keskustelun aiheeseen! Sontaluukko sopaskaa kirjoittelet.


    • Jalaa
    • samaamieltä

      No mutta tämä keskustelu onkin todella hyödyllinen. -.-

    • Olen samaa mieltä. Harmi vain, että ylläpito ei ota tätä asiakseen. Ei kai auta muu kuin olla huomioimatta näitä provoja. Ehkä sitten kun eivät saa huomiota niin lopettavat.

    • okjnyjgy

      Tuollaiseksi ne juttunne menee kun uskontunnustuksen kaltaisena voi olla rehellinen.

      Suomessa on voimassa oleva uskovapautta koskeva Laki, se ei kiellä palvelemasta Jumalaa ja Jeesusta mutta ei myöskää saatanan jumaloimista.
      JOTEN
      Pavelkaa todellista herraanne ja sen herra jumalia niiden omilla nimillä ja jättäkää JUMALA, JEESUS JA PYHÄ HENKI heitä palvelevien käyttöön kun olette uskontunnustuksen herroille antaneita niin käyttäytykään rehellisinä.

      Vai häpeättekö todellista herraanne ja sen herra jumalia?

    • Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.

      • ijnhgvrrd

        Niin, ihmettelen miksi uskovaisia ei kiinnosta tuhansia vuosi vanhojen rikollisen kristinuskon aivopesu ohjelmien perkeleen perisyntisyys. Sekin on yhtä vanhaa, siis yli 2000 vuotta vanhaa "copypaste vitutusta" IHMISTEN a mielestä mutta ilmeisesti uskontunnustuksensa kaltainen ääliö rakastaa vanhojen aasin kaltaisten aivojen rikollisuuden taruja.

        usko mitä uskot mutta Jeesuksen tappamisella ei syntejä/rikoksia anteeksi saa.


      • ijnhgvrrd kirjoitti:

        Niin, ihmettelen miksi uskovaisia ei kiinnosta tuhansia vuosi vanhojen rikollisen kristinuskon aivopesu ohjelmien perkeleen perisyntisyys. Sekin on yhtä vanhaa, siis yli 2000 vuotta vanhaa "copypaste vitutusta" IHMISTEN a mielestä mutta ilmeisesti uskontunnustuksensa kaltainen ääliö rakastaa vanhojen aasin kaltaisten aivojen rikollisuuden taruja.

        usko mitä uskot mutta Jeesuksen tappamisella ei syntejä/rikoksia anteeksi saa.

        mitä vittua sää änkytät horo


      • 77777777777

        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe