Millaista olis kuin saa vastauksen naiselta

sinkkumies40-

Se olisi kuin lottovoitto, ihan uskomatonta ja sydän hakkaisi tuhatta sataa eikä uskoisi ihan heti vaikka siinä se on edessäsi ja sitä lukisi monta kertaa ihmeissään että joku vastasi.

18

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f26g5

      No mikäs sussa on sitten vikana, jos naiset ei vastaa? Kyllä mulle on monet vastannut ja siitä on edettykin. Mietis vähän omaa asennettasi, siitä sen täytyy johtua.

    • tuliko-selväksi

      Mies on ruma naisen mielestä ja siksi nainen ei vastaa. Nainen on katos aina neljä tasoa parempi, kutosen nainen haluaa kympin miehen

      • tää-selvä

        Eiköhän se vaan oo sun kohdalla tasan päinvastoin. Kutosen nirsoileva mies ruikuttaa täällä katkeruuttaan vuodesta toiseen kun ei saa niitä kympin naisia...


    • No kuule anna meille sp-osoitteesi niin laitamme sinulle viestiä. Loppuu tuo valitus ettei naisilta saa ikinä postia.

      • tavis1910

        heh, hyvä Helka :-)


    • 20plus19

      Mielestäni olen hyvin "tavis"mies, mutta ainakin Tinderissä kaikki mätsit vastaavat minulle. Joskus keskustelu ei etene kauhean pitkälle jomman kumman kiinnostuksen loputtua, mutta kuitenkin kaikki ovat vastanneet.

    • lottovoittaja-

      Naisten vaatimukset on todella kohtuuttomia verrattuna siitä mitä nainen itse on. Lihavat huonossa kunnossa olevat naiset väittävät harrastavansa liikuntaa ja haluavat liikunnallisen miehen joka lenkkeilee. Naiset taitaa liikkua ainoastaan autolla tai bussilla kaupan sipsiosastolle.

    • sinkkumieskyrpähaaroissa

      Sain joskus vastauksen naiselta ja olin intona että nyt tärppää. Nainen kehui kuvaani ja sanoi harrastavansa samoja juttuja kuin minäkin, kertoi elämästään ja haluavansa tutustua. No minäpä intoa puhkuen vastasin sille ja no sitten ei enää naisesta kuulunut mitään.

    • kyllänainenvastasi

      Mulle vastasi yksi nainen joskus 2 vuotta sitten. Viesti meni näin: "Mitähän sinäkin onneton täältä nettimaailmasta luulet löytäväsi, hah hah!"

      Se, että tältä naiselta kymmenien omien viestien jälkeen sain tämän vastauksen (vaikka vähän ikävän sellaisen), oli niin uskomatonta että printtasin viestin isolla tekstikoolla paperille ja kehystin viestin komeilla tauluraameilla. Nyt viesti loistaa paraatipaikalla olohuoneessa sohvan yläpuolella.

      • nauramisen.taito

        Kuulostat hauskalta mieheltä!

        Olisit mies minun makuuni. En ole koskaan hakenut netin välityksellä kumppania.


    • tukkapölly

      Naisill aon varaa valita. Valitsevat jännämiehen tai vielä jännemmän miehen

      • Ja se tuli sinulle tänäänkin yllätyksenä, että nettideiteissä on enemmän miehiä kuin naisia ja että naiset vastaavat kiinnostaville (=palstatermeillä jännille) miehille?


      • kilttijakunnollinen
        helka kirjoitti:

        Ja se tuli sinulle tänäänkin yllätyksenä, että nettideiteissä on enemmän miehiä kuin naisia ja että naiset vastaavat kiinnostaville (=palstatermeillä jännille) miehille?

        Se kiinnostavuus on sitä rikollista jännitystä: väkivaltaa, pelossa ja jännityksessä elämistä kaiken aikaa, miehellä pitää olla säpinää ja tunteikasta draamaa tarjottavanaan komea ja lihava lompakko. Luonteella ja miehen kunnollisuudella ei ole väliä. Kunnollinen ja kiltti mies, joka hoitaa asiansa hyvin ja täsmällisesti on naisille nössö ja tylsä, että todellakin pitää miehen olla kiinnostava rikollistaustalla, jotta kelpaa.


      • ei-jatkoon
        helka kirjoitti:

        Ja se tuli sinulle tänäänkin yllätyksenä, että nettideiteissä on enemmän miehiä kuin naisia ja että naiset vastaavat kiinnostaville (=palstatermeillä jännille) miehille?

        Vaikka miehiä on enemmän niin naiset tekee vääriä valintoja. Naiset valitsee niitä komeit apelimies pettäjiä


    • analyytzi_late

      naiset tykkää jos mies on sopivasti hurjan oloinen siten sillä tavoin näkyy profiilissa et voi odottaa miehisesti maskuliinisiä juttuja, miehistä otetta sekä suojaa naiselle. Voit helposti luoda itestäs sellaisen mut jos on paljon hurjan oloisia ni valitsevatko naiset useammin sen hurjimman oloisen . ... en tiedä vielä kun kuulostaa et koira alkaa puremaan jo häntäänsä :D :D

    • ikuinen-sinkku

      Odottelen sitä päivää kun nainen vastaa. Kaljat on kylmässä valmiina ja jos vastaus tulee niin juhlin kunnolla. Olen kyllä varmaan liian rauhallinen ja tylsä että ei naisia kiinnosta kun en ryyppä baareissa ja kylillä, en tee siwa ryöstöjä enkä käytä huumeita.

    • Panostaviesteihin

      Vaikea uskoa, että kukaan nainen ei koskaan vastaisi. Tietysti jos itse kirjoittaa törkeyksiä tai yhdellä lauseella kysyy mitä kuuluu, voi olla hiljaista. Vaikeamaa sitten onkin jo saada kiinnostus etenemään tapaamiseen asti.

    • raha-on-kemia

      Jos saisi lottovoiton niin naisia naisiakin. Muuten on aika olemattomat mahdollisuudet tutustua naisiin. Rahalla sitä kemiaa syntyy heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe