auttakaa hukassa olevaa

hämmentynyt15

olen 15v. poika. Aloin jutella yhden samanikäisen rinnakkaisluokkalaisen tytön kanssa whats apissa. juttelimme noin 2kk ja hän joka ei ikinä ollut sanonut minulle mitään koulussa alkoi tykätä minusta ja kertoi sen minulle. hän ei kuitenkaan halunnut aloittaa parisuhdetta koska oli epävarma mitä hänen vanhemmat olisivat mieltä asiasta. Viime joulu aattona kun olin ulkomailla kun äitini siellä asuu juttelin ihan normaalisti kyseisen tytön kanssa, kuten joka ikinen ilta aikaisemminkin lähetin hänelle "hyvää yötä❤" mutta hän ei vastannut mitään. suraavina päivinä minun oli vaikea saada yhteyttä häneen sillä hän ei vastannut enää viesteihini. meillä ei ollut mitään riitoja ja edellisenä iltana hän lähetti vielä sydämiä minulle. hän ei siis enää vastannut mihinkään mitään. joululoman jälkeen koulussa en uskaltanut sanoa mitään hänelle koska olin vieläkin hyvin hömmentynyt asiasta. päivää ennen uudenvuoden aattoa sen hetkinen paras kaverini johon olin aina luottanut 6luokan alusta asti alkoi yhtäkkiä kysellä että olenko hänelle vihainen ja että "feidasiko" kyseinen tyttö minut josta olin kertonut vain kyseiselle kaverilleni enkä kenellekkään muulle. Koulussa olin opettajien mielestä jotenkin omissa maailmoissa ja hieman poissaoleva ja moni opettaja kysyi aika useastikin oliko kaikki ihan hyvin. olen alkanut noin 2kk sitten miettiä että olisiko paras kaverini mennyt tekemään jotain joka olisi tämän "feidauksen" aiheuttanut. olen alkanut vältellä kyseistä kaveria joka oli aikaisemmin koko ajan kanssani mitä nyt ikinä keksimmekin tehdä oli se sitten järkevää tekemistä tai ei. olen jutellut asiasta yhden toisen kaverini kanssa asiasta jonka ei alunperin kuulunut edes teitää asiasta mitään mutta "paraskaverini" kertoi näköjään koko koululle asiasta koska moni on tullut kysymään minulta asiasta. kaverini oli hämmentynyt kertomastani ja oli sitö mieltä että todennäköisesti "parhaalla kaverillani" oli selvästi jotakin tekemistä asian kanssa. olen siin kohta kokonaisen vuoden hautonut asiaa hämmentyneenä ja en haluaisi lähteä 9luokalta hämmentyneenä ja yhden kaverin omaavana. olen pahoillani kaikista kirjoitus virheistä mitä tekstissä on ja että siitä tuli näin pitkä.
Kiitos jo etuköteen

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti25w

      Ehkä kannattaisi vain kysyä asianosaisilta suoraan (kaverilta ja siltä tytöltä), että mitä he asiasta ajattelevat. Voi olla, että jotain väärinkäsityksiäkin on syntynyt puolin tai toisin. Puhumalla asiat selviää! Pelkästään yksin miettiessä voi tehdä pahojakin virhearviointeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe