Koolla on väliä

Kimmo0129

Koolla on paljon luultua suurempi merkitys. Ei tarvi olla kovin fiksu, menestynyt tai muuten miellyttävä jos on iso kalu. Mies saa jopa haista vähän pahalle, sillä ei ole niinkään merkitystä kun ehdottaa vain pelkkää takaapäin naintia. Tuollaisia muita vajeita kyllä kestää sen takia, että saa tuntea kunnon kyrvän pimpassa tai pepussa. Koolla on toedllakin todella suuri merkitys ja juurikin niin, että mitä isompi sen parempi. Okei, kyllä tässä joku raja tulee vastaan, näitä miehiä on varmaan alle promille suomen miehistä ehkä joka sadannella tuhannella on useimmille naisille liian iso kulli, toki liukkarilla jne saadaan tämäkin kulli sopivaksi. Ei tarvitse miettiä asentoja koska iso kulli tyydyttää joka asennossa. Orgasmi tulee joka kerta, kovaa ja usein. Pienellä kullilla tämä on täysi mahdottomuus, myöskään nyrkkinainti ei tuota samaa nautintoa kuin iso kulli. Jo pelkkä se tieto, että nyt saa isoa saa monet täysin kiimaan. Arvaan, että 95% naisista haaveilee isosta kullista. Isokullista ei kuitenkaan haluta välttämätä poikaystäväksi tai aviopuolisoksi. Isokullinen pettää lähes varmasti, ei sellaista kalua voi olla näyttämättä mahdollisimman uselle naisille, se on naiselle etuoikeutus ja kunnianosoitus joka sitä pääsee naimaan. Monet varatut naiset panevat näiden isokullisten kanssa. Se on heidän roolinsa yhteiskunnassa, vaimojen seksuaalisten halujen ja fantasioiden toteuttaminen. Voi pienikaluinenkin pettää, mutta kyllä se vaan epätodennäköistä on, ja jos pettää niin pääseepähän siitä nysästä eroon ja ei tarvi enää pettää isokaluisten kanssa.

Koolla on huomattavasti suurempi merkitys seksissä kuin ajatellaan. sanonpa, että seksissä kullin koko merkkaa 90% ja loput 10 tulee henkilön muista ominaisuuksista. Tämä silloin kun kyse on pelkästä naimisesta, hauskanpidosta. Parisuhteessa kullin koon merkitys on arvelujeni mukaan 70-80% kokonaissuorituksesta.

28

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häxä-kontallaan

      Kyllä iso kyrpä pyllyyn survottuuna on ihana..

      • Se on totta, kuten tuo isoa puolustanut kirjoittajakin tuumasi.

        Kyllä pienelläkin panna voi. Usein niin tehdäänkin. Isolla paikataan sitten sitä puutetta, mikä vulvaan on jäänyt pienen jäljiltä.


      • Jani44427

        Juuri noin. Siksi on luonnolista, että parisuhteessa olevat naiset käyvät välillä naimassa isokullisia, välillä pitää saada kunnon seksiä, se on ihan normaalia. Mielestäni pieni/normikullisten kanssa naiminen ja miesten tyydytystä ja ihan normaalia seksin. Silti myös naisen pitää saada tyydytyksensä ja se ei normikalulla onnistu. Onneksi miellä on isokulliset, muuten olisi asiat hullusti

        Itse nain vaihtelevasti pieni ja isokaluisten kanssa. Joo kyllä olen homo. Ja pakko sanoa, että välillä vaan kaipaa sitä isoa, usein tyydyn kyllä pieneen, mutta enemmänkin että kaveri saa tyydytettyä itsensä tiukkaan kakkaiseen aukkooni, tykkään myös imeä kakkaista kalua. Silti on joskus kiva olla lutkahuora jota isokullinen jyystää, peräaukoni on kuin pohjaton spermasiilo, ei ole tullut vielä liian isoa vastaan. normaali 0.5l tölkki menee vaivatta pyllyyn ja joskus pidänkin sitä siellä koko työpäivän.


      • Homo-häxy
        Jani44427 kirjoitti:

        Juuri noin. Siksi on luonnolista, että parisuhteessa olevat naiset käyvät välillä naimassa isokullisia, välillä pitää saada kunnon seksiä, se on ihan normaalia. Mielestäni pieni/normikullisten kanssa naiminen ja miesten tyydytystä ja ihan normaalia seksin. Silti myös naisen pitää saada tyydytyksensä ja se ei normikalulla onnistu. Onneksi miellä on isokulliset, muuten olisi asiat hullusti

        Itse nain vaihtelevasti pieni ja isokaluisten kanssa. Joo kyllä olen homo. Ja pakko sanoa, että välillä vaan kaipaa sitä isoa, usein tyydyn kyllä pieneen, mutta enemmänkin että kaveri saa tyydytettyä itsensä tiukkaan kakkaiseen aukkooni, tykkään myös imeä kakkaista kalua. Silti on joskus kiva olla lutkahuora jota isokullinen jyystää, peräaukoni on kuin pohjaton spermasiilo, ei ole tullut vielä liian isoa vastaan. normaali 0.5l tölkki menee vaivatta pyllyyn ja joskus pidänkin sitä siellä koko työpäivän.

        Krrrrrrrrpööööö...


    • IsostaPitäväM

      pärseessä mulla kalu, kalu mun pärseessä. Pärseessäpärseessäni kullikalu, pärsepärsepärse on tulessa kun kalu on siellä. Mun pärseessä on käly.

    • KokenutNainen

      Kyllä nuo kuvittelemasi prosentit menevät päinvastoin, eikä iso kulli takaa orkkuja, tämä on juurikin sitä naisen anatomiaa tuntemattoman miehen jorinaa.
      Ainoa missä olet (lähes) oikeassa, on se, että suurin osa pettureista ja yhden illan juttuja jaagaavista on isoja mulkkuja.

      • Orkkukone-

        Se, mikä on iso, on vaikea sanoa, koska miehet liioittelee js mittaa munaansa väärin.


      • NaisetKaatoivat

        Minä olin kaiketi poikeus, koska pienimunasena minulla oli hirveästi naisia nuoruusvuosina. Kaulla oli mittaa 16cm * 10.5cm. Nyt isomunaisempana 18cm * 12.5cm on naisia ollut paljon vähemmän. Toki en baareissa käy juuri lainkaan enkä ole reiluun 10 vuoteen sieltä naisia ottanut. En minä oikeastaan naisia nuoruusvuosinakaan iskenyt vaan ulkonäköni/persoonallisuuteni vuoksi homma hoitui usein toisinpäin. Munan kokoa he eivät toki tienneet etukäteen ja suurin osa toki nuoria synnyttämättömiä naisia tiukkoine pilluineen joille ohuehko kaluni sopivi oikein hyvin. Vanhempana naiset varmasti kaipaa isompaa jos synnyttäneet ja siksi itsekin vuosiakausia treenannut penistäni, auttamatta se jää pieneksi monen synnyttäneen kohdalla, mutta on toki tiukkapimppasia synnyttäneitäkin tullut muuta vastaan, se on ollut positiivinen yllätys, jopa kireämpiä kuin moni nuori synnyttämätön.


    • teelappu

      Kyllähän sitä joskus on kiva saada isoa kalua, sanonpahan suoraan että täälpäin ainakaan ei ole sellaisen omistajia, tai jos on, kalunomistajat ovat umpijuoppoja jolla ei seiso tai sitten muuten urpoja, eivät osaa käyttää elintään pätkääkään. Niin että jos miehellä on iso molo, kyllä hän saa jossaaan vaiheessa leiman ottaan siitäkin ettei osaa tyydyttää naisia, mikäli näin on. lisäksi miehillä olisi oppimista kuiskailla jotain ihanaa sen panonsa korvaan, jotta nainen olisi yhteistyöhaluisempi. Tavallaan miesten suusta ei kuulu muuta kun: Anna vittua!

      • Pieni kullikaan ei ole hyvän rakastajan tae.

        Tolloja taas löytyy ihan yhtä hyvin iso- sekä pienikullisista. Isokullisia tosin kadehditaan enemmän.


      • Kysynvain
        h-x kirjoitti:

        Pieni kullikaan ei ole hyvän rakastajan tae.

        Tolloja taas löytyy ihan yhtä hyvin iso- sekä pienikullisista. Isokullisia tosin kadehditaan enemmän.

        Sinäkö niitä kadehdit?


      • Kysynvain kirjoitti:

        Sinäkö niitä kadehdit?

        Minä ja sinä. Muiden mukana.


      • Penisksentreenaaja

        Jos kerran kadehditte niin miksette hommaa isoa kalua, ei se nyt niin vaikeaa ole? Itse en jäänyt tuleen makaamaan vaan treenasin penistäni ja treenaan niin kauan ainakin kun seksiä meinaan harrastaa. kyllä äin isommalla kaikki on parempaa.


      • toinentohelo
        Penisksentreenaaja kirjoitti:

        Jos kerran kadehditte niin miksette hommaa isoa kalua, ei se nyt niin vaikeaa ole? Itse en jäänyt tuleen makaamaan vaan treenasin penistäni ja treenaan niin kauan ainakin kun seksiä meinaan harrastaa. kyllä äin isommalla kaikki on parempaa.

        Totta puhut. Mulla oli aiemmin sellainen aika normaali. Olen venytellyt noin 3v eri tavoin kulliani ja nyt se on selvästi isompi. On se niin hyvän tuntuista kun nainen pystyy sitä kaksin käsin hoitamaan ja panna voi pidemminkin liikein. Terska tässä hommassa on turvonnut eniten ja kyllä nyt huomaa naisesta kuinka se on tehokas tyydytyksen antaja.


    • PikkuP

      Hohhoijaa.

      Kyllä seksissä ja ihan yhdynnässä on kyse aika paljon muustakin kuin kullin koosta. Oma kokemus on, että isomunaiset ovat usein huonoja sängyssä, koska luottavat vain yksipuolisesti kokoon. Seksi on myös asennelaji ja asenne on monella pielessä juurikin tuosta syystä. Taitaa tuo avaaja juurikin olla asennavammainen, mies joka uskoo koko maailman pyörivän kullinsa ympäri.

      Toki iso saattaa olla kiihottava, sitä en mitenkään kiellä. Mutta sillä missä se kulli on kiinni, on hyvin paljon merkitystä jos haluaa säilyttää edes jonkun tason seksielämässään.

      • Iso-kyrpä

        Nämä liki kaikki avaukset ja tämän palstan viestit muutenkin tulee tuon homo-häxyn näppäimistöltä. Tuo on ihan mielisairas homo jonka addiktio on lajitovereiden kyrpiin kiintyminen.


      • ExPienikalu

        Se on selvä, että isokaluisia käytetääns seksiin niin sinkkuna kuin varattunakin. Näin se on aina ollut, muuhun niistä ei yleensä ole. Itse kyllästyin pieneen ja kasvatin ison, nyt minustakin on tullut enemmän panomies enkä seurustelua kaipaakaan.


      • Häsky
        Iso-kyrpä kirjoitti:

        Nämä liki kaikki avaukset ja tämän palstan viestit muutenkin tulee tuon homo-häxyn näppäimistöltä. Tuo on ihan mielisairas homo jonka addiktio on lajitovereiden kyrpiin kiintyminen.

        Piräs Asko läpesi kii!!!


    • seksineuvos

      Olipas tyhjentävä aloitus ja täyttä asiaa. Lisäisin tähän teorian miksi isokullinen ei saa puolisoa niin helposti. Ensiksikin nainen antaa tälle heti pillua ennen kuin on tutustutnut herraan sen enempi, koska ei malta olla erossa jättikullista. Siinä sitä kun on voihkinut ja huutanut orgasmeissaan on aika vaikeaa ja jopa noloa alkaa tutustumaan paremmin. Pienikaluisen kanssa voi rupatella niitä näitä ja tutustu siinä nussiessakin. Toisekseen kun tollaiset hirmuisot kullit on Suomessa harvinaisia naiset tietävät pettämisen riskin olevan kova ja kaikki naisen kaverit alkavat vongata tätä miestä. Eli siksi varmaan iso kalu on huono avio-onnea ajatellen. Toisaalta nainen voisi miettiä hyviä puolia ettei mies ole mustasukkainen koska tietää naisen saavan pienempää ja naisen ei tartte lähteä etsimään hyvää kullia muualta. Toisaalta nainen tietää miten toosa tottuu isolla jyystöön eikä paluuta enää normikulleihin ole. ( eli ilmakos naiset mielummin harvoin nauttivat pettämällä kuten nyt pikkujouluaikaan isoista kaluista. Pikku jouluissa naiset piirittävät aina sitä kaunista poikaa tai isokaluista sonnia. Katsokaa vaikka saunassa sen rumiluksen kullia kenen kimpussa naiset pikkujouluissa vahtaa. Nätti poika saa pienelläkin.

      • KannattaOllaVaruillaan

        Jos ei naiselleen orkkua anna. Ja kullin koolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Miksi tämä asia on niin vaikea ymmärtää?
        Seurustelin jonkin aikaa jättimulkun kanssa, enkä saanut orkkua koskaan. En saa yhdyntäorkkua, tuskin tulen koskaan saamaankaan. Ja jos miehet "taidot" sängyssä ovat sitä mulkulla rynkkäämistä, on syytä olla huolissaan, nainen on tyytymätön, ja lähtee muualle.


      • KannattaOllaVaruillaan kirjoitti:

        Jos ei naiselleen orkkua anna. Ja kullin koolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Miksi tämä asia on niin vaikea ymmärtää?
        Seurustelin jonkin aikaa jättimulkun kanssa, enkä saanut orkkua koskaan. En saa yhdyntäorkkua, tuskin tulen koskaan saamaankaan. Ja jos miehet "taidot" sängyssä ovat sitä mulkulla rynkkäämistä, on syytä olla huolissaan, nainen on tyytymätön, ja lähtee muualle.

        Jos et saa yhdynnässä orgasmia, ei syy ole mulkussa. Ei se pieni kullikaan sinulle orgasmia silloin anna.
        Kullin koolla ei tosiaankaan silloin ole väliä. Pienikullinenkin voi olla aivan onneton naisen tyydyttäjä. En ymmärrä, mistä sellainen luulo tulee, että isomulkkuinen ei osaa naista tyydyttää, mutta nappulakulli osaaa.

        Mutta on minulla siitä arvelu, että mistä ja keiltä.


      • Hhjjcgd
        h-x kirjoitti:

        Jos et saa yhdynnässä orgasmia, ei syy ole mulkussa. Ei se pieni kullikaan sinulle orgasmia silloin anna.
        Kullin koolla ei tosiaankaan silloin ole väliä. Pienikullinenkin voi olla aivan onneton naisen tyydyttäjä. En ymmärrä, mistä sellainen luulo tulee, että isomulkkuinen ei osaa naista tyydyttää, mutta nappulakulli osaaa.

        Mutta on minulla siitä arvelu, että mistä ja keiltä.

        Jätti käy kipeää ja jännitys estää naiselta nautinnon. Keskikokoinen kyrpä on paras.


      • Hhjjcgd kirjoitti:

        Jätti käy kipeää ja jännitys estää naiselta nautinnon. Keskikokoinen kyrpä on paras.

        Keskikoinen on yleisin. Eikä monet naiset muuta eläessään saakaan. Hyvä niin.


      • 45Jiri83

        Ihan kelpo teoria. itse olen se nättipoika ja pillua saisin useammalta naiselta kuin olisi tarvetta. Pelinikin on nätti 18cm, ei iso, ei pieni. Silti minua arveluttaa kun joskus kuulen kumppaneiltani miten he ovat olleet jättikullin kanssa, valehtelematta Holmesin kokoluokkaa. Ja joo, näitä on kyllä Suomessakin paljon. Tuskinpa muutama sama hemmo olisi nainut kaikkia niitä samoja naisia joita minä. Tiedän eräänkin jättikaluisen joka meni naimisiin ja kahta kuukautta kauemmin mennyt niin liotti melaansa jo toisen naisen pillussa, vaimo autuaan tietämätön. Mistäpä sitä tietää vaikka nainen tietäisikin, mutta sallii sen, koska isosta kullista on tosiaan aika mahdoton luopua. Ei sitä vaihdeta muutamaa kaliberia pienempään ilman pysyvää kaipuuta. Isoissa on se huonopuoli, että mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän tulee ongelmia myös kalunsa kanssa. Kuten kaikilla meillä erektio heikkenee vuosi vuodelta. Muuta huonoa jättikalussa ei oikein olekaan, pitää vain olla tarkkana ettei tauteja saa, moni nainen kun varmasti haluaa jättikalua paljaalla kun sitä kerran saa. Pienempiä voi naida kondomin kanssa kun ei ne kunnon tyydytystä tuota kuitenkaan.


      • Älä-kuseta
        45Jiri83 kirjoitti:

        Ihan kelpo teoria. itse olen se nättipoika ja pillua saisin useammalta naiselta kuin olisi tarvetta. Pelinikin on nätti 18cm, ei iso, ei pieni. Silti minua arveluttaa kun joskus kuulen kumppaneiltani miten he ovat olleet jättikullin kanssa, valehtelematta Holmesin kokoluokkaa. Ja joo, näitä on kyllä Suomessakin paljon. Tuskinpa muutama sama hemmo olisi nainut kaikkia niitä samoja naisia joita minä. Tiedän eräänkin jättikaluisen joka meni naimisiin ja kahta kuukautta kauemmin mennyt niin liotti melaansa jo toisen naisen pillussa, vaimo autuaan tietämätön. Mistäpä sitä tietää vaikka nainen tietäisikin, mutta sallii sen, koska isosta kullista on tosiaan aika mahdoton luopua. Ei sitä vaihdeta muutamaa kaliberia pienempään ilman pysyvää kaipuuta. Isoissa on se huonopuoli, että mitä enemmän ikää tulee niin sitä enemmän tulee ongelmia myös kalunsa kanssa. Kuten kaikilla meillä erektio heikkenee vuosi vuodelta. Muuta huonoa jättikalussa ei oikein olekaan, pitää vain olla tarkkana ettei tauteja saa, moni nainen kun varmasti haluaa jättikalua paljaalla kun sitä kerran saa. Pienempiä voi naida kondomin kanssa kun ei ne kunnon tyydytystä tuota kuitenkaan.

        Perseestä olet mitannut tai homo-häxy!


      • seksineuvos

        45Jiri83 Juuri näin olen asian itsekin käsittänyt olevan.


    • NäinpäSeVaanMenee

      Aloitus on niin totta. Lisäksi täytyy mainita, että isokullisen maine leviää kulovalkean lailla! Kun tieto naisten/homojen keskuudessa leviää, ei tarvitse ikinä riutua puutteessa, vaikka sinkkuna elelisikin. Pillua/persettä ei tarvi kerjätä, sitä suorastaan tyrkytetään!

      • SaatananJuoruakat

        Ilmankos muijan kaverit on kännissä kourineet...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe