SIELUN YSTÄVÄ

presidenttisekoitus

- Mistä tunnet sä ystävän?
Meillä on seksi tullut aikanamme kovin julkiseksi jopa arkipäiväiseksikin. Vanhoissa kulttuureissakin tämä tunnetaan.
Koen kuitenkin hyvänystävyyden syntyvän kun tapaan sielun ystävän - Anam Caran
http://www.basaltheritage.org/anamcaradesigns.com/meaningofaramcara.html

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielutonko

      Vanha viisaus vieläkin käyttöön:
      - Etsin Jumalaa hän vältti minua,
      etsin sieluani, en sitä tavannut.
      etsin veljeäni ja
      löysin kaikki kolme.

    • tieto-imuri

      Minulla on elämä opettanut kovan käden kautta muutaman aika dramaattisen totuuden.
      Yksi on ystävän määrittely.
      Ihmisellä ei ole kovin monta tosi ystävää. Joillakin meistä ei yhtään.
      Kuka siis on ystävä ja kuinka tunnistat hänet muiden joukosta?
      (siinä vähän pohdittavaa).

      Ketjun aloittaja sanoi:
      "Meillä on seksi tullut aikanamme kovin julkiseksi jopa arkipäiväiseksikin. Vanhoissa kulttuureissakin tämä tunnetaan."

      Mikseipä tulisi, sen ympärille koostuu koko elämä!
      Valitettavasti uskonto ja yhteiskunta ovat sotkeneet aikojen kuluessa koko asian!

    • sydänystäväni

      Millaisen ystävän Sinä haluaisit ja mihin kiinnität huomiosi kun haluat
      ystävyytenne kehittyvän sydänystävyydeksi?

    • omistan-muutaman-ystävän

      ystävät on jumalan ansaitsematon lahja ihmiselle,
      v a i n jumalaa voi kiittää ystävistä,


      ---
      " mistä tunnet sä ystävän "
      mä tunnen ystävän siitä,
      ystävä ei ikinä panettele sua takanapäin,
      ystävä on aina lohtuna, tukena huonoina päivinä,
      iloitsee kanssani silloin kun on ilon aihetta,
      ystävä ei petä ikinä,
      yhdessä iloitaan ja kärsitään kaikesta,,,
      molemmin puoleinen ystävyys on maailman suurin onni ja aarre mitä ihminen ikinä elämänsä varrella voi kohdata,

    • hämeen_hiras

      Kyllä ilmankin ystäviä tulee toimeen.
      Meikäläisellä niitä ei ole ollut 60 vuoteen. Tuskinpa niitä enää tuleekaan.

      • lämmin-ajatus-siinne

        en usko sua " hämeen_hiras "
        sinun paras ystäväsi olet sinä itse,
        sitten kun sen huomaat
        se mahdollistaa sinun ulkopuolella olevat läheiset ihmiset ystäviksesi,,
        minäki voi olla sinun ystävä,


    • Anam Cara - sielun ystävä saattaa olla marketin kassajonossa takanasi tai konsertissa istua vieressäsi vai oliko hän sinulle kahvia
      tarjoillut Lady?

    • turha.täky

      Kovin teennäiseltä suomalaisesta tuo Lady kuullostaa.

    • vaiennuteiviulu

      ELINA on mieluisin viulisti Kuusiston musiikki soi maailmalla ja Sibelius kantaa edelleen.

    • 11-3

      Monellahan seksikumppani on yleisempi kuin ystävä.

    • YLLÄTYKSIÄ
      koen jatkuvasti kun avaan postini vaikka profiilissani on oosoite, joka ei avudu itselleni. Yritän tutkia asiaa kun ongelma on TeliaSoneran
      hoidettavissa ollut jo liian kauan.

    • pika.liima

      PIKARUOAT, PIKAPANOT
      eivätkä pikalinjat ja -postitkaan toimi

    • Kuulun siihen alle yhteen prosenttiin väestöstä, jolla ei voi olla sydänystävää. Koen nimittäin, että vaimo on jotain muuta kuin ystävä tai sydänystävä.

      Tuttuja minulla on joitakin. Kuitenkin olen monen ihmisen paras ystävä. Heille olen se, joka ei koskaan hylkää ja auttaa aina kun vain suinkin kykenee. Myöskin puolustan heitä kaikin mahdollisin tavoin. Enkä varmasti sano yhtäkään pahaa sanaa heidän takanaan. Kaiken lisäksi he tietävät tuon kaiken.
      Kuitenkaan he eivät ole ystäviäni. Sillä ystävyys voi olla molemminpuolista tai vain toispuolista.
      Oikeastaan en odotakaan heiltä ystävyyttä. Heillä on oma elämä, johon minä en kuulu, vaikka olen joskus kuulunutkin jossain määrin.
      Olen niitä ihmisiä, joille kerran ystävä on aina ystävä. Kaikki eivät koe noin.

      Ilman seksiä meitä ketään ei täällä olisi, siksi seksi on ihmisen olemassa ololle äärimmäisen tärkeä asia.
      Yhteiskunta ja uskonto on täydentänyt tuota seksin kautta toteutunutta elämän jatkuvuutta. On tehty sääntöjä, joiden tarkoituksena on turvata jälkikasvun kehitys aikuiseksi ihmisukua jatkavaksi yksilöksi.
      Noiden sääntöjen alkuperäinen tarkoitus usein unohtuu ja nähdään vain rajoituksia. Ei siis ymmärretä mistä on kysymys.

      Tietenkin kekseliäs ihminen on keksinyt, että seksiä voi harrastaa ilman suvun jatkamistakin mielin määrin tiettyjen menetelmien avulla. Ne menetelmät ovat tietenkin erilaisia raskauden ehkäisyjuttuja. Mutta aikoinaan kun ei näitä vielä ollut, niin seksin harrastamisen seurauksena oli jälkikasvun ilmaantuminen. Ja siitä jälkikasvusta piti huolehtia. Sitä huolehtimista tukemaan juuri nuo yhteiskunnan ja uskontojen säänökset tehtiin.
      Jos kysymyksen seksistä asettaa siihen aikakauteen, jolloin uskontojen ja myöhemmin yhteiskunnan säänökset tehtiin, niin niistä syntyy aivan ymmärrettävä asia.

      Vielä tänäänkin seksissä on harastajilla oltava vastuu tekemisistään. Jos sitä vastuuta ei halua kantaa, niin parempi vain harrastaa seksiä yksinään.

    • hyvästi.jää

      SYDÄNYSTÄVYYS
      on minusta aina kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
      Palstallakin on useita "sisäpiirejä" joihin ei ole asiaa edes käydä kurkistamassa millaista on oikeasti tämäkin "leppoisa", jota kait edelleenkin mainitaan jo kolmattatoista vuotta.
      Eivät päässeet alkuunkaan 20 03 syssyllä ees sefun valinnassa
      kun pääpukari (ruune-MdK) jo runsaan viikon kuluttua sanoi:
      - H Y V Ä S T I ! !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe