Koulu-uinti ja suihku 7lk

onpaulalehmäcool

(btw oon poika 13v)

Asia on nyt niin että mä oon 7luokalla ja meillä on sekoitettu luokat niin että mulla on aivan uusi luokka. Meillä on nyt mennyt ihan hyvin tässä luokassa ja oon saanut kavereitakin. Meillä on ollut nyt syyslukukaudella sillain että liikunta on viimeinen tunti, ja ei tarvitse käydä koulussa suihkussa, mutta kun meille näytettiin kevät lukukauden lukujärjestystä, niin siinä näkyi että liikunta tuntien jälkeen on kaksi tuntia kuvista, elikkä pitää käydä suihkussa vaikka en edes hikoa. Tänään sain myös tietää että jostain syystä vaikka ei enää 6 luokalla ollut koulu-uinteja niin keväällä alkaa 7 lk poikien koulu-uinti. Jos olisin vaikkapa 4 tai 5 luokalla tämä suihku juttu ei yhtään harmittaisi vaan olisin iloinen että meillä on koulu-uintia. Nyt 7 luokalla minulla ei ole vieläkään alkanut murrosikä ja luokallamme on muutama pitkä hujoppi joilla on selvästi alkanut murrosikä ja välillä vähän kiusaa ja huutelee ja sillain. Kiusaaminen ei sillain haittaa koska se kohdistuu melkeinpä kaikkiin poikiin meidän luokalla ja mä en sillain siitä välitä. Mutta nyt kun pitäisi mennä suihkuun ja koulu-uintiin niin pelottaa että kaikilla muilla on alkanut murrosikä ja mulla ei ja ne alkais haukkumaan sillain "Hei kato tolla on pieni muna" ja ne alkais sillain hokemaan sitä kaikille ja muistuttelemaan mua.

Joo joo tiedän "Murrosikä alkaa kaikilla eri aikaan" mutta ei se niitä kiinnosta.
Mä luulen että niihin koulu-uinteihin vois jotenkin olla menemättä ja jäädä koululle tekemään jotain tehtäviä, mutta sitten ne kiusaajat alkaisi sanomaan varmaan jotain että mikset sä tuu uimaan onks sul pieni muna vai eks sä osaa uida.
mun mielestä tommonen pitäis lailla kieltää ja on varmaan jo kiellettykkin, mutta ei niitä muutama wilma merkintä kiinnosta.

Tää on varmaan ihan turha tänne kirjottaa kun ei tää sillain mikään kysymys ollut, mutta koko päivän on ahdistanut tää kouluuinti juttu että jos ois jotain ideoita että miten tommosesta pääsis pois tai jotai nii sanokaa

17

6720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunaanvaanhäpeemättä

      No sanot niille että ne on ite homoja ja joteki perverssejä jos tykkäävät nuushkia toisten sukuelimiä. En usko että ees oot ainoo jolla ei ole vielä juuri mitää kasvua. Voit myös tietty mennä juttelemaan terkkarille jos toi asia sua oikeen tosissaan ahdistaa tai muut alkaavat kiusaamaan niin se pitää niille puhuttelun.

      • onpaulalehmäcool

        Veikkaan että jos mä sanoisin noin ne vaan naurahtais ja alkais ilkkua vielä enemmän. ne on semmosia viisastelijoita.
        enkä terkkarille uskalla mennä mitään sanomaan koska tommosesta puhuttelusta ne tulis mulle varmaan vielä vihaseksikin


    • AlexDeLarge

      Tota noi tota noi

      Meillä oli kyllä jokseenkin tiivis sekä helvetin pieni liikuntaryhmä ja vaikka kaikki huomasi kyllä, kenellä oli kassit karvaset sekä kellä taas ei, niin ei niistä mitään mainittu tai ruvettu vittuilemaan. Mut toisaalta meil oli jätkät mukavaa sakkia, kun taas nuo 'hujopit' joista mainitsit vaikuttavat vähän vähemmän ymmärtäväisiltä.

      Tuskin oot ihan ainoa teidän ryhmästä, jolla murrosikä ei oo vielä osottanu olemassaoloaan ? Yritä psyykata itsevarmuutta sillä, että muitakin hyvin todennäköisesti jännittää tuo tilanne, etkä ole ainut hermoileva. Jos joku kakaran tavoin alkaa aukomaan sulle päätään, nii parasta varmaan vastata kylmänviileästi että näinhän tämä asia on etkä voi elimesi kokoon vaikuttaa.

      Jos nyt et vaan millään pysty tätä kestämään, nii yksinkertaisesti lintsaat päivän tai pari. Kaikki arvaa kyllä joo, että nuo uinnit on se sun lintsauksen syy, mutta jos se on silti se parempi vaihtoehto nii go for it.

    • wertuers

      Vedä niitä turpaan!

      • onpaulalehmäcool

        vetäisin jos vois


    • Poika12w

      Ei ihmisiä kiinosta onko sulla tuvennu kasvamaan munakarvat vai ei (ainakaan meillä) ja jos rupee vittuilee nii sano et homoko oot ku peniksiä vertailet ja ymsyms. Ja jos et halua kiukuuintiin tekeydy kipeeks esim laittamalla tupakanpurua huuleen appelsiinin kuoria sukkiin yöks tai syö hammastahnaa:-)

      • Pippelipoika69

        Voin omista kokemuksista(ja kavereidenkin eriluokilta) että just niitä jolla on alkanu kunnol murrosikä on kiusattu eikä niitä joilla ei.
        80-90% seiskaluokkalaisista(ainaki syyslukukaudella) ei kasva karvat sillee kunnolla.
        Ainaki kavereiden luokilta ja mun luokal niit joil oli paljon karvoi kiusattiin esim "ootkos menny nussimaan faijas karvaperset ku sul kyrpä ja karvat on noi ruskeita"
        Ja kaikkee tollast älytöntä


    • kikkeliskokkelisnii

      älä liikaa murehdi tollasta etukäteen...... kun päätät etet mene sinne uimaan niin se on siinä...jäät kotiin vaa ja ole sinä päivänä kipee....ei se elämä siihen kaadu.

    • pieni-oli-pippelini

      Asia on niin että olet vaan ujo. Niin olin minäkin sinun ikäsenä kehityin myöhään.

    • Vm1972

      Mullakaan ei aikoinaan kevätlukukaudella karvat kasvaneet ja pilikin oli pieni ja niistä keljuiltiin. Mutta kesän jälkeen oli murrosikä tullut ja pilistä oli tullut kunnon mulkku karvojen keskelle. Siitäkös minä olin ylpeä ja sitä esittelemään suihkussa. Maine levisi kohta sain jo pilluakin et sillai.

    • hboy

      Sano niille,että "voi pojat kun tietäisitte" ei paljon muuta.
      Minä kyllä tietäisin,miten 13v kesytetään..

    • Älä lintsaa. Ongelmien välttely ei auta sinua tulevaisuudessa, koska elämän varrella on kaikenlaisia ikäviä asioita kohdattavana. Opettele jo nuorena kestämään se.

      Mene sinne uimaan pää pystyssä. Älä pistä uikkareita jalkaan heti pukuhuonessa, koska se kertoo kaikille siitä, että häpeät itseäsi.

      Tuskin kukaan kommentoi asiaa mitenkään, koska halleissa on myös muitakin ihmisiä. Jos kommentoi, niin voit tosiaan vastata siihen, että miksi ihmeessä se toisen pojan peniksen koko kiinnostaa. Tai sitten et vaan välitä. Ei se naljailu kauaa kestä ja sinä kyllä kestät sen tarvittaessa.

      Sinä et ole ainoa tuossa tilanteessa oleva poika.

      Kaikesta huolimatta nauti siitä uinnista ja liikunnasta.:) Kyllä sinä pärjäät.

      Mutta jos sinua kiusataan, niin kerro jollekin aikuiselle.

    • Määmää

      Tavallaan helpottavaa kuulla, että pojillakin on joskus kova paikka olla alasti. En sillä, että olis jotenkin noloa tai ettei sais olla, mutta tästä ei puhuta usein. Ihan oikeesti. Sun ei tarvitse pelätä, mutta tuskin minä pystyn sitä noin vain poistamaan. Sielä on muitakin, hauku ne homoiks jos kommentoi, älä kato ketään ja muista ettei oo maailmanloppu vaikka tästä nolo tilanne tulisikin. Onnea uintireissulle :-*

    • Uimarimiäs

      Sanot vaan että "missäs ne silmät seikkailee?"

    • Matikanope

      No älä nyt ainakaan lintsaa niitä tunteja, uinnin osaaminen on tärkeää (joskin tärkeämpiäkin asioita on pilvin pimein). Sitä paitsi kaikki tulevat jo valmiiksi siihen johtopäätökseen, että kikkelisi on pieni kun äänikin on pikkupoikamainen (ainakin jos jostain syystä kiinnittävät asiaan huomiota ja haluavat asiaa pohtia;); äänihän on nimittäin ensimmäisiä seikkoja, josta murrosiän alkamisen voi panna merkille.

      Toisekseen, ei kannata käyttää tuota "Et kai sä vaan joku homo ole kun mun kikkeliäni vilkuilet?" -argumenttia. Mitä vikaa homoudessa on? Tuossa yhteydessä se kuulostaa siltä, että homous olisi jotenkin väärin tai/ja jotain mikä oikeuttaisi pilkkaamiseen. Aivan niin kuin homous olisi yhtään sen enempää pilkkaamisen arvoinen asia kuin pieni kikkelikään. Antaa homojen katsella (keneltä katselu on pois?), kunhan eivät kuitenkaan koskettele, ainakaan siinä tapauksessa, että vilkuilun kohde ei koskettelua omaehtoisesti halua.

      Paras keino mielestäni siinä tilanteessa, että uimaan mennessäsi kohtaat kikkeliisi liittyvää pilkkaamista/jotain muuta vastaavaa, mistä et pidä, on että olet kuin mitään ei olisi tapahtunut, pidät pääsi pystyssä etkä peittele mitään. Se, että annat kikkelin koon tai karvojen puuttumisen jne./sen, että joku kyseisiin asioihin puuttuu, häiritä, osoittaa mielestäni lähinnä mielen vajavuutta (toki jossain määrin tämä on kuitenkin ymmärrettävää, kun on kyse alaikäisistä lapsista). Siitä huolimatta, mistään sellaisesta asiasta, mihin ei pysty vaikuttamaan millään tavoin, ei kannata kantaa huolta ja stressata turhaan. Siinä ei kerta kaikkiaan ole mitään järkevää pointtia, se kuluttaa vain voimavaroja, muttei tuota vastineeksi mitään. Pidä tällainen ajattelumalli ainakin tavoitteena ja pyri tehokkaasti sen täydellistä omaksumista kohti. :)

    • samahommaaina

      On hyvin todennäköistä, että tuossa iässä luokallasi on muitakin joilla ei ole vielä murrosikä alkanut. Muistan, että rippikoulussakin 15-vuotiaana oli jokunen kaveri kellä ei näkynyt kehityksestä merkkejäkään. Kukaan ei ikinä kuittaillut näille myöhemmin kehittyville asiasta mitään, ikätoverit kyllä tietää mitkä asiat on sellaisia mistä ei vittuilla :) Jopa ne tavanomaiset kiusaajatkin olivat asiasta hiljaa koska pelkäsivät leimautuvansa homoiksi jos jäisivät kiinni toisten poikien pippeleiden kyttäämisestä :D Ei siis syytä huoleen, rohkeasti muiden sekaan vaan!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe