Toivosen leipomo

Taina82

Olen juuri muuttanut imatralle ja näin paikallisessa kaupassa heidän tuotteita. Onko myymälää? missä päin? Palvelu millaista? Tuotteet millaisia ja milä hinta taso?

20

4467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Googleta

      KVG! Sieltä se löytyy.

    • Eihyväpaikka

      Osta lihapiirakoita! Niissä ei oo lihaa ollenkaa ja tihkuvat rasvaa.

    • PaskaaPaketis

      Tätä toivosen leipomon mainostamista on ollut aiemminkin täällä Suoli24;llä, meneekö niin hounosti että täällä pitää mainostaa, paskoja tuotteita myytte ja helvetin suolaisiakin ovat.

      • parhaatpullat

        Hei ! Mie olen jo kolmannen
        polven asiakas
        Toiveiden leipomolla.Miun mummo kävi isot letikat leivottamassa omista vehnäjauhoista silloin kun leipomo aloitti sieltä 55420
        alueelta Paperharjuntien poikkikadulta. Olin itse silloin
        mummon mukana ,olin kai neljä vuotias ja aina muistan sen ison tuvan ihanan pullan tuoksun ja ne pullanpaistopellit päällekkäin.
        Se on tosi ammattitaitoinen
        leipomo ollut aina. Asuin välillä jopa Oulun lähelläkin
        lapsena neljä vuotta ja sitten
        Helsingissä ja sitten Imatralla taas, mutta Toivoseen leipomo pysyy ja tekee hyvää pullaa.Se on mun mielestä alkanut siitä pullan paistosta.
        Pulla ja pullan tuoksu nimittäin jää mieleen.


    • joulupiparkakku

      Tuli tuohon kirjoitusvirhekin
      mutta on se oiveidenkin leipomo
      se Toivosen leipomo.Kyl sieltä
      saa ihan vaikka toivoisi piparkakkutalon jouluksi,niin
      kyllä se onnistuu heiltä!

    • joulupiparkakku

      Siis toiveiden !

    • GluteenitontaVain

      Vatsakipuja oon aina saanut heidän leivonnaisista, jotain outoa niissä on, kävin lääkärilläkin ja se tohtori kielsi syömästä niitä.

      • TtendidairaatHautaan

        Älä puhu paskaa. Ellei sun onneton suolisto muka kestä hyvää leipää älä osta. Sä varmaan sairastut flunssaan kun joku puhuu siitä. Heikko luuseri.


    • pullaapitääolla

      Siel on hyvä pulla . Mummonikin
      ja äitini sen jo totesivat .Siel noudatetaan perinteitä. Pitääkin huomenna mennä pullaostoksille !

    • Mössöävaan

      Tuotteet huonontuneet kovasti senjälkeen kun toivonen pojat myivät liikkeen. En nykyisin löydä tuotteista yhtään erityisen hyvää tavaraa. Hinta on kyllä huipputasoa. Ärsyttää kun kaikissa taikinoissa on kardemummaa sotkettu joukkoon.

    • herkuttelijajuu

      onhan Toivonen hyvä, mutta Truben tuotteet vielä parempia, ei ole voita säästelty!

    • rusinapitko

      Ihan vastaavan leivonnaisen lasken omasta uunista pönttöön joka aamu, kun se on yön yli hautunut jälkilämmössä. Joskus tosin tulee pelkkiä rusinoita.

    • eimeeläpi

      Taina82 taitaa olla mies ;)

      • nainenseon

        mies olisi älynnyt googlettaa ja saanut vastauksen heti. naiset haluaa vaan lörpötellä jonkun kanssa.


    • tuulatin

      toivosen leipomo osoite karhumäenkatu 71 suosittelen hyvä valikoima tuotteet hvviä itse kän leipomolla aina kun liikun siellä päin´´´

    • rieskareiska

      mie en osta ku Toivosen tai Natusen tuotteita. . pienyrittäjiä/paikkakuntalaisia pitää kannattaa, vaik ois vähän korkeemmat hinnat

    • Kokoomusnuori

      Hei muutin juuri kaupunkiin ja haluaisin jonkun joka tulisi panemaan minua perseeseen :) onko halukkaita? Voin myös itsekki panna sinua perseeseen :)

    • juudaas

      Ostan vaan VAASAN tai FAZERIN tuotteita!
      parikkalan pikapullakin kelpaa

    • exleipuriiiiiii

      kallista paskaa nykysin lihiksetkin aivan sontaa ei mitää hyvää sanottavaa koko leipomosta....piirakatkaan eivät ole "omia" vaan raaka pakasteita muiden valmistamia......

    • Toivotontaaa

      Omistajien vaihdon jälkeen kaikki on huonontunut. Hinta on kyllä yli laadun. Huonoja tuotteita ihan kaikki,en ole löytänyt yhtään mainostamisen arvoista tavaraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe